Ga naar inhoud

indo-w : 19 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Kan je nog een beetje uitslapen voor zover dat lukt, hihi. Ik moet er om 7uur zijn, verwacht dat ik als eerst mag. Ja, klopt ik ga voor anatomisch. Anatomisch zie ik niet zo veel voorbij komen hier daarom wel even getwijfeld of ik toch niet ronden moest nemen maar van straten adviezeerde anatomisch en vond foto's met een anatomisch prothese tijdens het oriënteren mooier. Maar zie hier ook zeker veel mooie ronde borsten! Gelukkig nu totaal geen twijfels meer dus laat het maar snel de 19 zijn!! Jeeh, zin in!

Ben echt zo benieuwd hoe het word en of ik me "ander" mens ga voelen.

Succes met alle voorbereidingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou geestig dat je er over begint! Ik dacht ik ga ook die Unique bestellen. Maar nu het volgende. Als ik mijn omvang meet kom ik uit op 84 cm en op mijn borst 97 cm. Als ik dan in die tabel kijk kom ik uit op een 85AA :o dat kan natuurlijk nooit hahah lol

Dan zouden ze zijn gekrompen :P

Even een raadsel nu dus welke maat ik moet

Bestellen.

Haha ik had dat zelfde voornemen! Maar in bh zag het er echt al prima uit en was gewoon te nieuwsgierig! Komt vast goed. Ik vind veel borsten die door Straten zijn gemaakt dat ze er vanaf het begin prima uit zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou geestig dat je er over begint! Ik dacht ik ga ook die Unique bestellen. Maar nu het volgende. Als ik mijn omvang meet kom ik uit op 84 cm en op mijn borst 97 cm. Als ik dan in die tabel kijk kom ik uit op een 85AA :o dat kan natuurlijk nooit hahah lol

Dan zouden ze zijn gekrompen :P

Even een raadsel nu dus welke maat ik moet

Bestellen.

Haha ik had dat zelfde voornemen! Maar in bh zag het er echt al prima uit en was gewoon te nieuwsgierig! Komt vast goed. Ik vind veel borsten die door Straten zijn gemaakt dat ze er vanaf het begin prima uit zien :)

Hahahaha :4: stel je voor dat ze zouden zijn gekrompen door de BV!!!

Wel heel vreemd hoor... Misschien even contact me ze opnemen en vragen welke maat je het beste kunt bestellen..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je nog een beetje uitslapen voor zover dat lukt, hihi. Ik moet er om 7uur zijn, verwacht dat ik als eerst mag. Ja, klopt ik ga voor anatomisch. Anatomisch zie ik niet zo veel voorbij komen hier daarom wel even getwijfeld of ik toch niet ronden moest nemen maar van straten adviezeerde anatomisch en vond foto's met een anatomisch prothese tijdens het oriënteren mooier. Maar zie hier ook zeker veel mooie ronde borsten! Gelukkig nu totaal geen twijfels meer dus laat het maar snel de 19 zijn!! Jeeh, zin in!

Ben echt zo benieuwd hoe het word en of ik me "ander" mens ga voelen.

Succes met alle voorbereidingen!

Oehh jij bent gewoon echt als eerste!!! Heel fijn, dan heb je namelijk nooit uit loop van tijd :1: Maar ik ben gelukkig ook niet al te laat aan de beurt..

Ik heb in het begin ook heel erg getwijfeld wat te doen, rond of anatomisch. Maar heb inderdaad zoveel mooie ronde borsten hier op het forum gezien en ook made by Straten, dus ja weet zeker dat ik de ronde wil hebben!

Jij ook heel veel succes!! Wie weet zien we ons nog wel in de kliniek.. En ik denk trouwens wel dat ik me veel mooier ga voelen dan nu!!! Eindelijk borsten...

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ladies :1:

Pfffff ik kan nog steeds niet geloven dat de tijd zo snel voorbij is gevolgen! Over 24,5 uur ben ik in de kliniek :5:

Ben de laatste dingen in huis aan het doen, vanmiddag nog wel even wat ontspanning natuurlijk, en vanavond laat ik m'n haren doen door 'n vriendin zodat ze de aankomende dagen niet in de weg zitten :7:

Ik heb er echt heel veel zin in, maar toch blijft het nog steeds zo onwerkelijk.... Ik denk dat het besef morgen pas gaat komen zodra ik aan de beurt ben! Ik denk dat ik het beste niet al te zwaar kan eten vanavond?? Of maakt dit echt niks uit?

Nou ik ga nog maar even verder poetsen hierzo!

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid!!!!

De avond van te voren heb ik een shoarma pizza op en crispy nuggets van de new york pizza! En ik moest de volgende dag om 7 uur in het Z-H zijn! Dus gewoon lekker eten waar jij zin in hebt.

Want vlak voor vertrek werd ik ook misselijk en heb ik moeten overgeven van de spanning en er kwam geen eten mee!

Als ik je niet meer spreek morgen heel veel succes! Gaat helemaal goed komen!!

Dikker kus!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh vind het zo leuk voor je ;D eindelijk! Ook voor jou zo ver! Een aantal weken terug vonden we het nog zo lang duren haha!

Ik heb een paar dagen van te voren geen vlees meer gegeten. Dit schijnt te helpen tegen misselijkheid na narcose.. Nou misschien is het bijgeloof haha maar ik dacht laat ik het maar gewoon proberen en ben niet misselijk geweest :)

Nog maar een paar uurtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid!!!!

De avond van te voren heb ik een shoarma pizza op en crispy nuggets van de new york pizza! En ik moest de volgende dag om 7 uur in het Z-H zijn! Dus gewoon lekker eten waar jij zin in hebt.

Want vlak voor vertrek werd ik ook misselijk en heb ik moeten overgeven van de spanning en er kwam geen eten mee!

Als ik je niet meer spreek morgen heel veel succes! Gaat helemaal goed komen!!

Dikker kus!!!!!

Ohhhh vind het zo leuk voor je ;D eindelijk! Ook voor jou zo ver! Een aantal weken terug vonden we het nog zo lang duren haha!

Ik heb een paar dagen van te voren geen vlees meer gegeten. Dit schijnt te helpen tegen misselijkheid na narcose.. Nou misschien is het bijgeloof haha maar ik dacht laat ik het maar gewoon proberen en ben niet misselijk geweest :)

Nog maar een paar uurtjes!

Nog 22 uur te gaan :D

JEUUJJJ nog 12,5 uur te gaan :5::5:

We hebben lekker luxe hamburgers in de stad gegeten :7: en heb me niet zo vol gepropt zoals ik normaal gesproken zou doen haha

Ga zo lekker douchen en dan m'n kleren klaar leggen voor morgen en daarna proberen te slapen.. Morgenvroeg nog snel ff alles scheren :D

Owja dat vroeg ik me nog af: was het nu zo dat je je armen helemaal niet boven je schouders uit mogen komen of was het dat je ellebogen niet hoger dan je schouders mogen uitkomen? Ik meende zo lang je ellebogen niet boven je schouders komen, maar weet het echt niet meer zeker....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel RZ1989!! Ga zo proberen te slapen :1: de zenuwen zijn nog totaal onder controle gelukkig, dus denk dat ik wel 'n goede nacht tegemoet ga!

Ik hou jullie op de hoogte!

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden!!!!! Ik ga zo vertrekken richting Nijmegen :43::43:

Xxx Liefa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ladies!!

Ik heb eindelijk m'n boobies!!! Op de een of andere manier blijft het nog heel onwerkelijk voor mij, maar dan kijk ik naar beneden en dan weet ik dat ik het echt heb gedaan!

Aangezien ik er maandag niet goed aan toe was ben ik tot 19 uur in de kliniek gebleven. Kwam denk ik door het niet eten en de narcose.. Ik heb erg veel last van mn linkerborst, mn rechterborst gaat echt helemaal top! Het hele verslag van mn operatie komt dit weekend denk ik, ben nu alleen nog heel moe van alles!! Alles is vermoeiend; de trap op en aflopen, praten, slapen, ALLES! En slapen is nog het ergste!!! Ik ben absoluut geen rugslaper, en merk dat ik snel doorgelegen ben op mn rug, dus het is ongeveer 6 keer opstaan in 'n nacht..

Na hoe lang mag ik op mn zij slapen? Of moet ik dat zelf aanvoelen?

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd balen dat je je zo voelt zegt! Probeer een beetje in beweging te blijven en lekker veel water drinken en thee! Dan gaat die narcose wat sneller uit je lichaam!

Probeer ook je pijnmedicatie op bepaalde tijden in te nemen. Ook je wekker voor zetten zodat je een spiegel opbouwt!

En vooral laat je door iedereen vertroetelen meid!!

Maar iig gefeliciteerd met je boobies!!!!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mijn verslagje :-)

Maandag om 7 uur ging m'n wekker, maar natuurlijk was ik al eerder dan de wekker wakker! Lekker even gedoucht, alles geschoren en beneden de lekkere koffie en gebakken ei in m'n neus opnemen.. Mmmmm wat had ik honger zeg! Ik ging trouwens met mijn vriend en m'n ouders, dus m'n ouders waren er rond 8 uur. Zo alles bij elkaar geraapt en om half 9 waren we vertrokken.. In de auto was alles nog zo onrealistisch! Ik kon het nog steeds niet geloven...

Om half 10 kwamen we bij de kliniek aan en ik zei tegen m'n vriend: knijp me eens even in m'n arm, is dit wel echt of droom ik dit?! Maar nee het is geen droom het gaat eindelijk gebeuren!! Ik moest eigenlijk pas om 10 uur melden, maar ik kon al direct naar m'n kamer waar Hermien ons naartoe bracht. Om 10 uur komt de verpleegkundige Desiree, aardig vrouwtje! Wat over Indonesië gesproken en over koetjes en kalfjes :-) Zij alles voorbereid, bloeddruk opmeten etc. jullie weten inmiddels hoe het gaat ;-) Rond kwart voor 11 mocht ik m'n sexy schortje aandoen en dan werd ik rond die tijd opgehaald.. Ondertussen kwam er nog 'n ander vrouwtje binnen in de kamer, zij ging voor anatomisch 325cc.. Niet heel veel met haar gesproken want voor ik het wist werd ik opgehaald :-D

Daar gingen we naar de recovery room!! Ik had trouwens 'n student erbij Sebastiaan, die voor het eerst mee ging kijken bij 'n operatie!! En mijn operatie was dus zijn eerste haha ik zeg tegen hem: niet flauwvallen he :-D Maar nee dat zou die zeker niet doen.. Nou nog best lang in de recovery room moeten wachten op de anesthesist (van hem ben ik de naam vergeten) en ondertussen Straten nog even gezien en alles besproken.. En ja toen was het zo ver...... Ik kreeg hartkloppingen!!! Ik werd zo zenuwachtig! En daar werd ik de OK in gereden en ik keek en ik dacht en ik zei: zo wat is het kil hier! Jullie mogen het wel een beetje warmen aankleden hierzo :-D haha de anesthesist begon te lachen en zei dat alles zo neutraal mogelijk moest blijven. In een keer kwamen er nog 4 andere mensen de OK binnen lopen en toen begonnen de zenuwen nog erger te worden!! Ik zei dat ik niet meer durfde en niet meer wilde, maar hij zei rustig maar je gaat dadelijk lekker slapen, je merkt er niks van! Dus voordat ik weg was hebben we fijn over vakantie gepraat, over waar ik allemaal naartoe wilde gaan en het laatste wat ik heb gezegd is dat ik m'n verloofd mee wilde nemen en toen was ik weg!

"Maak je ogen open, maak je ogen open" hoorde ik van heel ver weg, steeds dichterbij komen... Ik maak m'n ogen open en ik kijk om me heen en begin kei hard te huilen!!! Lisette van de recovery room moest me maar zien te troosten, alleen lukte dat niet echt :-) ik was gewoon blij! Blij dat ik de stap heb genomen, blij dat het echt is gebeurd, blij dat ik borsten heb!! En toen was het huilen gestopt en toen begon het trillen!! OMG alles deed pijn aan m'n borsten, maar gelukkig was dat ook zo weer onder controle..

Rond half 3 werd ik terug naar mijn kamer gebracht en ik had eigenlijk alleen maar pijn aan m'n bovenrug!! Ik ging echt kapot van die pijn, waar ik nog steeds last van heb alleen gelukkig niet meer zo ernstig als maandag. Zo ging het op zich wel goed.. Heb 2 beschuitjes gegeten en veel gedronken, dus mocht eigenlijk snel van het infuus af, maar zodra ik ging zitten dan werd ik helemaal duizelig en misselijk! 3x bijna flauwgevallen :-s Maar uiteindelijk om 19 uur heb ik gezegd dat ik echt naar huis wilde gaan!

De terugreis ging op zich wel, alleen toen we bijna thuis waren werd ik zo misselijk!! En ik had weer het gevoel dat ik ging flauwvallen :-(

Zo dat was mijn verslagje, heel wat te lezen! Maar ik ben zoooo blij dat ik borsten heb!! Ik kan het echt nog steeds niet geloven!!

Owja even 'n ander iets.... Hoe kunnen jullie slapen?!?! Ik heb nog geen nacht kunnen slapen :-( ik heb op 'n gegeven moment een doorgelegen rug en als ik dan ga zitten en wil slapen dan begint m'n stuitje en billen pijn te doen :-s echt te frustrerend gewoon!! En ik heb echt 'n keer m'n nachtrust nodig!!!

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.