Ga naar inhoud

Daizy : 7 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nieuw hier en wil dus even iets over mezelf vertellen.

Ik ben 44 jaar en moeder van een zoon van 9 en dochter van 13 jaar.

Hoewel ik mijn beslissing al genomen heb was ik toch nieuwsgierig naar de verhalen van andere vrouwen.

Nu ik rondkijk op dit forum word ik veel wijzer en daar ben ik heel blij mee!!

De gemiddelde leeftijd ligt een stuk lager dan de mijne. Ik ben me ook bewust dat ik niet meer de jongste ben voor een bv.

De verklaring hiervoor is het volgende...

Ik voelde mij in de pubertijd en als twintiger al erg onzeker over mijn borsten, zeker omdat er toen nog geen wonderbra's en push-up bh's waren die er nu zijn, waar je veel mee kan verbloemen. Ik had in die tijd nog niet de financiele middelen en ook was een bv in die tijd nog een beetje taboe. Toen ik rond mn dertigste mn 2 kinderen kreeg was ik er niet meer zo mee bezig. Ik had een 75A en ging daarna naar een 75B. Ik wilde toen mn zoontje 3 jaar was de bv doorzetten maar toen kreeg een goede vriendin van mij borstkanker. Vreselijk, haar borsten moesten eraf, en het voelde niet goed op dat moment de felbegeerde borsten aan te schaffen terwijl zij voor haar leven vocht. Ze heeft het helaas niet overleefd...

Nu ben ik een aantal jaren verder. Er staat nu eigenlijk niets mee in de weg,mn man vind me goed hoe ik ben maar heeft alle begrip want uiteindelijk doe ik het voor mezelf, ik ben de opvulkipfilets meer dan zat, dus ik dacht als ik het nu niet doe...dan waarschijnlijk nooit meer dus...

Volgende week vrijdag 7 november krijg ik mn bv bij de Wellnes Kliniek in Genk en ik ben zoooo blij :)

Dokter Verdonck gaat de operatie doen. Ik heb tot nu toe gekozen voor 350 cc onder de borstspier. Hij denkt dat dit mooi bij mij past gezien mijn postuur. Ik ben 1.70 m en weeg 60 kg.

Ik vind het mega-spannend, maar heb er wel heel veel zin in...het is iets wat ik al zo lang wil en eigenlijk kan ik niet geloven dat het echt gaat gebeuren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste Reactie

hey

ikzelf heb ook veel opgestoken via het forum.

vind er idd veel info terug

zelf ben ik ook via verdonck geweest ik ben nu 9dagen po.

bij mij werd er ook 350cc geplaatst

zelf had ik maar een A -AA

vandaag zag ik ze voor het eerst

ze moeten vooral nog een heel eind zakken

maar komt vast wel goed.

blij voor je dat je eindelijk de stap zet.

ik heb er ook bewust mee gewacht tot ons gezin compleet was mits ik ook de borst gegeven heb bij mijn kids.

nog effe en het is al zover voor je.

alvast veel succes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Welkom op dit leuke forum !

Ik geloof dat leeftijd op dit forum niet zo veel uit maakt :6: Zelf ben ik wat ouder dan jij ,

en ach.. het gaat hier allemaal op dit forum om o.a onze borsten hoe jong of oud je ook bent

als we er maar happy mee zijn .

Wat fijn dat volgende week je borst operatie is , spannend !

Succes . :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sientje,

Hoe gaat het nu met je. Is het allemaal meegevallen of niet?

Hoe is de 350 cc bij jou uitgevallen? Kan je daar al iets over zeggen? Of is dat nog lastig?

Nog maar 3 dagen :12: OMG het gaat nu echt opschieten!!

Ik ben niet zenuwachtig, maar ik vind het wel heeel spannend. Vooral de Narcose....brrrr

Lief Caro66 dat je dat zegt over mn leeftijd. Is ook inderdaad niet belangrijk. Je bent zo oud als je je voelt toch? :141:

Ik moet nog een beetje wennen aan dit forum, maar ik ga proberen ook een verslagje te maken, wie weet help ik er ook weer een ander mee!

:116: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

alles verloopt heel goed vandaag terug aan het werk geweest.

alles op het gemakje en het lukt wel.

ikzelf denk uiteindelijk op een c uit te komen

ze worden ook elke dag mooier

vandaag is het precies 2 weken geleden

dus zal er ook nog veel veranderen.

want de narcose betreft daar had ik ook het meeste schrik van maar ik heb me zelfs nooit weten in slaap vallen plots was ik er terug en was alles al voorbij.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik heb al heel veel gelezen, en veel gehad aan al jullie verhalen en foto's! Daar ben ik echt heel blij mee. Vandaar dat ik toch besloten heb mijn verslag hier ook te doen. Wie weet kan ik er (al is het er maar 1) iemand anders mee helpen.

1 dag voor mijn operatie en ik begin al aardig te stuiteren van de spanning. Gelukkig heb ik een druk leven met 2 kinderen en een baan van 24 uur en daarnaast nog een nagelsalon aan huis, dus ik heb me de afgelopen tijd niet heel druk gemaakt om de operatie. Maar nu ik deze dag vrij ben om de laaste dingen in het huishouden aan kant te krijgen en ik morgenochtend vroeg naar België vertrek voor de operatie, begint het toch aardig te kriebelen...

Ik twijfel nog een klein beetje over de aantal cc's. Ik heb nu 75B (een kleine dan, want ik denk dat het stiekem toch een A is maar ik draag vulbh's) en ik krijg 350 cc achter de borstspier Monobloc soft xp van Verdonck. Toch lees ik hier de meeste verhalen over dat er later vaak spijt is over het toch niet nemen van mee cc's. Ik denk dus dat ik dat morgen nog even bespreek voor de operatie...wie weet kies ik 380cc als het kan hoor.

Nou ik ga verder ben m'n bedden verschonen hier en ik hou jullie op de hoogte. Ik zal ook foto's plaatsen van voor, tijdens en na de operatie. Ik weet niet wanneer...ligt eraan hoe ik me voel, maar ga het zsm proberen na de operatie. :116: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daizy!!!

Super!!! Morgen is het jouw dagje!!! Spannend hé :P!

Ik heb ook een 75B en mij raden ze 400 cc aan achter de spier voor een mooie Dcup te hebben. Als ik jou was, zou ik voor het grootste gaan om nadien zeker geen spijt te hebben. Ik lees hier vaak van mensen dat ze snel spijt krijgen als ze te weinig cc's hebben laten steken.

Hopelijk heb je iets aan mijn informatie :P?

Veel succes morgen!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie Victoria! Ik zag dat jij in december je grote dag hebt!

Pfffff ik ben nu echt aan het stuiteren. Straks de laatste dingen klaarleggen, nog een douche pakken en dan vroeg naar bed! Morgen om 6 uur mn mandje uit. Brrrrr echt heel spannend nu. Was het maar morgenavond dan zat ik alweer lekker op mn bankie...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

Komt allemaal goed, wordt vast heel mooi!

Ik weet niet op wat voor cupmaat je uit wilt komen maar met 350cc kom je denk ik op een c, misschien een kleine d. En 30cc zal het verschil niet maken. Als je echt zeker wilt zijn dat je het niet te klein vindt dan zou je misschien 400cc of 450cc kunnen nemen. Het is maar net wat je wilt en 'nep'borsten lijken altijd kleiner dan dat ze werkelijk zijn.

Succes morgen!!

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Victoria, ik zal je advies zeker in mn gedachte houden als ik de uiteindelijke beslissing moet nemen...

Hey Kim ja ik had ook al alles van jou gelezen en ik zag al dat we het zelfde hebben, zelfde arts, kliniek en 350 cc. Nou ik hou je op de hoogte via dit forum en zal zo snel ik kan een foto plaatsen. Ik lig nu in mn bedje en hoe moe ik ook ben ik kan niet slapen dus nog maar even dit stukje schrijven en straks proberen te slapen... Nog maar 8 weken vanaf nu en dan kan ik nieuwe lingerie kopen!! Vanmiddag al mn oude vulbh's bijna ritueel verbrand haha xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden! Jaaaaa ik heb mn boobies! Ik ben er nu al blij mee! Het is me heel erg meegevallen al heb ik nu wel wat napijn.

Ik ben toch voor 380 cc gegaan!

Op dit moment lig in bed dus ik zet er even een foto op van vlak na de operatie. Zodra ik me iets beter voel doe ik het hele verslag, want ik doe dit nu met mn iphone en niet op de computer, ik hoop vanavond of anders morgen.

Zoooo blij dat het gedaan is!

Vragen? Stel ze gerust... Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat babe!!!

Ik ga direct eens kijken se naar je foto's...ben benieuwd...:-)

Ja,die pijn...thell me about it...pfff

Maar geloof me,het gaat elke dag echt beter...

Doe maar rustig aan en slaap als het nodig is,er aan toe geven...das het beste voor je herstel...:-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.