Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

Hee,

Fijn dat het allemaal zo goed gaat! :)

Wel vreemd zeg dat die 2 sport bh's 2 maten verschil zijn.... Ik heb die zwarte zelf in 75E maar ik heb spijt dat ik geen F heb gepast...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Als ik zeker zou weten dat ik die 75D zou passen, dan zou ik die graag overnemen. Maar ik ben bang dat ik op een C zal uitkomen (nou ja niet "bang" bang, maar je snapt het). Vind 'm wel heel mooi met die rits en ziet er stevig uit. Is die voor Heavy Sporten (hardlopen)? Ik draag nu de Lipo maat M en die zit mij echt heerlijk. Zowel in omvang als bij mijn borsten, totaal niet te strak en ook geen striemen.

Fijn dat je herstel zo lekker loopt. Zo te lezen word je heerlijk ontzien door je zus en je man, lief hoor. Mag je heel blij mee zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen gaan we de boom zetten. Vandaag geen energie meer voor.

Ja, volgende week kom hij even langs. Zo zin in :D

Xxx

De bh is idd de heavy one. En hij zit ook super hoor. :-)

Zo ziet die er idd ook uit. Mocht je hem nog hebben over 4 weken als ik mijn maat weet (of kan ik dat nu al weten?) dan neem ik 'm van je over :)Begrijp ik het nou goed dat 'ie klein valt? Want jij hebt met 400 CC dual plane is 'ie jou dus te klein. Ik heb 320 CC gekregen, dual plane, had een A/B cup. Ben echt heel benieuwd wat ik nou nodig heb qua nieuwe BH. Maar mocht je hem eerder kwijt kunnen/willen, gewoon doen hoor.

En ja met onze kerstballen zit het wel goed dit jaar :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Sylleke, hoe gaat het?

Tword stil op t forum ...? Alles gaat toch wel goed met je boobers? Ben erg benieuwd, ze worden vast steeds mooier van jou.

Kerstboom er inmiddels staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylleke, hoe gaat het?

Tword stil op t forum ...? Alles gaat toch wel goed met je boobers? Ben erg benieuwd, ze worden vast steeds mooier van jou.

Kerstboom er inmiddels staan?

Hee lieve L-girl....

Alles goed hier hoor :D Met mijn boobies is alles goed hoor :-)

Morgen heb ik weer een verslagje. dan ben ik 6 weken PO!! Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Enne...de kerseboom is klaar!! En ik vind hem mooi.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 december 2014

Vandaag 6 weken PO. My gosh, wat is de tijd snel gegaan zeg!

Mijn Sis is hier nog steeds hier elke dag. Ze doet nog steeds alles voor mij. Al doe ik nu zelf wel meer dingen hoor.

Ze schakelt nog steeds voor mij maar ik kan het nu ook zelf.

Mijn rechter borst heeft flink gewerkt van binnen. Onder mijn oksels is het allemaal al zachter en ook zijkanten.

Zitten onder de douche doe ik ook niet meer, en was mijn haar nu helemaal zelf. Je wilt nu snel alles zelf doen en op zich gaat het wel hoor. Maar toch, ik doe toch alles op het gemakje. Er zit niemand achter mij dus waarom niet. Ze zijn al aan het bewegen maar alleen in de avonden worden ze nog hard, het wordt wel minder, maar het gebeurt nog wel.

Wat de veranderingen betreft? Nog elke dag hoor. Geen 1 dag zijn de boobies hetzelfde. Ik denk dat dat ook nog wel even zo gaat zijn. Voor mijn gevoel moeten ze nog settelen.

Links hersteld idd sneller. Zakken sneller. Wat je snel kan noemen dan hoor. Maar rechts heeft lang niet zoveel “pijn” gedaan. Met al die prikkels en steekjes. Jeuk is er nog maar easy peasy hoor.

Al met al, deze weken zijn gevlogen zeg. En, ik zou mij geen 2x meer bedenken om het zo weer te doen. Alles is mij zo reuze meegevallen zeg. De ongemakken heb je wel, maar dat kan ook niet anders.

Nu het kouder aan het worden is, merk ik dat ook heel erg goed en geen fijn gevoel. Maar dat vind ik hoor, iemand anders kan het anders ervaren. Toen mijn borsten kleiner waren merkte ik het ook wel maar nu is het meer inhoud he?

Ik zou vanaf vandaag al een beugelbh aan mogen. Maar dat doe ik nog niet. Het gevoel zegt nog niet doen. Aanstaande zaterdag heb ik weer een Salsafeest, dus misschien dan wel, maar voor de rest niet. Lekker veilig met mijn sportbeha hoor. Zalig

Het slapen? Nog steeds op mijn rug. Op mijn zij slapen lukt nog niet erg. Dus dan maar op mijn rug. Het is niet anders. Een pilletje en slapen maar, dus gaat wel goed. Ik ben nog wel steeds in de nachten wakker en de ene keer ga ik er wel uit en de andere keer niet.

Met de meds ben ik automatische gestopt. Ik heb er echt geen erg in. En die steekjes? Ach, die voel ik dan en adem een paar x en klaar. Ik weet waar het voor is dus maak mij niet druk en ga daar niet meer voor iets innemen.

Ondertussen ben ik al bezig geweest met de Kerstboom en die staat nu. Dus mijn schoonpaps zou kunnen komen als hij wil en kan.

Laat de gezellige dagen maar komen, wij zijn er klaar voor hoor.

Zoals jullie hebben gemerkt ben ik er niet elke dag meer. Ik wilde even wat tijd voor mijzelf. Ik had ook geen puf om dingen te schrijven omdat ik best wel veel moe bent geweest. En met mijn schoonpaps ging het absoluut niet goed. Het gaat nu wat beter maar dan nog, ik ben er niet gerust op. Het is nu met de dag leven denk ik.

Ik had ook nog een opmerking gemaakt over de lipoes. Iedereen moet weten bij wie jullie ze koopt. Maar als je er moeite voor doet om ze te verkopen en die vragen ga beantwoorden en uiteindelijk naar iemand anders toe gaat om ze te kopen. Prima! Zoals ik al zei gisteren, niemand moet ze kopen he? Niemand is het verplicht. Maar ga dan niet ook aan iedereen vragen of diegene ze nog te koop heb, ik geef antwoorden en uiteindelijk wordt er in dat topic niet meer gereageerd op mijn antwoorden en dan wel naar de volgende gaan om ze te kopen van iemand anders. Ook al heb ik er 2, je hoeft ze niet te kopen per 2 van mij. Niks is verplicht. Je hoeft ze helemaal niet te kopn als je niet wilt. Ik geef netjes de antwoorden op diegene haar vragen, van wie dan ook, geef dan ook antwoord en zeg, ik koop ze toch maar van iemand anders. Is helemaal prima voor mij hoor. En waar ik mij ook aan stoor is dat er dan ook het liefst gekocht wordt voor zo weinig mogelijk. De lipoes zijn echt de kosten niet hoor. Koop ze dan nieuw voor die 23.- euro. Nou, dat is wat ik wilde zeggen. En het is niet om vingers te wijzen maar wel mijn ongenoegen hier neer te zetten. Omdat ik mij daar aan stoorde. Ik wil dan ook dan dat het topic van mijn lipoes eraf wordt gehaald. Bb? Als je het topic van mij weg wilt halen..heel graag…

Dus, vandaar dat ik er minder ben. De ene keer krijg ik wel een melding dat ik bericht heb en dan weer niet. ik zal dit eens heel goed nakijken. Want ik vind het vervelend als ik berichten krijg en ik zou niet antwoorden.

Dus bij deze meiden, het is niet mijn bedoeling om niks terug te zeggen.

Maar dit en de andere redenen dat ik hier dus minder was/ben.

Liefs mij

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijpelijk meis.

Dikke knuffel en sterkte met je schoonvader.

Mocht ik je niet meer spreken de komende tijd, alvast fijne feestdagen en een top 2015 met je prachtige boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijpelijk meis.

Dikke knuffel en sterkte met je schoonvader.

Mocht ik je niet meer spreken de komende tijd, alvast fijne feestdagen en een top 2015 met je prachtige boobs!

ThnX Jane...Ik hoop dat het leuke dagen gaat worden. We weten het niet.

Jij bent over een paar daagjes aan de beurt. Voor jou ook zo spannend. Ik ga wel op je letten hoor :-) Ook jij ga mooie feestdagen hebben met je boobies..

Ik ben niet echt helemaal verdwenen, maar ben even niet zoveel als eerst hier. Even idd de andere dingen eerst.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je dat topic echt gesloten hebben? Dan kun je hem misschien niet meer verkopen?

Maakt toch niet uit als meiden overal kijken waar ze hem voor het minste geld kunnen krijgen, dat doen we in de stad toch ook ;)

Maar laat maar weten als je het gesloten wilt hebben, dan sluit ik het :)

Wat rot van je schoonvader.. Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je dat topic echt gesloten hebben? Dan kun je hem misschien niet meer verkopen?

Maakt toch niet uit als meiden overal kijken waar ze hem voor het minste geld kunnen krijgen, dat doen we in de stad toch ook ;)

Maar laat maar weten als je het gesloten wilt hebben, dan sluit ik het :)

Wat rot van je schoonvader.. Succes!

xx BB

Hoi hoiii

Nee nee daar gaat het mij ook niet om hoor bb..over dat die meiden het voor minder kan kopen. Ik zou het ook doen dan. Maar alles er omheen. Maar het is goed zo. Ik heb even mijn ding kunnen zeggen en het is goed zo.

Maar je kan hem sluiten hoor. Ik heb ze netjes in de kast. En als er iemand om verlegen zit dan hoor ik het wel :-)

En ja, mijn schoonpaps...ik hoop dat we de kerst samen nog kunnen doen. Dat zou heel fijn zijn.

ThnXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverd,

Leuk om weer eens wat van je te horen.

Ik had je ook al gemist.

Fijn dat het zo goed gaat met je boobies!

Alle goeds voor je schoonvader..

Nou sjattie, veel plezier met salsa dansen! kus en knuffel ♡ ♡ ♡

Hey lieve Linny... ik mis jullie ook. Maar first things first he. Ik vergeet jullie niet hoor

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylleke,

Fijn om weer een update van je te lezen! En helemaal begrijpelijk hoor dat je even wat minder op het forum zit. Ik merk zelf ook dat ik eigenlijk wat minder met de boobs bezig moet zijn. Ze zitten erin en nu is het wachten he, tot ze perfect zijn haha. Ook fijn om te lezen dat ze bij jou nog steeds veranderen en ook onafhankelijk van elkaar. Heb jij dan ook dat er eentje nog hoger/vaster zit dan de andere? Dat heb ik dus wel en ik vind het best lastig om geduld te oefenen. Maar ik hoop dat het weer gelijk komt.

Ik had die Hunkemuller sport BH bij jou gereserveerd, maar ik laat je hierbij weten dat ik 'm toch niet neem. Ik heb nu een andere binnen (die PI Unique en voor het hardlopen koop ik in de toekomst nog een speciale Shockabsorber BH). En dan met die 2 van de Lidl erbij heb ik wel even genoeg sport BH's. Dus ik dacht, ik laat je dat hierbij nog even weten. Want niets meer laten horen is idd niet zo netjes ;)

Succes met alles en sterkte met je schoonvader.

Dans ze volgende week! Want dat mag nu wel weer toch?

Groetjes Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylleke,

Fijn om weer een update van je te lezen! En helemaal begrijpelijk hoor dat je even wat minder op het forum zit. Ik merk zelf ook dat ik eigenlijk wat minder met de boobs bezig moet zijn. Ze zitten erin en nu is het wachten he, tot ze perfect zijn haha. Ook fijn om te lezen dat ze bij jou nog steeds veranderen en ook onafhankelijk van elkaar. Heb jij dan ook dat er eentje nog hoger/vaster zit dan de andere? Dat heb ik dus wel en ik vind het best lastig om geduld te oefenen. Maar ik hoop dat het weer gelijk komt.

Ik had die Hunkemuller sport BH bij jou gereserveerd, maar ik laat je hierbij weten dat ik 'm toch niet neem. Ik heb nu een andere binnen (die PI Unique en voor het hardlopen koop ik in de toekomst nog een speciale Shockabsorber BH). En dan met die 2 van de Lidl erbij heb ik wel even genoeg sport BH's. Dus ik dacht, ik laat je dat hierbij nog even weten. Want niets meer laten horen is idd niet zo netjes ;)

Succes met alles en sterkte met je schoonvader.

Dans ze volgende week! Want dat mag nu wel weer toch?

Groetjes Suus

Heyyy Suus

Over de 2 borsten, dat klopt hoor. Bij mij is links veel soepeler en al gezakt, nog niet helemaal. En rechts zit iets hoger nog. De gevoeligheid is wat minder aan het worden, maar nu aan de onderkant is het weer gevoelloos.

Ik smeer nu met de bio oil en voelt weird aan, ik smeer daar wel maar ik wordt er een beetje eng van.

Maar het zijn 2 verschillende borsten idd, dus ze zullen ook onafhankelijk genezen. Maar het komt goed, daar ben ik zeker van hoor :D

ThnXxx voor het doorgeven :-) Met jou hardlopen moet je dan idd maar een shockabsorber nemen. Ik denk wel dat het verstandig is. Dan is deze van de Hunkemoller niet echt goed voor.

Liefs mij

Oke, geen idee wat er allemaal omheen is, maar zal je topic over die bh sluiten dan.

ThnX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylleke.

Ik las op het forum (SvP prothese wissel) zij heeft van Dr.Nio een mail ontvangen over indalen van haar borsten.

Misschien ook iets voor jouw om het rechter BH bandje iets losser te stellen?

Je kan ook in plaatst van bio oil en andere litteken creme proberen van het Kruitvat bv

Ik snap dat je hoofd nu meer bij je schoonvader is dan hier.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylleke.

Ik las op het forum (SvP prothese wissel) zij heeft van Dr.Nio een mail ontvangen over indalen van haar borsten.

Misschien ook iets voor jouw om het rechter BH bandje iets losser te stellen?

Je kan ook in plaatst van bio oil en andere litteken creme proberen van het Kruitvat bv

Ik snap dat je hoofd nu meer bij je schoonvader is dan hier.

Liefs xx

ThnXx een goeie tip! Dat ga ik ook doen. Links is wel meer gezakt. Rechts gaat ook wel..maar langzamer. Ik maak mij daar niet druk om. Het gaat allemaal goed. Ze zijn weer gegroeid!! Maar mijn bh bandje zal ik eens wat losser doen aan de rechterkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

1 maand en 29 dagen po :1:

Wat is de tijd gevlogen zeg.

De beugelbh is aan. Maar alleen als ik weg gaat. Niet overdag. Dan laat ik ze en los, en in een seamless bh. Links is weer gaan prikken en de zenuwen doen weer hun werk. Rechts begint nu ook. Soms beide tegelijk…Oei..dan is het even vervelend.

Slapen doe ik heel soms op mijn zij. Maar dan voel ik het weer prikken…dus dan draai ik maar weer op mijn rug. Ze worden beide soepeler, links meer dan rechts, maar het trekt allemaal goed bij. Mijn litteken ziet er super uit en ik smeer niks..is niet nodig. Mijn borsten zelf smeer ik wel. of een bodylotion of de Bio Oil. Het is net wat mijn gevoel ingeeft.

Ik geniet er elke dag meer van. Ik zie de mensen wel kijken hoor. En als ze twijfelen en ze geven mij een kus en knuffel wordt ik extra tegen ze aan gedrukt. En dan weet ik het al, ze twijfelen. Even voelen of ze het echt heeft gedaan, maar vragen durven ze niet.

Als ze het wel vragen, ja! Ik heb mijn borsten laten vergroten. Ik zeg niks uit mezelf. Maar ze zien het al dus waarom zou ik het zeggen…toch?

Hier gaat alles zijn gangetje. Vogende week, 1e kerstdag mijn schoonpaps naar hier, zijn oude huis halen. Met een speciale taxi komt hij naar hier met hubbie.

Zijn favoriete eten :47: , stoofpeertjes, draadjesvlees en aardappeltjes en ijs. Hij kijkt er zo naar uit. En wij ook. Hij moet hier echt zijn huisje zien hoe het geworden is. Ik hoop dat hij trots is. Maar dat denken wij wel.

Maar, we denken ook, eenmaal dat hij weer thuis is geweest, dat het slechter zal gaan. Ik biddat het niet zo is, maar als het wel zo is? We hebben er rust in. Dit is nog wat hij wilde en dat gaan we doen.

Voor de rest leven we met de dag. Ik doe mijn ding weer langzaam terug. Als ik iets teveel hebt gedaan dan merk ik het wel aan mijn armspieren. Elke dag een beetje meer. Lukt dat niet? Dan over een paar dagen weer.

Gisterenavond naar de Dinnershow 21 on air geweest. Dat had ik nog cadeau gekregen voor mijn verjaardag van mijn lieve Salsavrienden, en dan stond gepland voor gisterenavond.

Vanavond gaan we een dansje wagen en morgen weer rustdag voor mij en mijn boobs. Dan is het weekend weer om.

In het voorjaar gaan mijn vriendinnetje en ik even vakantie houden in Tenerife. Ik heb het gewoon echt nodig. En dan is Tenerife het beste medicijn dat er is.

Nu eerst de drukke maar gezellige dagen tegemoet.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve sylleke,

Fijn weer even die update!

Gelukkig is schoonpap nog goed genoeg om naar jullie toe te komen.

Lekker zijn favoriete eten met jullie samen.

Geniet ervan!

Gelukkig ook alles goed met je boobies!

En Tenerife..

Oooh, ik ben ook zó aan vakantie toe, ben al vier jaar niet meer geweest en waarschijnlijk komend jaar ook weer niet.

Zó veel financiële tegenvallers achter elkaar gehad,pffff..

Nou schat, doe rustig aan en geniet van de feestdagen samen.

Liefs Linny Xxx ♡♡♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.