Ga naar inhoud

Boobie87 : 21 mei 2010 : Dr Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

EINDELIJK kan ik weer op het forum komen met mijn stomme laptop! Ben echt ZO blij! Vorige maand heb ik mijzelf al eens voorgesteld, maar door de lange afwezigheid kan ik m'n topic zo even niet vinden, dus ik begin gewoon een nieuwe hihi :)

Ik ben 22 jaar en altijd onzeker geweest over mijn (kleine) borsten :(. Ik denk sindsdien al aan een borstvergroting, maar wilde nog even wachten -wie weet groeien ze nog- nou niet dus haha! Mijn familie en vrienden staan volledig achter mij, dat is wel een heel fijn gevoel! Het is misschien herkenbaar voor andere meiden, maar ik vind mijn borsten zo vreselijk! Ik kijk nooit naar ze in de spiegel, als ik met een jongen ben moet het licht altijd uit en blijft de bh aan. Ik ben 1.75m, 64kg en heb A75, ze zijn ongelijk in grootte, mijn tepels zijn te groot voor de grootte van mijn borsten en om een lang verhaal kort te houden; ik vind ze vreselijk! Ik ben een open persoon, weinig schaamte, altijd eerlijk en 'outgoing' maar mijn onzekerheid over die borsten onderdrukken dat allemaal zo erg!

Een van de belangrijkste personen in mijn leven heeft afgelopen december een buikwandcorrectie laten doen en heeft toen tegen me gezegd; als jij dit wil, doe het dan! Ik wou dat ik het 10 jaar eerder had gedaan, ik ben er zo dolgelukkig mee! Dit heeft voor mij de doorslag gegeven om dan toch eindelijk een stap te ondernemen.

Ik had me al verdiept in verschillende klinieken en toch wel een goed gevoel bij de Bergmankliniek. In Den Haag heb ik 29 maart een consult gehad. Dit verliep vrij zakelijk, maar alle nodige informatie werd verstrekt, protheses gepast, mijn wensen duidelijk gemaakt. Ik vond de man trouwens ook best humoristisch (daar hou ik van, dat breekt het ijs een beetje). Het stomme is dat door alle research (lees: borstenforum .nl + .com ;)) ik eigenlijk al precies wist wat ik wilde; dual plane, rond, ruw, tussen de 325cc en 375cc. Hihi verder ben ik geen controlefreak ofzo :P

Nougoed, daarna werd ik naar de beautycoach gebracht en heb ik meteen een datum geprikt --> 21 mei! Dit is echt precies de datum die ik in gedachten had, zo fijn!

Ik doe geen lichamelijk zwaar werk, dus verwacht na 11 dagen wel weer aan het werk te kunnen. Heb het meteen aan me afdelingshoofd verteld en de vakantiedagen vast laten leggen. Vorige week heb ik de formulieren ingevuld en verstuurd en gister de volledige betaling gedaan. Ook heb ik al een hotelletje geboekt die in de buurt zit (woon zelf in Amsterdam en ik vind het denk ik wel fijn om de eerste 2 dagen in de buurt te zijn)

De laatste dagen ben ik wel een beetje bang. Ik vind het zo fijn dat het nog maar een maandje duurt (PRECIES 1 maand vandaag!!!) en toch zijn de 'what if's die in me hoofd dwalen! Wat nou als het niet gaat zoals ik wil??? Alle verslagen van de meiden op het forum hebben me zoveel geholpen!!!! Dat wil ik wel even zeggen, en jullie bedanken ook!!! Maartoch, wat als ik ze te groot/te klein ga vinden? Wat als ze keihard blijven of er als ballonnen uitzien? Of als de littekens niet mooi genezen? Of als ik steken blijf houden? Hetgeen waar ik de meeste angst voor heb (en waarschijnlijk de meesten); kapselcontractie!!!!! Pffff zo stom dit, ik moet mijn optimistische karakter ook hierop schijnen, maar ik ben wel een beetje bang!

Ik vind dit forum echt de uitvinding van de eeuw! Zo heerlijk om ervaringen te lezen, informatie op te doen, lekker te babbelen met lotgenoten! Dat laatste hoop ik hier ook nog veel te doen de komende tijd!

Veel liefs, Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Blonde Dollie

Hoi Boobie :)

Ik kan me helemaal in jouw verhaal vinden :). Ik was ook niet happy met mijn borsten! Ik had nog best een gemiddelde maat (B75), maar wilde gewoon groter! Ik ben ook 22, 1.70 mtr, 57 kilo, en nu (5 dagen PO) gezegend met een nu al mooie D cup! En het wordt dus nog wat groter, want ik kan elke dag weer verschil zien!

Ik heb een Mentor Cohesive III prothese gekregen, anatomisch gevormd, 310 cc vóór de spier. Ik dacht op een mooie C uit te komen, maar ik gok zomaar dat de dubbel D wel in zicht is! Ben er blij mee joh! Ziet er al hartstikke mooi uit!

Maar ik begrijp dat voor jou de keuze ook redelijk makkelijk was! Wat kan je dan naar een operatie toeleven he?! Ik was na mijn consult binnen een week al aan de beurt. Heerlijk. Want die week leek voor mij wel een jaar te duren! Haha.

Nou, aangenaam dus :). Als je benieuwd bent naar mijn foto's.. Stuur me een PB :)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blonde Dollie: wat heerlijk dat je na een week al geopereerd kon worden zeg! En wat fantastisch dat je er blij mee bent al na 5 dagen! Dubbel D klinkt heel groot, maar heb al meer gelezen dat het kleiner lijkt dan een natuurlijk DD zeg maar. Ik hoop dat ik ook zo blij ga zijn! Heb je veel pijn gehad? Je hebt ze voor de spier, dat schijnt minderpijnlijk te zijn dan dual plane geplaatst toch? Anyway; lekker herstellen en genieten van je 2 new BFF's ;) Lijkt me leuk om je foto's te zien!

Liefs, Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dame Blanche: dankjewel voor je post! Het is zo fijn om te weten dat ik niet de enige ben! Het naar de sauna gaan en douchen met vriendjes herken ik ook ZO duidelijk! Hopelijk vliegt de tijd en kunnen we al die onzekerheid snel achter ons laten :(. Wat een gek consult zeg, snap volkomen dat je het niet helemaal vertrouwde! Mijn ervaring tijdens het consult met dr Koopmann is echt bijna hetzelfde! Hij vertrekt alle informatie, laat je uitspreken, leeft je wensen na en is grappig! Voor mij zijn dat ook de factoren geweest dat ik het bij hem laat doen.

Ik hoop dat onder andere door middel van mijn opkomende verslag, je sterk in je zal staan en er helemaal klaar voor bent als het zover is!

Liefs, Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

@Blonde Dollie: wat heerlijk dat je na een week al geopereerd kon worden zeg! En wat fantastisch dat je er blij mee bent al na 5 dagen! Dubbel D klinkt heel groot, maar heb al meer gelezen dat het kleiner lijkt dan een natuurlijk DD zeg maar. Ik hoop dat ik ook zo blij ga zijn! Heb je veel pijn gehad? Je hebt ze voor de spier, dat schijnt minderpijnlijk te zijn dan dual plane geplaatst toch? Anyway; lekker herstellen en genieten van je 2 new BFF's ;) Lijkt me leuk om je foto's te zien!

Liefs, Boobie87

Hee Boobie!!

Ja, ik kan het natuurlijk niet vergelijken.. Maar ik vind een plaatsing voor de spier al met al meevallen. Wel pijn gehad, maar meer zeurderig en niet constant. Meer gewoon een oncomfortabel gevoel. Op zich logisch natuurlijk..:)

Liefs :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey boobie

ff je topic gelezen :)

Maarre.... je denkt dat je na 11 dagen al weer kan gaan werken??

Wat doe je voor werk dan?

Want dual plane is geen kattepis!

Je wou dual plane, rond, ruw, tussen de 325cc en 375cc?? Is dit het ook geworden?

Ben benieuwd hoor!! Spannend spannend spannend!!!

Liefs Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

stress! Help! Ik weet niet wat ik moet doen!!!!!

Tijdens het consult waren we uitgekomen op 350 en 325cc. Later leek me dit toch iets te weinig, dus heb ik gemailt of 375 en 350 ook mogelijk was; ja hoor, geen probleem.

Nu krijg ik net een mailtje van de beautycoach dat ze zich had vergist en dat er geen rond/ruw/medium profile/eurosilicone

Link naar reactie
Delen op andere sites

-oeps, daar ging iets mis- anyway de 375cc bestaat dus niet!!! K*t k*t k*t!

Ze stelde voor om links 400cc en rechts 350cc, dit vond koopmann ook prima. Ok, er zit best wat verschil in mijn boobs, maar 50cc?? Daarbij, 400cc klinkt weer zoveel! Een D lijkt me fantastisch maar E of F hoeft voor mij echt niet, ik ben boven redelijk smal.

Tips zijn meeeer dan welkom! Weet echt niet wat ik nu moet doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sunny; je zal waarschijnlijk denken -die spoort niet- maar wij zijn telepatisch joh haha :P net als het vaatwasser verhaal, dacht ik na het lezen van de dual plane verslagen hmm ik weet niet of ik dat ga redden na 11dagen.. Ik werk in de receptie van een hotel. Staand werk normaliter, behalve de nachtdiensten, dan zit ik lekker achter de pc de hele nacht. Dat laatste is ook de planning om te doen zodra ik begin; even 2 weken de nacht in om bij te komen..

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Boobie87!

Jouw borsten lijken, volgens mij, wel een beetje op de mijne. Alleen zijn de mijne wel ongeveer even groot, maar lijkt dat niet te zijn door een kromme ruggewervel, waardoor de ene borst wat meer 'omhoog' zit. Ik krijg er wel anatomische in, 310cc en ben een paar daagjes eerder aan de beurt.

Ben benieuwd hoe het er bij jou gaat uitzien, alvast veel succes...

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Boobie87,

Ben even benieuwd... wat gaat het worden? :D In je handtekening staat 350 en 325cc... klopt dat nog of ga je toch voor de 400 en 350 cc? Ik snap dat het frustrerend is! ik had echt precies hetzelfde in mn hoofd voordat ik naar consult ging: rond, ruw, dual plane, tussen 350 en 375cc! De pc had eigenlijk niets meer in te brengen haha (gelukkig dan maar dat ie precies hetzelfde voorstelde) dus als dat dan niet kan, is dat even flink balen! En het is gewoon een moeilijke beslissing, ook al gaat het niet over heel veel cc!

Die what if's komen me ook wel aardig bekend voor, maar echt, dat komt goed hoor :)

Succes ermee! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer!

Nou ik DENK dat ik toch ga voor 350cc en 325cc. Met iets te klein kan ik wel leven (doe ik tenslotte al 10 jaar haha) en ik zou er meer moeite mee hebben als ze te groot worden denk ik. Mijn borsten zijn wel ongelijk maar een verschil van 50cc klinkt wel veel! Voor het geval ik weer zou gaan twijfelen heb ik de beautycoach wel gemailt of ze alledrie de protheses wilde bestellen zodat ik op de dag vd operatie nog kan kiezen, ondanks dat ik mijn keus eigenlijk al heb gemaakt.

Haha ja stom he, jij wilde ook alles onder controle houden dus haha! Het gaat uiteindelijk wel om ONS lichaam en niet die van de pc, maarja hij is weer degene met de kennis... Hij zei tegen mij dat ik met 350-325 zowiezo niet op een D zou uitkomen, maar dan lees ik hier weer allerlei dingen en ik denk dat ik best een grote kans maak WEL een D te krijgen. Vaak zie je toch dat de maat groter uitvalt dan de pc voorspelt.

Wat is jouw maat so far? Al enig idee of je wens 'volle C' is waargemaakt? ;) Hoe gaat het verder met je?? Ik zal je topic even lezen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Haaaaaaj Boobie87,

Heel slim van je om te zorgen dat je op het allerlaatste moment nog kan kiezen! Misschien ben je over iets meer dan 2 weekjes wel van gedachten veranderd en dan kan dat gewoon nog geregeld worden! :)

Ik moest toen kiezen tussen 350 en 375 cc.. een nog kleiner verschil maar wel moeilijk! Ben achteraf erg blij dat ik voor de grotere versie heb gekozen want ik heb nu mijn ideale maat 75C! En dat is echt precies goed vind ik :D Maar ik vond het ook erg moeilijk om de pc te geloven. Dan las ik hier over een meisje die precies hetzelfde kreeg met hetzelfde uitgangspunt en die eindigde met DD... lastig! ;)

Beginnen de zenuwen al te komen?

Liefs Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam met 360 cc achter het spier op een E haha :) ....had ervoor een A cupje gehad...dus, het word niet makkelijk he.Boobie87 ik persoonlijk denk, dat je met jou uitgangs cup met 350 zeker op een D uitkomt! ;) Het klinkt misschien groot,maar valt echt reuze mee hoor! :) LIefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast shadow

Hey boobie!!

Heb tzelfde als jij, zit ook de hele tijd te twijfelen over de cc's! :4: Vind dit forum hartstikke leuk hoor, maar ik word er alleen wel zo ontzettend door aan het twijfelen gebracht! Vond bij het passen de 400cc hartstikke mooi staan, maar nu lees hier dat t best een grote protese is en ben ik nu zo bang dat t enorme joekels gaan worden! :o

Pff ben nogal aan t stressen geslagen, geloof ik :9:

Heb al een x of 100 aan mn vriend gevraagd hoe hij die proteses dan bij me vond staan en of hij ze niet te groot vond, maar hij zegt juist weer dat hij ze eigenlijk juist best klein vond ogen bij mij en ze nog best wel een maatje groter hadden gekund! :4::rolleyes:

Heb maar contact opgenomen met de kliniek en gevraagd of ik vlak voor de operatie nog even mag passen, gewoon voor de zekerheid. Gelukkig kan t en dat stelt me weer heel erg gerust! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees het al, het CC-vraagstuk heeft iedereen....

Pfff ik vind het ook zo moeilijk!

Misschien toch ook nog maar een keer gaan passen, al is Den Haag voor mij niet echt naast de deur (vanaf zeeland, toch al snel 1.15 uur)

Morgen eerst een proberen met de zakjes! Vullen met de geplande CC's en dan in mijn sport( enige bh zonder vulling, haha)-bh doen...

Kreeg al een tip om meel ipv water te gebruiken, hopelijk zit straks niet heel de slaapkamer onder de troep :lol:

Heb je voor-fotos gezien boobie87! Nu de na nog... Spannend he!!!!

(ik denk sinds mijn consult/gemaakte afspraak aan niets anders meer... en moet nog een maand wachten, hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!!!

Sorry voor de vertraagde reactie! Ik was een 'weekendje' (ma-wo) weg naar Belgie, zonder laptop! Bedankt voor jullie postings :) fijn om te horen dat ik niet de enige ben hihi

Jennifers borsten zijn zo mooi geworden, dan denk ik jaaa ik ga ook gewoon voor de grootste! Weet je zeker dat je op een C bent uitgekomen? Haha ze lijken wel iets groter als ik eerlijk mag zijn! :blush: Haha en ik vind die van Romashka ook ZO mooi! En een E :18: dat klinkt zo groot! Al ziet het er prachtig uit, echt!!! Ik denk wel dat jouw uitgang iets kleiner was dan mijne.. Elke borst verschilt ook zo, je weet nooit precies hoe het wordt he! Anyway ik dek me gewoon goed in zodat ik last minute nog kan beslissen. Ik hoor van meiden hier dat 375cc van het betreffende type prothese dus wel bestaat, daarom heb ik al gemailt dat ik dus de keus wil hebben tussen 325cc-350cc en 350cc-375cc. Het is ZO moeilijk! -wat hebben we het toch zwaar :141: -

Van een A/B 75 naar een D met 325cc-350cc Romashka, dat klinkt mij als muziek in de oren haha! :126: Shadow en Suzan, we zitten in hetzelfde schuitje he hihi! Vind het wel fijn om ook jullie topics, postings en onzekerheden te lezen en herkennen.. Hebben jullie ook voor foto's? Daar ben ik wel benieuwd naar! Ik kan NIET WACHTEN tot ik NA foto's kan plaatsen! Ohh Suzan, ik ben geobsedeerd!! Nu ben ik wel zo aangelegd, 'als het kind eenmaal iets in dr hoofd heeft' hahah! Erg he! Dromen jullie er ookal over?? Zowel positief als negatief? Nou ik wel! De ene nacht ben ik er dolgelukkig mee, de andere nacht vallen de protheses eruit of gaat het allemaal niet door.. Pffff stress hoor! Ik ben blij als het achter de rug is!

Eigenlijk ben ik de hele dag een beetje zenuwachtig hoor! Had jij dat ook zo erg Jen? en Romashka? Ben zo'n mietje en bang dat het echt ondraaglijk pijn gaat doen achteraf! Daarom; let's just get it over with! En lekker genieten van de zomer!

Liefs Boobie87!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hahaha echt zo herkenbaar alles wat je schrijft! De cc's... de nachtmerries... de obsessie... :D

Iedereen zei tegen mij toen ik twijfelde: 'ga voor de grootste optie want het went zo snel en anders krijg je spijt dat je niet groter gegaan bent. Als je het doet, doe het dan goed!' en eerlijk gezegd geloofde ik dat in het begin niet echt, maar achteraf gezien hebben ze allemaal gelijk gehad! Ik ben blij dat ik niet voor de kleinere optie ben gegaan! ;) Maar goed, dat is bij mij zo en geldt natuurlijk niet voor iedereen.

En ja ik was zenuwachtig! Als ik eraan dacht kreeg ik een adrenaline boost, 's avonds lag ik heel de tijd in bed te fantaseren over hoe het zou zijn, oftewel: gezonde spanningen :D

Nog eventjes 2 weekjes volhouden meid! En neem goed afscheid van die kleintjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis. Dat is voor me ook heel erg herkenbaar hoor! Die twijfels en onzekerheid! Ik had ook op laatste momeent (net als merdere van ons) heel erg getwijfeld over de cc´s...en heb ook voor het grootste uiteindelijk gekozen.Maar hoe jij het al gemerkt, had ik idd een iets kleinere uitgang dan jij, en ben toch op E uitgekomen hihi ;) , dus dat lijkt me echt logisch, als ik je foto´s zie, dat je met 320 en 350 op een D´tje uitkomt hoor! En zeker,als je ze liever wat kleiner hebt dan te groot! Jij hebt ook een slankere postuur hoor! Dat zal bij je heel mooi uitkomen en niet te nep uitzien.Jij vind het toch ook belangerijk,zo te lezen (net als ik) dat ze natuurlijk gaan ogen? Bij mij valt het ook voor andere mensen niet eens op dat ik een bv had gedaan ;) had altijd van die vulling en push up´s bh´s :) Ik zou gezwoon nogmaals voor je ingreep lekker op je gemaak nogmaals te gaan passen en goed naar je gevoel luisteren! En het zal allemaal ook goed komen hoor! ;) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Haha Jen, heel fijn om dat te horen! De herkenbaarheid. Stom he, je denkt omdat je de onzekerheden van de anderen leest, je het zelf niet zo zal hebben en toch is dat zo! Ja ik lees ook veel dat je beter voor de grootste kan kiezen bij twijfel, zelfs mijn pc zei dat... Toch ben ik echt bang dat het dan balonnen worden, maar ik wil ook echt niet dat ze te klein worden haha, zo moeilijk!!!!! Hihi een afscheid heb ik niet nodig, laat die prachtige voorgevel maar komen hoor!

Ja Romashka, zo gek he. Tijdens zo'n consult wordt het aantal cc's bepaald en dan voel je je er goed bij, maar wij dames gaan altijd twijfelen en argwanen achteraf he hihi.. Ja ik vind het heel belangrijk dat het natuurlijk oogt, maar ik wil eigenlijk wel een D. Mijn taille en omvang boven is wel smal (maatje 36) maar ik heb wel heupen (maat 38) en een klein buikje hoor :$ anyway, ik zal inderdaad op de 21e nog even rustig passen met 325+350 en met 350+400cc. En vooral ook aangeven dat ik echt niet minder dan een volle C wil, en vanaf dan de controle uit handen geven en vertrouwen in Koopmann :)

Nog 15 dagennnnnnnnnnnn!!!

Bedankt voor al jullie lieve berichten meiden, ik vind er echt onwijs veel steun in! Hopelijk hebben nieuwe meiden hier net zoveel plezier aan het lezen van alle ervaringen als ik!

Liefs Boobie87!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha

Tis zo fijn om te horen dat jij ook de zelfde vragen hebt!!!!!

Net als iedereen eigenlijk ja, hihi

Lees dat je gemaild hebt dat je de keuze wilt hebben. Je bedoelt op de dag van operatie?

Want ben er nu (denk ik) wel aan uit dat ik 300cc voor mij de max vind, wil het ook wel natuurlijk houden...

Ben niet zo lang en zwaar en wil straks niet voorover vallen door mijn nieuwe boobies, haha

Maar oooow wat zijn sommige fotos toch mooi van degenen met nieuwe exemplaren.....

(zal straks eens voor-fotos maken en zet ze in mijn album)

Dr. Koopmann maakte mij wel duidelijk dat hij al wel graag ruim voor de operatie een mail wilde ontvangen met de CC's die ik wilde....

Zou je dan op de dag zelf nog kunnen switchen?

Dat zou het wel wat makkelijker maken ja..... TWIJFEL, TWIJFEL, TWIJFEL!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast shadow

@ Suus. Ik heb ook heel erg die twijfels over de cc's. Had daarom begin deze week de kliniek gebeld met de vraag of op de operatiedag zelf nog even zou kunnen passen. Bij mij ligt den haag ook helemaal niet naast de deur en zou t zonde vinden om uren te rijden voor een kwartiertje passen om dan de dag erna wéér te gaan twijfelen! Maar gelukkig mocht t van ze! Voor mij iig een grote opluchting :2:

Tegen mij werd gezegd dat ze gewoonlijk de meeste maten van 400cc en lager wel op voorraad hebben, dus dat er eventueel nog gewisseld kon worden.

Als jij ook nog steeds erge twijfels hebt, kan je dus altijd even naar ze bellen.

Bij mij zijn de :1boobs: dromen trouwens ook behoorlijk mn nachten aan t verstoren :rolleyes: Ik droomde de eerste x dat ik werd opgeroepen om naar de operatiekamer te gaan. Daar aangekomen, was t een enórme ruimte vol vitrinekasten met van die dode mensen waar de huid vanaf is gehaald zodat je de spieren enzo kunt zien (waar ook toen zo'n tentoonstelling van was...maar heb geen idee waarom ik daarover droomde, ben daar nooit heen geweest :wacko: ) Ik moest naar de operatietafel lopen en erop gaan liggen. Toen ik eenmaal lag, voelde het helemaal niet goed meer en wilde ik weg, maar de pc en een andere man hielden me vast en drukten me hard zo'n ademhaal/narcose masker ding op mn gezicht. Toen werd mn zich wazig en zag ik nog net door de grote deuren inspecteurs van de gezondheidsdienst binnenstormen om me te redden. :118:

Ook droomde ik dat ik de operatie had gehad en vrolijk de kliniek uitliep (zonder pijn :126: ) De kliniek was een grotere versie van t huis van mn (horror) schoonmoeder!!! Mn zusje stond buiten op me te wachten, ik had haar in de droom al een paar weken niet gezien, en toen ik naar haar toe liep, zag ik dat zij óók een bv had gehad. Ze zei ook bij dezelfde pc te zijn geweest, maar dat ze t niet eerder aan me durfde te vertellen omdat ik anders misschien zou denken dat ze mij wilde na-apen, omdat ze eerst altijd heel erg tegen bv's was. En daarna gingen we vrolijk pratend over de bv's naar mn vaders huis lopen :4:

Heel vaag wat zenuwen met je kunnen doen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey shadow. Wat grappige dromen allemaal. Moest er echt hard om lachen ;) hihi.Wat een geweldige forum! Stom he,dat je met je bv zo bezig bent, dat je er gewoon verder met je dromen door gaat! Dat had ik ook hoor, nu ik me dat herrinner, maar dat was nog toen die tijd dat ik op mijn bv ongeduuldig zat te wachten/sparen :) Liefs. Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.