Ga naar inhoud

Elcke : 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoi Elcke,

ik ben nu twee weken po, iedere dag gaat iets beter, de hechtingen zijn er eergisteren eruit gehaald,ziet er allemaal goed uit.

ik hoop op een grote c,kleine d uit te komen. met de verbouwing zijn ze nog mee bezig,ook ik schrok hiervan(wist het ook niet)uiteindelijk maakt helemaal niets uit. ze zijn er allemaal echt heel vriendelijk, ik was de laatse voor de vakantie,en had zoiets,snel weg dan kunnen de mensen die er werken ook naar huis, ze hadden echt geen haast, plovier was nog bij me geweest,om te kijken hoe het ging,en de narcotiseur,ook nog en die zei geen haast blijf maar lekker liggen tot je je beter voelt, ze hadden echt geen haast, ik kan niets negatiefs melden,

dus komt helemaal goed meid.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elcke,

Ik ben 16 juli geopereerd door dr plovier en een erg goed herstel gehad. Vanaf dag 1 kon ik eigenlijk alles.

Bij mij zitten de prothesen ook nog wel erg hoog. Merk wel dat de huid nu wat minder strak staat. Die band staat op maatje extra strak dus de prothesen worden aardig naar beneden geduwd.

Succes met jou operatie!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mamavandene,

nog maar 18 daagjes te gaan voor ons!

Ik moet om 12uur aanwezig zijn en 1uur word ik geopereerd :1bouncingboobs: Wat komt het nu dichtbij he, ik kan ook echt niet wachten!!

Zo te zien weet jij al hoeveel cc je er in krijgt. Welke cupmaat wil je er uiteindelijk aan over houden?

Ik heb nu een 80 A / B, zit er een beetje tussen in.. Wil een mooie volle 80 D :5:

Succes met aftellen! Liefs xx Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mamavandene,

nog maar 18 daagjes te gaan voor ons!

Ik moet om 12uur aanwezig zijn en 1uur word ik geopereerd :1bouncingboobs: Wat komt het nu dichtbij he, ik kan ook echt niet wachten!!

Zo te zien weet jij al hoeveel cc je er in krijgt. Welke cupmaat wil je er uiteindelijk aan over houden?

Ik heb nu een 80 A / B, zit er een beetje tussen in.. Wil een mooie volle 80 D :5:

Succes met aftellen! Liefs xx Elcke

Hey!

Wil graag op een E uitkomen. Heb nu een 75B dus ben erg blij als het een 75E wordt.

Ik hoop dat ik s'morgens een beetje op tijd wordt geopereerd, want de hele dag mijn zenuwen in bedwang houden, gaat echt niet lukken :unsure:

Jij ook succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, Spannend!!

Gaat nu opschieten he..

Schiet er bij jou de hele tijd dingen in je hoofd..??

Gaat het wel mooi worden, groot genoeg enz..??

Heb daar heel veel last van nu...

Heb je al genoeg plaatjes bij elkaar??

Ik nog niet ;) Moet nog even zoeken..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mamavandene

wat is de reden dat je de operatietijd nog niet hebt?

Ik weet dat iemand hier op het forum voor mij geopereerd word dus ben bang dat jij in de middag moet.

Ik had ook liever eerder gewild, denk dat ik de nacht ervoor echt niet kan slapen!

Neem jij ook plaatjes mee??

@ mii18

ook bij mij schieten er steeds van die rare dingen in me hoofd. Heb ook rare dromen over dat ik geopereerd word maar nog met kleine borsten wakker word haha..

Ik neem plaatjes mee van carmen Electra en foto's van chichi hier op het forum. Zij is ook een borstvergroting ondergaan bij dr plovier en heeft er echt hele mooie borsten aan over gehouden!

Maar ik ben ook nog steeds aan het zoeken, kan er niet genoeg hebben;)

welke plaatjes neem jij mee?

Liefs xx elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mamavandene

wat is de reden dat je de operatietijd nog niet hebt?

Ik weet dat iemand hier op het forum voor mij geopereerd word dus ben bang dat jij in de middag moet.

Ik had ook liever eerder gewild, denk dat ik de nacht ervoor echt niet kan slapen!

Neem jij ook plaatjes mee??

Hoi,

Ik word niet bij Beaucare geopereerd, maar bij de Velthuiskliniek... Hier krijg je pas een week vantevoren je operatietijd. Bij mij is er al afgesproken wat ik krijg, namelijk 450cc, dus hoef geen plaatjes meer mee te nemen :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jilly, het komt nu wel erg dichtbij he.. Vind het alleen nog zo onwerkelijk, kan me niet voorstellen dat ik straks met een mooie D-cup rond loop!!! :D

heb gister al mijn kleding opgeruimd, veel jurkjes en topjes moeten weg!

Jammer van al die kleding maar weer een excuse om te gaan shoppen straks.

Mii18, ik ga ook voor een D. Heb nu 80a, wil minimaal op een 80D uitkomen!! :1bouncingboobs:

spannend, spannend! Ben benieuwd hoe jou ervaring is met Beaucare.. Maak je ook fototjes?

kan niet wachten!!!!!! Nog 13 dagen!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elcke..

Ja ik ga ook foto's maken en plaatsen..

Daar heb ik officieel toestemming voor gekregen van mijn vriend..;)

Ben erg benieuwt naar morgen.. Nog niet zenuwachtig maar dat komt wel..!!

Ik zat te twijfelen of een D of C.. maar ga toch voor de D..

Wil ze zeker niet te groot!!

Ik zal een verslagje plaatsen van morgen, kun je dat nog mooi lezen voordat jij mag!!

Liefss :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey maa, tijdje niet gesproken. Hoe is het?

Ik heb je foto's gezien, ze zijn erg mooi!! Hoop dat de mijne ook zo mooi herstellen!

Nog precies 1 week en dan ben ik aan de beurt!! Spannend spannend!!

Gaat helemaal goed komen en zal snel een verslagje plaatsen na de operatie.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Klein B-tje

Hoi Elcke,

Spannend toch! Ik ben vorige week onder het mes geweest bij Dr. Plovier (Beaucare).

Ben momenteel 7 dagen PO en alles gaat goed. Heb ook last van die bolligheid bovenaan maar probeer de steunband toch zo veel mogelijk aan te spannen.

Op 31 augustus moet ik terug om de draadjes eruit te halen...

Veel succes volgende week in ieder geval!

Groetjes

Klein B-tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elcke,

Hoe is het nu met je?

Spannend voor jou hoor, heb je er nog zon zin in? :)

Ik hoefde verder niks extra's te betalen..

Je kreeg 10 pijnstillers mee van daar, Tramadol..

voor elke dag mag je er maar 3 innemen..

Liefss..:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii18

hey meid, hoe is het met je? Al een beetje aan het opknappen?

Hier gaat het goed met de zenuwen hoor. Overdag zoek ik veel afleiding op, eenmaal in bed voel ik wel wat zenuwen op komen ja.. Nu dat het dichterbij komt ga ik piekeren hè, is het wel groot genoeg, word het niet te groot, zouden ze mooi worden, blablabla etc etc. Hahha echt erg!

Ik wil dus ook uitkomen op een 80D maar vind het op foto's erg moeilijk in te schatten. Ik heb namelijk foto's van borsten die ik mooi vind maar als ik ze aan vriendinnen laat zien zeggen ze dat die wel groter zijn.

Lijken die van jou in het echt ook groter als op de foto?

Ik vind het nog steeds onwerkelijk! Krijg gewoon tieten!! :101:

Liefs xx elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.