Ga naar inhoud

indo-w : 19 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Leuk verslagje, heel herkenbaar! haha

Sebastiaan, die stagiaire heb hem ook gezien haha tja die leek er niet helemaal klaar voor..

Ik slaap ook super slecht weet mezelf geen houding te geven. alles verstijfd en gaat pijn doen.. helaas kan ik je geen tip geven!

geniet van je borsten en hopelijk herstel je spoedig zodat je er lekker van kan genieten!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahaha nee hij had ook pas z'n 10e dag daar, maar hij heeft me wel goed geholpen in de recovery room om even niet over de operatie na te gaan denken :-)

Ik dacht serieus dat ik de enige was die niet kan slapen!!! Ik denk dat ik gemiddeld tot nu toe 4 uurtjes per nacht slaap, zo vermoeiend!! Hoe is het verder met jou? Volgens mij wel echt goed he?? Ben blij voor je en voor jou ook een heel spoedig herstel gewenst en dat we heeeeel snel kunnen genieten van onze nieuwe paar borsten :-D

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dat verklaard een hoop! aah das dan wel weer super fijn!

nee je bent echt niet de enige die slecht slaapt! zo voorspoedig als het maandag en dinsdag ging gaat het niet meer. overdag gaat het oke maar snachts lijkt wel of ze ontploffen... even door bikkelen en van de zomer paraderen we helemaal happy in onze bikini! :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje!!!

En natuurlijk gefeliciteerd!!

En qua slapen ben je echt niet de enige hoor! Ik ben nu 1wk en 3 dagen PO en slaap nog steeds slecht! Ik heb geen pijnstilling nodig meer maar voor het slapen gaan toch wel paracetamol hoor!!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat slapen.... Dat kan je wel zeggen, wat 'n hel!!

Ik gebruik de pijnstilling trouwens wel nog, puur om de pijn voor te zijn.. Ook de tramadol, maar ik heb daar totaal geen bijwerkingen van dus dat scheelt.. Misschien moet ik wel eens proberen om daar mee te stoppen en alleen nog 'n paar paracetamol per dag te slikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja daar zouden we wel van kunnen slapen :-)

Ik heb trouwens nog helemaal geen foto's gemaakt van m'n borsten, wel vanmorgen even eentje met de kleren aan gemaakt! Ben al verliefd!!! Heb hem in m'n galerij geplaatst.. Zal binnenkort ook even andere foto's maken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje!

Leuk omdat ik nu ook weet hoe alles er daar aan toe gaat haha :P

Dat slapen is een beetje een ding ja.. Ik merk dat nu ik wat meer doe overdag dag ik savonds heerlijk slaap. Maar ik slaap altijd op mijn rug dus dat scheelt wel. Gewoon proberen te ontspannen en vooral niet te ergeren haha dan wordt het alleen maar erger.

Had ik van de week! Lopen vloeken snachts joh..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Larissa,

Ik draag op dit moment de Lipoelastic PI Extra New, maar die is dus alleen voor de 1e 2 weken zeggen ze en dan moet ik over naar de Lipoelastic PI Unique. Het slapen is echt gewoon KUT om het maar simpel te zeggen.. Maar ik zal proberen zoals RZ1989 zegt me niet te veel te ergeren in de nacht, alleen lukt me dat nog niet zo goed haha m'n vriend wordt ook gek van me!! Maar inmiddels weet hij dat hij toch niks voor me kan doen, dus dan laat die me maar.. :-)

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Larissa,

Ik draag op dit moment de Lipoelastic PI Extra New, maar die is dus alleen voor de 1e 2 weken zeggen ze en dan moet ik over naar de Lipoelastic PI Unique. Het slapen is echt gewoon KUT om het maar simpel te zeggen.. Maar ik zal proberen zoals RZ1989 zegt me niet te veel te ergeren in de nacht, alleen lukt me dat nog niet zo goed haha m'n vriend wordt ook gek van me!! Maar inmiddels weet hij dat hij toch niks voor me kan doen, dus dan laat die me maar.. :-)

Xxx Liefs

Ik wist niet dat die bh maar voor 2 weken is wil um straks evt ook gaan bestellen !! Maar wel jammer dat ie dan maar voor 2 weken is , mis toch andere zoeken !!

Wel vervelend dat je nog niet goed kunt slapen ,hoop voor je dat het snel verbeterd !!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist niet dat die bh maar voor 2 weken is wil um straks evt ook gaan bestellen !! Maar wel jammer dat ie dan maar voor 2 weken is , mis toch andere zoeken !!

Wel vervelend dat je nog niet goed kunt slapen ,hoop voor je dat het snel verbeterd !!

Liefs

Hoi Gigi,

Ja staat ook in de beschrijving dat je na 2 weken de Unique moet gaan dragen.. Ik ben zo wel heel tevreden over de Extra New, zit echt heel erg lekker!

Wanneer ben jij aan de beurt?

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gigi,

Ja staat ook in de beschrijving dat je na 2 weken de Unique moet gaan dragen.. Ik ben zo wel heel tevreden over de Extra New, zit echt heel erg lekker!

Wanneer ben jij aan de beurt?

Xxx Liefs

Oke goed om te weten !!

Lees heel veel goede reacties over deze bh , hij staat bovenaan mijn lijstje :)

Ik heb Don mijn consult bij Straaten !!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehhh spannend!! Is dat je 1e consult? Of ben je al bij andere PC's geweest?

En weet je al wat je wilt?

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG zo leuk je verslag!!

Ik heb nog geen ervaring, wordt 6 februari geopereerd..

Zit overal en bij iedereen een beetje te kijken wat ik kan verwachten!

Vind het alleen zo lastig dat niemand weet wie Pieter hupkens is en echt bijna niks te vinden is over deze chirurg.

Ik wil ook bij Frans Straten :(

Toch maar een consult aanvragen dan maar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm Pieter Hupkens.. Nee nooit van gehoord! Ik weet alleen dat ik echt heel erg te spreken ben over Straten en zou je zeker een consult bij hem aanraden :-) Maar zoals je al merkt zijn er meer Straten-fans hier op het forum!

Heb je 6 februari je operatie al staan bij Hupkens? Ik zou zeker goed onderzoek doen voordat je ergens onder het mes gaat, het is wel je lichaam en het is zeker niet iets kleins wat je gaat doen!

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehhh spannend!! Is dat je 1e consult? Of ben je al bij andere PC's geweest?

En weet je al wat je wilt?

Xxx Liefs

Jaaaaaa is mijn eerste consult !!!

Toen ik een jaar of 18 was had ik al heel erg in mijn hoofd maar op een een of andere manier niet van gekomen !! Toen raakte ik op mijn 22 e zwanger en ben toen heel lang te zwaar gebleven kreeg de kilo,s er niet af !! Na streng lijnen toch 20 kilo minder en goeie volle b cup,, nog niet veel maar omdat ik denk ik toch voor mijn gevoel geen mooi figuur had stond het potje met plan borsten in de ijskast !!

In okt 2013 kreeg ik meds erbij die samen met de meds die ik al slikte ervoor zorgde dat ik die laatste kilo,s onbewust toch nog kwijt raakte (zelfs nog meer ) en dus ook weg borsten !!

Dus in begin vorig jaar met manlief besloten om ervoor te gaan !!

Toen ben ik op de site van Heyendeal terecht gekomen !!

En vond de resultaten echt geweldig mooi , toen ben ik ervaringen gaan zoeken en kwam ik hier terecht !! Al1 door omstandigenheden in de fam toch even op een laag pitje moeten zetten !! En in December gezegt nu ga ik echt plannen want anders komt het er nooit meer van Al1 vanwege de drukte voor ons in December naar Januari geschoven hihi !! En Straaten staat nog steeds op 1 !!

Heel verhaal hihi !!

mijn moeder zei vroeger altijd wacht maar tot je kinderen krijgt dan worden ze vanzelf groter is bij mij ook zo gebeurt , en mijn moeder heeft flinke boobs hoor !! Het was al1 niet voor mijn bestemd haha

Hoe is jou nacht gegaan ??

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is goed dat je er in ieder geval al heel goed over na hebt gedacht en dat je zeker wilt dat je het wilt laten doen!

Het lijkt me nog veel erger als je al borsten hebt gehad en dan op een gegeven moment niks meer! Ik ben gewoon van jongs af aan er niet mee gezegend :( heb het echt geërfd vanuit m'n vaders kant, daar zijn ze allemaal vrijwel plat!

Ook fijn dat jullie allebei erachter staan! Mijn vriend wilde het eerst echt niet dat ik het deed.. Maar toen we onze 1e consult hebben gehad en ik mocht passen zei die daarna: je MOET het doen!! Hij zei dat hij me nog nooit zo gelukkig heeft gezien als toen :3:

Mijn nacht is weer ontzettend NIET GOED gegaan hahaha ik word er een beetje hopeloos van... :wacko:

Ach jah als ik dit weekend nog steeds niet goed heb geslapen, dan maandag even de HA bellen voor 'n slaaptabletje!

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is goed dat je er in ieder geval al heel goed over na hebt gedacht en dat je zeker wilt dat je het wilt laten doen!

Het lijkt me nog veel erger als je al borsten hebt gehad en dan op een gegeven moment niks meer! Ik ben gewoon van jongs af aan er niet mee gezegend :( heb het echt geërfd vanuit m'n vaders kant, daar zijn ze allemaal vrijwel plat!

Ook fijn dat jullie allebei erachter staan! Mijn vriend wilde het eerst echt niet dat ik het deed.. Maar toen we onze 1e consult hebben gehad en ik mocht passen zei die daarna: je MOET het doen!! Hij zei dat hij me nog nooit zo gelukkig heeft gezien als toen :3:

Mijn nacht is weer ontzettend NIET GOED gegaan hahaha ik word er een beetje hopeloos van... :wacko:

Ach jah als ik dit weekend nog steeds niet goed heb geslapen, dan maandag even de HA bellen voor 'n slaaptabletje!

Xxx Liefs

Ah idd vervelend slapen is toch ook wel belangrijk bij je herstel !

Ja idd,weet zeker dat ik het wil , liefst nu nog haha wachten duurt lang als je eenmaal echt je consult hebt gepland (vind ik dan ) haha !!

Mijn man vind het helemaal geweldig ,is er de hele tijd mee bezig foto,s zoeken enz .

Hij heeft 1 keer gezegt uhh je gaat straks toch niet al1 maar met te lage truitjes lopen he haha !!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha daar was mijn vriend ook bang voor, maar ik zeg ook als ik dat nu niet doe dan doe ik dat dan ook niet.. Ik hou daar zelf niet van.. Vind het wel mooi hoor om 'n decolleté te zien bij anderen, maar zelf is dat niks voor mij..

Ik heb wel al 1 topje gekocht speciaal voor na de BV :3: die heb ik nu al 'n dik maand in m'n kast liggen.. Dat is zo'n strapless peplumtopje en ik hoop dat die past!!!

Zo net geen medicatie gepakt, en nu hopen dat ik vanaf nu zonder kan ^_^

Vind het vandaag echt heel goed gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha daar was mijn vriend ook bang voor, maar ik zeg ook als ik dat nu niet doe dan doe ik dat dan ook niet.. Ik hou daar zelf niet van.. Vind het wel mooi hoor om 'n decolleté te zien bij anderen, maar zelf is dat niks voor mij..

Ik heb wel al 1 topje gekocht speciaal voor na de BV :3: die heb ik nu al 'n dik maand in m'n kast liggen.. Dat is zo'n strapless peplumtopje en ik hoop dat die past!!!

Zo net geen medicatie gepakt, en nu hopen dat ik vanaf nu zonder kan ^_^

Vind het vandaag echt heel goed gaan!

Nee dat zei ik ook haha doe dat nu ook niet dus dan ook niet !!

Fijn dat het vandaag goed gaat ,hopendat de nachten ook snel beter gaan

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb alleen nog gister voor het slapen gaan Tramadol en Paracetamol ingenomen, maar ik snap niet zo goed waarom ik dat nog doe! Het helpt toch niet.. Weer lekker kut geslapen vannacht!! :24::24:

Ik heb trouwens nieuwe foto's gepost!!! Zien jullie wat voor werk Straten bij mij heef verricht :D Ben er heel blij mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen zeg dat je weer zo rot geslapen hebt!!

Haal morgen anders even nachtrust tabletten op basis van valeriaan.

Ik ga er niet knock out van, maar slaap in ieder geval in, en wanneer ik s nachts wakker wordt, slaap ik ook weer in no time door.

Zonder een wollig effect en dronken gevoel.

Ik heb het overal al gepost, maar wat een prachtige borsten heb je nu al!!!

Echt heel heel mooi!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.