Ga naar inhoud

indo-w : 19 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Mijn controle gelukkig helemaal goed!

2 lange stukken hechtdraad afgeknipt, maar ziet er prachtig uit verder!

Alleen pech voor mij.... In de martelband geslingerd!!! ;-0

X

Oh nee niet leuk :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

:( aaaah bleh die martelband he!!!! Ik ben zooo blij dat ik hem niet om heb.. Was me al mentaal voor aan het bereiden op het weer niet fijn kunnen slapen!

Lukt het wel een beetje met slapen Larissa?

Ik weet dat RZ1989 er na volgens mij 2 dagen niet meer zo veel last van had, van dat ding..

Ooooh over 2 dagen ben ik al 3 weken po!!! Gaat stiekem toch wel snel.. :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat snel he! Ik morgen alweer 4 weken :D nog maar twee weekjesssss! En dan mogen alle martelpraktijken af Jippiieee haha

Ja ook de martelband went wel joh.. Is alleen onhandig met kleding maar Agh..

Wel blij dat oe zometeen de kast in mag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa was even vergeten dat jij 'n weekje eerder dan mij bent! Maar wat fijn he nog maar 2 weekjes :3: En dan alles weer opbouwen zoals het was he..

Na hoe lang ben jij trouwens begonnen met je littekens in te smeren?? Want je mag pas smeren zodra alle korstjes eraf zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraagje ?? Had jij de lipoe konstant op de strakste stand of op de lossere ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa was even vergeten dat jij 'n weekje eerder dan mij bent! Maar wat fijn he nog maar 2 weekjes :3: En dan alles weer opbouwen zoals het was he..

Na hoe lang ben jij trouwens begonnen met je littekens in te smeren?? Want je mag pas smeren zodra alle korstjes eraf zijn??

Jaaa kijk er echt naar uit! Ik vraag me alleen af of ze over anderhalve week wel genoeg gezakt zijn? En wat als dat niet zo is? :| hmmm

Ik ben begonnen met 2,5 week. Ik had Tanne gebeld en zij zei dat ik mocht beginnen met smeren. Die laatste korstjes komen er vanzelf af. Ik twijfelde ook!

He heb jij dat ook? Mijn borsten worden zo snel ijskoud :o echt ijsblokjes.. Hoop dat dat nog beter wordt..

En gister spande ik per ongeluk m'n borstspieren aan. Holy :o ze bewogen best wel.. Zou dat nog minder worden denk je?

Ohja! Vanmorgen is eindelijk dat kleine stukje draad eruit gevallen :D jeeejj hahah lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraagje ?? Had jij de lipoe konstant op de strakste stand of op de lossere ?

Ik heb ze al heel lang bij de schouders op 1 losser, maar voor wel op het strakst.. Moet wel zeggen dat echt de randen in m'n borsten zijn gegraveerd! Maar durf ze niet losser te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa kijk er echt naar uit! Ik vraag me alleen af of ze over anderhalve week wel genoeg gezakt zijn? En wat als dat niet zo is? :| hmmm

Ik ben begonnen met 2,5 week. Ik had Tanne gebeld en zij zei dat ik mocht beginnen met smeren. Die laatste korstjes komen er vanzelf af. Ik twijfelde ook!

He heb jij dat ook? Mijn borsten worden zo snel ijskoud :o echt ijsblokjes.. Hoop dat dat nog beter wordt..

En gister spande ik per ongeluk m'n borstspieren aan. Holy :o ze bewogen best wel.. Zou dat nog minder worden denk je?

Ohja! Vanmorgen is eindelijk dat kleine stukje draad eruit gevallen :D jeeejj hahah lol

Ja dat vraag ik me soms idd ook wel af... Ben wel echt zodra het kan elke dag m'n borsten naar beneden aan het masseren haha weet niet of het helpt, mja zal ook wel geen kwaad kunnen!

Oow echt ben je al zo vroeg begonnen?? Ik had na 2,5 week controle en ik mocht dus nog niet smeren.. Hij zei dat ik echt moest wachten tot alle korstjes eraf zijn.... Nu ben ik dus wel echt aan het twijfelen, gewoon doen of niet..?

Dat m'n borsten koud worden heb ik niet! Wel dat ze hard zijn en dat ik ze af en toe echt voel zitten. En in de ochtend als ik opsta voel ik ze echt zakken ook zo'n apart gevoel!

En eindelijk dat draadje eruit!! Hahaha heb je daar tenminste ook geen omkijken meer na ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar lastig :P

Wel oppassen met masseren. Schijnt niet te mogen ivm kapselvorming/contractie.

Ja ik ben gewoon gaan smeren en het is bij mij goed gekomen :P hahah

@gigi ik doe thuis altijd lekker op de losse stand, maar als ik wegga doe ik m strak anders doet het pijn met lopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladys ik heb de laatste dagen even de triumpf aan had echt de afdruk onder me borsten staan het idee dat ie me ribben bijelkaar drukte pff kon bijna niet ademen !! De triumpf is ook een E de Lipoe een M maar ga um straks toch weer ff proberen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeiii dat wist ik niet van dat masseren... Dus dat kan ik beter pas doen na 6 weken! Ga ik vanaf nu ook echt laten...

Oke dus jij had ook wel iets van korstjes er nog aan zitten? Bij mij is het ook echt minimaal qua korstjes, maar dan ga ik miss toch ook wel eerder beginnen!

Gigi dat heb ik ook met deze lipo hoor! Heb het gevoel dat die m'n ribben heeft gekneusd.. :-(

Ben ook blauw precies onder m'n littekens, komt denk ik ook echt door die beha!

Had vandaag voor de grap even 'n beha gepast bij de hunkemoller, maar volgens mij kan je met onze ronde borsten echt niet zomaar elke beha dragen! Had even 'n D75 aan gedaan, maar die was echt te klein!! :-D

Ik natuurlijk blij haha ik kon gewoon tegen de verkoopster zeggen: nee hij is te klein!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeiii dat wist ik niet van dat masseren... Dus dat kan ik beter pas doen na 6 weken! Ga ik vanaf nu ook echt laten...

Oke dus jij had ook wel iets van korstjes er nog aan zitten? Bij mij is het ook echt minimaal qua korstjes, maar dan ga ik miss toch ook wel eerder beginnen!

Gigi dat heb ik ook met deze lipo hoor! Heb het gevoel dat die m'n ribben heeft gekneusd.. :-(

Ben ook blauw precies onder m'n littekens, komt denk ik ook echt door die beha!

Had vandaag voor de grap even 'n beha gepast bij de hunkemoller, maar volgens mij kan je met onze ronde borsten echt niet zomaar elke beha dragen! Had even 'n D75 aan gedaan, maar die was echt te klein!! :-D

Ik natuurlijk blij haha ik kon gewoon tegen de verkoopster zeggen: nee hij is te klein!!!!

Hahaha ja geweldig toch doe maar een E mevr de verkoopster love it :)

Ben ook echt benieuwd bij mij straks hihi !

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haga ja hilarisch joh! Ik kwam op een 80F lol! Zo zien ze er niet uit hoor hahah

Maar het was wel eens leuk om te kunnen zeggen "mevrouw ik krijg hem niet eens dicht" :P

Ja hoe het precies zit met dat masseren zou je aan Best Boobie vragen. Ik weet dat je met gladde implantaten juist wel moet masseren maar met deze "matte" implantaten juist niet omdat het kapsel door die structuur al goed groeit. Het zou juist averechts werken als je masseert. En als je het ECHT zeker wil weten even Straten bellen?

Dat beurse gevoel komt denk door de operatie. Dat is waar ze hebben gesneden en je het meest hebben "mishandeld" . Lekker in je lichaam zitten peuren hahah implantaat erin alles losgemaakt enzo.

Ik had daar ook erg last van maar trekt vanzelf weg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat beurse gevoel komt denk door de operatie. Dat is waar ze hebben gesneden en je het meest hebben "mishandeld" . Lekker in je lichaam zitten peuren hahah implantaat erin alles losgemaakt enzo.

Ik had daar ook erg last van maar trekt vanzelf weg :)

Hahaha leuk geschreven !!

Bij mij ligt dat echt aan de Bh ,, die lipoe gisteraaf aan die ander in de was en pff gelijk doen me bortsen pijn en gaat het steken eronder ook weer , met de triumpf echt nergens geen last van :-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha!

Ooohhh nou dan lekker die aan! Ik ben zo gehecht aan m'n lipoelastic. Ik kan me niet voorstellen dat ik volgende week al een normale bh aan kan.. Dan alweer 6 weken po :o

Volgens mij wordt dat elemaal niks lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha!

Ooohhh nou dan lekker die aan! Ik ben zo gehecht aan m'n lipoelastic. Ik kan me niet voorstellen dat ik volgende week al een normale bh aan kan.. Dan alweer 6 weken po :o

Volgens mij wordt dat elemaal niks lol

Gaat zo hard he . Weet nog dat je aan het aftellen was, gaat alles verder goed ?

Net ff wezen shoppen en met big smile door de hunkemoller gelopen haha die verkoopster zal wel gedacht hebben die is maf !!

Maar niet kunnen slagen voor een tweede sportbh dus maar een Triumpf erbij besteld komt morgen binnen lang leven de wehkamp haha !!

Ben nu wel kapot zeg ff uurtje liggen .

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha lach me dood hier met die berichten van jullie!!

OMG tijd gaat snel he! Is het gewoon normale-beha-tijd voor jou.... De week erna ook voor mij...

Kan het me ook echt niet voorstellen... Maar die van mij zijn ook nog zo gespannen en rond, volgens mij passen die ook echt niet in een normale beha!! Denk dat ik m'n hele leven die Lipo aan moet houden haha

Ik heb nu trouwens sinds 3 dagen van die rode plekken op m'n borsten, en die jeuken!!!! Ben al meteen bang dat dat iets van die prothese is ofzo... Maar denk dat het door de Hema beha komt, kreeg dat meteen nadat ik die beha een paar uurtjes aan had, erg vreemd!

Dus ja draag nu ook gewoon de Lipo weer!

Slaap lekker Gigi ;-)

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha OMG ja! Het helse drama van een tweede sportbh aanschaffen. Pffff kruipend m'n bed in gegaan daarna! slaap zacht ;)

Jaaaa ik wil geen normale bh :P het klinkt pijnlijk haha maar ook.. Ik heb een trauma opgelopen door al die K**bh's. Voorheen stond ik een uur in de hunkemoller en paste niets. Dus ik heb helemaal geen happy gevoel zo van ooohhhh eindelijk bh's kopen! Nee. Gewoon niet. Mijn lipoelastic en ik zijn zeer gelukkig samen :P

We'll see. Ik wacht wel tot ik een keer een extreem goed humeur heb ofzo

Oh misschien kun je niet tegen het materiaal? Het is vast niets ergs. Even kijken of het wegtrekt als je m uit houdt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha OMG ja! Het helse drama van een tweede sportbh aanschaffen. Pffff kruipend m'n bed in gegaan daarna! slaap zacht ;)

Jaaaa ik wil geen normale bh :P het klinkt pijnlijk haha maar ook.. Ik heb een trauma opgelopen door al die K**bh's. Voorheen stond ik een uur in de hunkemoller en paste niets. Dus ik heb helemaal geen happy gevoel zo van ooohhhh eindelijk bh's kopen! Nee. Gewoon niet. Mijn lipoelastic en ik zijn zeer gelukkig samen :P

We'll see. Ik wacht wel tot ik een keer een extreem goed humeur heb ofzoOh misschien kun je niet tegen het materiaal? Het is vast niets ergs. Even kijken of het wegtrekt als je m uit houdt?

Haha heb uurtje gelegen ben weer fit zo met de boys mee naar kickbokstraining , ben echt blij er ff uit te kunnen al1 mijn winterjas lijkt wel een betonblok zo zwaar op mijn schouders haha !!

En dat van bhs herken ik zoveel moois en niks staat mooi drama , in dec 2013 in maastricht een winkel met zulke mooie bij staan kijken toen zeiden we allebei als ik toch die bv ga doen gaan we hier shoppen !!

En liep er vanmiddag echt met haha jullie gaan mij wel passen nu hoor zon klein stemmetje in mijn kupke :-)

Hoop dat jij en je Lipoe lang gelukkig blijven maar er ook mooie andere bhs komen :-)

xx

Hahaha lach me dood hier met die berichten van jullie!!

OMG tijd gaat snel he! Is het gewoon normale-beha-tijd voor jou.... De week erna ook voor mij...

Kan het me ook echt niet voorstellen... Maar die van mij zijn ook nog zo gespannen en rond, volgens mij passen die ook echt niet in een normale beha!! Denk dat ik m'n hele leven die Lipo aan moet houden haha

Ik heb nu trouwens sinds 3 dagen van die rode plekken op m'n borsten, en die jeuken!!!! Ben al meteen bang dat dat iets van die prothese is ofzo... Maar denk dat het door de Hema beha komt, kreeg dat meteen nadat ik die beha een paar uurtjes aan had, erg vreemd!

Dus ja draag nu ook gewoon de Lipo weer!

Slaap lekker Gigi ;-)

Xxx Liefs

Thanks hihi klein uurtje weer fit heb vanacht met maar 2 kussens geslapen half op mijn zij haha heerlijk !!

Maar idd mis kun je niet tegen die stof , lekker bij de lipoe blijven :-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.