Ga naar inhoud

Miss_michelle : 22 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Michelle : je hebt ze !! Ik begrijp je bezorgdheid ik kreeg ook zo een gevoel van bang en hopen dat alles goed verloopt.. Maar voldoenden rusten en luisteren naar je lichaam en alles komt goed! Ik ben nu 2weken po en ben ook nog bang ze zijn mooi maar blijven ze zo mooi.. Ik zal geruster zijn als ik de 6weken voorbij ben. En alles goed vast zit achter de spier :) alles goed verlopen? Veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste Reactie

Bij deden ze ook wat moeilijk over de bh en ik snap waarom ze kunnen niet zeggen welke maat je ga krijgen en als je na 2 weken terug gaat maak dan een afspraak want de meisjes die je gaan helpen met de bh te kiezen mogen het verband er niet afhalen dat moet iemand doen die er bevoegd voor is :) hopelijk is het een beetje duidelijk

Proficiat met je nieuwe boobies. Geniet er vooral van en een goed herstel

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen even een nieuw verslagje : gisterenavond niesaanvallen, hoest aanvallen gekregen met alle gevolg heel veel pijn. Alle uren deze nacht gezien :) maar toch iets kunnen slapen. Borsten doen op dit moment echt pijn mss komt dat omdat ik zo heb moeten niezen en dus al mijn spieren heb moeten gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend zeg! Hoop dat vandaag een betere dag voor je wordt en je een beetje kan bijslapen.

@ je vorige bericht, dr. Verdonck is inderdaad een schatje :-) Dat je pas om 11:00 geopereerd bent, lang moeten wachten dus maar we hebben ze wel eindelijk!!

Doe rustig aan meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michelle : ja het niezen doet pijn eh! Lekker rustig houden vandaag en je laten bedienen! Verdonck is inderdaad een top chirug en knap :) ik heb hem heel de tijd liggen aan staren terwijl hij aan het aftekenen was :) je zag hem zo kijken van hey kijk is naar iets anders :) hèhè ik werd er rustig van :) en hij is echt lief en weer waar hij mee bezig is! Ik ben blij dat ik bij hem ben geweest voor mijn boobies. Nu zelf als ik na 2weken bel voor info of vragen is hij heel lief en zegt hij altijd heb je nog vragen je mag me altijd bellen. Vindt dat wel geruststellend. Hij is niet iemand van ik heb mijn geld trek nu uw plan ermee. Vindt ik top! Heb je wat kunnen slapen? Heb je veel pijn of valt het mee? Mijn verband is eraf gegaan op dag 4! En heb daar geen sec spijt van gehad. Had een goede sportbh bestelt via online care en eens die binnen was gebelt en hij deed er niet moeilijk over .. Dus hou je het echt niet meer.. Bellen zou ik zeggen! Maar nu nog even volhouden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej debbie84, hoe voel jij je? Vandaag iets slechtere dag. Alle ik heb pijn maar het is uit te houden, niet zo dat ik er van begin te janken. :) hoe gaat het met de medicatie. Paracetamol helpt juist niks bij mij.

@ cupatje : haha :) kan het mij al inbeelden, niet mijn type maar wel een zeer lieve man. :) de pijn is er maar cava. De martelband doet lastig aan mijn oksels maar voor derest cava. Ik heb slecht geslapen. Draag jij je band nog? Ik ga zeker naar hem bellen moest er iets zijn. 6 januari om 12u25 mag ik het verband er laten afhalen en de draadjes hihi nu kijk ik weer uit naar dat. :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Michelle, ik heb sinds ik thuis ben geen pijn meer aan m'n boobies :-) Voel alleen de druk van het verband gelukkig. Moet wel erbij zeggen dat best_boobie een strak medicatie schema (8x per dag) voor me heeft gemaakt. Sta ook in de nacht op om medicatie te nemen. Ik heb wel last van mijn maag, heb vandaag maagbeschermers bij de apotheek gekocht. Dus so far so good!

Hoop dat je morgen een betere dag hebt, ze zeggen dat het na 3 dagen een stuk beter moet gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk moest mijn paracetamol helpen dat ik ook geen pijn zou hebben dus ik neem maar 3 ibuprofen voor de dag en nacht. Waarom het andere nemen als je toch evenveel pijn hebt dan als je het niet inneemt. Wanneer heb jij je afspraak voor je draadjes en sport BH. Ben blij dat je niets pijn hebt. groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je het beste doen inderdaad, als het niet helpt heb je er toch niets aan hè.. Ik heb de controle afspraak 6 januari om 17:00 uur. Maar het verband gaat er vrijdag bij mij al af. Is de druk weg en ik ben ook heeeel nieuwsgierig haha.. Laat jij het verband 2 weken zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michelle : ik draag de martelband nog steeds. Vindt dat niet storend het voelt aan of ze veiliger zitten. Zonder vindt ik het raar dus ik hou hem aan. Ik kan het goed verbergen onder kleren en zo niet pech :) super dat je geen pijn hebt! Ik vond het vervelendste het strak verband. Je krijgt nog meer zwelling en het wordt alleen strakker dus nu valt dat Mss nog mee maar geloof me dat blijft niet meevallen :)

Debbie : je gaat het er ook eerder afdoen? :) 4dagen po was het er bij mij ook af en het mocht van Verdonck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ CupAtje, goed om te weten dat Verdonck er niet moeilijk over doet, heb ik bij andere meiden ook gelezen, echt fijn! Ik zal 'm een berichtje toesturen vrijdag, vind het zo lullig om hem te gaan storen met 2e Kerstdag. Vrijdag gaat het ook echt eraf.

@ Michelle, mijn schoonzus (BB) gaat het eraf halen, ik durf dat zelf niet. Heb de sport bh al in huis, die had ik gekocht bij de kliniek. Hoop maar dat het de goede maat is.. Ze zullen 2 weken niet voor niets zeggen, maar ik lees bij zoveel meiden dat ze het eerder eraf hebben gedaan, ben blij als ik die druk van het verband niet meer heb.. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het verband zelf eraf gedaan. Aan de zeikant laten losknippen en dan kan je het voorzichtig uitdoen.. Dat eerste gevoel is echt raar.. Ik durfde amper kijken laat staan voelen. Ik was zo verkrampt van dat verband dat ik echt na voren liep.. Verdonck zei zelf knip de zeikant los en dan kan je het voorzichtig af doen.. Komt snel zelf los :) dus het zelf verwijderen mag echt wel hoor! En dan sportbh aan met martelband en lekker genieten af en toe eens piepen :) ik kijk bijna elke dag eens eventjes :) (5min) kan echt geen kwaad denk ik zolang je het voor derest aan houdt die sportbh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej dames deze nacht vrij goed geslapen. Wel een paar keer recht gekomen en dan voelde ik wel pijn :) nu heb ik vooral pijn aan mijn rug en aan mijn ribben staat ook helemaal dik. Als ik bovenaan dus boven de martelband voel heb ik het idee dat ik de prothesen voel, klopt dit wel want zitten ze toch wel heel hoog eh? Ademen begint ook echt moeilijk te worden. Wat een vrouw er allemaal voor over heeft eh :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem 3 ibu. Want paracetamol hielp niets. En ik ben eergisteren geopereerd dus nu 2 dagen

Het beste is eigenlijk altijd om paracetamol en ibuprofen op vaste tijden te nemen, omdat je op die manier een spiegel opbouwt in je bloed :)

Afzonderlijk van elkaar helpen ze weinig, zeker als je ze niet op vaste tijden inneemt :)

Een goed herstel nog!!

Oh ja, debbie84 heeft een 75d mee gekregen van de wellness :)

Ben benieuwd hoe die gaat zitten

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.