Ga naar inhoud

Boobie87 : 21 mei 2010 : Dr Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey girls!

Mijn post van hierboven was even een klein dip momentje, maar heb de foto's nog eens bekeken en eigenlijk vind ik ze best wel prachtig :123: groot maar wel mooi hahaha (ik ben verder niet wispelturig ofzo...) zometeen even foto's maken van mijn nieuwe bh's!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast jennifer_whatever

Haha wacht maar! Je hoeft je daar écht geen zorgen over te maken hoor! Straks ben je er zo aan gewend, dan weet je niet meer beter ;)

De eerste 2 weken hoopte ik ook dat ze nog een beetje zouden slinken want ik vond ze ook te groot... nu hadden ze wel groter gemogen.

Maar ja wat verwacht je ook? Heel je leven lang zit er bijna niets en ben je plat en dan opeens... POEF heb je tieten! :1boobs: Dat is gewoon even wennen! Maar als ik nu voor-foto's bekijk vind ik dat zo... raar! :19:

En truitjes zitten toch veel beter en mooier met tieten erin?

Nee meid, je hebt echt geen dipmomentjes nodig met jouw resultaat, en ze worden nog mooier ook als ze nog meer zakken :)

Liefs Jen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieve Jen! Dat heb ik wel nodig, geruststellende woorden. Mensen in mijn omgeving zeggen wel hetzelfde, maar zij hebben dezelfde ervaring niet waardoor ik het toch niet helemaal serieus kan nemen ondanks dat het natuurlijk heel lief is van ze. Anyway het zal vast wel wennen, als ze maar niet groter worden haha. Die D75 bh's zitten super en dat is ook nog een makkelijke maat, maar zodra ze ineens groter worden, wordt shoppen ineens moeilijk.

Ach, het is eigenlijk ook nooit goed he haha. Ik vind ze te groot, jij vind de jouwe te klein... Vind ik niet trouwens hoor, ik vind ze perfect bij je passen.

Krijg je reacties van mensen in je omgeving eigenlijk? Heel veel mensen in mijn omgeving weten het, maar ik ben best wel bang voor de reacties van kennissen die het niet weten, of ex vriendjes ofzo hahaha. Ach ook dat is iets wat een paar maanden duurt denk ik, dan waait het 'ohh weet je wat zij heeft laten doen' wel weer over..

Liefs

Oja ik zal zo ff foto's erop zetten van me lingerie pic's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Graag gedaan hoor! :54:

T is ook niet niks hè! Maar meid, minder zorgen maken over die boobs en meer plezier :01: (althans... straks als je de beha uitmag) Ze zullen echt niet meer veel groter worden (of kleiner), alleen de vorm wordt nog mooier. Dus je hebt een perfect maatje! Kun je lekker elke beha kopen die je wilt straks :)

Ik heb al een paar voordelen ontdekt van tieten. Als mn vriend saggo doet ofzo, dan doe ik ffies mn truitje omhoog hahaha :118: net of ie dan nog boos kan blijven! En dit weekend ga ik maar eens testen of je eerder geholpen wordt aan een bar als je borsten hebt :125:

Ik doe er over het algemeen wel open over. In het begin maakte ik me wel druk om reacties van anderen, maar nu.... SCHIJT!

HAHA moet ik meteen weer denken aan gistermiddag :152:

Ik had een Sapph bh laten overkomen en die ging ik passen in mijn dorpje. Echt een leuke bh trouwens, in het paars! Maargoed! Dus ik ging passen in het hokje en zei op een gegeven moment best hard tegen de verkoopster die buiten t hokje stond: 'ja deze 70E zit toch echt beter dan die 75D!' Kom ik naar buiten om het te laten zien (wat ik al zei: ik heb schijt) staat daar mijn GEHATE AARTSVIJAND :124: HAHAHA! En toevallig heeft zij ook al vrij weinig van zichzelf waar ze ook altijd van baalde. :10:

Maar dat vond ik dus wel grappig :37:

Ik ga zo even kijken bij je lingerie pics!

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa sorryyy, ik zet ze er NU op! Nja na dit bericht :38: Wat cool dat je vijand je/ze heeft gezien! De jaloezie spatte er zeker vanaf :37: Dat is dan weer heerlijk :40: Ja ik ben zelf ook altijd zo hoor, schijt aan de wereld. Ik moet gewoon ff door de zure appel heen bijten, want mensen gaan het zeker zien en kijken :20: maar dat komt vast en zeker wel goed.

Op het lichamelijke, de pijn enzo, was ik wel voorbereid, maar psychisch is het inderdaad niet niets. Nu ben ik een heel stabiel en realistisch persoon hoor, maar wennen heeft tijd nodig. Telkens als je in de spiegel kijkt zie je nu iets anders dan voorheen natuurlijk. Maaaar ook dat komt goed! B)

Nou, ik zet de foto's er NU op! Die in lingerie is van gister, 11 dagen PO, en de blote is van vandaag, 12 dagen PO.

Liefs!! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ziet er goed uit meid! Ze worden echt iedere dag mooier he? :D En wat gaat de tijd snel... je bent alweer 12 dagen PO :blink:

ik vind t er errug goed uit zien :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie,

Nou ik vind ze echt heel mooi hoor!!! :123: Zowel in lingerie als nude! Maar kan me voorstellen dat je er nog effe aan moet wennen! In het begin schrok ik ook telkens ik de spiegel passeerde, en ze zijn niet echt zo groot, maar gewoon het is helemaal anders, maar toch zoveel beter! Ach, het went wel! Sneller dan je denkt!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey boobie!

Ben er nog es geraakt. Heb ook nogmaals je pics zitten bewonderen 57.gif , mooi hoor , ook in lingerie ,staat je super !

Vind het ook echt wennen in de spiegel kijken, nog heel erg vreemd ,maar word er toch wel gelukkig van ! (gelukkig)

Denk ook dat je aan de grootte heel rap gaat wennen hoor , geen zorgen.

Liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobie,

Ik heb je foto's volgens mijn een keer of twintig bekeken, ze zijn helemaal niet te groot!!! Het is wel even wennen dit kan ik me wel voorstellen, eerlijk gezegd had ik ook een grappige reactie op de pasprothesen tijdens het eerste consult, ik vroeg aan PC: worden ze echt zo zwaar????? En voor mij gevoel ( voordat ik in het spiegel keek) waren ze ook enorm groot, maar eenmaal mijzelf in het spiegel gezien dacht ik gelijk - ja, dit is een mooi maatje.

Sexy setje is die zwart-wit, echt superrrr hot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies!

Thanks! :148: Stond net weer eens voor de spiegel, en eigenlijk passen ze precies bij me en zijn ze helemaal niet groot! Stom he, zo ineens gewend hahaha :122: Ben ook weg van mijn nieuwe setjes! Eigenlijk natuurlijk veel te vroeg gekocht natuurlijk, hopelijk blijven ze wel passen!

De hechtingen zijn eruit gehaald! Het voelde 1 seconde even vervelend, maar het was zo gepiept! Wat een verlichting zeg, nu trekt het niet meer zo gelukkig. De verpleegster vond het er allemaal goed uitzien en ik mag beginnen met smeren!

Gister weer voor het eerst gewerkt. Ik draai altijd wisseldiensten en ben begonnen in de nachtdienst omdat die het rustigst zijn normaalgesproken. Nou het was dus hardstikke druk, vooral de eerste 3 uurtjes, toen had ik ook veel last. Dat viel wel even tegen, maar naar mate de uren verstreken ging het gelukkig stukken beter.

Toen ik thuiskwam vanochtend heb ik even mijn bh+band uitgetrokken en ik merkte dat mijn linkerborst ietsje pijnlijker en harder was dan de rechter. Ik ben linkshandig, misschien heeft het daar ook mee te maken. Vanavond even wat rustiger aan!

Hihi Angelina, dat zware gevoel had ik ook tijdens het passen maar ik voel het extra gewicht helemaal niet hoor, nu ze erin zitten :131:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa echt een opluchting hoor! :lol: heel logisch maar wel apart dat je toch meteen merkt aan je lijf wanneer je teveel doet he. Ik luister daar liever niet naar, maar het moet wel! Geen zin in complicaties natuurlijk :40:

Fijne avond, ik ga er vandoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update vanuit het regenachtige Amsterdam :145:

Ondertussen al bijna 3 weken PO! Ongelooflijk hoe snel die tijd gaat, jeetje ik zit al bijna op de helft :excl: Het gaat nogsteeds elke dag een beetje beter, zolang ik geen gekke spontane bewegingen maak gaat het hardstikke goed! :43:

In het begin voelde ik de protheses heel erg drukken tegen m'n ribben, maar ook dat neem langzamerhand af. De boobs zijn nog wel vrij hard, maar zien er naar mijn mening super natuurlijk uit! Ik smeer trouw 2x per dag met de littekencreme en ook met bio oil tegen striae, maar ik zie toch een paar kleine scheurtjes verschijnen. Nu ben ik daar erg gevoelig voor (heupen en billen zijn er niet aan ontkomen helaas :27: ) maargoed daar kan ik wel mee leven :38: . Heb NET 3 nieuwe foto's gemaakt die ik er even op zal zetten.

Sinds een dag of 2 kan ik ook weer op m'n zij slapen. Het ligt niet 100% lekker maar een stuk beter dan op me rug!

Ik heb wel SUUUPER gevoelige tepels! Jeuzus, zelfs de sportbh aantrekken doet daar zeer! :85: ach het hoort allemaal bij en dat zal wel afnemen hopelijk! Ik heb het gevoel in mijn rechterborst alweer grotendeels terug, alleen vlak boven het litteken is het nog doof. De linkerborst is nog geheel gevoelloos vanaf onder de tepel. Geduldddddd :70:

Volgende week ga ik weer lekker sporten! Nouja op de fiets en wat beenspieren dan, want die conditie van mij is compleet verdwenen! Ik woon op de 2e verdieping en als ik buiten sta ben ik al buiten adem :20: haha

Nou, dat was 'm weer voor nu. Fijne dag ladies!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeey Boobie!!

Wat fijn van je weer te horen :119:

Goed dat het ook nog steeds beter gaat. Gefeliciteerd met je 3 weekjes ( het is toch de helft van 6 weken, hihi). Ik heb je foto's gelijk bekeken, je borsten zien er inderdaad heel mooi en natuurlijk uit, echt een plaatje! Waarschijnlijk omdat ze nu zachter aan het worden heb je zelf niet meer het gevoel dat ze te groot zijn, toch? Meid ik ben erg blij voor je!

Ik vind het ook superknap dat je al aan sporten denkt, you go girl! :127:

Hoe is het trouwens nu op werk, beetje op gang gekomen? Wat hebben je collega's gezegd ? Iets van gemerkt :125: ?

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Wat fijn ook dat je alweer op je zij kunt liggen! Over een paar nachten voelt dat net weer als normaal, heerrrrrrlijk! :lol:

Nog eventjes doorbijten!

:75:

Liefs!

ps ik zal weer eens ff spieken bij je foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Echt mooi! :33:

Met dat figuur en die boobs erbij mag je wel beschikken over en grote dosis zelfverzekerdheid deze zomer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie,

Je bent straks ook alweer 4 weken verder, zag net je nieuwe foto in je album, in een strak shirtje! :123::49: Kan het geloven dat je er helemaal verliefd op bent!!! Je mag er terecht heel trots op zijn, is echt prachtig! En nog wel zonder een bh aan, wat staan ze mooi dicht bij elkaar, :wub: geniet ervan meid!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oepsie :67: ben al een paar dagen niet op mijn eigen topic geweest :ph34r: Dankjulliewel, Angeline, Jen en Eefje! Ik stond dus net voor de spiegel met dat blauwe topje en ik werd er zo blij van, heb nu nog een lach op me gezicht staan :123: ze passen gewoon precies bij me!

Ik vind mijn rechtertepel nogsteeds te groot en niet zo mooi als de linker, maargoed geen mens is perfect en als ik er van bovenaf naar kijk valt het niet eens op dus boeieee! :155:

Ben ook erg blij dat ze lekker dicht bij elkaar staan, dat mag van mij wel zo blijven! Ik heb foto's van Tietje gezien en na 3 weken leken ze wel wat op de mijne, stonden ook dicht bij elkaar, maar na 4 maanden zijn ze toch iets uit elkaar gaan staan. Ach en daar hebben we bh's voor toch? Long story short; I wouldn't have it any other way! Ben zo blij dat ik dit gedaan heb! :43::wub:

Ik voel me nog niet helemaal de oude moet ik zeggen, maargoed wat wil je, ik ben pas 4 weken PO. Ik betrap mezelf de afgelopen week er elke nacht op dat ik met mijn armen boven mijn hoofd slaap! Dat is niet goed, maar ik heb er schijnbaar helemaal geen last meer van want het gaat onbewust. Hopelijk kan het geen kwaad.

Ik werk in een hotel met veel verschillende afdelingen en mijn afdeling bestaat uit ongeveer 12 mensen en die weten het wel allemaal. Maar met mijn mantelpakje is het verder niemand uit andere afdelingen opgevallen. Iedereen gaat heel goed en vriendschappelijk met elkaar om dus ik ben niet bang om het te vertellen, maar ik hang het niet aan de grote klok. Helaas vinden anderen het vaak wel leuk om te roddelen, maarja dan doen ze dat maar lekker. Ik ben er blij mee so f*ck the rest! :5:

Vandaag over 2 weken moet ik om 11.30u op controle bij Koopmann en dannnnn mag de band af!!!! :127:

Liefs van een verliefde boobie hihi :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, precies f*ck the rest, want als ze roddelen dan is het niet omdat ze dit abnormaal vinden, maar omdat ze jaloers zijn. Ik heb ook collega's die mijn BV waarschijnlijk wel zouden merken, maar geen vragen stellen.

Leuk shirtje idd, die blauw, super sexy :119: !

Trouwens over de tepels gesproken, voordat je het verschil in de grootte genoemd hebt, heb ik het echt niet gezien hoor, en ik heb je foto's zoooo veel keer bekeken! Ik vind juist dat nu (na de BV) het verschil is onzichtbaar geworden, voor de BV was het wel beetje te merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, boobie, dat van die tepel, dat zijn maar details, :rolleyes: ze staan tenminste op gelijke hoogte bij jou, ze zijn echt megamooi!!! Denk persoonlijk dat dat wel zo blijft bij jou, dat ze dicht bij elkaar staan, ook voor je bv was de inplant van je borsten al zo. :35: Nu nog maar 2 weekjes de band dragen, whiiihoeee!!! :43: En dan genieten van je boobies in mooie lingerie!!!!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh meiden, als ik alleen al nadenk over het feit dat ik over 13 dagen die BAND af mag, word ik me toch gelukkig!!!!! :126::1bouncingboobs::136: Hahaha EINDELIJK (inidergeval) overdag mijn nieuw gekochte bh's aan, mijn mooie kleding weer kunnen dragen zonder sjaaltjes of vestjes erover... :43:

Vandaag voor het eerst weer overdag gewerkt en ik merk dat ik toch snel teveel doe hoor! Heb nu hier er daar af en toe wat steekjes. Niet heel noemenswaardig, maar toch denk ik dat mijn lichaam me even terugroept. De verpleegster zei dat je tussen de 4e en 6e week weer alles rustig aan kunt opbouwen, ook qua armen omhoog doen enzo. Na 6 weken ben je in principe uit de gevarenzone he? Natuurlijk is er ook dan nog een kans op complicaties, maar wel aanzienlijk kleiner dan de eerste 6 weken toch? :66: ik wil natuurlijk niet teveel doen omdat het geen pijn doet, maar achteraf wel gedoe kan veroorzaken!

Nou, mijn scharrel wil dus nogsteeds niet -all the way- zeg maar.. Ik heb dit geloof ik al in een ander topic genoemd, maar moet het hier ook nog even kwijt haha :12: ! Hij vindt me wel het einde, maar wil niet eerder dan dat ik helemaal 'klaar' ben :145: ..Ondanks dat ik ALLES al uit de kast heb gehaald hahaha :ph34r: ! DIT vind ik dus wel noemenswaardig en heb het nog bij NIEMAND gelezen hier! Dus zelfs hierbij geldt het magische ( :122: ) woord GEDULD grrrr.

Om niet met het onderwerp sex mijn post te eindigen :140::153: , zal ik nog even melden dat ik vandaag op mijn werk wel een aantal vreemde blikken kreeg haha. Denk niet dat deze mensen iets hebben gehoord, maar ik had maatje 34 colbertje aan (normaal 36), die nu toch wel een beetje te klein leek (hij zat voorheen al strak) vooral bij me boezem :rolleyes: en eigenlijk vind ik het helemaal niet erg! Ik denk; ja kijk maar lekker, mooi he mooi he hahaha :152:

Nou, nu ga ik lekker me nagels oranje lakken voor morgen en dan slapen!

Oja Angelina, dankjewel meid voor je complimentje hihi! En Eefje nog bedankt voor je opmerking dat je denkt dat ze wel dicht bij elkaar blijven, ik hoop dat je gelijk hebt! :119:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.