Ga naar inhoud

Miss_michelle : 22 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

@ best boobie : ik nam mijn medicatie op vaste tijdstippen : para 1000mg 11, 17, 23, 5

Ibu 7, 15, 22 u

Dit schema heb ik van mijn vriendin gekregen zij is verpleegster. Maar ik ben nog eens geopereerd geweest en para heeft toen ook niet geholpen dus neem i, gewoon het ander alleen werkt prima en ben al heel de dag pijnvrij. Maar bedankt voor je reactie. Ik ben echt is benieuwd op welke maat ik ga uitkomen, ik weet 1 ding dit verband blijft er niet op tot 6januari :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 168
  • Created
  • Laatste Reactie

@ best boobie : ik nam mijn medicatie op vaste tijdstippen : para 1000mg 11, 17, 23, 5

Ibu 7, 15, 22 u

Dit schema heb ik van mijn vriendin gekregen zij is verpleegster. Maar ik ben nog eens geopereerd geweest en para heeft toen ook niet geholpen dus neem i, gewoon het ander alleen werkt prima en ben al heel de dag pijnvrij. Maar bedankt voor je reactie. Ik ben echt is benieuwd op welke maat ik ga uitkomen, ik weet 1 ding dit verband blijft er niet op tot 6januari :) x

Ah goed schema idd :)

Ben ook verpleegkundige en heb veel met pijn medicatie gewerkt, vandaar mijn reactie :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. Dat is lastig idd...

In de wellnesskliniek verkopen ze de Anita BH... Maar waar je die kunt kopen, weet ik eerlijk gezegd niet.. En de adviezen zijn zo verschillend tussen verschillende pc's... Wat de een een goede BH vindt, vindt de andere PC helemaal niks..

Ik vond zelf de Triumph tri action workout lekker zitten, goed stevig en góed verstelbaar.

Nio adviseert deze trouwens ook...

Anderen zweren bij de lipo-elastic.. Maar zelf heb ik daar geen ervaring mee, dus kan je daar helaas geen advies in geven :)

Anders ff maandag bellen, dan zullen ze wel weer open zijn :) Voor die tijd wordt het sowieso misschien lastig om een BH te gaan kopen... Tenzij je zaterdag de stad in wilt hihi

Fijne dagen!!

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best boobie : bedankt ja zoveel BHs en dan nog die maat ik had A75 en heb 380 cc dus ik dacht dat ik een D75 ga hebben maar dat is natuurlijk een gok eh :) voor jou ook prettige feestdagen. Xx

Deze nacht vrij goed geslapen maar 2 keer wakker geworden :) alleen sinds gistere avond voor het slapen kreeg ik een raar gevoel in mijn borsten precies of mijn linker borst ni juist was. Of er iets verkeerd zit en heel pijnlijke druk onderaan. Nu heb ik wel deze nacht mijn maandstonden gekregen. Zou dat er iets met te maken hebben? Normaal heb ik wel nooit last van mijn borst als ik mijn maandstonden krijg.

Sorry voor die domme vragen, maar ben echt bang dat er iets verkeerd gaat lopen.

Xxxx prettige feestdagen iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Domme vragen bestaan niet meid. Jij ooit iemand dommer zien worden van vragen stellen? (Tenzij je een dom antwoord kreeg natuurlijk ;) )

Ik denk, dat je een bepaalde druk op je litteken gevoeld hebt, als ik het zo hoor... Het zou best kunnen dat je prothese wat aan het zakken is en dat je daardoor dat gevoel kreeg...

Sommige dingen zijn niet altijd even goed te verklaren helaas.... Al zul je merken dat je nog allerlei dingen gaat voelen... Steken, sidderingen (bestaat dat woord eigenlijk?) enz...

Als je ongesteld wordt, is je lichaam ook nog eens gevoeliger, dus voel je ook nog eens meer :)

Probeer je er maar niet te druk over te maken.... Het heeft allemaal even tijd nodig :)

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Michelle, fijn dat jij wel al beter kan slapen. Ik word elke nacht veel vaker wakker en ben zo moe daardoor. Ook nog steeds spierpijn maar voor de rest niets gelukkig. Zoals BB al zei, ik heb een D75 gekocht en had voorheen ook A75, hoop maar dat de maat goed is al zou ik groter niet erg vinden natuurlijk. Ben erg benieuwd op welke maat jij uitkomt. Dus het verband gaat bij jou ook eerder eraf? Ik denk dat we zonder verband nog beter kunnen slapen hoor. Fijne Kerstdagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

michelle ; de welnesskliniek zi me ook het er niet af te doen, ik belde nadien naar verdonck en die zei meteen geen probleem je mag het eraf halen. dus als verdonck het zegt mag het wel hoor, we welnesskliniek mogen dat wss niet zomaar zeggen.. bel naar verdonck zou ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja normaal zal Verdonck je wel terug bellen. Met mij gaat het goed. Heb geen pijn meer. Ook lastig heb ik het wil graag de kids eend goed pakken maar het mag niet.. Als moeder is dat toch het ergste :) maar ze weten het en doen er ook niet moeilijk over maar ik mis her wel. Oudste is 6j dus die pak ik zowiezo al ni zo vaak dochter is 4j en is echt een knuffel en pak Mieke dus das soms echt lastig.. Bv even uit de auto pakken, op de trap pakken.. Op mijn schoot zetten.. Maar nog even :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kindjes wegen best al zwaar! Dus ik ga ze echt niet oppakken 6weken. Mijn dochter begrijpt het dus ik knuffel ze in de zetel of op mijn schoot of ga op mijn knieën zitten. Het is even tanden bijten maar ze zijn te zwaar om te pakken. Verdonck heeft het duidelijk nog eens vermeld toen ik maandag belden niets zwaar tillen..

Ja het is 2de kerstdag natuurlijk.. Spreek iets in op zijn voice mail ? Hij zal wel terug bellen.. Hij heeft me telkens terug gebelt. Hoe voel je uw ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel dagen po ben je nu? Ik zou me geen zorgen maken je voelt vanalles nu eh.. Ik had dat ook.. Bel hem merge nog eens en dan verband eraf en ben je weer geruster! Waarschijnlijk zal de ene borst die zo raar voelt gezwoller zijn als de andere. Elke borst geneest apart dus geen zorgen moest dat zo zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hèhè ik snap je volledig :) ik was toen nog niet echt nieuwsgierig op 4dagen po het begon.. Maar dat verband en ik dat was geen goede verhouding het moest eraf :) en uiteindelijk zijn ze nog mooier geworden dus ik snap niet waarom ze 2weken verpakt moeten zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap da ook ni. Al de mense die ik ken hebbe dat niet moeten dat was wel in andere klinieken maar toch. Mijn zus is 5jaar geleden ook bij dokter Verdonck geopereerd maar zij moest dat 3 dagen en mocht dan haar sport BH aan doen met borstband voor 6 weken. En da was toen zo zij heeft daar ni achter moeten vragen. Wat ik niet snap is ze willen met de borstband dat de borsten zakken maar het verband spant zo hard dat mijn boobs toch ni kunne zakken denkik dan e. :) wat ik ook raar vindt tege ons zeggen ze dat 2weken verband en dan 6 weken sportbh, en bij andere is het 6 weken sportbh. Dus wij moeten dan eigenlijk nog is langer wachten. :) maar voorderest heb ik niks te zegge hoor. :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad! Dus eigelijk is 6w sportbh dragen wel goed denk ik dan die 2w die er extra bijkomen zou dat echt nodig zijn? Geen idee.. Ga hem daar zeker nog eens voor bellen. Want dan mag ik binnen 3w gewone bh aan anders binnen 5w .. :( en die sportbh wordt je ook beu.. Ik ben blij dat ik me even kan douche dat die even uit is.. Ach, wie mooi wil zijn moet leiden.. Maar dat verband 2w is vooral voor infectie te voorkomen voor de littekens denk ik.. Meer is dat niet denk ik. En ook sommige kopen veen goede sportbh en dat is wel belangrijk. Vandaar ik ook mijn verband er eerder wou afdoen omdat ik het een beetje te lang vond en beetje onzin is. Als de meeste zo werken mer sportbh zou het ni slecht zijn :)! Maar verder is Verdonck top! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej cupatje, ik heb vandaag mijn sportbh aangedaan. Eerlijk ik vind ze niet mooi ze zitten bijna in mijn nek. Ik hoop dat dit nog goed komt, ik had gevraagd voor natuurlijk maar op dit moment heb ik echt 2 potten. Ik weet dat ik nog in een vroeg stadium zit maar begin me wel een beetje zorgen te maken. Mijn man verschoot ook win dachten echt dat ze wel al wat lager zouden gezeten hebben. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej cupatje, ik heb vandaag mijn sportbh aangedaan. Eerlijk ik vind ze niet mooi ze zitten bijna in mijn nek. Ik hoop dat dit nog goed komt, ik had gevraagd voor natuurlijk maar op dit moment heb ik echt 2 potten. Ik weet dat ik nog in een vroeg stadium zit maar begin me wel een beetje zorgen te maken. Mijn man verschoot ook win dachten echt dat ze wel al wat lager zouden gezeten hebben. X

Heb jij ook een band gekregen meid? Draag die goed strak, zodat je de druk goed voelt. Dan gaan ze vast de komende dagen wel zakken :)

Bij Debbie84 zat ook veel zwelling en die staan ook nog niet zoals ze moeten staan, maar dat komt allemaal wel :) Nu met de sportbh, en de band, en als je genoeg drinkt, dan gaat de zwelling weg en gaan je prothesen echt naar beneden toe, naar waar ze horen te zitten. :)

Maar kan me voorstellen dat het even schrikken is in het begin, zeker als je ze bijna in je nek zitten.

Probeer echt goed je band te dragen, dan komt het echt wel goed :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.