Ga naar inhoud

Miss_michelle : 22 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

Na 4 jaar twijfelen ben ik in mei begonnen met mijn zoektocht. Naar de juiste chirurg :). Vele gesprekken gehad voelde ik mij het beste bij dokter Verdonck die natuurlijk in WK opereerd. Zoveel negatieve gesprekken gehad en gelezen over de kliniek maar alleen maar goede reacties over d'r. Verdonck. Heb ik toch de stap gezegd en mijn datum vast gelegd op 22 december. Ik begin enorm zenuwachtig te worden en weet niet goed wat me te wachten staat. Had alles gevraagd wat ik moest weten maar dit is toch weer enkele maanden geleden. Ik ben 1m75, 58kg en krijg achter de spier 380cc meer kreeg ik echt ni

:)

Dus hierbij enkele vraagjes :) (ook mensen die door dezelfde chirurg zijn geholpen)

- sport BH , d'r. Verdock zij dat ik die daar kon kopen is dit een goede of heeft er iemand tips?

- de draadjes hoe lang moeten ze er juist in blijven? Ik dacht na een week.

- moet ik na 2 weken het verband er laten afhalen en de sport BH aantrekken?

- hoe wassen jullie zich want er mag geen water op het verband komen en op de wond?

- ik heb een dochtertje van 10 maand dan bijna 11 maand, hoe lang mag ik haar niet knuffelen. Dit word echt onmogelijk voor mij :(

Nog zoveel vragen maar dit is voor te beginnen :) denkik :)

- welke maat zou ik bijvoorbeeld hebben (heb nu grote A, kleine B

Groetjes en hopelijk enkele reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Over Verdonck lees je de laatste tijd idd geen slechte verhalen meer. Op zich is dat natuurlijk een goed teken :)

Zeker als je nu een grote A, kleine B hebt, is Verdonck geen slechte arts voor je :)

Grappig, toevallig gaat mijn schoonzusje op dezelfde dag geopereerd worden door Verdonck in de Wellnesskliniek! Zij zei dat je idd daar een bh kunt kopen, die rond de 50 euro zou kosten? Ik weet niet precies welke bh dat is, maar als zij hem aanraden, dan is ie goed hoor :) Kun je hem gewoon kopen daar. Is wel het gemakkelijkst, want dan kun je meteen even kijken welke maat het beste is voor jou :)

Lees anders eens het volgende topic: http://www.borstenforum.com/topic/11962-daizy-7-november-dr-verdonck-welness-kliniek/

Als je geen antwoord op al je vragen vindt, kun je in dit topic reageren, want Daizy is nog vaker op het forum en kan je misschien verder helpen :)

Over hoe je je kunt wassen.. Wat ik zelf deed (aangezien ik bij mijn eerste operatie mijn borsten ook 2 weken niet onder de douche mocht zetten...) was toch onder de douche gaan staan, maar dan alleen inzepen van onder de boobs tot aan je tenen, en dat afspoelen met de handdouche. De bovenkant waste ik zo goed mogelijk met washand, en de haren liet ik wassen bij de wasbak of boven het bad.

Sommigen gaan ook naar de kapper om haren te laten wassen, aangezien je je ellebogen niet hoger mag heffen dan je schouders, de eerste 6 weken.

En wat betreft je dochtertje, je mag haar zeker wel knuffelen hoor!! Alleen optillen is een bezwaar, omdat je dan je borstspieren te veel gebruikt. Bij het gebruik van je borstspieren kan het kapsel, dat in het begin nog om je prothesen gevormd wordt, en in het begin heel zwak is, dan kan scheuren. Elke scheur wordt een litteken, en littekens kunnen later gaan samentrekken. Je hebt dan een sterk verhoogde kans op kapselcontractie, en dat zou zonde zijn, want dat geeft vaak pijn tot gevolg en uiteindelijk moet je dan opnieuw geopereerd worden.. Dus liever je herstel in 1 keer goed ;)

Heb je een omtrek 70? Met jouw lengte en gewicht schat ik dat zo ongeveer in.. Dan kom je zeker op een 70 E uit, maar schrik hier niet van, want met protheseborsten ziet het er altijd kleiner uit, dan dat echte borsten eruit zien. Het wordt qua zicht dan een mooie volle C, misschien kleine D.

Hopelijk heb je iemand die kookt met kerst ;) Want dat zal er niet in zitten in het begin (bij de meesten tenminste :) )

Succes met aftellen en veel plezier hier op het forum!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik (schoonzusje) van best_boobie wordt 22 december dus ook geopereerd door Verdonck :-) Ik twijfel nog tussen 380/425 cc achter de spier. Maar denk dat ik voor 425 cc ga, vind het super spannend! Ik heb dezelfde vragen als jij maar ga ervan uit dat we sowieso uitleg na de operatie krijgen. Sport BH koop ik in de kliniek want heb geen idee wat voor maat het precies wordt, zal C of D worden.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej,

Super bedankt schoonzusjes voor jullie reactie. :) het is zo spannend en er komt van alles op je af. Dat is kei spannend dat we op dezelfde dag geopereerd gaan worden. Ben is benieuwd wanneer we het uur gaan weten. Ja mss best die BH daar dan komen. Ik wou heel graag een grote D hebben maar met 380 cc zal dat er dus niet inzitten. Jammer :(

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de kliniek gebeld voor het tijdstip maar dat zou ik pas een paar dagen van te voren te horen krijgen omdat het operatieschema kan wijzigen. Hoop dat ik zo vroeg mogelijk aan de beurt ben, omdat je op de dag zelf niets mag eten :(

Ik had ook het liefst een grote D maar heb nu 75 A (1.69/65 kg) dus ben al super blij met qua zicht een volle C :) Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen maandag geopereerd bij Dr. Verdonck en zou met 330cc uitkomen op een D. Ik wilde voor de zekerheid toch iets groter. Ik heb nu ook 380cc. Jammer genoeg weet ik nog niet welke maat ik ga hebben wanneer jij aan de beurt bent aangezien ik dan ongeveer 5 weken po ben. Als je er niet zeker over bent zou ik voor de zekerheid toch een 2de consult aanvragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey michelle,

Spannend. Niet lang meer voor je. Ik heb 30 januarie mijn bv.

Ook bij dr verdonck. Het kan niet snel genoeg gaan. Welke prothese stelde hij voor?

rondr of anatomische?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey michelle,

Spannend. Niet lang meer voor je. Ik heb 30 januarie mijn bv.

Ook bij dr verdonck. Het kan niet snel genoeg gaan. Welke prothese stelde hij voor?

rondr of anatomische?

Verdonck werkt volgens mij, zover ik weet, alleen met ronde prothesen, en meestal plaatst hij de extra high profile, tussen de 330 en 425 cc.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, idd ik denk dat dokter Verdonck enkel achter de spier werkt en enkel met ronde prothesen zoals best Bobbie al zei. Ik wil echt graag een D dus ben al aan het twijfelen of ik mss 400 cc zou laten steken. Wil wel dat het nog natuurlijk oogt want anders gaat mijn man niet gelukkig zijn :).

Xotilloverdose : hoe is het me je? Valt het herstel een beetje mee? Heb je al een beetje kunnen spieken, ben benieuwd op welke maat je gaat komen.

Curly : spannend e, zie je er ook zo naar uit als ik :) kan aan niets anders meer denken overal zie ik borsten :). Maar de schrik begint ook te komen. :)

Debbie : als 425cc gaat laten doen zal je toch wel meer hebben dan een D e of ben ik verkeerd? Ik wil ook zo vroeg mogelijk want ik heb altijd honger en heb echt niet veel geduld :) bij heeft dokter Verdonck gezegd dat 380 cc de Max was voor het natuurlijke maar zou die 20 cc echt zoveel verschil geven?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss-michelle,

ook ik ben geopereerd door Dr,. Verdonck.

En ben super tevreden, begon met een slappe 70/75 A en heb nu 70 E.

En dat met 280 cc XP dual plane.

De draadjes mogen na 2 weken verwijderd worden en de tape ook, dit kan je bij Dr. Verdonck laten doen, dan kan je ook nog de vragen stellen die je dan nog hebt.

En het wassen: douchen tot borsthoogte en de rest met een washandje, en haren wassen met hulp i.v.m. je armen niet te hoog mogen tillen.

Valt allemaal best mee, als je ziet wat je er voor terug krijgt : een paar hele mooie borsten :-)

Veel succes de 22 December. Dr. Verdonck is erg aardig en stelt je wel gerust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@miss_michelle Het gaat heel goed als ik het vergelijk met een week geleden! Ik voel me bijna weer de oude (maar ik kan nog niet alles haha) Het ergste van alles vind ik op dit moment; Niet mijn eigen haren kunnen wassen en het niet volledig kunnen douchen.. Ik had bij 8 dagen po het verband eraf gehaald na dit besproken te hebben met Dr Verdonck. Ik ben er zo blij mee! Ze moeten natuurlijk nog helemaal vormen enzo maar ik vind dit al een mooi begin. @kimmmv en @Daizy zijn ook geopereerd door dr Verdonck en bij hun ziet het er ook geweldig uit! Vriendschapsverzoekje sturen en je kan even spieken ;) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best boobie : ah oké dat is idd niet zo veel als je hoort 50 cc denk je direct aan kei veel. Ben ik al gerustgesteld :).

Xotilloverdose : blij om dat te horen ja idd je zelf niet helemaal kunnen wassen of je haar is niet zo leuk. Hopelijk heb je genoeg hulp. Mijn zusje komt mijn haar wassen want als ik dat aan mijn man overlaat heb ik mss geen haar meer :). Maar als je je resultaat ziet is het echt de moeite waart e. Ze zien er echt al super mooi uit. Dus Ik kan niet meer wachten ik wil mijn big boobies ooooook :) haha

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je ook bij Verdonck gaat, met mij gaat het ook super alleen soms wat steekjes maar kan makkelijk zonder de pijnstillers. Alleen zoals xo zegt het douche en je haren is het vervelendste als je mij toevoegd kan je eens kijken wij zijn allemaal rond de zelfde tijd en vind ze van ons allemaal prachtig :D

Teamverdoncktitiess ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!! Mijn operatie staat gepland op 23 december bij dr Verdonck. Ik had 350cc afgesproken maar ben nu ook aan het twijfelen om voor 380 of iets meer te gaan. Beter nu iets meer nemen zodat ik ze erna ni te klein vind. :1: Mijn zus heeft haar 4 jaar geleden ook laten opereren en zegt me had ze het toen geweten ze ook meer had genomen. Je went er blijkbaar heel snel aan xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meld mij mee aan deze groep 8dec gaat Verdonck mij ook 2 pronkstukken geven voeg me gerust toe als vriendinnetje en dan kan je ook foto's zien. Ik krijg 330cc achter de spier maar wil toch graag als Verdonck akkoord gaat 380cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej cupatje, zal je direct is toe voegen. Ik ben ook sterk aan het twijfelen of ik niet 400cc zou laten steken als dr. Verdonck dit ok vindt. Wil echt een grote D en zou het jammer vinden dat ik ze heel mooi vind alleen de maat ni. Bij jou duurt het niet meer lang e. Hoop dat het voor je gaat meevallen. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik wil ff wat zeggen, ik lees jullie verhaal over dat jullie liever iets meer willen dan Verdonck voorstelt. Je moet er toch zolang mogelijk mee doen en jullie betalen naar de wensen van wat je wilt als jullie dan voor dat beetje meer willen dan moet Verdonck toch ermee akkoord gaan of zie ik dat nou verkeerd.

Gewoon zeggen wat je wilt en dat kleine beetje wat erbij komt zou geen probleem moeten zijn.

Wou ik even zeggen omdat het zo jullie wens is.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Betty boob. Bedankt voor je reactie. Ik denk idd dat hij dit ook geen probleem gaat vinden maar ik heb tijdens ons gesprek gezegd dat ik het zo natuurlijk wou en dan zei gij dat 380 de Max zou zijn daarom ben ik zo aan het twijfelen maar zou die 20 cc zo veel verschil geven ik denk dat niet. Wat denk jij? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo lees van jouw verhaal, zou ik niet eens schrikken van 425cc het went zo snel. Het wordt echt wel natuurlijk maar ik weet niet hoe je er zelf over denkt die paar cc zou het uiteindelijk niet zoveel schelen. En Verdonck is bekend met het voorzichtige maar het zou je zeker niet mis staan.

Uiteindelijk moet je die beslissing zelf nemen.

Het is wel zo eenmaal er in dan zitten ze er in.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michelle : die twijfels eh wat had Verdonck je aangeraden als max? Hier 330cc derest zou onnatuurlijk ogen. Maar aangezien hij nogal voorzichtig is twijfel ik ook.. Voor mij is het duidelijk dat ik 380cc kies. Nu twijfel ik alleen weer of toch geen 425cc ? Ga het hem zeker vragen.. Hopelijk ben ik niet te zenuwachtig voor dit nog allemaal te bespreken. War zou jij doen als je mijn situatie nu bekijkt? 380cc of 425cc ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.