Ga naar inhoud

Boobie87 : 21 mei 2010 : Dr Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

Hey meiden!

Haha Jen, heel fijn om dat te horen! De herkenbaarheid. Stom he, je denkt omdat je de onzekerheden van de anderen leest, je het zelf niet zo zal hebben en toch is dat zo! Ja ik lees ook veel dat je beter voor de grootste kan kiezen bij twijfel, zelfs mijn pc zei dat... Toch ben ik echt bang dat het dan balonnen worden, maar ik wil ook echt niet dat ze te klein worden haha, zo moeilijk!!!!! Hihi een afscheid heb ik niet nodig, laat die prachtige voorgevel maar komen hoor!

Liefs Boobie87!

Hey Boobie87,

Ik denk echt niet dat jij ballonnen gaat krijgen! Ik weet het eigenlijk wel zeker :) Jij krijgt borsten waarvan je echt niet kan zien dat er een bv heeft plaatsgevonden :D

Nog eventjes anderhalve week volhouden :)

Liefs Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meiden!

Zag net dat ik helemaal niet gereageerd heb op jullie posts! :85:

Hihi gek he Suzan, ondanks dat de antwoorden hier wel verspreid staan in het forum, stellen ze ons toch niet helemaal gerust. Nouja het gaat wel om JOUW/MIJN/ONS lijf waar in gesneden wordt tenslotte... Ik heb van de week nog gebeld naar de kliniek om te checken welke protheses ze hebben klaarliggen voor me (omdat ik op de dag zelf wil kunnen beslissen), en dat zijn dus 325cc, 350cc en 400cc. Maar ik ben eigenlijk wel zeker dat ik voor de eerste 2 ga en de 400cc laat liggen, wordt me iets teveel. Op een gegeven moment moeten we het ook maar loslaten denk ik maar, een beetje vertrouwen in de pc kan geen kwaad, zolang we maar duidelijk aangeven wat onze wensen zijn.

Ohhh Shadow ik lag in een deukkkk toen ik je post las! Hahahaha die eerste droom vooral, hoe kom je erop!!!! Die laatste droom was zeker wat fijner ;) was meteen je hele dag goed? Dat had ik wel, toen ik een goeie droom erover had! Hele dag blij was ik! Zenuwen inderdaad, maken je helemaal in de warrie. Meid, nog maar 4 daagjes! Hoe gaat het met je?? Heb je al voorbereidingen getroffen? Vitamine C, arnica, medicatie evt? En vervoer, verzorging eerste week? Vast wel he ;)

En Romashka, toch is het elke keer weer fijn om te horen dat we niet de enige zijn in dit proces he? Vind ik wel iniedergeval!

Hey Jennifer! Poeh nog anderhalve week inderdaad.. Pfff ik sta er echt mee op en ga ermee naar bed hihi, maar de tijd vliegt!!! Ik hoooooooop dat je gelijk hebt dat het geen ballonnen gaan worden, een royale C of een klein D-tje zou fantastisch zijn! Ik las al in jouw topic dat je helemaal pijnvrij bent, wat heerlijk!!! Krijg je veel opmerkingen om je heen? En ben je helemaal blij met je maat so far? Ben benieuwd naar je foto's! Zal zo even kijken of je nog nieuwe geplaatst hebt :D

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sun!

Thanks voor je berichtje, ik heb geloof ik tegelijkertijd in jou topic gepost ;) Jaaaa nog anderhalve week, wat vliegt de tijd!!!!!

Ik ga gewoon voor wat in de eerste instantie besproken is hoor, 325cc-350cc, meer dan zat! En ik voelde me tenslotte goed bij dit aantal cc's tijdens het consult. Die onzekerheid moet ik maar ff laten varen!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Goed zo, laat het lekker los! :D Het was ook zo'n opluchting toen ik had gebeld om mijn definitieve beslissing te melden, heerlijk! Dus niet meer zoveel piekeren! Komt inderdaad he-le-maal goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie!

Die zenuwen zijn idd vreselijk! Heb mn week nu lekker volgepland zodat ik zo min mogelijk vrije tijd heb om erover na te denken. Met de voorbereidingen ben ik net eigenlijk pas mee begonnnen. Slik wel al sinds t eerste consult vitamine c. Vanmiddag arnica aangeschaft, een huispak en 2 reserve sport bh's. Heb van de bh's een C en een D aangeschaft, kijken welke past en de ander gaat terug (en nou hopen dat t geen E wordt :9: ) Vanochtend een hotelletje geboekt voor 1 nachtje, want moet al om 9uur aanwezig zijn en t ligt niet bepaald naast de deur.

Heb me trouwens ook nog op een andere manier een beetje voorbereid. Draag nu sinds een paar weken zo'n gel push up om zelf een beetje aan grotere tieten te wennen en ondertussen te kijken hoe de omgeving reageert. Niemand is het opgevallen! :5:

Ben zo blij dat ik na vrijdag dus niet steeds de vraag ga krijgen hoe me tieten zo zijn gegroeid :4: Maakte me daar eerst best wel zorgen over.

Verder gaat vriend mee en die zal me ook verzorgen. Hij krijgt straks zn handen vol! En daar bedoel ik niet alleen t huishouden mee :4:

Jij hoeft nu ook niet zo lang meer. Voor je t weet is die anderhalve week alweer voorbij. Als ik ook terug kijk, zijn mijn 2 maanden sinds t eerste consult echt omgevlogen! Gewoon je dagen lekker vol plannen en t is zo de 21ste :1:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey meid!!

Hoe gaat het ermee? Ben jij ook al zo goed voorbereid als Shadow? :) Hoe gaat het met de zenuwen? Oh echt leuk dat je nog maar een week hoeft te wachten, die gaat hopelijk lekker snel voorbij :D Sta je nog steeds achter je beslissing voor het aantal cc's?

Liefs Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Afgelopen weekend had ik een date :blush: dus weinig tijd om even op het forum te gaan hihi. Hij weet het trouwens ook van mijn bv en vind het fantastisch dat ik het doe. Natuurlijk vond ie het niet nodig en vond ie me prachtig zoals ik ben, maar hij zei; als jij daar blijer en zekerder van word dan sta ik 1000% achter je. Zo schattig! Overigens ken ik hem al een tijd, daarom was het niet vreemd om te vertellen...

Ik heb me ook redelijk voorbereid net als Shadow haha! Heb 2 vestjes gekocht met ritssluiting, ik heb al iets van 6 joggingbroeken dus daar hoefde ik niet meer geld aan te besteden, ik heb al weken rotor 1000 vitamine c bruistabletten maar nu zijn ze op dus zo snel ff naar de supermarkt, arnica gel heb ik ookal gekocht maar ik weet eigenlijk niet of ik daar al mee moet beginnen te smeren.. het stinkt namelijk vreselijk! Een sportbh (zwart) krijg ik van de kliniek en heb zelf ook een triumph triaction gekocht (80 C :)). Al sinds ik boobs heb, hou ik mijn omgeving voor de gek met push up's haha! Toch denk ik dat het de mensen wel gaat opvallen dat ze 'ineens' groter zijn, maarja boeieee die confrontaties zie ik dan wel weer. IK wil het tenslotte voor MIJ.

Mijn tante had zich versproken tegen me oma waardoor zij het dus ook wist. Ik had haar even gebeld om het allemaal een beetje te verantwoorden maar ook zij -EN mijn opa- staan helemaal achter mij, zo lief! Toen vertelde ze gewoon dat de zus van mijn opa ook een bv heeft gehad!!!!! VET grappig! Ben ik niet eens de enige in mn familie, had ik niet verwacht!

Donderdag logeer ik bij een vriendin die mij vrijdag brengt naar de kliniek. Ik woon in Amsterdam en had een hotel geboekt in Den Haag op donderdag voor het geval ik heel vroeg aan de beurt zou zijn. Ik moet om 09.30u er zijn, daarom blijf ik lekker in me hometown en vertek om 08.00u richting de kliniek ofzo. Vervolgens haalt die vriendin me ook weer op naderhand, brengt me naar huis en daar komt een andere vriendin mij het hele weekend verzorgen :) Maandag moet zij weer weg en dan komt mijn moeder gelukkig :56: die blijft de rest van de week. Ik wordt dus een hele week verzorgt! Dat moet genoeg zijn hoop ik.

Jeeeeetje die zenuwen! Dat is het enige waar ik weinig aan kan veranderen he! Vandaag en morgen moet ik nog werken en vanaf woensdag ben ik vrij om de laatste dingen in huis nog aan kant te maken zodat ik er helemaal klaar voor ben. Ik kan NIET WACHTEN tot het EINDELIJK voorbij is en dat ik tenminste weet hoe het eruit gaat zien en vooral dat ik dan weet hoe de pijn voelt. Het boeit me niet dat het pijn doet, maar dat ik niet weet HOE het voelt, maakt me zo bang! Straks kan ik het niet verdragen en zit ik een week te janken hahahah! Normaalgezien slik ik nooit iets van medicatie ofzo, daarom hoop ik dat de medicatie lekker goed werkt en het te verdragen is.

Het enige waarin ik heb gefaald is het roken :69: ik rook normaal een pakje per dag en ben iets geminderd tot +/- 14, maar na de operatie wil ik zowiezo een week niet roken, liefst langer, maar ik ken mezelf.. heb daar niet zoveel discipline voor helaas. Slechte eigenschap hahah. Ach dat zien we ook wel.

Ik ga even Jennifers en Shadows topic lezen, ben errug benieuwd hoe het allemaal gaat met de meiden hier!!!!

Heel veel liefs van een nerveuze Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja ik las het topic van Shadow over de lastminute verandering van MP naar HP en gezien mijn boobs best uit elkaar staan heb ik ook dr Koopmann gemailt. Wat het mooiste resultaat zal opleveren bij mij. Hij zei dat het allebei mooi zal worden alleen dat de borsten met HP protheses dichter bij elkaar komen te staan. N.a.v. Jennifers resultaat wat ik ZO prachtig vind (!!!) neem ik dus ook de HP! ff me onderschrift veranderen :)

Wat een hulp we wel niet hebben he, aan dit forum! Ongelooflijk! Thanks again girls!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Boobie87,

Je bent zo te horen goed voorbereid :D Het schiet nu ook wel erg op zeg! En altijd handig dat iemand in de fam ook al een bv heeft gehad! Ik denk dat mensen dan altijd een stuk meer open minded zijn omdat ze dan toch al iemand kennen ermee :)

Fijn ook dat je al hulp geregeld hebt. En wie kan er nou eigenlijk beter voor je zorgen dan je eigen moeder?! :P Ik woon al 4 jaar niet meer bij mn moeder maar de eerste nacht na mn bv toen ik mn vriend wilde wakker maken omdat ik naar de wc wilde, riep ik toch de hele tijd: 'mam, mam, mama!!!' :blush:

Het lijkt echt wel alsof een lichaam schreeuwt om gezonde dingen na een operatie. Ik wilde bijvoorbeeld nog niet eens aan sigaretten DENKEN en ik at enorm veel fruit (terwijl ik normaal gesproken alleen vitamines neem) en dronk liters smoothies per dag. Dus wees maar niet bang om het gerook, je zal minstens veel minderen na de bv.

En de pijn, tja na de bv kun je niet meer terug dus je zal het wel moeten doorstaan :P Gewoon lekker om de 4 uur aspirine slikken en veel slapen, dan zijn die eerste paar dagen zo voorbij :) Komt helemaal goed met je!

En ik vind borsten die bij elkaar staan mooier dus ik vind hp een goede keuze :P Ben echt benieuwd hoe mooi het gaat worden bij je

Liefs Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jennifer!

Haha jaa jouwe zijn zo mooi geworden! Ik kan het niet echt vergelijken met de mijne natuurlijk, je hebt een ander aantal cc, jouw lengte en gewicht zijn iets anders dan de mijne (1.76m en ongeveer 65kg) en mijn tietjes zien er anders uit dan de jouwe pre op. Maartoch!!

Inderdaad, mama's zijn toch het meest vertrouwt en ik denk ook dat je die het liefst erbij hebt hihi, ongeacht hoelang je al uit huis bent (ik nu bijna 3 jaar). Mijn moeder woont 200km bij mij vandaan en ze wilde heel graag vrijdag meteen meegaan, maar het kwam mij gewoon beter uit dat ze maandag kwam.

Ik geloof dat helemaal, dat je alleen maar behoefte hebt aan gezonde dingen! Gelukkig kan mijn vriendinnetje heeeel goed koken dus daar maak ik me geen zorgen over :D er zit een albert heijn 30m naast me huis, dat is ook superhandig! Hopelijk praat ik achteraf net als jij qua behoefte aan een sigaret! Heb wel mijn twijfels hoor haha.

Ik zal heeeel braaf zijn betreffende de medicatie! Haha heb zo'n pijn fobie. Brr hoop dat ik niet ziek wordt van de narcose!

Vrijdag zodra ik thuisben zal ik meteen een verslag maken. ALS ik er kracht voor heb hahah, anders zsm!

NOG 4 DAGEN!!!! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm nou die behoefte aan gezonde dingen heb ik nog niet echt hoor.. En onderweg van de kliniek naar huis, zijn we langs de snelweg even bij de febo stopt. Heerlijk patatje gegeten :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Haha echt waar? :4: Getver ik moest er niet aan denken! Ik zat als een misselijke zombie in de auto op te terugweg. Als ik aan eten dacht, ging het al bijna mis :98:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde me juist eigenlijk helemaal niet misselijk. Heb in de kliniek heerlijk tv zitten kijken met een stapel koekjes en een pot thee. Ben alleen eventjes wat draaierig en misselijk geweest toen de verpleegster de drain er niet uit kreeg en 3x met al haar kracht moest trekken :103: , maar daarna voelde ik me gelukkig al snel weer ok :7:

Zat bij de febo gewoon lekker in mn huispak, zonder make-up te eten. Niemand kende me daar toch :P De verpleegster had wel gezegd dat ik de eerste dag beter een beetje kon oppassen met vet eten ivm misselijkheid, maar had zóón trek in patat dat ik het maar gewoon gedaan heb :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha mooi Shadow! Ik ben zelf wel een fan van fastfood maar ook wel van fruitjes. Anyway errug benieuwd hoe ik reageer op die narcose. Is werkelijk geen pijl op te trekken he, verschilt per persoon.. Nouja nog 3,5 dag en dan weet ik hoe het voelt...

Net mijn laatste werkdag gehad en nu 2 weken vrij. Wel heeeel gek hoor, ik deed m'n pakje in de was daar en bedacht me 'hm dit is de laatste keer dat ik met dit voorgeveltje door deze gangen loop' hahaha zo zit ik al de hele week eigenlijk 'laatste x dit, laatste x dat' mafkees :S

Slaap lekker allen!

Liefs, Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even.. ik zit nu op de website van Cereform silicone (die Jennifer heeft) en Eurosilicone (die ik krijg) en het valt me op dat die diameters en projecties heel verschillend zijn per merk. De maten van Cereform 350cc, zijn hetzelfde als de Eurosilicone 400cc. En de ........ Nu komen die twijfels ineens weer!!!!! Grrrrr dan misschien toch voor 400cc rechts en 350cc links??

Hahahah wat erg dit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

STOPPEN Boobie87!!! 140.gif

Hahahaha moest echt ff om je lachen 152.gif Jij mag niet meer op internet gaan zoeken naar informatie, je maakt jezelf helemaal gek! Deed ik ook en daar schiet je echt niets mee op. Je gaat echt prachtige borsten krijgen en t komt helemaal goed 126.gif En als je écht blijft twijfelen, zou je eigenlijk ff moeten bellen want dan kunnen zij je geruststellen!

Dat dramatische van 'de laatste keer dit' komt me ook wel bekend voor. Bijna alsof je dood gaat 122.gif maar dan met borsten! Gelukkig hoef je nog maar 2 nachtjes te wachten met alle zenuwen en twijfels ;)

Straks ben je er lekker van af, hoef je nooit meer informatie te verzamelen en te twijfelen en dan heb je gewoon een paar super mooie borsten, dat zou heerlijk zijn toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOE fijn zou DAT zijn!!! Hahahaha ik ben ook vreselijk :92: ik zat net met een vriendin aan de telefoon en heb toen besloten dat ik niets meer met al die cc's te maken wil hebben! Ik ga zometeen naar de Hunkemoller, daar koop ik een bh in de maat die ik wil. Die bh geef ik overmorgen aan dr Koopmann en dan zeg ik: dit wil ik passen, alstublieft, ik hoop dat je er wat mee kan om het aantal cc's te bepalen want ik ben er klaaaaar mee! Hahaha (oja ik heb wel nog wat foto's van oa jou Jen, en nog wat anderen, die ik meeneem om nogmaals duidelijk te maken wat ik wil. Nouja dat dus, meer niet ;)) omdat ik nog wat onzekerheden had mailde de pc of ik 15 min eerder kon komen om die laatste dingetjes nog even door te spreken.

ANYWAY! Ik ga me maar eens klaarmaken, het huis poetsen, laatste 3 wasjes draaien, de koelkast volgooien, langs de free record shop voor evt wat leuke series die ik nog niet heb gezien, naar de Hunkemoller een bh scoren ennuhhh niet roken... denk ik...

Jen wanneer heb jij je laatste sigaret gerookt voor de operatie??

liefs van een ondertussen doordraaiende Boob :S:S:S:S hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Goed zo! Wat een WIJZE beslissing om je erbij neer te leggen :35: Slim van die beha trouwens :) En ik voel me vereerd dat je die van mij o.a. zo mooi vindt dat je foto's meeneemt :66:

Aardig van je pc trouwens dat hij nog even een kwartiertje de tijd neemt voor de operatie om nog bepaalde dingen te bespreken, lijkt me wel geruststellend! :)

De dag ervoor heb ik me compleet suf gerookt van alle zenuwen, kon ook geen minuut stilzitten :P Wat uiteraard erg handig is voor het schoonmaken. Mn huis was nog nooit zo schoon geweest! Mn vriend vergeleek me met zo'n schoonmaak tornado uit tekenfilms :rolleyes:

Maar eigenlijk was het de bedoeling ook om 3 weken voor de operatie gestopt te zijn, maar dat lukte me echt niet!

Even volhouden nog! :116: En succes met schoonmaken/boodschappen doen/series halen/beha aanschaffen/etc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaa! Tornado ik zie het he-le-maal voor me! Nouja je hebt je tijd wel goed besteed toch? Fijn om nadien in een schoon huisje terug te komen!

Nou ik heb een 75D bh gekocht die nu nog vrij ruim zit, dr Koopmann mag 'm mooi opvullen :126: en met die foto's erbij moet dat helemaal goedkomen, daar ben ik nu wel gerust op. Ik heb al me bh's ingepakt voor m'n vriendinnetje > die is errug blij met mijn bv, zij heeft er ineens 20 bh's bij haha! En oja die bio oil van therme heb ik gehaald en die ruikt lekkerrr! Ik heb snel last van striae (heupen en billen) dus hopelijk helpt dat!

Ik ga weer even verder met multitasken

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Boobs,

Zit op mijn werk ff een berichtje te tikken aan je maar wil posten en het is helemaal weg!

Nu dus even een kortere versie.

Heeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!!!!

En inderdaad, heb gisteren ook gemaild naar dr. Koopmann om nog voor de operatie eea door te nemen en dat is geen moeite teveel! Dus probeer te ontspannen, morgen je bh en fotos te laten zien en ik vertrouw erop dat het helemaal goed komt.......

Zal aan je denken, morgen heb je ze!!!!!!!

x Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel lieve schatten! Ik vind het helemaal spannend, maar heb er vertrouwen in. Het wachten heeft inderdaad lang genoeg geduurd en ik ben er helemaal klaar voor! Laat ze maar komen :)

Zodra ik morgen thuisben zal ik kijken of ik de kracht kan verzamelen een hopelijk leuk verslagje te typen :D

LIEFS!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.