Ga naar inhoud

Boobie87 : 21 mei 2010 : Dr Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Dat wordt genieten hé!!! :1bouncingboobs:

Wat je werk betreft, vooral goed uitrusten nadien is wel belangrijk! Dat je lichaam weer kan bekomen, zal vanzelf wel allemaal weer beteren tot op het punt dat je niet eens meer voelt dat je een bv hebt gehad, behalve aan je kleren dan haha!

En ik geloof dat echt hoor dat ze zo dicht zullen bij elkaar blijven, de tijd zal het leren of ik gelijk heb natuurlijk, hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee !

ik had een vraagje voor jou..

Vanmorgen werd ik gebeld voor het tijdstip dat ik aanwezig moet zijn bij de bergmankliniek in den Haag.

Ik had al gelezen in het info pakketje dat je pilletjes krijgt voor de misselijkheid en een drankje. Dus ik vroeg hier net naar en toen zei ze dat dat bij de kliniek in den haag niet nodig is..

Klopt dat? had jij dit ook niet?

Heb jij zelf wat van te voren genomen?

Ik ben zef heel erg bang voor de misselijkheid en ze zei dan wel dat als ik een kwartiertje eerder zou komen ik pilletjes ofzo zou kunnen krijgen...

Komt allemaal steeds dichterbij!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Ik herken wel wat je bedoelt. Ik ben van mezelf redelijk snel misselijk en was daarom ook heel bang te moeten overgeven na de operatie :98: . Als je op de dag van de operatie binnenkomt, wordt je naar je eigen kamertje begeleidt. Daar mag je je kleding uitdoen en zo'n blauw jasje aandoen (zonder iemand erbij). Dan mag je even tv kijken op je bed en dan komt de verpleegster foto's maken. Daarna komt de anesthesist je uitleggen wat er allemaal gaat gebeuren met betrekking tot de narcose en DAN moet je aangeven dat je snel misselijk bent (al is dat niet zo, liever een beetje overdrijven :ph34r: ) en bang bent om ziek te worden. Dit deed ik ook en toen zei hij dat hij er rekening mee zou houden en extra medicatie zou toedienen om dit te voorkomen. Vervolgens komt Koopmann nog even naar je :1boobs: kijken en bevestigd hij nogmaals wat hij erin gaat stoppen. Dan mag je hoofdkapje op en haalt de anesthesist je op om naar de operatiekamer te gaan en voor je het weet kom je alweer bij en heb je ze :rolleyes: Nog 8 daagjes! Ben je zenuwachtig? Echt, de tijd gaat zo snel als het eenmaal zover is, kijk maar naar mij, over 7 dagen mag ik al uit me harnas! Time flies, even when you're not having so much fun :152:

Ik hoop dat ik je wat duidelijkheid heb gegeven zo, maar als je nog vragen hebt, gewoon stellen he!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een kleine update :excl:

Het gaat hartstikke goed! :136: nogsteeds merk ik elke dag verbetering en ik heb ook geen last meer tijdens het werken. Gisteravond ging ik uiteten met :148: - oja, m'n overtuigingskracht heeft EINDELIJK gewerkt :125::66: - en ik had zo'n leuk nieuw jurkje gekocht waarbij de band echt in de weg zat, dus die heb ik afgedaan tussen 18u en 01u ofzo :blush: ..Voelde echt heerlijk en ik wilde 'm het liefst helemaal niet meer om :15: , maar toch vanaf het slapengaan weer aangedaan. Ben nu echt klaar met dat ding haha, maargoed nog 1 weekje. De laatste loodjes wegen echt het zwaarst :70: Volgende week vrijdag heb ik een bruiloft en kan ik lekker mooie kleertjes aan en trots zijn! :3:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!

Ik ben echt onwijs zenuwachtig :( Vandaag maar homeopatisch middeltje gehaald.

Ga het indd maar aangeven dat ze me een extra dosis van dat middeltje gaan geven :rolleyes: hihi.

Doet me wel goed om te lezen hoe blij jij er nu mee bent :D! Dat is uiteraard waar we het uiteindelijk voor doen :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi!

Ondertussen ben ik alweer 7.5 week po en ik voel me eigenlijk weer zo goed als de oude! :101: Geen pijnscheutjes meer en ik kan weer volop bewegen zonder enige last. :43: Mijn linkerborst is nog wel iets harder, maar ik denk dat dat wel bij gaat trekken mettertijd. Ze mogen beiden trouwens nog wat zachter worden hoor, maar eigenlijk mag ik niet klagen :1bouncingboobs:

Ik vind mijn littekens nog vrij rood ondanks dat ik 2x per dag smeer, misschien heeft dat ook tijd nodig? Ze zitten net boven de borstplooi wat enerzijds wel jammer is, maar zo heb ik gelukkig geen last met beugenbh's dragen.

Heb natuurlijk ook wat geshopt hier en daar :ph34r: foto'tjes staan in me album

* Sapph bikini zwart/wit: E75

* Sapph bh paars: D75

* Hunkemoller bh zwart: E70

Die maten vond ik eerst huge klinken, maar het valt reuze mee. Ik vind ze qua grootte echt precies goed! :136: Ik pas eigenlijk altijd D75, al is de omvang dan soms wel wat ruim waardoor het E70 word.

Als die zon weer tevoorschijn komt, hang ik absoluut op het strand trots te zijn op mijn nieuwe boobies :33:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie,

Fijn zulk goed nieuws te lezen! Je littekentjes, dat duurt echt wel minstens 4 maanden voor dat rode wat weg gaat hoor, ben nu 6 maanden ver en ze zijn bij mij ondertussen bijna onzichtbaar geworden, dus nog effe geduld! grrrr

Heb je picjes gezien! Heel mooi allemaal hoor je bikini en setjes! En de maat staat je echt super!!! Geniet ervan, en inderdaad lekker gaan pronken straks op het strand! Je zult niet onopgemerkt blijven! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

hoihoi!

Tijdje geleden dat ik voor t laatst een berichtje heb gepost hier! Ben bijna 3 maanden PO en ben nogsteeds dolgelukkig met mijn keus de bv te doen.

Wat wel vervelend is, is dat ik sinds een week of 2 steekjes heb ik mijn linkerboob... ik kan en doe alles weer, en ze voelen beide evenzacht aan, maartoch steekt de linker af en toe :( weten jullie of dit normaal is?

Verder ben ik echt dolblij en hoop dat dit snel wegtrekt. Morgen lekker op vakantie!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

hoihoi!

Tijdje geleden dat ik voor t laatst een berichtje heb gepost hier! Ben bijna 3 maanden PO en ben nogsteeds dolgelukkig met mijn keus de bv te doen.

Wat wel vervelend is, is dat ik sinds een week of 2 steekjes heb ik mijn linkerboob... ik kan en doe alles weer, en ze voelen beide evenzacht aan, maartoch steekt de linker af en toe sad.gif weten jullie of dit normaal is?

Verder ben ik echt dolblij en hoop dat dit snel wegtrekt. Morgen lekker op vakantie!

Liefs

Haaihaai,

Van welke cup naar welke cup ben je gegaan naar 350cc?? want ik twijel nog!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.