Ga naar inhoud

Boobie87 : 21 mei 2010 : Dr Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

Nou meid, nog even één nachtje doorkomen en dan is het zover......... :126::63: Heel veel succes morgen, ik zal aan je denken hoor! Zet m op! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Boobie87

Ik wil je ook nog Heel Veel Succes voor morgen wenssen.71.gif

Had je topic ook in de gaten gehouden en was je niet vergeten hoor!54.gif

Geniet er laatste nachtje met je oude boobies op de buik/zij slapen,want voorlopig zou je het een tijdje op je rug moeten doen blink.gif

En laten we hopen dat de Koopmann morgen met al die foto's en je nieuwe bh je wens zal vervullen!!! 64.gif

Ben heel benieuwd hoe je dat gaat ervren en alvast heel fijne herstel en heel weing pijn toegewenst !!!

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie,

Alvast veel succes voor morgen en slaap nog lekker (of probeer nog lekker te slapen) in je favoriete houding vannacht! Benieuwd naar je verslagje!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ondertussen heb je ze nu, dus.... :101: GEFELICITEERD!!!! :143::1bouncingboobs: Dat jij en je boobs maar heeeeel erg gelukkig mogen worden samen!!! :D

Doe het lekker rustig aan, laat je vriendinnen en je moeder je verwennen en geniet van het feit dat het achter de rug is! Geen twijfels meer of angsten, je hebt ze en ze zijn vast nu al erg mooi!

Ben ERRUG benieuwd naar je verslag, wat je nog besproken hebt met de pc t kwartiertje voor de operatie en hoe je het ervaren hebt.

Gefeliciteerd meid! En succes de komende dagen, k hoop dat je een soepel herstel hebt :)

Veel liefs, Jennifer :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverdsss!

Daar komtie hoor: IK HEB ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :1bouncingboobs: ennuh AUWIEEEEEEEEEEEEE hahaha.

Dankjullie voor de lieve berichtjes! MIJN verslag...

Afgelopen nacht kon ik natuurlijk niet in slaap komen, dus eindelijk rond half 2 sliep ik en om 7u ging het wekkertje weer. Lekker gedoucht, haren gewassen en huppa in m´n joggingpak+uggs :D Rond 7.50 vertrokken en de drukte viel zo mee dat we er al rond 9u waren. Nouja ik alvast maar naar binnen, mezelf gemeld en een paar minuutjes later werd ik al gehaald door een verpleegster. Zij bracht me naar mijn kamertje waarin ik me mocht uitkleden en het mooie schortje, slippers en haarnetje mocht aandoen. Een paar minuutjes later kwam ze weer om foto's te maken. Meteen daarna kwam de anesthesist om te vertellen wat er ging gebeuren, aardige man trouwens! Heel fijn. Toen kwam dr Koopmann om me af te tekenen en ik gaf aan dat mijn zelf meegenomen bh (d75) opgevuld moest en hij zei dat dat prima ging lukken met 350cc en 325cc HP. Het aantal cc maakte me ook geen flikker meer uit, ik zei dat ie er gewoon wat moois van moest maken :). De anesthesist kwam me toen halen en naar de operatieruimte brengen. Daar aangekomen werd ik ineens ZO bang; -lig ik daar op die warme tafel met 7 (wel hele lieve) mensen om me heen, klaar om opengesneden te worden- brrrrr ik kreeg tranen in me ogen ervan. Dag zagen zij ook wel en toen zeiden ze allemaal lieve afleidende dingen (wat voor werk doe je eigenlijk, denk maar aan de hunkemoller en hoe jij daar over 6 weken lekker kan shoppen etc etc..) nouja ik was zo weg iniedergeval! Het volgende dat ik me herinner is dat ik keihard huilend wakker word met pijjnnnnn! Ik werd op dat moment overgetilt van operatietafel naar bed. Ik wilde meteen op m'n zij draaien 'NEEEEENEEEE niet doen' hahaha en ik had zo'n pijn! Toen kreeg ik meteen morfine toegediend wat de scherpe randjes van de pijn een beetje wegnam. Toen een paar uurtjes gechillt op bed met lekkere koekjes, water en thee. Rond 15u was m'n vriendin er weer en toen mochten de drains eruit, waar ik heel bang voor was maar thank god dat viel reuze mee!

Toen de verpleegsters me gingen aankleden, had ik het toch wel zwaar. Er staat tenslotte ZO'N druk op die borsten. Na even te hebben gelegen ging het wel weer, dus verder aangekleed, geplast en ready to go home! Je raad het al, 16u 'smiddags op een vrijdag, is vragen om problemen dus we waren pas 2 uur later thuis. Dat was iets minder, dus ik was blij toen ik thuis weer paracetamol en diclofenac kon nemen.

Heb nog niets gegeten en voel me een beetje narig, maar ik ga zo lekker slapen en hoop niet dat de pijn morgen erger is want de pijn die ik nu heb is net te verdragen, maar echt net. Ben trouwens ook erg kortademig, maar dat schijnt ook door de narcose te komen. Hopelijk is dat ook beter morgen.

Oja en ik heb een paar trekjes van 1 sigaret gehad (ik kon het niet laten) maar het smaakte niet echt.

Ik geloof dat dit em wel weer was voor vandaag.... Tot snel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie,

GEFELICITEERD!!! :1bouncingboobs: Je hebt ze! Nu veel rusten en je laten verwennen, hoop dat de pijn morgen al ietsie beter zal zijn, maar de eerste 3 dagen zijn sowieso het ergste, dus effe doorbijten! Het is het allemaal dubbel en dik waard! Gewoon trouw je pijnstillertjes nemen. Wens je een voorspoedig herstel!

Succes ook met het rugslapen vannacht!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD :43::43::43:

kortademigheid komt ook veel voor bij dual plane plaatsing,is naar,maar geen reden tot paniek,dat word met een paar dagen stukken minder.dual plane plaatsing is vrij heftig hoor,vergis je niet erin :84:

probeer lekker uit te rusten en te herstellen op het gemakje,ergste heb je nu gehad :88:

beterschap toegwenst

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD Boobie!!!

Wat fijn dat je het eindelijk achter je rug hebt en nu wel weet hoe die pijn voelt...wacko.gif

Gewoon lekker uitrusten nu en jezelf laten verwennen, wat fijn toch dat je vriendinnen voor je klaar staan he101.gif

En wat Eefje al zei, eerste een paar dagen zijn het ergste122.gif ,maar daar kom je ook wel overheen, want je hebt eindelijk jou droom waar gemaakt,123.gif dus komt allemaal goed hoor. Heel fijne herstel verder35.gif

Wel erg fijn dat je al zo snel je verslaagje voor ons neer had gezet38.gif

Liefs. Romashka116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BOOBIES.. (ja nu met hoofdletters he)

Wat lekker dat je het achter de rug heb...

Gefeliciteerd...

Die kortademigheid had ikzelf ook een beetje de eerste 2 dagen, vooral na een sigaretje

Laat je maar lekker verwennen!

En een goed en snel herstel toegewenst!

Liefs Debby

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEY BOOBIE

van harte GEFELICITEERDmet je nieuwe aanwinsten!! :1bouncingboobs:

Na lange wachten heb jij ze nu ook,

ik heb net al je verslagje gelezen,top hoor,alles bij elkaar

toch heel snel gegaan.

Neem lekker op tijd je pijnstiller en rust fijn uit.

Laat je maar als een prinses verwennen en geniet van je mooie boobs :123:

Ik hoop dat je op je rug heb kunnen slapen,valt niet mee!

Succes verder met je herstel en ik volg je topic wel! :)

Liefs Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor de lieve reacties! Daar word ik zo blij van!

Afgelopen nacht ben ik veel wakker geweest, maar niet erg ofzo, de uurtjes die ik heb geslapen waren heerlijk! Rond 5u heb ik nog 2 paracetamol genomen en toen in 1x doorgeslapen tot 9u. Ik woon in een studio appartement en ik kan vanuit me bed mijn 'hele huis' zien, dus ben nu lekker tv aan het hangen. Heb gister alleen maar die koekjes in de kliniek gegeten en net wat fruit, want ik heb de heletijd een beetje een misselijk gevoel. Dat komt waarschijnlijk gewoon door de honger en ook de narcose denk ik. Ik heb ook wat foto's geplaatst, ingepakt en wel hoor, maar voor de nieuwsgierigen! ww is ringeling! Morgen moet het verband eraf, en als ik niet te bang ben dan zal ik even goede foto's maken :)

De pijn is nogsteeds prima uit te houden en gelukkig niet erger geworden! Me boobs zijn wel KNOETER hard joh! Net steen. Weten jullie wanneer dat een beetje verminderd?

Nou, tot later!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Boob87 :1bouncingboobs:

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat naar omstandigheden! Dat misselijke gevoel gaat na een paar daagjes weg, als al het narcosemiddel uit je lichaam verdwenen is. Heeeel veel water en thee drinken enzo, dat versnelt het proces. En tja de steenharde boobs blijven nog wel ff zo, maar dat zal na een klein weekje een wereld van verschil zijn (was bij mij zo iig)

Heb net even je pics bekeken, grappig die laatste 'ff spieken' foto :D Ben benieuwd hoe je ze vindt morgen als je harnas verwijdert wordt :125:

Nou blijf lekker liggen op de bank (het weer valt toch maar tegen dus je mist niets <_<), veel suc6 :)

Liefs Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd :D!!!

Het ergste is iig achter de rug!

Als ik jou verhaal dan lees, dan wordt ik toch wel weer een beetje bang...

Wordt iedereen al wakker op de operatietafel? Mij mogen ze laten slapen tot minimaal een uur later hoor!!! hihih.

Iig succes met het herstel!

Wel proberen lekker wat te eten, die misselijkheid kan indd door het te weinig eten komen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie,

Gelukkig heb je toch al een redelijke eerste nacht achter de rug! Hoe bevalt het rugslapen? En hoe is het met de pijn vandaag, kun je 't al wat beter uithouden met de pijnstillers?

Ben ook al eens gaan spieken naar je eerste fotootjes en dat ziet er al een behoorlijke maat uit hé! En je hebt al een mooi decolleté ook! :123: Ziet er fantastisch uit al! Geniet al van het uitzicht! En herstel ze!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BOOBIE,

Bij mij waren ze de 1e week ook net van steen.

Nu ruim een week later beginnen ze al wat zachter te worden, vooral aan de zijkanten.

Gelukkig had ik na 3x overgeven geen last meer van misselijkheid, maar ik had alleen een roesje,verschilt ook weer.

Leuk he even spieken, ben benieuwd naar je volgende foto s.

Rust maar lekker uit, goed veel drinken!!

En over een paar weekjes :1big_boobs: joehoe

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Boobie,

GEFELICITEERD!!!!!

Het is achter de rug....

Erger dan vrijdag wordt het niet meer!!!!

Heb je verslag gelezen, heftig zeg die pijn...

Zoals Jolien zich al afvroeg, wordt iedereen wakker op de operatietafel???

Hoop dat je een beetje geslapen hebt vannacht.

Ga zo ff naar je foto's kijken, wat leuk dat je er alvast een paar geplaatst hebt!

Ik vind het al hoopgevend dat ik na een dag al een fototoestel vast zou kunnen houden, haha

Lekker uitrusten en je laten verwennen!!!

x Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Om wat onduidelijkheden van Suzan en Jolien de wereld uit te helpen; na de operatie stoppen ze met toedienen van het narcosemiddeltje. Je wordt dan van die operatietafel/bed (waar je al op ligt) naar je eigen kamertje gereden en daar overgetild naar je eigen bedje. Je word dus niet zomaar wakker met alle lampen op je gericht en bloed om je heen of wat dan ook. Daar hoeven jullie niet bang voor te zijn ;)

Afgelopen nacht ging het iets minder, ik werd wakker met PIJN! Poeh, dat was geen pretje. Snel wezen plassen en een diclofenac genomen, toen weer in slaap gevallen. Ik had de afgelopen dagen geen pijn aan de wonden, maar die voel ik vandaag wel. Hopelijk is dit normaal en trekt het snel weg. Ik heb trouwens vanaf het moment dat ik wakker werd uit de operatie pijn aan me tepels!!! AUW!!! Echt overrrrr gevoelig. Die zijn ook helemaal uitgerekt trouwens. Mag van mij ook snel bijtrekken haha.

Ik krijg wel hoop als ik lees dat de eerste 2/3/4 dagen het ergste zijn, want ik ben er nu ook wel weer klaar mee, dat gezeur ;)

rugslapen gaat eigenlijk wel! Ik heb er alleen een houten reet van haha maar het in slaap vallen lukt beter dan verwacht!

fijn dat jullie borsten iig na een weekje wat zachter werden, het lijkt echt of ze op springen staan :blink: maar er is gelukkig hoop ;)

Jaa Suzan, je kan gewoon een glas of beker of bord of telefoon vasthouden (daarmee maak ik de foto's) hoor, de last in mijn armen zit vooral bovenin bij die 'flupjes' bij je oksels.. haha hoop dat je weet wat ik bedoel.

Opstaan uit bed is wel een ramp trouwens, en ben nogsteeds kortademig! Maaar het word vast snel allemaal beter :) ik houd hoop.....

liefs!

ps; als het ff meezit, zet ik er later vandaag nieuwe foto's op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.