Ga naar inhoud

indo-w : 19 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik ben afgelopen donderdag bij Dr. Straten geweest en een heel fijn consult gehad. Ik ben zelf smal van boven, normaal bij de heupen, maat 36, 1.72lang, 63 kg. Ik wilde voor ronde implantaten gaan vanwege het volume effect echter vertelde dr Straten mij dat dit voor mij geen mooi effect zou geven. Puur omdat ik weinig borstweefsel heb en er waarschijnlijk en rand te zien zal zijn. Ik had absoluut niet het idee dat hij dit zegt omdat hij hier meer geld aan kan verdienen.

Ik denk dat je erop mag vertrouwen dat hij luistert naar jou wensen. Uiteindelijk heeft hij er niks aan wanneer jij niet tevreden bent met het resultaat. Dat kost hem mond-op-mond reclame. Hij heeft er veel meer aan als jij tevreden bent en meer klanten kan werven voor hem.

Ik krijg 16 dec. 440cc mentor, high profile dual plane. Echt mega spannend!! Voor mij zal dit uitkomen op een volle C / D cup.

Heb er heel veel zin in :1:

Succes met jou consult binnenkort. Neem ook wat plaatjes mee van borsten zoals jij ze mooi vindt. Tijdens mijn consult zei hij dat hij dat prettig vond omdat hij dan meteen een idee heeft wat je wilt.

Hey Samster!

Ik ben ook echt heel benieuwd wat hij mij adviseert hoor.. Zoals je onder mn naam leest heeft dr Koeijers mij anatomisch geadviseerd.

Ik zal eens wat plaatjes meenemen inderdaad, hele goeie tip!

Nog maar 2 maandjes en dan mag je :1:

Ik nog 3 maanden!!! Duurt veel te lang allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Ooeehh! Misschien komen we elkaar wel tegen! :D ik wil m ook plannen op de 19e van januari! Volgens Tanne was er nog genoeg plek :) yeaahh

Aaaahhh super leuk!!! Er was inderdaad nog genoeg plek, volgens mij zijn wij de enige die hem tot nu toe die dag hebben dan :1:

Ga je ook naar Straten? En hoeveel en welke prothese ga jij doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaahhh super leuk!!! Er was inderdaad nog genoeg plek, volgens mij zijn wij de enige die hem tot nu toe die dag hebben dan :1:

Ga je ook naar Straten? En hoeveel en welke prothese ga jij doen?

Ja idd :D

Ja Straten via Heyendael. Ik ga volgende maand nog een keer passen. De laatste keer dat ik gepast heb toen kwamen we uit op 400links 450rechts dual plane mentor.

Nog even een keer voor de zekerheid passen en heb nog wat vragen :)

Ben benieuwd hoe jouw consult zal lopen! Ik vond hem zelf zeer sympathiek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd :D

Ja Straten via Heyendael. Ik ga volgende maand nog een keer passen. De laatste keer dat ik gepast heb toen kwamen we uit op 400links 450rechts dual plane mentor.

Nog even een keer voor de zekerheid passen en heb nog wat vragen :)

Ben benieuwd hoe jouw consult zal lopen! Ik vond hem zelf zeer sympathiek.

Krijg je rond of anatomisch?

Ik hoop dat het consult lekker loopt, ben namelijk erg enthousiast over hem geworden door de verhalen hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je rond of anatomisch?

Ik hoop dat het consult lekker loopt, ben namelijk erg enthousiast over hem geworden door de verhalen hier!

Ronde protheses! :) ben ook heel benieuwd! Houd je ons op de hoogte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Nou mn zus heeft ze 325 geadviseerd, we zijn met zn 2en gegaan gisteren.

Maar ik wacht idd het consult met Straten af, hij is ook de pc he

Ik ben ook door Koeijers geopereerd. Hij adviseerde mij ook anatomisch maar ik heb zelf gekozen voor rond. (dual-plane ook).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laura!

Ik heb je al in een eerder forum gezien, maar je hebt nu BOOBS!!!

Hoe voelt het? Hoe is het?

En ik had dat idd een keer gelezen dat jij de ronde wilde ('n vriendin heeft ook rond toch?), maar heb je er geen spijt van?

Ik weet natuurlijk niet wat voor soort borsten jij wilt, maar ik heb gewoon aangegeven dat ik natuurlijke wilde, maar wel met volume aan de bovenkant.. En ja hij zegt dus dat hij ze hoger plaatst waardoor ik volume zou krijgen. Maar ik lees toch echt bij veel dat de volume er niet in te vinden is, en ik vind het dan wel een erg duur grapje om het dan maar "uit te proberen"..

Al met al vind ik hem echt wel een fijne vent, heb een goed en leuk gesprek gehad.. Maar gewoon omdat de meesten hier toch wel rond hebben en ze er ook echt wel mooi uitzien!!

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Hey Laura!

Ik heb je al in een eerder forum gezien, maar je hebt nu BOOBS!!!

Hoe voelt het? Hoe is het?

En ik had dat idd een keer gelezen dat jij de ronde wilde ('n vriendin heeft ook rond toch?), maar heb je er geen spijt van?

Ik weet natuurlijk niet wat voor soort borsten jij wilt, maar ik heb gewoon aangegeven dat ik natuurlijke wilde, maar wel met volume aan de bovenkant.. En ja hij zegt dus dat hij ze hoger plaatst waardoor ik volume zou krijgen. Maar ik lees toch echt bij veel dat de volume er niet in te vinden is, en ik vind het dan wel een erg duur grapje om het dan maar "uit te proberen"..

Al met al vind ik hem echt wel een fijne vent, heb een goed en leuk gesprek gehad.. Maar gewoon omdat de meesten hier toch wel rond hebben en ze er ook echt wel mooi uitzien!!

Xxx Liefs

Ik ben nu precies 2 weken PO en ik voel me eigenlijk heel goed. Vrijdag gaan de hechtingen eruit en ik kan eigenlijk alles weer doen. Moet wel echt oppassen dat ik niet teveel ga doen.

Ik had van mezelf heel erg druppelvorm dus absoluut geen volume boven - en hij zei tegen mij ook dat hij de anatomische hoger kon plaatsen. Alleen vertrouwde ik dit niet zo haha. Vriendin van mij had dezelfde borsten als mij en ook rond genomen en die zijn prachtig. Mijne zijn nu precies hetzelfde. Ook volume aan de bovenkant. Door dual-plane worden ze namelijk al een beetje platgedrukt door de borstspier waardoor het niet zo 'opgeplakt' lijkt zegmaar. Ik ben er echt heel erg blij mee - alleen had ik ze nog wel groter gewild. Maar dat is weer iets anders haha! :P

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Wonka: hihi uiteraard mond-tot-mond reclame! Had mond-op-mond beademing in mijn hoofd geloof ik haha.

@ Indo-W: Lastig he, die keus welke prothese en hoeveel CC. Ik ben er van uit gegaan dat Dr Straten een goed advies geeft aangezien hij al zoveel bv operaties heeft gedaan. Als ik hier borsten voorbij zie komen die ik mooi vind, zijn ze vaak ook met ronde protheses. Lastig!! Hij verteldemij dat je met high profile ook volume aan de bovenkant kan creëren.

Ben benieuwd waar jij op uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi indo-w,

Hoe is je gesprek gegaan vorige week?

Ik zou zelf in jou geval ook voor ronde protheses gaan als je juist wat meer vulling boven wilt hebben.

Is de datum in januari definitief? Zo ja dan pas ik je titel even voor je aan ;)

Succes alvast met aftellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Esmiralda!

Gesprek met Straten ging zoals verwacht eigenlijk.. Had al gelezen dat hij weinig tot geen sociale vaardigheden heeft haha en dat klopt grotendeels wel ja ;-) Heb daarna toch nog nagedacht over naar wie ik wil gaan, maar aangezien ik echt boven volume wil hebben en Koeijers mij echt anatomische wil plaatsen ga ik voor Straten :-D

Dussss nu nog 2 maanden wachten!!!!!! 19 januari is definitief :-D :-D Heb er zo'n zin in, kan gewoon niet meer wachten!!!!

Ik was trouwens nog iemand tegen gekomen op het forum die op de 19e januari 'n BV door Straten wilde doen, was iemand dat van hier toevallig??? Wil weten of het voor haar ook definitief is :-)

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh ik vind gewoon zelfs 1 dag nog te lang.. Maar ja helaas kan ik eerder niet vrij krijgen van het werk :-(

Word jij er ook zo gelukkig van als je er aan denkt dat je dalijk gewoon echt borsten hebt?? Ik heb dat echt heel erg! Als ik eraan denk begin ik al te glimlachen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esmiralda!

Gesprek met Straten ging zoals verwacht eigenlijk.. Had al gelezen dat hij weinig tot geen sociale vaardigheden heeft haha en dat klopt grotendeels wel ja ;-) Heb daarna toch nog nagedacht over naar wie ik wil gaan, maar aangezien ik echt boven volume wil hebben en Koeijers mij echt anatomische wil plaatsen ga ik voor Straten :-D

Dussss nu nog 2 maanden wachten!!!!!! 19 januari is definitief :-D :-D Heb er zo'n zin in, kan gewoon niet meer wachten!!!!

Ik was trouwens nog iemand tegen gekomen op het forum die op de 19e januari 'n BV door Straten wilde doen, was iemand dat van hier toevallig??? Wil weten of het voor haar ook definitief is :-)

Xxx Liefs

Hahahah geen sociale vaardigheden lol! Had dat ook gelezen maar vond het wel meevallen.. Misschien omdat ik me op het ergst had voorbereid :P hahah

Ik word ook op de 19e geopereerd :D yeaaaahhh

Misschien verzet ik het alleen.. Ik zit dan in een toetsperiode en het klinkt het maar ik wil proberen om de 22e een toets te maken.. Ik hoop dat er de 12e nog plek is.. Maar m'n vriend moet ook vrij kunnen krijgen en dat weet ik morgen pas haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey! Ik had ook een 70 A en heb nu in de sport bh dat ik momenteel draag een 70 A maar die spant extreem neig. Werd in beaucare geopereerd en heb ronde prothese 245cc. Het voordeel van de ronde prothese is ook nog dat je minder prothesen moet insteken vertelde m'n chirurg.

Ik ben wel heel tevreden met het resultaat van de ronde :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D inderdaad!

Ik ben onlangs de lingeriewinkel nog eens binnengestapt en toen dacht ik "eindelijk kan ik binnenkort al die mooie dingen eens passen :p".

Weten ze op jouw werk dat je een BV gaat laten uitvoeren? Bij mij weten ze dat niet, slechts een paar goede collega's zijn hiervan op de hoogte.

Nou ik heb pas sinds augustus deze baan, dus heb het tot nu toe maar tegen 1 collega gezegd.. Ik snap op zich ook wel dat iedereen het dadelijk gaat zien, maar ik ben niet 'n persoon die alles open en bloot op tafel legt bij personen die ik nog niet zo goed ken. Maar als iemand het zal vragen, zal ik het natuurlijk wel gewoon zeggen :-)

Hahahah geen sociale vaardigheden lol! Had dat ook gelezen maar vond het wel meevallen.. Misschien omdat ik me op het ergst had voorbereid :P hahah

Ik word ook op de 19e geopereerd :D yeaaaahhh

Misschien verzet ik het alleen.. Ik zit dan in een toetsperiode en het klinkt het maar ik wil proberen om de 22e een toets te maken.. Ik hoop dat er de 12e nog plek is.. Maar m'n vriend moet ook vrij kunnen krijgen en dat weet ik morgen pas haha

En kan je vriend vrij krijgen? Zou denk ik toch wel beter zijn dat je of de 12e gaat of misschien na de 22e! Lijkt me niet echt heel prettig om 3 dagen na de operatie nog 'n toets te moeten maken!! En bedoel je de december of januari?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb pas sinds augustus deze baan, dus heb het tot nu toe maar tegen 1 collega gezegd.. Ik snap op zich ook wel dat iedereen het dadelijk gaat zien, maar ik ben niet 'n persoon die alles open en bloot op tafel legt bij personen die ik nog niet zo goed ken. Maar als iemand het zal vragen, zal ik het natuurlijk wel gewoon zeggen :-)

En kan je vriend vrij krijgen? Zou denk ik toch wel beter zijn dat je of de 12e gaat of misschien na de 22e! Lijkt me niet echt heel prettig om 3 dagen na de operatie nog 'n toets te moeten maken!! En bedoel je de december of januari?

Januari! Ik heb vandaag Tanne gebeld om te vragen of het kan worden verzet van 19-1 naar 12-1 en ze belt me morgen even terug :) Ze zat al in de auto geloof ik. Duimen dat het kan :D

Ja, na 3 dagen een toets maken gaat me echt niet lukken. Ik hoop na 1,5 week wel... dan laat ik m'n boeken wel tillen door m'n klasgenoot :P whahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha dat zullen ze toch wel voor je over hebben ;-)

Nou hopelijk kan je de 12e! Maar lijkt me dat dat niet nu al vol zit toch? Zal vast en zeker goed komen :-)

Wat ga jij eigenlijk doen? Hoeveel cc en rond of anatomisch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha dat zullen ze toch wel voor je over hebben ;-)

Nou hopelijk kan je de 12e! Maar lijkt me dat dat niet nu al vol zit toch? Zal vast en zeker goed komen :-)

Wat ga jij eigenlijk doen? Hoeveel cc en rond of anatomisch?

Hahah vast wel! :P

Ik al het morgen laten weten! :)

Ik krijg 400cc links en 450cc rechts, ronde implantaten, Mentor cohesive 1. Ben 1,74 m en 65kg en heb nu een 80A :) Wat is jouw voorstituatie? Zie dat je 1,61 bent en 60 kilo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net 'n foto geplaatst van mijn borsten nu.. Draag nu 'n 75A en hopelijk kom ik minimaal uit op 'n C, maar als het goed is zit dat wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net 'n foto geplaatst van mijn borsten nu.. Draag nu 'n 75A en hopelijk kom ik minimaal uit op 'n C, maar als het goed is zit dat wel goed!

Ohja! Ik zie het :) wel een mooie vorm al! Wordt vast heel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja! Ik zie het :) wel een mooie vorm al! Wordt vast heel mooi!

Dankjewel, ben op zich ook wel blij met m'n vorm had alleen ook wel wat kleinere tepels gewild :-P haha het is ook nooit goed

Ik ga zeker ook de foto's na de BV plaatsen! Kan je meteen het verschil zien.

Ben trouwens wel echt bang om ze te zien als ze net zijn gedaan! Ben echt bang dat ik ze lelijk ga vinden... Maar ik vind ze dan over het algemeen de eerste paar dagen/weken ook niet echt mooi, als er zoveel spanning op staat en soms zelfs bont en blauw/geel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.