Ga naar inhoud

Boobie87 : 21 mei 2010 : Dr Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Thanks Eefje! Ik zal mijn ww in mijn profiel zetten, daar kunnen alleen geregistreerde gebruikers in toch? Mag ik jouw ww ook? ;)

Hebben jullie een idee hoelang dat opstaan bij jullie zo pijnlijk bleef? Het is echt vreselijk pfff... Wel fijn dat er hoop is om binnenkort weer een beetje op m'n zij te liggen!!!

Voor de rest gaat alles goed :68: denk dat ik vanmiddag even naar buiten ga voor het eerst!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey BOOBIE

Die pijn na het opstaan is denk ik bij iedereen weer anders,

Zelf had ik moeite de eerste 4 dagen.

Wel lekkker hoor even naar buiten, merkte dat ik van wandelen en frisse lucht lekker opknapte!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Debby!

Thanks voor je berichtje. Fijn dat het bij jou na 4 dagen weer lukte zeg! Ik heb net me 5e nacht erop zitten en het was nogsteeds een hel :( vreemd, want de rest van de dag gaat het nu prima! Morgen weer een kans ;) hoe gaat het verder met jou? Zal je topic even lezen :)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie,

Ja, klopt, in je profiel kunnen enkel geregistreerde gebruikers dus is ook veiliger. Alleen kan natuurlijk iedereen zo'n profiel aanmaken :rolleyes: , maarja, hoe ver moet je daarin gaan, is natuurlijk een persoonlijke keuze! :38: Zal je m'n ww doorsturen via pb.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa is ook zo Eefje, maarja mijn gezicht staat er tenminste niet op dus zoveel maakt het me ook niet uit. Heb je foto's bekeken en ik vind ze prachtig! Ze lijken net echt ;) echt hoor je kan er trots op zijn en dat ben je waarschijnlijk ook :1big_boobs:

Heb 2 padded sportbh's gekocht bij de hema, 75C en 80C (ze hadden geen 75D vandaar), dus zo even kijken welke ik pas :126:

Net dus 10 minuutjes gewandeld naar de hema en terug en moet zeggen dat het me een beetje tegenviel hoor. Kon niet wachten tot ik weer thuis was... Hopelijk gaat dat angstige en drukkende gevoel snel voorbij! Ik wil gewoon weer alles kunnen haha.

Hoelang heeft het bij jullie geduurd voor jullie onder andere je eigen haar weer kon wassen of sokken aantrekken?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie!

Dankjewel voor het fijne berichtje !

Heb je topic gelezen , jij bent nog kersvers !

Leuk jou evolutie te lezen :) ,ikzelf ga daar vrij licht over allemaal maar denk dat ik mij daar toch wel lelijk in kan vergissen ... (we zullen het gauw weten haha )

Zou ik jou pics ook mogen zien ?

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie,

Thanks en is zeker zo dat ik er heeel trots op ben! Zou niet meer terug willen naar m'n voorsituatie, dit is zoveeeel mooier (al zeg ik het zelf, best wel raar om dat zo te zeggen hihi), ben er nog elke dag superblij mee, hou nu van het spiegelbeeld dat ik zie! :33: En voel me ook beter in m'n vel, en dat weerspiegeld zich op vele vlakken vind ik! Maar dat zul je zelf vast ook wel al ervaren hebben!

Benieuwd welk bh je het beste zit! Ja, je bent natuurlijk nog maar 5 daagjes po hé :44:, je zult nog effe geduld moeten hebben voor je alles weer kan haha, maar dat drukkende gevoel zal volgende week vast al een stuk beter zijn!

Denk dat ik na een weekje weer zelf m'n haar heb gewassen, nog heel voorzichtig dat wel, met m'n armen zo dicht mogelijk langs m'n lichaam en m'n hoofd voorovergebogen en sokken aantrekken, geloof dat ik dat vlugger terug kon, maarja, bij dual plane zal het vast iets anders liggen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Nou die C75 was te klein (hahaaa dat ik dat ooit zou kunnen zeggen!) en die C80 zit lekker strak om m'n boobs dus perfect! Vandaag voor het eerst mijn haren gewassen, heel fijn! Ik kan nogsteeds niet zelf uit bed komen of m'n vestjes aantrekken, maar de pijn wordt met de dag minder EN m'n tepels zijn al iets omhoog gekomen!!!! Ze worden echt elke dag ietsje mooier :blush:

Heb een paar nieuwe foto's erop gezet en ben benieuwd wat jullie vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Eeeey Boob87

Heb net je nieuwe foto's bekeken. Wat een verschil al he? Ziet er echt goed uit! :D Met mijn opgedane borstenkennis zie ik dat ze suuuuuper mooi gaan worden ;) (en dat meen ik anders zeg ik dat niet!)

Hoe gaat het slapen? Heb je nou al een keer een goede nacht gehad? En je slikt nog wel braaf je pijnstillers? Heb je jezelf al opgemeten met een meetlint? Is wel leuk om te vergelijken met over een paar weekjes :) T lijkt wel een verhoor haha :)

Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Bedankt voor je complimentje! :116: ja ze veranderen echt per dag!

Nou ik slaap opzich redelijk goed, maar zijslapen vind ik gewoon zoo veel fijner. Ben jij een zijslaper? Ben benieuwd hoelang het bij jou duurde voor dat weer comfortabel was! Jaaa pijnstillers neem ik nogsteeds elke 4/5 uur, hoelang moet dat nog eigenlijk? Denk dat ik morgen of overmorgen ga afbouwen. Meetlint is een heel goed idee, ik denk dat ik daar vandaag mee ga beginnen :126:

Heb je al bh's geshopt??????? Ennuh de sportbh in de fik gestoken???? Haha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja nog 1 dingetje, de eerste 4 dagen waren boobs overgevoelig maar sinds gisteren heb ook ik dat doffe dove gevoel! Ik weet dat dat gevoelloze gevoel wel maanden kan blijven maar hoop dat het snel weer als vanouds voelt!

Fijne avond! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Boobs,

Tis heel fijn om je topic te volgen en te lezen dat je je elke dag weer wat beter voelt!

Ben je sinds de hema nog vaker naar buiten gegaan? En niet meer zo snel vermoeid?

Heb je fotos gezien, de laatste, en weet je, als je die vergelijkt met je 'voor' fotos, dan lijkt het wel of je nieuwe maat altijd al bij je lichaam heeft gepast!!!!

Nu weet ik het zeker, het wordt de 300cc, haha!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Suus!

Vind het super dat ik wat kan betekenen voor jou, net als de eerder geopereerde meiden mij ook zo hebben geholpen! Haha het is ook wel vreemd hoor, dat het zo snel went. Het gevoel is nog wel heel vreemd maar de grootte is perfect!

Ze laatste pijntjes mogen wat mij betreft snel verdwijnen zodat ik de komende 5 weken kan uitzitten en dan lekker shopuhhh haha. Ben vandaag niet meer naar buiten gegaan, toch een beetje angstig dat het te veel is. Morgen moet ik op controle, dus dan ben ik wel een paar uurtjes van huis en hopelijk gaat dat allemaal goed!

Aan je onderschrift te zien heb je dezelfde maat als ik had, waar wil je graag op uitkomen? Lijkt me dat je met 300cc een hele mooie C krijgt! De bh die ik kocht vlak voor mijn bv, mijn motivatie bh, is een D75 en die past nu precies! Ben happyyy! Ga jij vast en zeker ook zijn meid!!!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Voel je je weer wat beter al?

Bij mij heeft het zeker 2 weken geduurd voor ik weer normaal kon opstaan zonder dat rare gevoel aan je borsten.

Tepels waren gevoeliger dan ooit, ook dat ging na ongeveer een maand weg.

Bij mijn linker borst had ik een stukje vel dat gevoelloos bleef, maar dat is nu weer bijgetrokken gelukkig.

Moet zeggen dat ik de afgelopen nachten zonder succes heb geprobeerd weer op mijn buik te slapen.

Maar het voelt echt niet prettig op die twee harde dingen die in de weg zitten, ik voel ook gewoon dat er iets zit wat niet natuurlijk is, daarom voelt het ook niet prettig.

Misschien heb je wat aan deze informatie als graadmeter, las namelijk je vragen in je topic.. :14:

Oja en voor je zelf weer je haar enigzins normaal kan wassen en sokken aan doen enzo...ja dat duurde bij mij ook ongeveer 2 weken.

Ik heb nieuwe fotos in mijn album gezet met hoe het er nu uit ziet.

Maar die van jou zien er echt goed uit hoor!

Je zal wel blij ermee zijn, zeker als je je bedenkt dat het alleen maar mooier word!

Liefs Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietje!

Ik heb heel veel aan die informatie! :rolleyes: Dankjewel meid :excl: Sinds de 5e dag po gaat het eigenlijk heel goed, elke dag weer een stuk beter :2: ! Vandaag had ik mijn eerste controle en de pc zei dat alles er goed uitzag :5: . Vanaf komende week mag ik weer m'n armen gewoon bewegen zolang ik ze niet te hoog houd en niet teveel til.

Fijn te horen dat jouw 'gewone' gevoel weer redelijk snel terugkwam zeg! Dit voelt toch wel een beetje vreemd... Net als wanneer ik loop trouwens, heel onwennig. Ik voel me armen ook de heletijd tegen me borsten stoten dan, terwijl ze helemaal niet 'uitsteken' ofzo.. Nouja zal ook wel wennen!

Begrijpelijk wel, dat buikslapen niet fijn is. Dat vond ik voorheen al niet, met me kleine tietjes, laat staan met deze voorgevel hihi :4:

Gister heb ik voor het eerst me haar weer gewassen en ik heb net me sokken zelf aangetrokken! :3:

Tietje, ik vind je update foto's mooi! Het valt me wel op dat ze verder uit elkaar zijn gaan staan, maar desalniettemin zijn ze prachtig geworden hoor!

Morgen ga ik lekker met me moedertje mee naar de andere kant van het land, even een paar daagjes lekker rusten en met vriendinnen afspreken (die zoo nieuwsgierig zijn). Ik ben er helemaal klaar voor en weet na vandaag dat ik het weer gewoon aankan, heerlijk!

Fijne avond ladies! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed was tijdens de controle!

Wat je zegt, over je borsten die je aan de zijkant steeds voelt, dat herken ik helemaal!

Daar had ik ook last van en hoopte maar dat dat weg zou trekken.

Tegenwoordig merk ik er gelukkig niks meer van! Ik denk dat dat ook misschien met de zwelling te maken heeft?

Ja dat mn borsten nu wat verder uit elkaar staan klopt.

Toen ik net geopereerd was kon ik m'n wijsvinger tussen mijn borsten doen en dan raakten mn borsten ook echt m'n vinger aan, zo dicht zaten ze tegen elkaar.

Maarja ook dat veranderd naarmate de zwelling afneemt he...nu is dat niet meer het geval.

Wat goed dat je weer zelf kon douchen en aankleden! Je merkt zelf nu ook, de eerste dagen is het echt afzien maar na een week gaat het echt in zo een snel tempo steeds beter!

Gezellig dat je nu ook ff lekker er uit gaat.

Ja, je vriendinnen zullen wel benieuwd zijn haha! Vonden ze het leuk voor je dat je het liet doen?

Nou veel plezier deze dagen!

Liefs, Tietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid..

Ik heb je topic even gelezen en je foto,s bekeken!

Ik vind ze mooi geworden en ik denk dat dat met je tepels wel goed komt hoor!

Ik had ook heel erg last van kortademigheid en uit bed komen heeft ook enige tijd geduurd voordat ik het zelf weer kon!

Maar geloof me over een weekje is de pijn en alles al een stuk minder!

Veel succes nog met het herstel

Liefs Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Even een update vanuit het hoge noorden :141: het gaat hardstikke goed hier! Eigenlijk heb ik helemaal geen pijn meer. Als ik opsta voel ik me nog een beetje stijf, maar het is niet noemenswaardig eigenlijk :126: Mijn borsten lijken wel echt groot moet ik zeggen hoor! Nu mijn lijf niet meer zo gezwollen is valt het wel op hihi. Het mag van mij nog iets slinken, maar als dat niet gebeurd kan ik daar ook wel mee leven :131:

AL mijn vriendinnen en vrienden reageerden zo positief! Eigen iedereen die ik het heb verteld. Ze snappen het ook allemaal volkomen en staan er helemaal voor open, echt SUPER :43: maarja het zijn ook niet voor niets vriendinnen natuurlijk :38:

Er is al een duidelijk verschil vanaf dag 1, maar mijn boobs zijn nog wel vrij hard en gevoelloos. :39: ..Er zijn al bijna 2 weken voorbij, de tijd vliegt zo erg! Nog maar 4,5 week en dan kan ik al mooie bh'tjes dragen! Ik denk dat ik vanmiddag even naar de hunkemoller ga om bh's te passen. Jaaaa dat is natuurlijk veel te vroeg, maar ik kan niet wachten tot ik eindelijk weet wat mijn maat is en weer normale kleding kan dragen! :68:

Oja heb gister weer auto gereden en dat ging opzich wel, maar ik laat liever nog even iemand anders rijden. Dat flupje bij de oksel voel ik dan wel erg.

Heb weer wat foto's geplaatst die ik net heb gemaakt, kunnen jullie mijn dikke boobies even bekijken :154:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie !!!

Leuk jou topic te volgen ! ben net je dikke boobies gaan opzoeken haha , wat veranderd dat nogal zeg ! Komt helemaal goed!

Ik las dat met de auto rijden nog wat bizar is . Ik wou vandaag eens zelf proberen... Kan mijn haar niet wassen en wou dat dus gaan laten doen , vind het zo ellendig zo rondlopen . Straks toch eens proberen...

Leuk te lezen dat het je zo goed gaat al . Geniet er maar van meis !

veel liefs Robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Boobsie,

Kijk, daar word ik nou vrolijk van, van zulke foto's!!!

Ik vond ze na je OP al goed op weg om mooie borsten te worden maar wauw, looks good nu na 10 dagen!!!!!!

Geeft weer hoop aan de mensen die na jou volgen, haha (nog 8 dagen... ik heb er zo'n zin in!!!)

Ik ga aandelen hunkemoller nemen want ik ga straks ook flink geld uitgeven samen met mijn nieuwe :1boobs:

x Suus

ps: wat mijn werk betreft (na 1 week weer beginnen), ik denk dat ik nog een paar daagjes extra neem hoor... ben ten eerste beetje gedemotiveerd momenteel en bovendien moet ik een uur rijden om er te komen.. Zo te lezen zal dat nog niet mee gaan vallen!!!

Wanneer ga jij weer beginnen boob?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb weer wat foto's geplaatst die ik net heb gemaakt, kunnen jullie mijn dikke boobies even bekijken :154:

Liefs

Wow, wat mooi!!! :123: Staan je echt geweldig goed die dikke boobies! Wat zijn ze al veranderd zeg! Ziet er heel natuurlijk uit al en je tepels zijn weer mooi op de goede hoogte en zo gelijk! En je voelt je ook al een stuk beter, dus het genieten kan nu wel beginnen! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Niiiice! Ze zien er echt ontzettend goed uit meid! :57: Hoe gaat het met je nu je alweer anderhalve week PO bent? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie reacties meiden! Die complimentjes doen mij goed.

Wat ik al vaker heb gezegd, ik vind ze wel erg groot hoor :ph34r: ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is, en ze moeten natuurlijk nog wat zakken maar het lijkt of ze per dag groter worden joh :excl: bij elke spiegel schrik ik weer (net als wat jij ook had Jen!) heb vandaag 2 bh's op de gok gekocht en ze passen precies > 75D. Van voren lijkt dat heel erg mooi, maar van de zijkant nog ontzettend hoog en ben wel een beetje bang dat strakke shirtjes niet meer mooi zullen staan straks... Ach, het zal wel normaal zijn toch? Die gekke gevoelens. Ik schaam me tenslotte niet meer voor mijn borsten, gelukkig.

aanstaande vrijdag begin ik weer met werken. Overdag is het vaak hectisch, dus ik heb de eerste twee weekjes nachtdiensten. Vermoeiende uren (23u-07u) maar wel lekker rustig. In totaal dus 2 weken vrij geweest en dat is voldoende, in mijn geval dan.

Ja autorijden is een beetje vreemd, maar het ging vandaag alweer een stuk beter zolang ik niet teveel hoef te schakelen.

Haha aandelen in Hunkemoller, misschien iets voor alle leden van het forum :153: ik ben ook nog lang niet klaar met die winkel :lol:

het gaat verder helemaal goed met me. Nog een beetje stijf en af en toe trekken die hechtingen een beetje wat irriteert, maar absoluut niet meer pijnlijk ofzo - heerlijk! :43:

Lekker slapen meiden, en nogmaals bedankt voor de leuke posts! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.