Ga naar inhoud

Miss_michelle : 22 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste Reactie

Daizy : dat is een standaard mail. Ik moes me aanmelden om 7u50 en om 9u lag ik op de operatie tafel. Dus een uurtje na je aanmeld tijd lig jij daar wss ook op. Spannend het komt dichterbij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Ik ben nieuw op dit forum maar lees dat jullie ook naar wellneskliniek te genk gaan. Ik ga alleen niet bij verdonck maar bij dr Damen, Heeft hier ook iemand ervaring met hem toevallig.? Ik vond hem namelijk erg zakelijk alleen heb ook al begrepen dat dat een chirurgen kwaal is.? Ik zag hier ook dat er veel na 380 word gevraagt. Ik zelf mag kiezen tussen 380 cc Xp en 425 cc Xp en zit ook enorm in twijfel, Ik heb nu een 75a/70b en zou graag op het oog een mooie gevulde c Of d willen. dus eigenlijk 2 cupmaten groter. is er hier toevallig ook iemand die ong de zelfde maten/vormen als mij heeft. Ik ben 25 jaar, ong 1.63 en weeg ong 53 kl. Graag zou ik met iemand in contact willen komen. Ook ivm dat ik erg graag sport waaronder Pilates ( veel diepgaande spieren en op de buik liggen ) Iemand ervaring.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi luckygirl : ik ben 1m75 en ik weeg 57kg. Ik heb een A75 en ik zou met 380 op een D uitkomen. Ik kan je hier niet meer over vertellen want heb ze nog niet hè. Ik ben terug gegaan voor te passen en 425cc was voor mijn bouw echt te groot ik wil dat het namelijk nog natuurlijk oogt. Maar dat verschilt van mens tot mens als ik hier de borsten bekijk van d'r Verdonck met 350cc vind ik dat al heel mooi en toch al vrij groot :) maar dat is mijn mening. Zelf weet ik niets van d'r damen alleen dat mijn vriendin ook op consult was gegaan naar hem en zich er zo slecht bij voelde dat ze naar dokter Verdonck is gegaan en zijn kwam van een B70 met 380 cc achter de spier op een E en dat leken echt meloenen vond ik. Dus ik denk dat dat echt enorm verschilt. Wat ik weet is dat je na 6weken je sport terug mag hervatten maar of jou sport daar bij hoort geen idee. Mss is eens bellen naar de wellness kliniek. Wat je ook best kunt doen is zelf een topic starten want deze hier gaat over mijn vragen. Dus ik weet niet of mensen jou vraag zo gemakkelijk kunnen vinden dan. En zo ga je toch meer antwoorden krijgen denk ik. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is goed gegaan CupAtje! Ik had het steenkoud toen ik wakker werd en best pijn, maar nadat ik extra pijnstillers had gekregen ging het prima. Het is toch 380 cc geworden, meer paste er ook niet in haha.. Ben blij dat het achter de rug is, mijn vriend zorgt heel goed voor me :-)

@ Michele, is alles goed gegaan? Meende je gezien te hebben maar het was in 1 keer zo druk in de wachtkamer dat ik het maar niet had gevraagd. Deden ze bij jou ook zo moeilijk bij het kopen van de sport BH? Tegen mij zeiden ze dat ik deze het beste over 2 weken kon kopen, had echt een beetje moeten doordrammen. Ik weet niet of ik het 2 weken uithoud en met de Kerst is alles dicht.. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej dames, ik had ook gevraagd voor de sport BH maar idd deden ze er moeilijk over. Moest het zijn ga ik gewoon naar een lingeriewinkel er een kopen. :) om 8u10 moest ik er zijn en ik ben pas om 11u geopereerd pfff was lang genoeg had het enorm koud en heel wazig heb ook niet kunnen uitslapen met al dat lawaai. Maar ben zo gelukkig 380 cc ik heb borsten. De pijn valt echt goed mee. Moet alleen op tijd alles innemen. Enkel liggen en laag zitten doet heel veel pijn. Recht zitten en staan doet zo goed. Mijn familie is zo goed voor mij, maar ik kan eigenlijk echt veel. Dat is natuurlijk gevaarlijk denk wel dat het een helse nacht gaat worden. Hou jullie op de hoogt.

@debbie we hebben ze. Dokter Verdonck is echt een schatje :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.