Ga naar inhoud

Elcke : 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

hallo damens!

ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is Elcke en ben 23 jaar, ik overweeg al jaren een borstvergroting maar nu dat ik werk gaat het dan eindelijk echt gebeuren!

ik weet precies hoe ik het wil hebben maar vind het ZO MOEILIJK om een kliniek te kiezen. Volgens mij heb ik nu ongeveer alle forumberichten door gelezen wat de keuze echt niet makkelijker maakt!

Wat raden jullie mij aan?

Zelf zat ik te denken aan; Bergman kliniek, Velthuis kliniek, Janssen kliniek of Beaucare.

Heb je ervaring met 1 van deze klinieken dan hoor ik graag je verhaal.

Liefs Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gast jennifer_whatever

Hey!

Ik heb geen ervaring met één van de klinieken. Heb je al een pro en con lijstje gemaakt voor allemaal? Dat hielp mij in het begin. Toen viel er direct 1 af omdat ie veel minder pro's had. Maar wat je het beste kunt doen is gewoon afspraken maken! Ga op consult en kijk wat jou het beste bevalt :) Pas als je er een lekker gevoel bij hebt, moet je het doen hoor!

Heel veel succes en hou ons op de hoogte :)

Groetjes jen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik lees even mee, want ook ik vind het moeilijk om een kliniek te kiezen.

Ik heb binnenkort(mijn eerste)een consult bij de Velthuiskliniek dr. Hoogbergen.

Wil misschien ook een consult bij de Bergmankliniek.

@ jennifer whatever: misschien een stomme vraag maar wat bedoel je met pro en con lijstje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi patries,

Wat zou een 'tegen' kunnen zijn van een kliniek?

Ik ben bij de Velthuisklniniek uitgekomen omdat ik overal op verschillende forums goede, positieve verhalen lees. Ook zijn zij aangesloten bij allerlei instanties die erop toezien dat alles volgens 'de regeltjes' gaat.

Waar moet ik nog meer naar kijken??

Heb je tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt tegens heb je niets natuurlijk maar je kunt dingen afwegen wat je voorkeur heeft. je kunt kiezen voor narcose of slaaproesje. de plaatsing (als je keus hebt dan),afstand van thuis,de prijs... ik weet wel dat je het daar niet op moet afwegen maar als je hetzelfde bij 2 klinieken hebt waarom dan meer betalen? maar vooral je gevoel met kliniek en pc moet goed zijn!!! weet zo ff 123 snel nix meer maar anders reageer ik wel meteen als me nog wat te binnen schiet

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Nouja, een 'tegen' voor mij was dat één kliniek op meer dan 2,5 uur rijden was, ik vond 1,5 uur al lang zat! En een andere was dat een kliniek in het buitenland gevestigd was. Ik las hier van iemand dat dat niet echt ideaal is ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Oh ik las ooit van iemand dat als je in het buitenland geholpen wil worden, het veel langer duurt voordat er iets geregeld wordt als er iets misgaat of als je er toch vanaf ziet ofzo. K zal eens kijken of ik het nog kan vinden want ik wil nu ook weleens weten wat dat was! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat heus in NL ook wel gebeurt hoor..... ik mocht dag en nacht bellen,zelfs weekend als er iets mis zou zijn werd mij verteld. vond ik erg lief en aardig.

ja staat me ook wel wat van bij hoor wat je nu zegt,weet ook alleen niet meer wie of waar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achja er worden wel vaker van die nare verhalen verteld.

Morgen ga ik beaucare bellen voor een consult, ik hoor namelijk goede verhalen over Dr Plovier en de resultaten zien er ook erg mooi uit.

Ik ben wel van plan om bij meerdere klinieken op consult te gaan, dit is de enige manier om er achter te komen waar ik me het fijnst bij voel.

Duurt nog eventjes voordat ik mijn bv kan laten doen (heb pas begin aug vakantie) maar ik heb er nu al erg veel zin in! ben er dag en nacht mee bezig!!

Krijg al de kriebels wanneer ik moet bellen voor een consult :152:

Uiteindelijk hoop ik van een kleine B80 naar een volle D te gaan. :1bouncingboobs:

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ja het er naar uit kijken is toch wel ERG leuk :) Net als vroeger als je nog klein bent: 'nog zoveel weken en dan ben ik jarig!!!' :75: Maar dan véél leuker.

Maar inderdaad gewoon lekker op consult gaan, dan heb je er vanzelf één die beter aanvoelt dan de rest :)

Ben benieuwd!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elcke,

ik weet niet of je ondertussen mijn verslagje over de bv bij Beaucare hebt gelezen?

Ik ben echt tevreden met het resultaat tot nu toe, het ziet er allemaal super uit. Herstel gaat ook voorspoedig.

Zoals ik in mijn verslagje ook vermeld, wordt de kliniek momenteel verbouwd en wordt er in soort tijdelijke ok geopereerd.

Dit was aan mij vooraf niet verteld en aangezien ik het consult in Utrecht had, heb ik dit ook niet zelf van tevoren kunnen aanschouwen.

Geen idee hoe lang de verbouwing nog gaat duren, maar wil je dit wel even laten weten omdat ik er nogal van schrok.

Ben er wel van overtuigd dat dr Plovier een hele kundige arts is, kan geen negatief verhaal over hem vinden.

Succes bij het maken van een keuze!

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jes,

Ik was je al een tijdje aan het volgen op het Forum. Toch altijd fijn om weer goede reacties te horen over de kliniek en vooral de dr.

Erg raar dat ze jou niet hebben verteld over de verbouwing, maar ik ben er nu iig van op de hoogte. Hopelijk is dat rond augustus voorbij.

Hoe gaat jou herstel tot nu toe?

Ik zit zelf ook te denken aan een volle D achter de borstspier. Alleen zie ik bij veel fotos (vlak na de operatie) dat de bovenkant erg opgezet is. Komt dit nou door de zwelling van de spier? Dit trekt na een tijdje wel weg toch? Vind het er nogal onnatuurlijk uit zien..

Ik heb al gebelt naar beaucare maar ze zitten tot maandag dicht <_< dus ik probeer het dan nog een keer. :lol:

Liefs Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jes,

Ik was je al een tijdje aan het volgen op de Forum. Toch altijd fijn om weer goede reacties te horen over de kliniek en vooral de dr.

Erg raar dat ze jou niet hebben verteld over de verbouwing, maar ik ben er nu iig van op de hoogte. Hopelijk is dat rond augustus voorbij.

Hoe gaat jou herstel tot nu toe?

Ik zit zelf ook te denken aan een volle D achter de borstspier. Alleen zie ik bij veel fotos (vlak na de operatie) dat de bovenkant erg opgezet is. Komt dit nou door de zwelling van de spier? Dit trekt na een tijdje wel weg toch? Vind het er nogal onnatuurlijk uit zien..

Ik heb al gebelt naar beaucare maar ze zitten tot maandag dicht <_< dus ik probeer het dan nog een keer. :lol:

Liefs Elcke

Hoi Elcke,

ik vind het ook raar dat het niet gemeld is aangezien ik in de weken voorafgaand aan de operatie meerdere malen per mail en telefonisch contact heb gehad met de kliniek. Maar nu weet je het in ieder geval en kun je je er op voorbereiden. En wie weet zijn ze in augustus al klaar inderdaad!

Herstel gaat volgens mij allemaal goed. Ik was gisteren gestopt met pijnstillers, maar heb een slechte nacht gehad en vandaag ook best veel pijn. Vooral een brandend gevoel in mijn rechterborst. Ongemerkt gebruik ik die borstspier toch teveel vermoed ik (ik ben rechtshandig). Toch maar weer begonnen met paracetamol. Was vandaag een stukje gaan wandelen met mijn vriend, even wat boodschapjes doen. Dat ging dus echt nog voor geen meter. Het schokken van het lopen geeft echt veel pijn. Maar ik moet gewoon geduldig zijn, het is immers pas 5 dagen geleden. Douchen, aankleden en nog wat andere dingetjes gaan al best goed, terwijl dat een paar dagen geleden nog niet ging.

Bij mij is de bovenkant ook wel een beetje opgezet en ik vind dat ook lelijk. Je ziet dat toch vooral bij meisjes die van weinig borsten van zichzelf hebben. Ik denk dat t komt omdat de huid heel strak staat en dat de prothese daarom omhoog geduwd wordt. Daarom ook die band, die duwt de borstspier en prothese naar beneden. De huid kan dat wat meer uitrekken en de zwelling wordt verminderd en op een gegeven moment verdwijnt dat opgezette bovenaan. Ik wilde ook een mooie volle D en dacht hier met 500cc wel aan te komen, maar ik geloof niet dat ik er uiteindelijk op uitkom. Heb mijn omtrek gemeten terwijl ik de sportbh aan had en kom nu 75C. Misschien moet ik t nog eens zonder bh opmeten, want ze worden wel erg platgedrukt in de bh nu.

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik heb ook proberen te bellen gisteren.

Dus ik ga ook maandag bellen voor een afspraak.

Ik heb niet echt een ander kliniek op het oog.

Ik wacht af tot na het consult.

Ik blijf je volgend...

G'tjes

Miss V

Spannend! Wanneer ben jij van plan de bv te laten doen?

Ik heb de afgelopen dagen ook mijn huiswerk gedaan.. Veel fotos bekeken en operatie verslagen gelezen, tot nu toe staat ook bij mij beaucare (dr plovier)op nr 1 :D

Wat een verslavende forum is dit trouwens zeg :D Ik ga dit zeker bij houden tot ver na mij bv :1bouncingboobs:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo damens, ik zal me even voorstellen..

Ik ben elcke, 22 jaar en heb tot nu toe cup maatje B.

Ik overweeg al een ruime tijd een borstvergroting maar nu dat ik werk gaat deze droom eindelijk werkelijk worden!!

De afgelopen maanden heb ik veel Forums en verslagen gelezen waardoor mij erg veel duidelijk is geworden..

Mijn voorkeur gaat uit naar Beaucare kliniek - Dr. Plovier.

Volgende week heb ik mijn eerste consult en als me dat bevalt hoop ik begin augustus onder het mes te gaan!

Het liefst zal ik het nu meteen laten doen maar moet geduld hebben ivm mijn werk.

Uiteindelijk hoop ik hier een volle D aan over te houden! :1bouncingboobs:

Tot die tijd ga ik me hier op het forum vermaken!!

Liefs elcke :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg dat wel dat dit een verslavend forum is !

Ik zou graag de BV laten uitvoeren voor mijn groot verlof (is vanaf 09/07). Maar weet niet of dit nog zal lukken.

Heb daarstraks gebeld naar Beaucare voor afspraak en volgende woensdag mag ik gaan. Best spannend.

Had beter toen even naar de wachttijd gevraagd...

@ ELCKE:

Heb jij al een afspraak?

Heb jij al foto's die je gaat meenemen? Ben nog volop aan het bijeenzoeken.

G'tjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg dat wel dat dit een verslavend forum is !

Ik zou graag de BV laten uitvoeren voor mijn groot verlof (is vanaf 09/07). Maar weet niet of dit nog zal lukken.

Heb daarstraks gebeld naar Beaucare voor afspraak en volgende woensdag mag ik gaan. Best spannend.

Had beter toen even naar de wachttijd gevraagd...

@ ELCKE:

Heb jij al een afspraak?

Heb jij al foto's die je gaat meenemen? Ben nog volop aan het bijeenzoeken.

G'tjes

Ik mag volgende week vrijdag op bezoek komen! kon ook eerder maar het is voor mij best een eind rijden. Heb trouwens bij iemand anders hier op het forum gelezen dat de wachttijd 6 tot 8 weken is, nu weet ik dit niet meer zeker.

Ik heb al honderden voor/na fotos bekeken van vrouwen en daar een paar mooie uitgezocht. Ook heb ik (tip van Chi chi) fotos van carmen electra opgeslagen. Zij heeft voor mij de perfecte maat!

Naar welke cupmaat wil je gaan? Voor een volle D zou je eens de fotos van chichi moeten bekijken, zij heeft er erg mooie volle borsten aan over gehouden en is overigens ook geopereerd door Dr. Plovier.

Liefs Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.