Ga naar inhoud

indo-w : 19 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Balen zeg dat je weer zo rot geslapen hebt!!

Haal morgen anders even nachtrust tabletten op basis van valeriaan.

Ik ga er niet knock out van, maar slaap in ieder geval in, en wanneer ik s nachts wakker wordt, slaap ik ook weer in no time door.

Zonder een wollig effect en dronken gevoel.

Ik heb het overal al gepost, maar wat een prachtige borsten heb je nu al!!!

Echt heel heel mooi!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankje dankje dankje :53:

Ik zal die tabletten van jou ook eens proberen, dat is natuurlijk beter dan slaaptabletten van de dr..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb alleen nog gister voor het slapen gaan Tramadol en Paracetamol ingenomen, maar ik snap niet zo goed waarom ik dat nog doe! Het helpt toch niet.. Weer lekker kut geslapen vannacht!! :24::24:

Ik heb trouwens nieuwe foto's gepost!!! Zien jullie wat voor werk Straten bij mij heef verricht :D Ben er heel blij mee!!

Heb ze net bekeken , gewekdig mooi :)

Echt vervelend dat je weer klote geslapen hebt ,mis wel goede tip van Larissa1984 valt te proberen toch !!

Hoe gaat het overdag ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag, jeetje kan je zenuwen bijna zelf voelen ;)

Fijn dat het zo bevallen is bij v Straten. Ik heb over 2,5 week m'n eerste consult bij hem.

Hopelijk heb je vannacht wat meer rust!

Liefs M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waauuw indo-w jouw boobs zien er ook prachtig uit al! :D echte Straten Boobies.

Jaaa i know :3: I LOVE THEM!!!

Ben vandaag trouwens naar 'n babyshower geweest, was misschien beetje te veel... :( Ben eerder naar huis gegaan, kreeg overal pijn!! Meteen onder de douche gaan staan en nu gaat het veel beter, alleen nu merk ik wel weer dat de spanning langzaamaan begint te komen.. Wil weer onder de douche gaan staan!! :24:

@Melan: leuk 1e consult!! Ik vond de consulten allemaal al zo spannend en toen ik daadwerkelijk 'n datum had was het pas echt aftellen!! Kan nog steeds niet geloven dat ik het gedaan heb hoor.. Maar dan kijk ik even naar beneden en dan zie ik 2 van die mooie borsten zitten en dan denk ik "ja het is echt waar :D "

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze net bekeken , gewekdig mooi :)

Echt vervelend dat je weer klote geslapen hebt ,mis wel goede tip van Larissa1984 valt te proberen toch !!

Hoe gaat het overdag ??

Overdag gaat het op zich wel, maar ik doe dan ook werkelijk helemaal niks he!! En vandaag dan naar die babyshower geweest (zie boven) wat geen succes was voor me... :(

Ik wou dat ik 'n week verder was!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach het scheelt dat het bij iedereen anders is!

Alleen het slapen is volgens mij voor de meesten wel het zwaarst en vooral al je normaal gesproken een zij-slaper bent zoals ik!! :wacko:

Dat moet ik trouwens ook even navragen wanneer ik weer op m'n zij mag gaan slapen.. Kan niet wachten tot het zo ver is!! En dan maar hopen dat ik überhaupt wel op m'n zij kan gaan slapen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overdag gaat het op zich wel, maar ik doe dan ook werkelijk helemaal niks he!! En vandaag dan naar die babyshower geweest (zie boven) wat geen succes was voor me... :(

Ik wou dat ik 'n week verder was!!!

Ah komt goed je bent nog geen week po dus het is nog allemaal best vers zeg maar !!

ff de tijd geven en dat niks doen is goed he :)

Ach het scheelt dat het bij iedereen anders is!

Alleen het slapen is volgens mij voor de meesten wel het zwaarst en vooral al je normaal gesproken een zij-slaper bent zoals ik!! :wacko:

Dat moet ik trouwens ook even navragen wanneer ik weer op m'n zij mag gaan slapen.. Kan niet wachten tot het zo ver is!! En dan maar hopen dat ik überhaupt wel op m'n zij kan gaan slapen!!

Word bij mij nog wat ik ben een echte buikslaper haha oh jeee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou niet normaal he!! Stomme bliksem :6:

Ben zo blij als de tijd er is dat we allemaal geen pijn meer hebben en echt kunnen gaan genieten van onze boobies :3:

klopt inderdaad gigi ben nog geen week verder, maar ben o zo ongeduldig!! En ik vind het frustrerend dat dan andere meiden wel veel dingen zonder moeite kunnen doen!! Dan denk ik; ik moet dat toch ook kunnen... Maar dan vergeet ik soms ook even dat dat dan meiden zijn die verder zijn dan ik :1:

ach jah komt allemaal wel weer goed!! Als we maar mooie boobies hebben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou niet normaal he!! Stomme bliksem :6:

Ben zo blij als de tijd er is dat we allemaal geen pijn meer hebben en echt kunnen gaan genieten van onze boobies :3:

klopt inderdaad gigi ben nog geen week verder, maar ben o zo ongeduldig!! En ik vind het frustrerend dat dan andere meiden wel veel dingen zonder moeite kunnen doen!! Dan denk ik; ik moet dat toch ook kunnen... Maar dan vergeet ik soms ook even dat dat dan meiden zijn die verder zijn dan ik :1:

ach jah komt allemaal wel weer goed!! Als we maar mooie boobies hebben!!

Snap het wel hoor ,weet ook niet wat en hoe ik zou reageren !! En idd frusterend anderen meiden al wat meer kunnen .

Ondanks dat iedereen anders herstelt ga je toch vergelijken ..

Maar hoe is nacht gegaan met de druppels/pillentjes ??? Hopelijk toch beter :-)

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze dus gisteren voor het eerst ingenomen.. Nou heerlijk geslapen van 23.00 - 1.45 en toen voelde m'n maag niet meer zo goed.... :(

Het leek net of die tablet zich niet had opgelost en heel zwaar in m'n maag aan voelde! Bleh wat een rot gevoel!!

Heb nu ook nog steeds constant van die borrelende geluidjes, maar ja voor hetzelfde geldt ligt het niet aan die tablet, dus ga het vanavond gewoon weer proberen!

Maar dus nadat ik wakker ben geworden, bleef ik weer constant wakker tot 6.30 en toen tot half 8 kunnen slapen en daarna nog geslapen van kwart voor 8 tot half 9, dus op zich wel wat uurtjes kunnen slapen..

Ik wil van deze slaaphel af zijn!!! :24::24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze dus gisteren voor het eerst ingenomen.. Nou heerlijk geslapen van 23.00 - 1.45 en toen voelde m'n maag niet meer zo goed.... :(

Het leek net of die tablet zich niet had opgelost en heel zwaar in m'n maag aan voelde! Bleh wat een rot gevoel!!

Heb nu ook nog steeds constant van die borrelende geluidjes, maar ja voor hetzelfde geldt ligt het niet aan die tablet, dus ga het vanavond gewoon weer proberen!

Maar dus nadat ik wakker ben geworden, bleef ik weer constant wakker tot 6.30 en toen tot half 8 kunnen slapen en daarna nog geslapen van kwart voor 8 tot half 9, dus op zich wel wat uurtjes kunnen slapen..

Ik wil van deze slaaphel af zijn!!! :24::24:

Pfff dat is minder. Mis ff wennen ,wel fijn dat je toch wat uurtjes hebt geslapen nu nog wat meer uurtjes aan een stuk door !!

Hoe gaat het overdag ??

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overdag gaat het heel goed eigenlijk! Voornamelijk voel ik de spanning in m'n borsten, maar dat ervaar ik niet als pijn. Eerder als ongemakkelijk..

Larissa ik ging dood van de pijn aan m'n bovenrug!! Maar dat komt natuurlijk dat je rug krom staat van de spanning.

Bij mij heeft dat tot 2 dagen geleden geduurd en dan voornamelijk tijdens het slapen voel ik het.. Nu ook nog wel hoor, maar niet meer zo extreem als toen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het is weer even geleden dat ik op het forum ben geweest :1:

Slapen is nog steeds KUT :( maar verder door de dag heen gaat het echt top! Gisteren voor het eerst in de stad gelopen, moest een nieuwe jas halen haha die oude past niet meer!! JEUJJ :3:

Ik ga stiekem toch een beetje op m'n zij liggen, maar ben ook bijna 2 weken po, dus lijkt me dat dat wel mag..

RZ1989 ik las in jou topic dat je je best wel veer zorgen maakt om alles, maar dat heb ik ook echt!! Ik kijk denk ik zeker 4x per dag naar m'n littekens omdat ik bang ben dat ik iets heb gedaan waardoor die open gaat ofzo :wacko:

Trouwens mijn linkerborst is nog steeds pijnlijker dan m'n rechter.. Ik voel ook dat de rechter zachter is, maar ik neem aan dat dat allemaal te maken heeft met vocht (?)

Maandag zal ik weer 'n foto posten :1: dan ben ik precies 2 weken po!! De tijd gaat snel, maar ook langzaam tegelijk haha komt denk ik door het nog steeds slecht slapen..

Gigi hoe is je consult gegaan??

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's 15 dagen PO geplaatst!!!! Zoals jullie kunnen zien houdt m'n linkerborst (rechts voor jullie op de foto) meer vocht vast.. M'n tepel van de rechterborst wijst al meer richting beneden :1: de ander staat echt nog strak beetje hoog of juist recht vooruit... Nou ja 1 van de 2

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhhh hatelijk he! Heb dat echt heel erg gehad.. Kon er niet van slapen Pff..

Nu gaat het gelukkig was beter! Ben lekker aan het smeren en het ziet er allemaal goed uit :) rustig.

Komt wel een klein stukje hechtdraad uit m'n litteken, maar dat mocht ik ontsmetten. En dat gaat echt prima nu.

Hoe was je controle vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Controle was helemaal goed!

GEEN martelband :3: , klein stukje hechtdraad afgeknipt en het zag er allemaal tiptop uit!

Dus nu hoef ik pas 29 april weer terug te komen voor de eindcontrole..

Slapen gaat trouwens als 'n stuk beter, gelukkig!! Maar toch het liefst had ik 6 weken vrij gehad haha

Hoe gaat het met jou?? Ga je dat stukje niet weg laten knippen?

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Controle was helemaal goed!

GEEN martelband :3: , klein stukje hechtdraad afgeknipt en het zag er allemaal tiptop uit!

Dus nu hoef ik pas 29 april weer terug te komen voor de eindcontrole..

Slapen gaat trouwens als 'n stuk beter, gelukkig!! Maar toch het liefst had ik 6 weken vrij gehad haha

Hoe gaat het met jou?? Ga je dat stukje niet weg laten knippen?

Xxx Liefs

Ahh super fijn !! En ook fijn dat het slapen beter gaat :-)

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhhh wat ben ik jaloers op jouw martelbandvrije herstel! ;) hahah

Jaaahh ik had ook liever nog vrij geweest haha Pff merk dat ik snel brak ben zeg. Fijn dat het slapen al wat beter gaat bij je!

Nee dat stukje is echt een minipuntje. Het steekt niet echt uit dus ik laat het even zo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.