Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Whahahahahah wat ben ik toch dol op jullie he!! :57:

Maar idd, ik was nog even in de stad om verse muntthee te drinken op het terras en lekker gegeten. Toen nog even gaan shoppen. Toen weer op het terras om cappu te drinken en nu thuis!

Op naar NioMio

Even wachtuhhhhh met een cappu natuurlijk. Hij liep al wat uit. Hij was gehaast. Geeft niet hoor, ik heb geduld. Ik ben er toch.

Ik mocht naar binnen. En, laat ze maar eens zien hoor. Ok dan! Dat gaan we eens doen dan he?

Hij vond ze geweldig!! Poehee.. hij voelde er aan. Ik kneep in zijn arm en zei. Jeetje! Je hebt koude handen joh!! Hij lachen. Toen was hij voorzichtiger hoor. Hij voelde of alles goed was. Zit nog vocht in maar dat wist ik al en dat slinkt wel zei hij. Helemaal goed hoor.

Ben je zelf tevreden? En? Hoe was de pijn? Neem je nog steeds je medicijnen?

Ik ben zeker weten tevreden. De pijn? Tja, ik kreeg een paar dagen de griep erover heen dus dat was iets minder. Maar ik denk dag 3 en 4 waren het ergst. Maar ook meer door dat martelvest!!

Mijn paramolletjes? Ja, alleen ‘smorgens als ik wakker wordt, 2x. Dan ’s middags rond 15:00 uur en voordat ik ga slapen. Misschien is het niet meer nodig hoor. Maar gewoon voor alle zekerheid he?

Helemaal goed zei hij. Hij heeft de pleisters eraf gehaald. Zaten nog redelijk vast, dus voelde even eng aan en de littekens waren al genezen, wat ik al dacht. Dat gaat nu eenmaal snel bij mij.

Ik zou wel meer last kunnen krijgen van mijn tepels. Nog meer? Ehh. Je moet eens weten hoe het nu al voelt! Kan zei hij, hoeft niet. Misschien heb je er nu al last van. Van wat? Van de steekjes en zo. Je zenuwen gaan weer gevoel terug krijgen. Ehh ja dat klopt, dat heb ik dus al.

Is het pijn? Hoe kan ik het beste omschrijven? Steken, steekjes, en dat voel je soms heel goed. En ik schrik er altijd wel een beetje van. Is kort maar heftig. Maar kom op zeg! Dat overleef je echt wel hoor. Eerlijk is eerlijk, het voelt niet altijd even prettig, maar de ene keer is het heftiger dan de andere keer. En ook dat gaat weer weg. Maar zolang je dat voelt? Is het allemaal goed meisjes!

Dan doet het van binnen wat het moet doen. Je bent aan het helen.

De sportbeha die ik nu aan heb mag ik ook ´s nachts aan doen. En natuurlijk ook die Lipoelastic. Helemaal goed!! enne ? die ehh? Martelvest!! Nee joh, die is niet meer nodig. Je hersteld super goed. Ze gaan nog zakken natuurlijk en voelen dalijk soepeler maar er zit nog wel wat vocht in. Maar dat komt allemaal goed.

En! Over 5 weken mag ik gewoon de beugelbh aan! Ehhh pardon? Beugelbh? Ja hoor, dat mag van mij. Yeahhhhh superrrrrrrr

Over 3 maanden terug komen. 30 januari om 10:00 uur.

Doen we!! Helemaal geweldig.

Tot over 3 maanden dan.

Ikke ben happy, dat was ik al, maar toch! Ik weet dat ik snel herstel, maar dit is toch wel een heftige operatie, dus dan weet je het niet he?

Maar ik heb mij geen minuut zorgen gemaakt! Echt niet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh wat voelt dar heerlijk he om zo opgelucht Niomio's deur uit te wandelen? Zie je in gedachten al helemaal stralen LOL! Het compressievest ervaar ik totaal niet als martelvest. Heb dan ook niet gevraagd of ik in enkel een sport BH mag slapen. Vind het eigenlijk wel prima zo. Het enige is dat is 's morgens van die 'slaapkreukels' heb rond mn romp! Jeuken joh! Allemamaggies!

En uhhh,...over 5 weken lieve schat,...dan zijn we al 6,5 week PO hoor, dus dan eindelijk echte BH's MET beugel! Zit toch het fijnst! Ben nu haastig op zoek naar leuke bikini's, mn vakantie is namelijk geboekt! Maar ik kan ze niet zo goed vinden. Heb gister 2 oude triangel-bikini's gepast en indien nodig, zou ik deze ook aan kunnen. Maar een BV in de herfst, gevolgd door een zonvakantie in de winter,....gaan niet zo goed samen als je nog nieuwe zomer items moet scoren! :93:

Maar ben blij voor je lieve Syll! Geniet van je heerlijke weekend! Dikke kusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh en of dat het zalig voelt als je die deur weer uitloopt he? Wow!!

Ik was er al van overtuigd dat alles goed was hoor, maar om het bevestigd te krijgen is het nog fijner he?

Oh maar dat martelvest? Zoals hij het ook noemde hahaha, hij kwam er zelf mee. Ik had niet eens iets gevraagd. want ik had al zoiets dat ik het dus nu nog 5 weken aan moest houden en had mij daar ook bij neergelegd. Dus dit was een heel lekker toetje op de slagroom :45:

En in het begin vond ik het vest zalig, maar ik kon er niet meer mee slapen ook omdat het steeds strakker ging zitten. De rits stond er elke morgen al in bij mij en dat lijk me niet echt goed.

En ja! wat je zegt, dan zijn we al 6,5 weken po. Daar sta je niet bij stil he?? En ohh die beugelbh's..geweldig he!! Ik kijk er naar uit tegen die tijd om ze te gaan kopen hoor. Spannend weer. Een nieuwe fase wat boobies betreft he?

Ohh die nieuwe bikini's .. ja, dat lijk mij ook wel lastig idd. Er is wel overal uitverkoop hoor, dus kijk ook even bij Livera en Hunke...want daar heb ik ze nog zien hangen.

En dit wordt een heel fijn weekend idd!

Morgenvond lekker naar een Salsaparty en nee!! Niet dansen maar wel mooi zitten :1bouncingboobs: Ehh niet zo dus he? Maar echt mooi zitten hahahahaha

Jij ook een heel fijn weekend lieve Leintje..dikke :53: Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh fantastisch syl..daar ben je al vanaf,woehoew!!!

Jij bent toch echt wel een voorbeeld hoor hier,ik hoop dat mijn herstel ook zo mag verlopen als het jouwe...dan zal ik al heeeel blij zijn...:-)

Have fun morgen op je salsaparty...kvermoed wel dat je voetjes en beentjes zullen gaan kriebelen om mee te gaan dansen haha...

Maar nog effe,in no time ga jij terug mogen gaan dansen en shaken en het dak er af doen vliegen!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh fantastisch syl..daar ben je al vanaf,woehoew!!!

Jij bent toch echt wel een voorbeeld hoor hier,ik hoop dat mijn herstel ook zo mag verlopen als het jouwe...dan zal ik al heeeel blij zijn...:-)

Have fun morgen op je salsaparty...kvermoed wel dat je voetjes en beentjes zullen gaan kriebelen om mee te gaan dansen haha...

Maar nog effe,in no time ga jij terug mogen gaan dansen en shaken en het dak er af doen vliegen!!!

Xxx

Ohh mijn voetjes en beentjes zullen gaan wiebelen hoor.. die kunnen niet stil zitten he :-)

En ja, mijn herstel..poehee!! Super he? Ik had dit wel al verwacht hoor..maar kan altijd naar de andere kant op gaan he?

I'm such a lucky girl...

En over het voorbeeld? Hier? Ik hoop het zo lieve Barb..ik wil mijn ervaringen zo graag delen. En iedereen gaat er ook anders mee om he!

Nog heel even en dan mag jij ook. Ook ik sleep je er doorheen hoor!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh mijn voetjes en beentjes zullen gaan wiebelen hoor.. die kunnen niet stil zitten he :-)

En ja, mijn herstel..poehee!! Super he? Ik had dit wel al verwacht hoor..maar kan altijd naar de andere kant op gaan he?

I'm such a lucky girl...

En over het voorbeeld? Hier? Ik hoop het zo lieve Barb..ik wil mijn ervaringen zo graag delen. En iedereen gaat er ook anders mee om he!

Nog heel even en dan mag jij ook. Ook ik sleep je er doorheen hoor!!

Xxxx

Haha,daar reken ik op...:-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je houding..positiviteit en alles daar om heen hier zeer zeker aan mee werkt. En vooral niet toegeven aan alles om je heen. En daar bedoel ik mee..reactie's..de pijnen die je voelt. Dat je weet dat je dat en dat zal gaan krijgen.

Wees je ervan bewust dat iedereen anders dus ook anders hersteld.

Liefs mij ♡♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.