Ga naar inhoud

indo-w : 19 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik ben trouwens ook aan het twijfelen of ik een S of M moet pakken, want de S zit namelijk ook echt super strak al bij mij.. Maar even kijken wat zij in de winkel zeggen.

Ik ga volgende week ff met ze bellen om te vragen over die band, anders kan ik hem ook al van tevoren kopen. Maar dus het is niet zo dat iedereen die band altijd om moet? Is dat per persoon anders? Hij heeft het er in ieder geval tijdens het gesprek niet over gehad.

Die Lipoelastic PI Extra New heeft haakjes vooraan he, dat lijkt me best onhandig.. Met 'n rits lijkt me handiger, is tenminste geen moeite :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben trouwens ook aan het twijfelen of ik een S of M moet pakken, want de S zit namelijk ook echt super strak al bij mij.. Maar even kijken wat zij in de winkel zeggen.

Ik ga volgende week ff met ze bellen om te vragen over die band, anders kan ik hem ook al van tevoren kopen. Maar dus het is niet zo dat iedereen die band altijd om moet? Is dat per persoon anders? Hij heeft het er in ieder geval tijdens het gesprek niet over gehad.

Die Lipoelastic PI Extra New heeft haakjes vooraan he, dat lijkt me best onhandig.. Met 'n rits lijkt me handiger, is tenminste geen moeite :-D

Ja is lastig inschatten! Je moet eff je omvang opmeten en dan heb ik gedacht mis + 2 cm in verband met zwelling. Maar dat weten ze vast in die winkel wel :)

Nee precies niet iedereen krijgt die band. Krijg je alleen als ze niet willen zakken geloof ik? Dat hoor je tijdens de controle.

De lipoelastic PI extra new heeft idd haakjes voor! De opvolger daarvan; Unique heeft een rits. Lijkt me idd erg relaxed hahah!

Had het erover met Tanne, zij zei dat achter sluiting ook makkelijk kan. Maar lijkt me irritant om iedere keer aan m'n vriend te moeten vragen om dat ding los te maken haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel ook zo over Anatomisch of rond en welke chirurg.. Die draaikans houdt me bezig en heb ook voorbeelden gezien van Rond dual plane, dat is met Anatomisch.

Mijn tijd dringt, heb 12 januari pas een afspraak bij Koeijers en wil in de week van 10 febr al geopereerd worden dus twijfel even of ik niet meer consults in moet plannen.. Maar waar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel ook zo over Anatomisch of rond en welke chirurg.. Die draaikans houdt me bezig en heb ook voorbeelden gezien van Rond dual plane, dat is met Anatomisch.

Mijn tijd dringt, heb 12 januari pas een afspraak bij Koeijers en wil in de week van 10 febr al geopereerd worden dus twijfel even of ik niet meer consults in moet plannen.. Maar waar..

Lastig he! Ik had dat ook in het begin. Dacht echt dat ronde implantaten een baleffect zou geven maar toen zat ik hier wat rond te kijken.. En wat blijkt. Dat is helemaal niet het geval whaha

Idd die draaikans van anatomische implantaten schrikt wat af.. Heb je al eens bijnPinkBoobie gekeken? Zij heeft anatomische prothesen laten plaatsen door Straten. Zij is een van de weinige waarbij ik ze echt heel mooi vind.

Maargoed ik vind sowieso dat Straten geen "neppe" borsten maakt :) om die reden heb ik voor hem gekozen. Bijna al zijn resultaten vind ik prachtig.

Veel succes! En mocht je er nog niet zeker van zijn dan zou ik het nog even uitstellen :) het is geen kleine beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo dat is weer even geleden.. Druk druk druk op het werk! Nog maar 'n maandje!!!!!!!

Tijd vliegt gelukkig :-D heb er zo'n zin in pffff word er hyper van als ik er aan denk :-)

Morgen maar eens naar dat winkeltje bellen voor een afspraak te maken om die bh van Carefix te passen.. Hopelijk hebben ze volgende week tijd en anders in het nieuwe jaar, maakt ook niet meer zoveel uit..

Hoe is het met jou RZ1989? Jij nog maar 3,5 week :-D :-D

Heb je al voorbereidingen gedaan? Ik nog niet hoor, maar zou het zo wel willen doen :-P maar dat gaat 'n beetje te ver als ik dat nu al zou doen...

En dan komen nu de kerstdagen en oud op nieuw eraan dus deze 2 weken gaan ook zo voorbij....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel ook zo over Anatomisch of rond en welke chirurg.. Die draaikans houdt me bezig en heb ook voorbeelden gezien van Rond dual plane, dat is met Anatomisch.

Mijn tijd dringt, heb 12 januari pas een afspraak bij Koeijers en wil in de week van 10 febr al geopereerd worden dus twijfel even of ik niet meer consults in moet plannen.. Maar waar..

Ik heb precies hetzelfde gehad als RZ1989! Ik heb daarna best veel gezien met ronde protheses en DP en het zijn totaal geen ballen! Maar denk dat dat ook voornamelijk te maken heeft met de grootte..

Ik zou gewoon rondkijken wie jou bevalt qua werk en daar 'n consult inplannen. Kan je daarna tenminste vergelijken bij die je het beste gevoel kreeg.. In ieder geval nooit overhaaste beslissingen nemen en al helemaal niet met zoiets!!

Heb je inmiddels misschien als andere consults ingepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is weer even geleden.. Druk druk druk op het werk! Nog maar 'n maandje!!!!!!!

Tijd vliegt gelukkig :-D heb er zo'n zin in pffff word er hyper van als ik er aan denk :-)

Morgen maar eens naar dat winkeltje bellen voor een afspraak te maken om die bh van Carefix te passen.. Hopelijk hebben ze volgende week tijd en anders in het nieuwe jaar, maakt ook niet meer zoveel uit..

Hoe is het met jou RZ1989? Jij nog maar 3,5 week :-D :-D

Heb je al voorbereidingen gedaan? Ik nog niet hoor, maar zou het zo wel willen doen :-P maar dat gaat 'n beetje te ver als ik dat nu al zou doen...

En dan komen nu de kerstdagen en oud op nieuw eraan dus deze 2 weken gaan ook zo voorbij....

Gaat snel he! Aankomende twee weken zal inderdaad helemaal voorbij vliegen :) wel zin in! Kerst :)

Hier gaat het goed! Met jou ook?

Ik weet niet zo goed wat ik nog moet doen qua voorbereidingen.. Haha ik heb een hele mooie pyamabroek gekocht voor n de operatie :P en ik wil nog een coolpack halen.. Ennehmm ik heb brandnetelthee in huis.. Verder? Haha hmm

Ik wil vanaf nu even goed vitaminepillen slikken.. Merk dat ik verkouden word.. Blegh

Gisteren naar de Fysio geweest en hij gaf aan dat ik door bv niet perse last hoef te krijgen van m'n schouder (beknelde ader en zenuw). Dus daar ook groen licht :)

Ik heb gewoon heel veel zin in m'n nieuwe boobbbssss :D

Jij al dingen in gedachten die je moet doen qua voorbereidingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf bij de primark van die pyamas me tknoopjes gehaald. Heb ik zelf erg veel baad bij. Ook heb ik het idee dat de Arnica druppels van A vogel me zeer goed hebben geholpen met het vocht en de blauwheid. Heb nergens last van qua blauw ofzo.

Ik gebruik een zak diepvriesdoperwtjes als koeling. In de avond is dit wel lekker, merk dat ze dan meer gezwollen zijn...

Gebruik zelf een hele collectie aan vitamines al een hele poos en heb wel het idee dat dit helpt. Niet alleen voor herstel, maar ook voor mn weerstand.

Ik heb erg veel pijn gehad en heb nog steeds wel veel last, maar geen seconde spijt gehad nog. Het is het zo waard als je het graag wilt. Nu hopen natuurlijk dat mn herstel heel goed verloopt en alles mooi zakt, maar tot nu toe erg blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds 2 weken nu begonnen met vitamine C 1000 te nemen, ook ik heb de arnica druppels al gehaald, maar die hoef ik pas 2 weken van tevoren in te nemen.. Maar bij die arnica druppels mag ik alleen nog groene thee drinken, dus daar heb ik ook al 'n voorraadje van in huis :-) ik drink toch zo wat de hele dag thee!

Ik moet trouwens ook nog 'n pyjama gaan halen!! Doe ik denk ik ook bij de primark daar hebben ze altijd wel leuke en goedkoop!

Vind het trouwens wel fijn om te horen dat die arnica druppels werken! Geeft me alweer 'n beter gevoel :-D

Fijn voor je dat de fysio ook groen licht heeft gegeven!!! Dat zou wat zijn als het niet zo was....

Ik heb er ook echt te veel zin in!! Kan het me wel nog steeds niet voorstellen dat ik dalijk hetzelfde aan doe, maar dat ik er dan echt borsten in heb!!! Denk echt dat het de eerste weken een schok voor me blijft haha

Ik had trouwens hier op het forum een heel handig lijstje gevonden van wat je allemaal in huis kan hebben en voorbereiden voor de operatie, dus die ga ik even nalopen het weekend voor mn operatie. Heb trouwens de 9e januari ook al een afspraak voor zo'n post-op beha :-) Gaat helemaal goed komen!! We hebben er zin in!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds 2 weken nu begonnen met vitamine C 1000 te nemen, ook ik heb de arnica druppels al gehaald, maar die hoef ik pas 2 weken van tevoren in te nemen.. Maar bij die arnica druppels mag ik alleen nog groene thee drinken, dus daar heb ik ook al 'n voorraadje van in huis :-) ik drink toch zo wat de hele dag thee!

Ik moet trouwens ook nog 'n pyjama gaan halen!! Doe ik denk ik ook bij de primark daar hebben ze altijd wel leuke en goedkoop!

Vind het trouwens wel fijn om te horen dat die arnica druppels werken! Geeft me alweer 'n beter gevoel :-D

Fijn voor je dat de fysio ook groen licht heeft gegeven!!! Dat zou wat zijn als het niet zo was....

Ik heb er ook echt te veel zin in!! Kan het me wel nog steeds niet voorstellen dat ik dalijk hetzelfde aan doe, maar dat ik er dan echt borsten in heb!!! Denk echt dat het de eerste weken een schok voor me blijft haha

Ik had trouwens hier op het forum een heel handig lijstje gevonden van wat je allemaal in huis kan hebben en voorbereiden voor de operatie, dus die ga ik even nalopen het weekend voor mn operatie. Heb trouwens de 9e januari ook al een afspraak voor zo'n post-op beha :-) Gaat helemaal goed komen!! We hebben er zin in!!!

Oh! Heb je die link voor me? Van dat lijstje? :D

Die arnicadruppels daar twijfelde ik nog aan.. Had laatst gegoogled en toen las ik weer dat het niet werkt etc etc.. Mjah aan de andere kant; baadt het niet dan schaadt het niet :) zal ze wel gewoon halen. Waarom mag je daarmee alleen groene thee?

Gek idee he! Haha kan me er nog niets bij voorstellen joh. Wat zal ik happy zijn straks :)

Fijn dat je een afspraak hebt kunnen plannen voor die bh! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh! Heb je die link voor me? Van dat lijstje? :D

Die arnicadruppels daar twijfelde ik nog aan.. Had laatst gegoogled en toen las ik weer dat het niet werkt etc etc.. Mjah aan de andere kant; baadt het niet dan schaadt het niet :) zal ze wel gewoon halen. Waarom mag je daarmee alleen groene thee?

Gek idee he! Haha kan me er nog niets bij voorstellen joh. Wat zal ik happy zijn straks :)

Fijn dat je een afspraak hebt kunnen plannen voor die bh! :)

Nou ik kan dat lijstje nergens meer vinden haha! Maar ik blijf zoeken en mocht ik hem vinden dan stuur ik hem je die meteen door..

Met die alleen groene thee weet ik niet of dat waar is, maar had dat op een andere borstenforum gelezen. Daar stond dat koffie, thee en alcohol de werking van de arnica tegen gaat.. Maar of het dus echt waar is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik kan dat lijstje nergens meer vinden haha! Maar ik blijf zoeken en mocht ik hem vinden dan stuur ik hem je die meteen door..

Met die alleen groene thee weet ik niet of dat waar is, maar had dat op een andere borstenforum gelezen. Daar stond dat koffie, thee en alcohol de werking van de arnica tegen gaat.. Maar of het dus echt waar is?

Haha oh shit! :P

Ik heb geen idee? Ik ga eens Googlen :)

Komt nu wel dichtbij he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

RZ1989 het is bijna zo ver voor jou!!!!!!!

Alles al klaar gelegd? Of ga je dit weekend alles doen? Hoe gaat het??

Ik ben al zenuwachtig en ik moet nog 9 dagen wachten!! Pfff vind het echt te spannend worden nu het zo dichtbij is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

RZ1989 het is bijna zo ver voor jou!!!!!!!

Alles al klaar gelegd? Of ga je dit weekend alles doen? Hoe gaat het??

Ik ben al zenuwachtig en ik moet nog 9 dagen wachten!! Pfff vind het echt te spannend worden nu het zo dichtbij is....

Jaaaaa!! Ik moest toevallig gisteren nog aan je denken haha! Hier gaat het goed en met jou? Ben nog niet echt zenuwachtig.. Misschien komt dat nog :P

Ik ga vandaag en morgen opruimen, schoonmaken, alles klaarleggen enzo.. Lekker op tijd hmm haha

Moet eigenlijk nog een essay schrijven maar denk niet dat dat hem nog gaat worden.

Ben allang blij dat ik me goed voel joh. Van de week ineens griep :o baalde als een stekker! Dus ik heb een hele voorraad pillen gehaald en nu gaat het weer goed gelukkig

Gisteren laatste werkdag gehad. Superlief, van m'n collegaatje een vest gekregen voor tijdens herstel :) en nu lekker relaxen! We zien wel hoe het gaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nog maar 6 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver voor mij!! Ik begin echt de zenuwen te krijgen als ik erover nadenk, maar toch heb ik er wel echt zin in!!! Vandaag mijn post-op beha's binnen gekregen.. Ben toch gegaan voor de lipoelastic pi extra new i.p.v. de carefix. Heb ze via online-care.eu besteld, aangezien ze daar het goedkoopste zijn EN echt heel snel ontvangen! Alleen vraag ik mij af moeten die post-op beha's onder de borsten echt strak strak zitten? Want ik vind op zich dat hij niet heel strak zit, maar denk ook niet te los.... Ben zo aan het twijfelen of ik niet de S moet bestellen! Maar als ik echt de matentabel volg van die beha zou de M goed voor mij zijn, dus dan zal dat ook wel zijn he...

Heb van het weekend een plan van aanpak gemaakt, zodat ik alles op orde heb voordat ik geopereerd word. Moet nog zo veel doen zeg!! En de tijd vliegt voorbij, dus ben benieuwd of ik dan ook echt alles gedaan krijg :-D

RZ1989 is gisteren onder het mes gegaan en gelukkig alles goed gegaan!! Nu die van mij... :-D

jeeujjjj heb er echt zin in!!!!

Xxx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nog maar 6 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver voor mij!! Ik begin echt de zenuwen te krijgen als ik erover nadenk, maar toch heb ik er wel echt zin in!!! Vandaag mijn post-op beha's binnen gekregen.. Ben toch gegaan voor de lipoelastic pi extra new i.p.v. de carefix. Heb ze via online-care.eu besteld, aangezien ze daar het goedkoopste zijn EN echt heel snel ontvangen! Alleen vraag ik mij af moeten die post-op beha's onder de borsten echt strak strak zitten? Want ik vind op zich dat hij niet heel strak zit, maar denk ook niet te los.... Ben zo aan het twijfelen of ik niet de S moet bestellen! Maar als ik echt de matentabel volg van die beha zou de M goed voor mij zijn, dus dan zal dat ook wel zijn he...

Heb van het weekend een plan van aanpak gemaakt, zodat ik alles op orde heb voordat ik geopereerd word. Moet nog zo veel doen zeg!! En de tijd vliegt voorbij, dus ben benieuwd of ik dan ook echt alles gedaan krijg :-D

RZ1989 is gisteren onder het mes gegaan en gelukkig alles goed gegaan!! Nu die van mij... :-D

jeeujjjj heb er echt zin in!!!!

Xxx Liefs

Wat ben je goed bezig :D hahah

Ik zou inderdaad de maattabel aanhouden. Ik heb een L besteld en die zit echt prima :) wel op het meest strakke haakje. Maar ben ik wel blij mee want gisteren was ik aardig opgezet. Vind het echt een fijne bh :) ga die Unique ook bestellen voor na de eerste twee weken.

Heb m'n boobs gisteren voor het eerst goed naakt kunnen bekijken. Ze zijn zo mooi! Haha was helemaal happy. Vond het een beetje spannend lol

Komt helemaal goed joh maandag! Je bent in goede handen :D

@!lotte!

Spannend! Ook al bijna :D hoeveel Cc krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gio thanks! Dat zul je net zien ja op je werk :o maar! Nog even doorzetten en dan kun je relaxen!

@!lotte! Klinkt goed :D te groot is ook niet prettig. Ben je klein?

@larissa1984 zo leuk! Zoveel meiden ineens bij Frans! Leuk om alles te lezen :D hoop dat het bij iedereen suuuupermooi wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RZ1989; aaaahhhh ben echt blij voor je!!! Mij lijkt het ook zo spannend om m'n borsten voor de eerste keer echt te zien... Ik vind ze in het begin namelijk echt lelijk als ze zo opgezet zijn en misschien wel blauw ofzo?! Maar ik weet dat het wel even duurt voordat ze echt zitten zoals ze moeten zitten, dus daar houd ik wel rekening mee! Ik heb eigenlijk tegen mezelf gezegd de eerste 6 weken niet naar m'n borsten te gaan kijken, maar denk dat dat echt niet gaat lukken!!! :3: Ik ga trouwens ook de Unique bestellen voor na die 2 weken.. Las wel dat anderen op het forum zeiden dat dat echt niet nodig is, maar doe het toch maar voor de zekerheid! En ik las op de site dat je die beha ook als sportbeha kunt dragen daarna, dus dat is wel handig aangezien ik die ook de eerste keer in mijn leven nodig ga hebben!!!!

@Lotte; Vanmiddag telefoontje gehad dat ik om 10 uur aanwezig moet zijn, hoe laat moet jij?? En jij gaat voor de anatomische aan je aantal cc te zien?

@Esmiralda; ik vind het echt een super raar idee dat ik volgende week gewoon borsten heb!!! :19: Dat ik nu 'n trui aan heb waar het niet eens opvalt dat ik iets heb.. En dat ik over 'n paar weken diezelfde trui aan heb en dat ik gewoon echt borsten erin heb!!! Ik denk echt dat ik zo blij ga zijn met mijn keuze, beter gezegd ik weet het zeker! Als ik aan zulke dingen denk krijg ik direct 'n glimlach op m'n gezicht en ik denk dat dat genoeg zegt!

Ik vind het trouwens ook zo opvallend dat er veel Straten patiënten zijn, maar dat zal wel aan ons liggen dat we dat alleen zien omdat we zelf door hem worden geholpen :3:

Ik hoop ook echt dat er alleen maar positieve ervaringen uit komen en voornamelijk blije vrouwen!!!!

IK HEB ER ZIN IN!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.