Ga naar inhoud

Miss_michelle : 22 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste Reactie

Michelle: geen zorgen meid ze moeten echt nog zakken. Zoals boobie zegt draag de martelband goed strak aan en ze gaan echt zakken hoor! Geen paniek! Maar snap dat je schrikt .. De mijne zaten ook hoog maar niet extreem. Vindt ze nu echt hard genoeg gezakt en ga maandag eens bellen of eventueel de martelband af mag. Heb je foto geplaats? Ga eens piepen.. Qua grote tevrede? En blij dat het verband eraf is zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de grote vind ik voor mij echt perfect, had echt ni groter gemoeten. Ja ik heb denkik te veel rond gekeken en naar resultaten van een paar dagen po gekeken en dan vind ik de mijn wat teleurstellend en dan mijn man dat ze niet mooi vind, helpt niet echt. Snapje... Hij was er al ni voor mijn man is meer een billenman dan een borstenman. Maar ka ik had gehoopt poef sexy borsten al :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb hier ook al veel boobies gezien..en dan wil je ook zo een mooie ! Je eisen worden groter door al dat moois hier te zien. Mijn vriend vindt de mijne super! Groot vooral al begin ik het al wat gewoon te worden. Al ben ik altijd superblij dat ik ze even kan zien:) zoals een klein kind.. En al wat oude bikini's gepast en dan zie je oké dat past gewoon niet meer.. Daar wordt je vrolijk van :) en een leuke pyama even zonder sportbh.. Alles ziet er zoveel leuker en beter uit.. Ik ben maandag 3w po ik denk na de kerstvakantie de kindjes terug naar school zijn.. Ik toch eens een lingerie winkel binnen stap voor de eerste bh te passe :) de verleiding wordt groot.. Groter met de dag :) hoe zien ze eruit in bh welke maat zal ik nu hebbe... :) en dat geduld wordt me de dag kleiner en kleiner :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, heb net je foto's gezien en vind ze erg mooi! Ze gaan zeker zakken net als bij iedereen na een tijdje, komt goed!

Ik heb nog geen foto's gepost want de mijne zijn best blauw (Verdonck zei achteraf ook dat het proppen was) en veel vocht :-(

Voelen jouw boobies ook zo opgezwollen aan? Net of ze op knappen staan?

Ik heb Verdonck niet meer kunnen bereiken, jij wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Na 4 jaar twijfelen ben ik in mei begonnen met mijn zoektocht. Naar de juiste chirurg :). Vele gesprekken gehad voelde ik mij het beste bij dokter Verdonck die natuurlijk in WK opereerd. Zoveel negatieve gesprekken gehad en gelezen over de kliniek maar alleen maar goede reacties over d'r. Verdonck. Heb ik toch de stap gezegd en mijn datum vast gelegd op 22 december. Ik begin enorm zenuwachtig te worden en weet niet goed wat me te wachten staat. Had alles gevraagd wat ik moest weten maar dit is toch weer enkele maanden geleden. Ik ben 1m75, 58kg en krijg achter de spier 380cc meer kreeg ik echt ni

:)

Dus hierbij enkele vraagjes :) (ook mensen die door dezelfde chirurg zijn geholpen)

- sport BH , d'r. Verdock zij dat ik die daar kon kopen is dit een goede of heeft er iemand tips?

- de draadjes hoe lang moeten ze er juist in blijven? Ik dacht na een week.

- moet ik na 2 weken het verband er laten afhalen en de sport BH aantrekken?

- hoe wassen jullie zich want er mag geen water op het verband komen en op de wond?

- ik heb een dochtertje van 10 maand dan bijna 11 maand, hoe lang mag ik haar niet knuffelen. Dit word echt onmogelijk voor mij :(

Nog zoveel vragen maar dit is voor te beginnen :) denkik :)

- welke maat zou ik bijvoorbeeld hebben (heb nu grote A, kleine B

Groetjes en hopelijk enkele reacties.

Hi ik ben in augustus geholpen Door dr verdonck. Ik ben super tevreden met het resultaat, ik heb 425cc xp gekregen. Ik had een a-cup nu een e-cup ..mijn hechtingen loste op.dus hoefde niet verwijderd te worden. .op controle ben ik bij mijn eigen arts geweest...knuffelen mag wel ? alleen tillen niet. ..mijn dochtertje was toen 7 een baby is natuurlijk wel lichter. .ik was na 2weken weer aan het werk. Ik werk in de expeditie niet zo licht werk. Maar je wordt wel vindingrijk als je niet kan tillen. Komt helemaal goed. .het was bij meer de angst om mijn armen weer als normaal te gebruiken. .het verband heb ik geen 2weken kunnen laten zitten werd er gek van ..als je allergisch bent voor de tape zal je hem ook niet krijgen. .en bij de hema krijg je postoperatieve bh's ..succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej lady's mijn borsten doen echt terug enorm pijn sinds ik de sport BH aan heb. Heel veel steken enzo... Ik heb Verdonck niet kunnen bereiken en hij heeft mij ook nog niet terug gebeld dat vind ik niet zo leuk Marja. Mijn borsten zijn zo gezwollen en gaan precies ontploffen. Ik was dagen zo goed niks last, en nu vandaag de sport BH ik wor er zot van. Maar binne enkele dagen hoop ik dat ik toch al een beetje beter ga zijn en toch al iets mooiere borsten ga hebben.

@debbie, ga jij foto's posten? Ben benieuwd hoe die van jou eruit zien?

Dankje lieve meiden, voor de goede raad en hulp x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej lady's mijn borsten doen echt terug enorm pijn sinds ik de sport BH aan heb. Heel veel steken enzo... Ik heb Verdonck niet kunnen bereiken en hij heeft mij ook nog niet terug gebeld dat vind ik niet zo leuk Marja. Mijn borsten zijn zo gezwollen en gaan precies ontploffen. Ik was dagen zo goed niks last, en nu vandaag de sport BH ik wor er zot van. Maar binne enkele dagen hoop ik dat ik toch al een beetje beter ga zijn en toch al iets mooiere borsten ga hebben.

@debbie, ga jij foto's posten? Ben benieuwd hoe die van jou eruit zien?

Dankje lieve meiden, voor de goede raad en hulp x

Debbie kon Verdonck ook al niet bereiken, niet echt een goede zaak vind ik, maar goed.. Ik denk dat dat wel iets is om hem te zeggen, dat dat niet zo prettig is....

Mag ik vragen wat je allemaal doet op een dag? Want vocht bouwt zich vaak op als je niet genoeg drinkt, of net teveel gaat doen.. Veel doen is afhankelijk van wat je lichaam aan kan.. Ik zelf kon echt bijvoorbeeld nog niet naar de stad, niet meer dan bijvoorbeeld twee uurtjes. Ook op visite vond ik zelf altijd nogal vermoeiend, maar dat zijn maar wat kleine voorbeelden. Het is heus niet erg om er even tussenuit te gaan, of een stukje te gaan lopen, maar zorg dat je genoeg rust neemt tov wat je ondernomen hebt :)

Geef jezelf de rust die je lichaam vraagt :)

Steken zijn trouwens wel redelijk normaal, zeker omdat je zenuwen ook weer gaan herstellen en je spieren moeten uitrekken. Het herstel duurt gewoon (helaas) minimaal 6 weken.... En in die 6 weken gebeurt er een hoop :) Het kapsel moet aangemaakt worden, en dat proces mag niet verstoord worden. Vandaar dat het advies ook is om rustig te blijven, geen repeterende bewegingen te doen zoals strijken, dweilen, ramen zemen, stofzuigen enz.

Verder niet te tillen, niet meer dan 2 kg, en luisteren naar je lichaam. Je ellebogen niet hoger dan je schouders, is ook belangrijk trouwens :)

Neem je nog steeds de ibuprofen, of was je daarmee gestopt?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, wat vervelend zeg, veel beterschap! Verdonck krijgt het morgen van mij te horen want ze beloven 24/7 bereikbaarheid.

Ik ga na de controle afspraak (6 januari) foto's posten, had het liever direct gedaan maar mijn pleisters zien er behoorlijk bloederig uit en durf ze zelf niet te vervangen. Niet echt fijn voor op de foto nu en ben ook wat blauw. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben eigenlijk niet zo content, ik ben wel direct terug gebeld door een Stefanie van de welness zij heeft wel haar best voor mij gedaan. Maar ze is niet mijn chirurg als mijn chirurg tege mij zegt dat ik mag bellen voor het minste en dat hij dag en nacht beschikbaar is dan verwacht ik dat ook wel, al dat hij mij gewoon de volgende dag terug belt Laar gewoon geen reactie terug geven. Vind ik niet zo oké, eigenlijk! Vandaag voel ik bij terug beter. Ik doe niets van kuisen ofzo alleen de afwas, beetje koken let hulp :), mijn dochter eten geven en verzorgen en spelen natuurlijk gisteren even gaan wandelen en deed me goed. Ahja tafel afruimen en vaatwasser, ik drink veel water en groene thee en 1 blikje cola zero, kan ik echt niet laten :) ik slaap ook al goed, daar ben ik ook al blij voor :) morgen komt mijn sport BH aan en dan zal het snijden van de andere hopelijk wel voorbij zijn :)

@debbie ah okido, ja ik moet 6jan om 12u25, en ik ga het wel tege Verdonck zeggen dat ik hier echt niet mee kan lachen dat hij zelf niet de moeite neemt om terug te bellen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michelle: ja ik snap je wel hoor! Echt een service is dat niet. Is hij op verlof fzo? Zo ja dan had hij dit ook even kunnen melden. Ik heb hem vandaag ook gebelt .. Niet opgenomen en nog niet terug gebelt .. Dus je bent niet de enige. Wat zeide ze van de welnesskliniek zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hij inderdaad op verlof is. Morgen gaan mijn hechtingen er uit, maar dat wordt gedaan door dr Visser omdat Verdonck niet aanwezig is.

Hij had het wel even door mogen geven aan jullie ja. Er zit je immers wat dwars, en je wilt wat vragen.. Niet fijn zo!

Heel veel sterkte nog met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeiden dat Verdonck geen probleem er van maakte als je je verband vroeger afdoen maar zij zeiden dat ik het er moest oplaten. Ook al was mijn voorkant en achterkant helemaal los dus mijn borsten kregen niets steun meer met het verband ik ben daarna opgebeld door een Stefanie, en zij heeft dat wel toestemming gegeven en was wel heel lief en vriendelijk. Dus ze hebben mij wel terug gebeld maar gewoon niet de persoon waar ik voor getekend had en die min geopereerd heeft dus ergens nog wel goede service maar ja als je verwacht dat je altijd bij je chirurg terecht kan reken je hier ook op vind ik. Of bezie ik dat zo verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook echt niet oké en Verdonck heeft inderdaad verlof onder de zon op de Dominicaanse Republiek tot week 1. Nadat hij vandaag weer niet opnam de kliniek gebeld. Later op de dag teruggebeld door Stephanie, zij kon hem ook niet bereiken. Kon wel met mijn vragen bij haar terecht en ze gaf aan dat het niet erg was dat ik het verband eraf heb gedaan. Slechte zaak hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook niet zo content eigenlijk. :) ik vind het wel tof da zij mij terug belde maar ja stel er is iets kei dringend dan moet ik al bijna nen hele dag wachte tot ik raad weet. Ik hoop dat de genezing goed verloopt en dat ik er enkel 6januari nog moet zijn voor de draadjes. Ik snap dat hij op vakantie gaat maar dan moeten ze dit melden tegen de patiënten of de nummer van een andere chirurg geven. Niet van iemand die alles moet vragen dus niet direct antwoord kan geven.

@debbie ' hoe is het met jou meid?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, als hij dat direct had aangegeven hadden we een andere chirurg kunnen bellen. Je zou maar een nabloeding hebben gehad..

Met mij gaat het goed, moet oppassen dat ik niet teveel doe. Ben ook al gaan shoppen maar daarna was ik behoorlijk moe. Ik heb nog last van opgezwollen boobies en ik word 's nachts nog altijd wakker. Ben wel blij als ze de juiste vorm hebben over een aantal weken/misschien wel maanden. Links is bij mij meer ingedaald dan rechts.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Michelle,

Ik ben ook de 22ste in de welness kliniek geweest voor mij bv. Zelf ben ik hier nu net nieuw dus weet niet helemaal hoe dit werkt.. 'Maar erg leuk om je verhalen te lezen. Ik heb zelf 330cc achter de spier gekregen. ik heb nog wel mijn verband om het gaat goed jeukt alleen een beetje.. Nog een week en dan mag het eraf en kan ik ze bewonderen mijn nieuwe boobs...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké ik snap dat hij verlof heeft maar hij had het inderdaad wel even mogen melden of op zinn voice mail achtergelaten zo weet je het ineens.. Ach hij zal zijn werk hebben als hij iedereen terug gaat opbellen :) ik sta ook op wacht ik heb ook een vrazg over het martelband.. Ik bel morgen desnoods ook even naar de welnesskliniek maar je hebt inderdaad liever de chirug aan de lijn.. Wanneer zou hij terug zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij moet zowizo 6jab terug zijn want dan gaan mijn draadjes eruit en ik wil dat hij mijn borsten nakijkt als je mij begrijpt. Debbie zij dat hij in week 1 terug was.

@debbie ' ik ben gisteren ook naar de winkel geweest en heb sinds gistere weer geen pijn meer en ik slaap ook goed. Af en toe branderig gevoel of wat steekjes maar dat is allemaal normaal denkik. Ik heb ze gistere gezien en ik vond ze al mooier veel verschil dan met 5 dagen po. Ik wou foto's posten maar ik krijg ze niet van mij iPhone naar de iPad. Alleen al mijn volume zit nog bovenaan snapje.

@nathalie, wauw zo lang het verband eral op, chapeau :) bij mij was het verband al aan het lossen na dag 3. Ik weet niet hoe ze het hadden afgeplakt maar duidelijk niet zo goed :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 23 december geopereerd en heb mijn verband na 4 dagen po ook afgedaan. Verdonck nam niet op en de wellnesskliniek ook niet. Ik draag vanaf toen een sportbh van de Hünkemoller extra strong support level 3, dit is precies een topje met een rits vooraan. Nu vraag ik me af of ik eens mag wisselen naar een sportbh strong support level 2, deze sportbh is iets verder open maar ook wel goed aanpassend. Ook vraag ik me af of je de borstband soms eens een paar uurtjes mag uitdoen? Of gewoon deze zoals nu goed blijven dragen nog 6 weken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Michelle, helaas moeten we geduld hebben (niet mijn sterkste kant), als het goed is worden ze met de dag ook mooier en dalen ze in zodat je minder volume boven hebt. Ik kijk elke dag of ik al verschil zie haha.. Ben benieuwd naar je foto's, de mijne zie je maandag!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan goed zijn dat verdonck zegt als je je draadjes er uit laat halen dat je de borstband alleen snachts mag aandoen en als je veel hoog werkt of moet heffen. dat was bij mij toch zo xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Als ik de Wellnesskliniek contacteer heb ik geen problemen hoor, als het spoed is zoals een nabloeding moet je dat meteen zeggen natuurlijk en zal er meteen gereageerd worden.

En zelf het verband verwijderen zonder goedkeuring van de kliniek en/of de arts ?

Niet slim, de band zorgt dat je minder snel nabloedingen krijgt en is dus niet voor niets.

Kunnen andere vragen over bijvoorbeeld een borstband niet een dag wachten ?

Dr. Verdonck heeft het ook druk en wil iedereen goed behandelen zoals het hoort.

En een vakantie is voor hem ook een keer nodig, net als voor ons.

En de Wellnesskliniek heeft me verteld wanneer Dr. Verdonck vakantie heeft, en natuurlijk kan je dat ook zelf vragen, zeker in een tijd dat veel mensen vakantie hebben is dat niet verkeerd.

Ik ben meerdere keren, na een vraag via de mail, snel geholpen.

Kreeg de dag zelf al een antwoord terug dat ze de vraag door sturen naar Dr. Verdonck omdat hij alleen advies mag geven.

Wat ik heel goed vind.

De dag daarna ben ik door hem persoonlijk gebeld en kon ik vragen wat ik wilde.

Wens jullie allemaal een heel goed uiteinde en een heeeel mooi 2015, met mooie boobs :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Als ik de Wellnesskliniek contacteer heb ik geen problemen hoor, als het spoed is zoals een nabloeding moet je dat meteen zeggen natuurlijk en zal er meteen gereageerd worden.

En zelf het verband verwijderen zonder goedkeuring van de kliniek en/of de arts ?

Niet slim, de band zorgt dat je minder snel nabloedingen krijgt en is dus niet voor niets.

Kunnen andere vragen over bijvoorbeeld een borstband niet een dag wachten ?

Dr. Verdonck heeft het ook druk en wil iedereen goed behandelen zoals het hoort.

En een vakantie is voor hem ook een keer nodig, net als voor ons.

En de Wellnesskliniek heeft me verteld wanneer Dr. Verdonck vakantie heeft, en natuurlijk kan je dat ook zelf vragen, zeker in een tijd dat veel mensen vakantie hebben is dat niet verkeerd.

Ik ben meerdere keren, na een vraag via de mail, snel geholpen.

Kreeg de dag zelf al een antwoord terug dat ze de vraag door sturen naar Dr. Verdonck omdat hij alleen advies mag geven.

Wat ik heel goed vind.

De dag daarna ben ik door hem persoonlijk gebeld en kon ik vragen wat ik wilde.

Wens jullie allemaal een heel goed uiteinde en een heeeel mooi 2015, met mooie boobs :-)

Het is heel fijn dat jij goed geholpen bent :) Super!!

Het zou echter fijn zijn als iedereen dezelfde service krijgt :) Dat is niet het geval, blijkt.

Na 48 uur is het gevaar voor nabloeding geweken, en heb hier niemand gelezen die eerder dan 48 uur na de operatie het verband er zelf af gehaald heeft, dus ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken :)

Als een arts op vakantie is, moet er echter een ander noodnummer aan clienten mee gegeven worden, aan een kwaliteitsmedewerkster die de telefoon opneemt in de wellnesskliniek, heb je gewoon niet zoveel. Je wilt als client gewoon geholpen worden door een plastisch chirurg. Er komt veel onzekerheid bij kijken, vlak na een operatie, en als je dan je pc niet kunt bereiken, terwijl er van te voren gezegd wordt, dat dat telefoonnummer altijd bereikbaar is, dan is dat gewoon geen goede zaak.

Zelfs terugbellen deed Verdonck niet, en dat mag hier best gemeld worden :)

Als we alleen maar de goede verhalen zouden lezen (en daarmee zeg ik niet dat Verdonck een slechte chirurg is, want hij maakt hele mooie borsten, dus begrijp me niet verkeerd! :) ) dan zou het forum niet hoeven bestaan :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.