Ga naar inhoud

indo-w : 19 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb 2 weken geleden 1e consult gehad bij drs. Koeijers. Ik heb een kleine 75A cup, dus gewoon niks zeg maar..

Hij heeft mij de anatomische aangeraden en kwamen uit op 380cc. Nu was ik na het gesprek toch ook heel erg aan het twijfelen over ronde of anatomische prothesen. Ik wil namelijk toch ook wat volume aan de bovenkant hebben, maar denk dat ik nog een 2e consult met hem ga inplannen. Wil toch nog wat vragen stellen :-)

Hij kwam trouwens erg vertrouwd op mij over, leuk en goed gesprek gehad! Maar ik heb over 'n maandje ook consult bij Sanavisie, meer als second opinion.

Meerdere die ook twijfel(d)en over rond of anatomisch?

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb dus totaal geen volume aan de bovenkant, maar dr. Koeijers zei dat de ronde bij mij niet gaan omdat ik niet veel borstweefsel heb, dus ook meer kans op zichtbare plooien.. En de anatomische waren beter omdat mijn borsten breder zijn dan ze lang zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha SO?? Ik weet nog niet alle afkortingen... Net zoals PO??

Ik had weer even contact gehad met de kliniek en de pc zegt: door de anatomische hoger te plaatsen krijg ik alsnog volume aan de bovenkant..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga eind deze maand dus naar Sanavisie, kijken wat ze daar zeggen..

Over 8 dagen is het al zo ver voor jou!! Ben JALOERSSSS, wil ook zo graag een afspraak inplannen, maar zit met zoveel twijfels..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik heb hier zo lang naar toe geleefd! het is bijna zo ver omg!!! zo spannend vind ik het!

Maar goed dat je nog naar een andere chirurg gaat! mag ik vragen waar je nog meer twijfels over hebt?

-xXx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Indow,

Hoe lullig het ook klinkt; anatomisch brengt een chirurg meer geld in het laatje. Dus onderzoek zelf wat voor jou het meest geschikt is.

Eerlijk gezegd; ik heb hier het meest geleerd via ervaren vrouwen. Dus vraag, zie, kijk en luister. Ik doe met je mee... :1: Ik maakte te snel een minder goede keuze die niet goed was afgestemd op mezelf. Liever langer onderzoeken en bezinnen dan te snel willen en te snel beslissen. :62:

Groetjes, Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfels over de soort prothese, want zoals Boebje al zegt ik denk namelijk ook dat ze een anatomische willen plaatsen puur voor het geld.. Ik lees toch echt veel op internet dat een ronde prothese die dual plane wordt geplaatst valt zoals een anatomische.

Nu heb ik deze vraag wel al bij Aesthetics neergelegd, maar nog geen reactie op terug gekregen.

Maar ik heb volgende week vrijdag ook een afspraak ingepland bij Diana Gabriels, daar lees ik ook echt goeie recensies van. En ik denk (hoop) dat ik na 3 consult wel een stuk wijzer ben geworden en dan een besluit kan nemen.

En inderdaad Boebje ik lees hier zoveel op het forum en leer er ook echt veel van! Ben echt blij dat zo'n forum bestaat, helpt de vrouwen onderling echt wel :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik denk dat ronde sowieso een veel beter resultaat zullen geven. Mijn PC is sowieso niet voor anatomische.

Dual plane is dat achter de spier dat jullie bedoelen? Ik ben ook nog zo niet thuis in dit wereldje :-/. Ik word in december geopereerd. Ik kijk er ook al enorm naar uit :-)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Victoria1105,

Waar word je geopereerd? En wat krijg je?

Ik ga morgen naar Diana Gabriels ben benieuwd naar welke pc zij mij gaat sturen.. Ben nu gewoon al zo blij dat ik weer 'n consult heb!! Haha en nog niet eens een operatie gepland..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 163 en weeg nu 56 kilo.

Heb sinds gister 450cc ,rond, 100% gevuld, eurosilicone , dual plane gekregen.

ik kom van 75A en draag nu n sportbh 80d.

Ik had weing weefsel..vandaar dual plane en was plat van boven.

Mij werd daarom de de ronde 100% aangeraden. Om die bolling bovenop te krijgen.

Ik wilde eerst ook anatomisch, maar na t eerste consult was ik daarvan af gestapt. Omdatvik bovenop die bolling wilde. Hoop dat je hier wat aan hebt!

Succes met je keuze! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag gesprek gehad met Diana en op 5 november heb ik gesprek met de pc Frans Straten.

Leuke vrouw zeg die Diana!! Zij adviseerde mij sowieso meteen de ronde en zat qua cc op hetzelfde als Koeijers mij adviseerde. We hebben nu 375cc aangehouden.

Ben wel heel benieuwd wat Straten zegt aangezien hij natuurlijk de pc is.. Maar dat is dus nog even afwachten!

Ik heb wel al een optie voor operatiedatum!!!!!!! Zou 19 januari zijn :3: maakt me al zoooooo blij!!!!!

Ik denk eerlijk gezegd ook dat de ronde (dual plane) ook beter voor mij zijn aangezien ik dus ook totaal geen volume heb, maar eerst maar afwachten wat Straten zegt.. Hoop wel dat ik minimaal die cc erin kan krijgen!! Ik zal ook eens wat foto's uploaden van mn passessie, was helemaal happy!!

En M&M hoe is het met jou? Valt de pijn een beetje mee?

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mn zus heeft ze 325 geadviseerd, we zijn met zn 2en gegaan gisteren.

Maar ik wacht idd het consult met Straten af, hij is ook de pc he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nothingmuch,

Als je op het forum rond kijkt dan zie je best veel meiden die ook bij Straten zijn geweest, en ik moet zeggen dat ik er nog geen 1 ben tegengekomen die klachten over hem heeft! Ik heb zelf ook nog geen ervaring met hem, maar vertrouw zeker op de dingen die hier gedeeld wordt..

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen donderdag bij Dr. Straten geweest en een heel fijn consult gehad. Ik ben zelf smal van boven, normaal bij de heupen, maat 36, 1.72lang, 63 kg. Ik wilde voor ronde implantaten gaan vanwege het volume effect echter vertelde dr Straten mij dat dit voor mij geen mooi effect zou geven. Puur omdat ik weinig borstweefsel heb en er waarschijnlijk en rand te zien zal zijn. Ik had absoluut niet het idee dat hij dit zegt omdat hij hier meer geld aan kan verdienen.

Ik denk dat je erop mag vertrouwen dat hij luistert naar jou wensen. Uiteindelijk heeft hij er niks aan wanneer jij niet tevreden bent met het resultaat. Dat kost hem mond-op-mond reclame. Hij heeft er veel meer aan als jij tevreden bent en meer klanten kan werven voor hem.

Ik krijg 16 dec. 440cc mentor, high profile dual plane. Echt mega spannend!! Voor mij zal dit uitkomen op een volle C / D cup.

Heb er heel veel zin in :1:

Succes met jou consult binnenkort. Neem ook wat plaatjes mee van borsten zoals jij ze mooi vindt. Tijdens mijn consult zei hij dat hij dat prettig vond omdat hij dan meteen een idee heeft wat je wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.