Ga naar inhoud

Miss_michelle : 22 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hej dames heb net naar de kliniek gebeld. En idd 400 bestaat niet het is 425 :) oeps... Ze hebben mij verteld dat ik met 380 op een de zou komen en met 425 een kleine E. Dus denk ik dat ik gewoon 380cc ga laten doen. Ik mag nog wel die andere maat zeker komen passen maar mijn man houd eigenlijk van mijn borsten hoe ze zijn meer een poepenman en dat heb ik :) dus ik denk moest het echt een E worden dat hij het een beetje te groot gaat vinden pfff wat een dilemma :)

@ cupatje : hoi, ik weet het niet, hoor anders wat dokter Verdonck erover zegt en als jij liever die 425 cc wilt vind ik dat je dat zeker moet doen. Maar als ik de dames zie met 380cc vind ik het eigenlijk wel een heel mooi maatje. Ik kan je niet zo'n goed raad geven want ik ben zelf enorm aan het twijfelen. :) volg je hart zou ik zo zeggen :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik ga toch voor de 380cc gaan. Ik wil toch geen randen zien hoor:) ga het hem zeker vragen maar denk dat hij het gaat afraden dusja :) 380cc was altijd mijn voorkeur dus ga als hij akkoord ga voor de 380 en geen 330cc dat we hadde afgesproken! Hopelijk gaat hij akkoord want mijn hoofd staat eigelijk op 380cc :) maar uiteindelijk beslis ik en kan hij zijn mening geven. Als het echt niet past ga ik luisteren maar denk wel dat 380cc gaat. Nog 7x slapen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd cupatje het is jou lichaam en jij betaald hem om te doen wat jij wilt. Hij kan je raad en zijn mening lelden maar als 380cc past en jij wilt het heb jij het laatste woord hè. Spannend nog 7 dagen. Ik duim voor je, en ik ga je blijven volgen ben zo benieuwd naar jou ervaring. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wil niet de eige wijze trien uithangen :) maar ik denk toch dat hij me niet kan overtuigen voor toch die 330cc te nemen. Of het moest echt niet passen eh.. Je kan me volgen op een ander topic CupAtje 8dec Verdonck .. Ga daar ook men verslagje na de operatie :) ik tel echt de dagen af Zenne.. Maar het is nog zo een drukke werkweek en de laatste van het jaar :) zalige gedachten.. Druk Sinterklaas weekend.. Ik vindt het leuk zo gaat de tijd snel voorbij:) ik ga Wenen van geluk denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss Michelle!

Wat ontzettend spannend zeg...en 22 december komt al steeds dichterbij. Kan je niet nog een keertje langs om het eens te passen zodat je zeker weet welke maat je graag wilt?

Ik dacht er ook overna om toch wat meer te willen alleen gaf mijn chirurg aan dat hij dat niet zou doen omdat je dan het risico loopt dat je de implantaten ziet zitten.

Heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ anevere : ja ik ga volgende week is passen maar ben er eigenlijk bijna zeker van dat ik 380 gewoon ga houden. Ik denk zoals dat dokter Verdonck mij heeft uitgelegd dat het gewoon idd het natuurlijkste gaat ogen naar mijn lichaam. Ik wil ook liever mooie en toch al grote borsten hebben dan 2 ballonnen die er op liggen. ( dat je zo echt de randen van je implantaten gaat zien) vrouwen die al iets meer van zich zelf hebben kunnen al wat meer opvullen maar ik heb echt maar een atje dus bij mij hebben ze gewoon ook niet echt plaats denkik :) toen ik het paste wou ik eerst voor de kleinere maat gaan :) dus denkik dat 380 cc echt de gulde middenweg gaat zijn. :) we zien wel na volgende week, dan ben ik 100% zeker. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michelle: fijn dat je terug gaat passen. Luister naar zijn wijze raad hij weet waarover hij spreekt :) heb me voorgenomen dit ook te doen.. Ik ga zeker vragen voor 380cc want wil,liever 380cc dan 330cc omdat ik zo klein ben 1m55 denk ik dzt hij eerder kiest voor 330cc maar mijn lichaamsbouw laat ook 380cc toe vindt ik:) dus als hij akkoord gaat wordt het 380cc :) ik kan niet wachten ... Dat het weekend maar,voorbij vliegt :) en zenuwe .. Ik heb er geen :)? Hoe raar is dat? Alleen maar blijdschap :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en probeer wat meer info in te doen voor mijn eerste afspraak met dr. Verdonck aanstaande donderdag.

Ik lees zoveel mogelijk, maar ben bang dingen te vergeten te vragen.

Ik ben 1.64m en weeg 57 kg. Graag had ik geweten welke maat jullie in eerste instatie gevraagd hebben? Hoe word er berekend welke cup ik daar aan over hou?

Wat raden jullie me aan?

In ieder geval al bedankt voor jullie reacties ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi gio : bij mij heeft hij gevraagd wat ik storend aan mijn borsten vond en dan heb ik hem gewoon verteld dat ik ze te klein vond na een goed en lang gesprek zei ik dat ik graag een D wou en hij heeft gewoon geantwoord we gaan gewoon passen en welk dat jij mooi vind daar zal ik de maat bij vertellen ik vond 350 cc mooi, maar heb dan toch nog eentje groter gepast en omdat ik hier gelezen had dat je ze beter een maatje groter neemt omdat je snel teleurgesteld bent over de maat heb ik 380 cc gekozen. Hij heeft dan gemeten of dit mogelijk was en dan heeft hij mij verteld dat 380 cc de Max was voor het natuurlijke. Omdat ik dat gezegd had. Hoop je hierbij een beetje geholpen te hebben. Groetjes en veel succes met je gesprekje. Ik ben met verscHillende chirurgen gaan praten en ik voelde mij het beste bij hem zeer lieve man en brak mijn huidige borsten niet af zoals de meeste wel hebben gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor mijn late reactie! Krijg geen meldingen bij een nieuw bericht :-( Verdonck gaf mij aan dat 380 cc het meest natuurlijke bij mij zou zijn. Maar iedereen zegt niet te klein nemen dus ik wil de 22e vragen of je geen randen ziet bij 425cc en anders ga ik toch daarvoor.

Qua maat hoop ik op een D/E, schijnt alleen dat ze kleiner lijken voor het oog. Bij natuurlijke borsten schijnt dat anders te zijn heb ik me laten vertellen! Nog 2 weekjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

@ gio : dat kan je normaal zelf kiezen. Alle ik denk dat er wel zowat een maand zowizo wachten is. Ik bijvoorbeeld ben in juli gegaan voor mijn 2 de consult bij dokter Verdonck en heb gekozene toen voor 22 december. Maar ik kon dit enkel omdat mijn man dan 2 weken thuis is voor mijn dochtertje.

@ debbie : mij vriendin heeft ook een borstvergroting laten doen ergens anders en zij heeft 330 cc gekregen en had een B en komt nu op een grote E. Dus ik denk dat dit wel ook wat valt te zien. Geluk hebben zeker :) ik heb toen gezegd dat ik 380 cc ging krijgen en iedereen ook zij, zegt niet meer omdat het er anders niet natuurlijk zou uitzien :). Donderdag ga ik terug voor te passen en ja dan zien wel wel maar dokter Verdonck rade het mij af.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mis Michelle:

Ik heb nieuwe foto's geplaats .. Ik ben echt blij met de grote 350cc past goed bij me vindt ik. 380cc had Mss iets groter geweest maar heb zeker geen spijt! Ben gewoon superblij met mijn boobs:) en ze zijn al hard veranderd! 1ding waar ik spijt van heb, dat ik het niet eerder heb gedaan:) nog eventjes en tis jou dag! Je gaat geen spijt krijgen! De eerst 3dagen is pijnlijk maar daarna gaat het beter! Ben nu een 9dagen po en pijnvrij! Ik had ook het verband eraf gedaan op 4dagen po en sindsdien was alles pijnvrij bijna.. Dus ik kan eigelijk iedereen aanraden om dat verband er na 4dagen af ge halen.. Succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.