Ga naar inhoud

Elcke : 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

hallo damens!

ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is Elcke en ben 23 jaar, ik overweeg al jaren een borstvergroting maar nu dat ik werk gaat het dan eindelijk echt gebeuren!

ik weet precies hoe ik het wil hebben maar vind het ZO MOEILIJK om een kliniek te kiezen. Volgens mij heb ik nu ongeveer alle forumberichten door gelezen wat de keuze echt niet makkelijker maakt!

Wat raden jullie mij aan?

Zelf zat ik te denken aan; Bergman kliniek, Velthuis kliniek, Janssen kliniek of Beaucare.

Heb je ervaring met 1 van deze klinieken dan hoor ik graag je verhaal.

Liefs Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gast jennifer_whatever

Hey!

Ik heb geen ervaring met één van de klinieken. Heb je al een pro en con lijstje gemaakt voor allemaal? Dat hielp mij in het begin. Toen viel er direct 1 af omdat ie veel minder pro's had. Maar wat je het beste kunt doen is gewoon afspraken maken! Ga op consult en kijk wat jou het beste bevalt :) Pas als je er een lekker gevoel bij hebt, moet je het doen hoor!

Heel veel succes en hou ons op de hoogte :)

Groetjes jen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik lees even mee, want ook ik vind het moeilijk om een kliniek te kiezen.

Ik heb binnenkort(mijn eerste)een consult bij de Velthuiskliniek dr. Hoogbergen.

Wil misschien ook een consult bij de Bergmankliniek.

@ jennifer whatever: misschien een stomme vraag maar wat bedoel je met pro en con lijstje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi patries,

Wat zou een 'tegen' kunnen zijn van een kliniek?

Ik ben bij de Velthuisklniniek uitgekomen omdat ik overal op verschillende forums goede, positieve verhalen lees. Ook zijn zij aangesloten bij allerlei instanties die erop toezien dat alles volgens 'de regeltjes' gaat.

Waar moet ik nog meer naar kijken??

Heb je tips?