Ga naar inhoud

Boobie87 : 21 mei 2010 : Dr Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Meid Gefeliciteerd (sorry beetje te laat :blush:)

Wat fijn dat de pijn nog mee valt, jammer van het slapen maar dit zal wel elke dag wat beter gaan ^_^

Heel veel beterschap en lekker rusten

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel Maris! Ik zie dat jij ook eindelijk je datum hebt, nog anderhalve maand en zoals je misschien wel hebt gelezen; de tijd vliegt voorbij zodra je weet wanneer je moet! Gaat ook vast helemaal goedkomen, en ik zie dat je voor de spier krijgt, dan heb je hopelijk ook iets minder last achteraf!

Ik heb net het tape eraf gehaald en een paar nieuwe foto's in mijnalbum gezet. Ben errug benieuwd wat jullie ervan vinden. Mijn tepels staan wel naar beneden gericht terwijl dit bij mijn kleine tietjes niet zo was, denken jullie dat dit nog bijtrekt en ze een cm of 2 naar boven komen? Of zal het zo blijven?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie,

Ben eens gaan kijken naar je nieuwe picjes, en je moet je absoluut geen zorgen maken hoor, als je prothesen gaan indalen komt dat helemaal goed met je tepels, dan zullen ze mooi naar voor wijzen zoals bij je oude tietjes! Ze blijven zeker niet naar beneden wijzen, in het begin zitten de prothesen nog erg hoog waardoor je dat effect hebt. Komt allemaal goed! :35: Volgende week is het vast al weer wat beter.

Ziet er trouwens goed uit, nog wel gezwollen natuurlijk, maar staat je heel goed! :123: Wat heb je een mooi zandloperfiguur zeg! Dat wordt vast een hele mooie maat straks! Zou je wel nog eens van opzij willen zien, dan zie je nog beter de grootte :38: , ja we zijn errug hé :36: , krijgen maar geen genoeg van al die foto's, hahaha.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Wow wat zijn ze groot! Haha :D Echt mooi hoor, nu al! :35: Wacht maar af tot strakjes! En idd: je tepels zullen weer echt mooi omhoog gaan kijken!

Op die foto's ziet het er goed uit, maar ik ben ook wel benieuwd naar een foto van het profiel :P Dus... als je je verveelt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd hoor :)

Gaat het inmiddels beter met de pijn & kortademigheid?

Mooi resultaat hoor!! De prothese zit inderdaad nog wat aan de hoge kant, misschien ivm HP? Maar dat zakt zo met die band joh! Volgens Dr Koopmann bepaald die band in de eerste 6 weken de stand, dus we moeten gewoon ff doorbijten haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey!

Zal vanmiddag of morgen even foto's van de zijkant erop zetten. M'n buik is alleen zo opgezwollen dat het er niet echt charmant uitziet... Ben ook nogsteeds kortademig en de pijn is nog hetzelfde als dag 1. Ben wel een beetje ongeduldig hoor, heb geen zin meer in dat afhankelijke!

Thanks voor de geruststellende woorden betreffende die tepels. Hopelijk trekt dat SNEL mooi bij :)

Liefs

ps: Jen jij mag je band bijna af he!!!!! HOE RELAXT!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 3 nieuwe foto's geplaatst! Van de zijkant ;) ..Ik vind ze zelf echt HUGH! Het mag van mij nog wel een beetje slinken hoor, net als m'n opgezwollen buik hihi. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Trouwens he, hoe strak moet die band eigenlijk? Zijn daar richtlijnen voor ofzo?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Boobie!

Gefeliciteerd met je borsten!

Ik heb al gekeken naar je foto's, ze zien er nu al heel mooi uit hoor! :125:

Ik las dat je je zorgen maakt om de stand van je tepels.

Maak je niet druk, je protheses gaan dalen en dan komt je tepel weer wat hoger te zitten.

Maar ik snap dat je je druk maakt hoor! Dat we we allemaal denk ik hihi.

Ik herken die pijn die je beschrijft helemaal! Heb het ook dual plane gekregen en ff wat grotere protheses en de eerste week was de pijn echt vreselijk! Ik durfde zelfs niet te douchen de eerste dagen of de tape er af te halen haha.

Na de eerste week begon het bij mij gelukkig en een héél snel tempo steeds beter te gaan.

Het is even op de tandjes bijten, maar dan heb je ook wel wat! :43:

Die kortademigheid had ik ook, maar was na ongeveer 2 dagen wel weer over, hoef je je ook niet druk om te maken denk ik..

Er zit nu natuurlijk ook behoorlijk wat druk op je borst, dus is niet zo gek.

Nou doe rustig aan, al krijg je het gevoel wel weer wat meer te kunnen doen...rustig aan!

Liefs Tietje :1boobs:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietje!

Dankjewel voor je geruststellende woorden! Grappig eigenlijk, rondom en vooral na jouw operatie heb ik je hele topic gelezen en foto's bekeken en ik herinnerde me dat jouw tepels in het begin ook vrij laag stonden, maar dat is supermooi geworden! Heb je ook een foto van nu, na bijna 4 maanden? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar :) Anyway die van jou zijn prachtig en hoop dat de mijne ook zo worden!

Tja de pijn, het is natuurlijk nog maar 3.5 dag geleden maar omdat ik niks kan lijkt het zo een eeuwigheid! Overdag, zoals nu, gaat het eigenlijk heel goed hoor. Ik zit gewoon rechtop en loop wat heen en weer. Heb net zelfs voor het eerst gedoucht! Haha wat een ramp, het voelt zo naakt net of ze uit elkaar vallen ofzo. Het staat zo strak allemaal! Douchen en slapen vind ik normaalgezien hele fijne bezigheden hahaha maar nu vind ik er niks aan!

Ja die tape is er gister af gegaan. Brrrrr het heeft een half uur geduurd haha ik ben zo'n mietje :P

Hopelijk gaat het morgen weer iets beter... Iniedergeval thanks voor je post!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Boobie! Heel herkenbaar allemaal :) Je denkt bij de eerste keer douchen echt dat je nooit aan die dingen zal wennen, maar gelukkig gaat dat sneller dan je denkt! Volgende week zal je je echt compleet anders voelen!

Die band had ik in de kliniek eerst veel te strak zitten, daardoor kon ik ook niet goed ademen! Hij moet dus zeker niet té strak zitten! En als je nou het idee hebt dat ie wel goed zit, zet dan ff een streepje met een stift, dat is handig ;)

Ik bekeek net jouw foto's en in profiel zijn ze zeker groot zeg haha! :) En tja, die opgezwollen buik hebben we ook allemaal gehad, gelukkig gaat dat ook weer weg! :D Maar het ziet er echt al goed uit joh!

Kom je de dagen een beetje door of verveel je je al dood?

Liefs en hou je rustig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie,

Nou ziet er inderdaad groot uit in profiel! Maarja, ze zijn natuurlijk nog erg gezwollen, dus dat komt wel goed, zal een mooi maatje worden, dat zie ik nu al!

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Boobie,

Heb net je fotos gezien, en in tegenstelling tot hierboven vind ik ze groot maar niet Te groot hoor!!!

Voor mezelf wil ik ze niet te groot (dacht aan 260, 280 cc) maar ga denk ik wel voor de 300cc zoals de pc heeft voorgesteld!

(zoals je al wel eens zei: als je het doet doe het dan goed, haha)

Vind ze heeeeeel mooi bij de rest van je lichaam/bouw staan!

Ik kan me voorstellen dat je vind dat het nog mag slinken maar als ik de vorm zo zie, en ze zijn geslonken, dat je echt een giga stel mooie boobs hebt gekregen!!!

Hoe is het met je? Ben je de warme dagen een beetje doorgekomen? En hoe gaat het met de pijn?

x Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie!

Dat van die tepels heb ook hoor. En ze lijken nu ineens een stuk groter en puntiger! Dr koopmann zei vrijdag dat dit nog wel bij zou trekken en dat ze wat meer naar binnen zouden gaan. Ze zijn nu gelukkig wel een stuk minder groot dan vlak na de operatie, maar van mij mogen ze nog best heel wat kleiner worden. Vond mn oude tepeltjes juist zo mooi :22:

Ook stonden ze kort na de operatie ook wat naar beneden. Ik schrok eigenlijk best erg toen de tape eraf ging. T leek alsof er een rare hobbel bovenop mn borst zat en dat mn tepels daar een beetje onder hingen te bungelen. Maakte me daar wel een beetje zorgen over. Maar nu anderhalve week na de operatie staan ze alweer mooi recht vooruit en is de vorm van mn borsten al een stuk mooier. Bij mij zie je en voel je de protese al heel wat minder duidelijk aan de bovenkant. Ook zijn ze al best veel zachter geworden.

Ik had de eerste 5/6 dagen na de operatie ook zo'n bol buikje. Ik zag op de weegschaal dat ik een paar kilo was aangekomen, alleen maar vocht! Dat is er gelukkig weer af. Ben natuurlijk wel ietsje zwaarder door de protetes, dat is dan wel weer jammer...

Verder is de rugpijn nu ook zo goed als weg en ik kan weer lekker slapen s'nachts. Aan de band ben ik inmiddels ook al gewend en heb geen last meer met ademhalen.

T komt dus allemaal wel weer goed :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hi Boobie,

Heb net je fotos gezien, en in tegenstelling tot hierboven vind ik ze groot maar niet Te groot hoor!!!

Voor mezelf wil ik ze niet te groot (dacht aan 260, 280 cc) maar ga denk ik wel voor de 300cc zoals de pc heeft voorgesteld!

x Suus

Ik vind ze ook niet TE groot hoor Boobie87! :P Als het vocht een beetje weg is, zijn ze (volgens mijn smaak) precies goed ;)

Liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden!

Die geruststellende woorden en complimentjes zijn toch wel heerlijk hoor! Ze moeten wel allemaal gemeent zijn natuurlijk, niet zeggen als jullie het niet menen hoor, ik hou van een kritische blik! Heb vandaag weer gedoucht en ik zie alweer een beetje verschil en ik voel me ook beter! Thank god! Het opstaan blijft nogsteeds een ramp, maar naar mate de dag vorderde ging het steeds beter. Ik kan weer normaal ademen, beetje (krom) rondlopen zonder pijn, heerlijk! Ze lijken ookal IETS zachter te worden. Wel zijn me tepels nog vet gevoelig en de buitenkant ook, heel kriebelig allemaal.

@ Jen; Heel handig idd zo'n stiftstreepje zetten op de band! Ik zorg dat ie gewoon lekker veilig strak zit, maar wel dat ik nog normaal kan ademen. Poeh ik verveel me de tering!!!! :122: Hahaha niet normaal meer, maar heb gister de box gekregen met alle seizoenen van sex & the city, dus tijd doden lukt voorlopig nog wel:131:

@Shadow; heel fijn om te lezen dat het bij jou ook zo was met die tepels! Heb je ook foto's online gezet? Ja mijn zwangere buik mag nu wel weer weg haha. Tja jij bent nu 800 gram zwaarder dan eerst, ik 675 gram hahaha! Lekker boeie, we krijgen wel mooie boobs toch!!! :127:

@ Willemieke, jij hebt mij toch een pb gestuurd? Natuurlijk mag je mijn foto's zien, ww is ringeling! Ben benieuwd wat je ervan vind :)

@ Suzan; nog precies 2 weekjes en dan ben jij al! Gaat het een beetje? Heb je al voorbereidingen getroffen?

Fijne avond en veel liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Boobie,

Wat fijn om te lezen dat je je alweer een stuk(je) beter voelt!

En natuurlijk is de reactie gemeend, anders zou ik gewoon niks schrijven!!!

(oh girls als ik niet reageer is het niet altijd omdat ik het niet mooi vind hoor... soms vergeet ik het ook gewoon, haha)

En ja, voorbereidingen.... probeer vooral mijn vriend bewust te maken dat ik daarna echt geen boodschappen kan doen, stofzuigen of de hond uitlaten!

Want pfoeh, als ik jullie verslagen allemaal lees denk ik toch dat ik het wel onderschat heb hoor.

Ik wil na een week aan het werk maar weet niet of dat wel zal lukken!!!

De zenuwen worden ook erger...

Zit op mijn werk meer op het borstenforum dan dat ik ook echt wat doe, haha

x Suus

ps: lekker sex in the city-en meid! de premiere van de 2e film is volgende week dus daar kunnen jij en je nieuwe boobies dan meteen heen, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ps Boobs, is dat de sportbh 75Ddie dr Koopmann gevuld heeft op je laatste foto????

als mijn vriend dat hoort dat je het zo kunt 'visualiseren' denk ik dat ie terplekke even voor gaat doen wat ie graag in zijn handen zou hebben, haha!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobie,

haha, ik had er ook om gevraagd.. Ik heb ook al gespiekt en ik vind het er mooi uitzien.. Helemaal niet TE groot.. Die gevoeligheid rondom de tepels en een kriebelend trekkend gevoel blijf je nog wel ff houden, heb daar ook behoorlijk last van.. Heel apart he?! Ik betrapte me er vannacht op dat ik weer op mijn zij kan liggen zonder pijn.. Ben het op mijn rug zitten ook wel zat eerlijk gezegd..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus!

Gelukkig maar ;) ja na aanleiding van de verslagen hier, denk en hoop ik vooral dat de pijn nu alleen maar minder wordt.. prettig!!

Tja zorg maar dat je vriend echt goed is voorbereid de eerste 4/5 dagen hoor! Dan moet jij gewoon lekker onder de wol, voor de buis met lekkere fruitsapjes ;) Hmm na een weekje weer aan het werk? Elk persoon reageert natuurlijk anders, maar ik moet er niet aan denken vrijdag alweer te moeten beginnen... Hoop voor je dat t wel lukt of dat je iets kunt regelen.

Die witte triumph bh bedoel je he? Dat is niet de bh die ik meenam voor dr Koopmann haha. Die ik meenam is een vet mooie voorgevormde beugel bh van de hunkemoller. Zodra ik het aandurf die te passen, zal ik er een foto van maken ;)

Ja de zenuwen zijn vreselijk he! En die obsessie pffff. Zoals Jen eerder al tegen mij zei; laat het nu maar zover zijn, dan ben je tenminste van die onzekerheden af! Probeer het lekker over je heen te laten komen (i know makkelijker gezegd dan gedaan..)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Willemieke!

Haha ja sorry! Maar thanks, ik denk ook elke dag ietsje meer; ja ze mogen er best wezen. Nou van die gedachte kon ik voorheen alleen maar dromen, zo vreselijk vond ik m'n boobs! Ja vaag is dat kriebelent, trekkende gevoel he, ben benieuwd hoelang dat blijft... Wat chill dat jij weer op je zij kan!!!! Pfff jaloers ;) kan dat verder geen kwaad meer bij jou nu na 15 dagen? Heb je nog last van pijntjes of ben je al pijnvrij?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Bij de kliniek gaven ze aan, als het niet meer pijn doet, mag je weer op je zij liggen.. Kan nog niet helemaal op mijn zij, maar het ligt meer tussen rug liggen en op de zij liggen in.. Verder ben ik pijnloos, alleen 's ochtends doen mijn bovenste ribben (net gekneusd gevoel) een beetje zeer..

Succes met je herstel..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobie,

Complimentjes zijn zeker ook gemeent hoor, en ik bedoelde ook niet dat ik je boobs te groot vind, ze zijn groot, maar staan je goed qua maat, ze hoeven niet kleiner bij jou!

Wou je nog even op iets wijzen, in je handtekening staat dat je je ww via pb doorgeeft, maar toch heb je al twee maal in je topic je ww 'verklapt', zo kan iedereen die je topic leest, ook niet geregistreerde gebruikers, je foto's bekijken. Denk niet dat dat je bedoeling is toch? Is veiliger om je ww echt alleen maar privé door te geven.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.