Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

Aankleden etc.o ook nog n uur thuisgewerkt. Dag 3 po zelf gedoucht en haren gewassen. Dag 4 boodschappen lopend gedaan (en daarna iets vergeten dus kort autogereden. Dag 6 thuisgewerkt en dag 7 op locatie gewerkt (fiets trein en lopen). Had uiteraard ook soortgelijke klachten. Slaap op dag 1 na elke dag goed (gebruikte de 1e 5 dagen paracetamol en n slaappil in de avond en brandnetelthee). Ook even mijn ervaring dus. In het begin vooral vocht en lastig rugslapen. Pijnlijk gevoel op borst bij opstaan. Armen bijna geen last van gehad. Daarna links in oksel pijnlijk. Erg moe opgezette buik en nog 4 kg aangekomen tot nu. Sinds 2 dagen last van steken. Nu dag 15 po. Groeten

Voor de spier anatomisch 395 cc. Mr ben single mama hè dus heb ook niet heel veel keuze (en heb mn ex niet ingelicht )

Oh ja voor de spier, dat scheelt wel hoor. Ik heb ze dual plane laten zetten.

Jij hebt nu je eigen kerstballen vast mooi verpakt onder de boom liggen ...... ;) hihihi

hahahaha L-girl!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Zaaaalig altijd weer om jouw verslagjes te lezen...hoewel verslagjes??? Ehhh zeg maar verslag...hahaha...

Jij begint er er komt geen einde aan he...helemaal geweldig!!!

Ongelooflijk hoe jij door je herstel huppelt he...ja,je hebt zeer zeker pijn maar hoe jij daar mee omgaat...chapeau!!!

Er doen er maar weinig jou na...:-)

Ooooh de kerstperiode...how cool is that!!!

Ik hou van die tijd...overal lichtjes,versieringen een grote prachtige weelderige trotse kerstboom vol met gekleurde pakjes met grote strikken eronder,haardvuurtje dat gezellig meeknetterd...iedereen op zen best gekleed...kerstliedjes zingen met het hele gezin...een grote lekkere kalkoen op tafel...sneeuw(al zien we daar steeds minder en minder van)....'zucht'....'Dreaming of a white Christmas'...en dit jaar met twee extra grote kerstballen hahaha!!! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Hilarisch! Maar over kerstballen gesproken,....mijn moeder had ooit de kerstboom opgezet met extreem grote kerstballen. Ok, 2 vriendinnen kwamen op mijn verjaardag. 1 vriendin was met onze Jack Russel aan het spelen en de ander zat de kerstboom te bekijken,...waarop zij zegt: "ook grote ballen"! Die ene vriendin eens goed naar de Jack kijken,...nog eens kijken,...kijkt mij aan (ik lag plat van het lachen) en nog eens naar de hond, vraagt ze heel verbaasd: "Zo groot zijn die ballen toch niet?!" :45:

Maar ladies,...met onze ballen zullen we een geweldige kerst hebben hoor! No worries! :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid, je maakt er inderdaad een mooi verslag van om ons een kijkje in jouw leven te geven. En ons te laten delen in je (on)gemakken en pijn. Fijn om te lezen. En je bent net als mij lekker positief. Is de beste instelling :-)

Zelf weet ik nog van mijn operatie in 2007 dat ik vrij weinig pijn had. (Toen achter de spier) Dezelfde avond nog beneden aan tafel zat.

Wel steken in mijn borst en gevoelloosheid, nu nog. En kon ik moeilijk uit bed komen.

Maar nu ga ik dp, ik weet niet wat dit voor me gaat doen qua ongemakken. En wat Nio van binnen aantreffen zal natuurlijk.

Maar ik ga ervan uit dat het wel mee gaat vallen. Alleen even bekijken hoe ik het met slapen doe. Ik heb al mijn hele leven rugpijn en heb sinds vorige zomer uitgevonden lage artrose te hebben. En ik is kraakbeen in mijn knieën. Hierdoor heb ik altijd zo'n pijn na het slapen. Ik zal proberen zoveel mogelijk uit bed te zijn haha.

Enne.. Kerst..

Ik snap ZOOO wat jullie bedoelen met die versieringen. Hahahha Mijn vriend is ook zo'n directe vent. Ruzie's beginnen al met de lichtjes. En dan komen die ballen.. Nou hij is het meestal zat en laat mij het doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Hilarisch! Maar over kerstballen gesproken,....mijn moeder had ooit de kerstboom opgezet met extreem grote kerstballen. Ok, 2 vriendinnen kwamen op mijn verjaardag. 1 vriendin was met onze Jack Russel aan het spelen en de ander zat de kerstboom te bekijken,...waarop zij zegt: "ook grote ballen"! Die ene vriendin eens goed naar de Jack kijken,...nog eens kijken,...kijkt mij aan (ik lag plat van het lachen) en nog eens naar de hond, vraagt ze heel verbaasd: "Zo groot zijn die ballen toch niet?!" :45:

Maar ladies,...met onze ballen zullen we een geweldige kerst hebben hoor! No worries! :57:

En..ik zie het nu natuurlijk weer voor mij he :45:

En dat wij de mooiste kerstballen hebben dat is 1 ding van zeker is. Maar ik ga ze niet in de boom hangen hoor. Ze blijven lekker bij mij "hangen" :1bouncingboobs::153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid, je maakt er inderdaad een mooi verslag van om ons een kijkje in jouw leven te geven. En ons te laten delen in je (on)gemakken en pijn. Fijn om te lezen. En je bent net als mij lekker positief. Is de beste instelling :-)

Zelf weet ik nog van mijn operatie in 2007 dat ik vrij weinig pijn had. (Toen achter de spier) Dezelfde avond nog beneden aan tafel zat.

Wel steken in mijn borst en gevoelloosheid, nu nog. En kon ik moeilijk uit bed komen.

Maar nu ga ik dp, ik weet niet wat dit voor me gaat doen qua ongemakken. En wat Nio van binnen aantreffen zal natuurlijk.

Maar ik ga ervan uit dat het wel mee gaat vallen. Alleen even bekijken hoe ik het met slapen doe. Ik heb al mijn hele leven rugpijn en heb sinds vorige zomer uitgevonden lage artrose te hebben. En ik is kraakbeen in mijn knieën. Hierdoor heb ik altijd zo'n pijn na het slapen. Ik zal proberen zoveel mogelijk uit bed te zijn haha.

Enne.. Kerst..

Ik snap ZOOO wat jullie bedoelen met die versieringen. Hahahha Mijn vriend is ook zo'n directe vent. Ruzie's beginnen al met de lichtjes. En dan komen die ballen.. Nou hij is het meestal zat en laat mij het doen.

Ik ben dol op schrijven, en met mijn verslagen hoop ik altijd wel dat er 1 iemand er iets aan heeft. Je kan niet weten he? hahahaha

En alleen maar rugpijn hebben is absoluut niet fijn!! Ik heb al heel mijn leven hoofdpijn..maar wonder boven wonder? Nog helemaal niet gehad sinds de operatie...joehoeeee

Enne Kerst? Geweldige tijd indeed hoor. Ik ben er dol op. En die versieringen?? Ik laat hubbie mee helpen. Nu moet het wel, en als het kan als die weg is ga ik het verhangen whahahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Hilarisch! Maar over kerstballen gesproken,....mijn moeder had ooit de kerstboom opgezet met extreem grote kerstballen. Ok, 2 vriendinnen kwamen op mijn verjaardag. 1 vriendin was met onze Jack Russel aan het spelen en de ander zat de kerstboom te bekijken,...waarop zij zegt: "ook grote ballen"! Die ene vriendin eens goed naar de Jack kijken,...nog eens kijken,...kijkt mij aan (ik lag plat van het lachen) en nog eens naar de hond, vraagt ze heel verbaasd: "Zo groot zijn die ballen toch niet?!" :45:

Maar ladies,...met onze ballen zullen we een geweldige kerst hebben hoor! No worries! :57:

Hilarisch hahahhahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bobbelein!! :45: Hilarisch van die ballen!!

Maar Sylleke, gaat dus ook lekker bij jou! Super!

Maar die kerstboom kun jij toch gewoon mee helpen, of wanneer ga je die opzetten? :) Gewoon trapje erbij ;)

Leuk die verslagen Sylleke! Hebben anderen echt wat aan :)

xx BB

Ja ik hoop dat ze er iets aan hebben. Ik kan mijn verslagen maken en anderen ermee helpen. 2 voor de prijs van 1...:45:

Ja ik ga wel een trapje erbij pakken hoor. Want ik wil het zelf ook wel doen, het is zo leuk!

Bij mij gaat het wel goed ja. Alleen nu waren mijn borsten weer keihard, dus dat beetje soepelheid wat ik had, is weer even weg nu, En nu zag je de randen weer een beetje. Ik weet niet hoe het komt..maar het zal goed komen. Ze doen ook "pijn" kan het geen pijn noemen hoor. Als ik ze aanraak voelt het dof zeg maar. Maar het is ook mijn huid wat een beetje zeer doet.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoop dat ze er iets aan hebben. Ik kan mijn verslagen maken en anderen ermee helpen. 2 voor de prijs van 1... :45:

Ja ik ga wel een trapje erbij pakken hoor. Want ik wil het zelf ook wel doen, het is zo leuk!

Bij mij gaat het wel goed ja. Alleen nu waren mijn borsten weer keihard, dus dat beetje soepelheid wat ik had, is weer even weg nu, En nu zag je de randen weer een beetje. Ik weet niet hoe het komt..maar het zal goed komen. Ze doen ook "pijn" kan het geen pijn noemen hoor. Als ik ze aanraak voelt het dof zeg maar. Maar het is ook mijn huid wat een beetje zeer doet.

Xx

Ik had dat vorige week ook, dacht ineens, hey ze zijn soepel! En een dag later,...weg! Niet zo welkom terug hardheid! Maar inmiddels worden ze alleen hard als ik echt teveel gedaan heb of erg moe ben en dat wordt ook steeds minder. Dus geduld maar weer :100:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd. Dat harde gevoel is niet fijn idd. Ik kan ook niet echt zeggen dat ze dan super soepel zijn, maar, als ik liep dan bewogen ze wat en de druk is er dan af. maar vandaag...poehh echt zo'n dag dus dat het niet lekker zit.

Ik doe eigenlijk gewoon helemaal niks. En dan heb je nog wel het schuldgevoel naar Sis en hubbie, maar zij vinden dat ik rustig aan moet doen, wat ik dus echt doe. maar vandaag ben ik enorm moe. Niet normaal meer. ik werd al zo wakker vanmorgen. En voelde dat mijn borsten dus al hard waren.

Maar, morgen weer een nieuwe dag he? Dan zal het vast beter zijn...

En idd, het toverwoordje: Geduld...

Ik heb het echt wel hoor, maar vond het zo raar ineens.

Maar hoe kan je nu zien of het vocht weg is? Dat vraag ik me wel af.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Hilarisch! Maar over kerstballen gesproken,....mijn moeder had ooit de kerstboom opgezet met extreem grote kerstballen. Ok, 2 vriendinnen kwamen op mijn verjaardag. 1 vriendin was met onze Jack Russel aan het spelen en de ander zat de kerstboom te bekijken,...waarop zij zegt: "ook grote ballen"! Die ene vriendin eens goed naar de Jack kijken,...nog eens kijken,...kijkt mij aan (ik lag plat van het lachen) en nog eens naar de hond, vraagt ze heel verbaasd: "Zo groot zijn die ballen toch niet?!" :45:

Maar ladies,...met onze ballen zullen we een geweldige kerst hebben hoor! No worries! :57:

Whahahaha...Bobbelein,echt....dees kan ni meer...ik zie dat dus gewoon voor mij he!!! :45:

Fantastisch!!!!

Tgoooh,wat ik hier toch al niet heb af gelachen met iedereen...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik moet er ook weer om lachen! Het was echt te grappig, zeker omdat we nogal bleu waren toendertijd, waren een jaartje of 13/14 ofzo....

Maar over dat vocht Syll, ik denk dat het weg is als je borsten niet meer zo enorm glimmen, en ik heb ooit iets gehoord dat wanneer je me je vinger drukt op de plek waar vocht zit het dan direct moet terugveren, dan is het vocht weg. Of juis andersom? Nou ja, anyway,....als je niet meer plast, dan is het vocht opgelost! :wacko: Nee, ik weet het echt even niet hoor...ik lul soms ook maar wat :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha mutsje.

Nah ja. dan heb ik nog wel wat vocht hoor, vandaag glommen ze weer als een hondelul in de maneschijn. Maar ze staan ook enorm strak zoals ik al zei. En gisteren glommen ze dus niet meer.

Maar klopt wel wat je zegt hoor over dat indrukken. Dan veert het idd terug.

Ok enne. als ik niet meer moet plassen dan is alles opgelost? ehhhh???? :45::45:

Maar, dat kan ook wel kloppen hoor. Want de ene keer plas ik zeker meer dan andere keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslagje PO dag 17

06-11-2014

Het in slaap komen duurt even hoor. Ik ben me steeds aan het goed leggen. Niet makkelijk vind ik. Als ik eenmaal slaap? Dan slaap ik ook.

Vanmorgen weer om 05:00 uur wakker. Maar dat komt nu door de kiddy’s. Die komen altijd rond die tijd op mij liggen.

Smokey ligt de hele nacht tussen mijn benen. Dan komt Oliver, die ligt er dan net boven, maar dan aan de zijkant en dan komt mijn meisje, heel voorzichtig, altijd, op mij liggen. Alleen nu? Nu lag ze echt op mijn boobies.

Sorry liefje, maar ik moet je een beetje laten zakken. Dan is het net! Uit te houden.

En het zijn niet echt mijn boobies, ja. wel als ze erop gaat liggen. Maar het is meer mijn rug, schouderbladen etc etc. Daar wordt ik ondertussen een beetje dol van hoor

Ik kan ook best lang met opgetrokken benen liggen en dan voel ik het langzaam wegtrekken. Maar, dat is ook maar voor even. Ik ben weleens zo in slaap gevallen en wakker geworden.

Ik heb geprobeerd om op mijn zij te slapen. Tenminste, half op mijn zij dan wel. Want ik vind het eng. En lag nog niet echt lekker dus dan maar weer op mijn rug.

Nu al uit bed sinds 07:00 uur.

Ben aan al die meisjes aan het denken die nu voor hun bv gaan. Wat zal het allemaal spannend zijn zeg. Steeds als er weer iemand moet, moet ik aan mijn dag denken. Zo gaaf toch wel.

Ik was toen alleen maar hyper om wat er allemaal aan het gebeuren stond en hoe het allemaal eraan toe ging. Zenuwachtig was ik totaal niet.

Vandaag zal in het teken staan van alle meisjes die nieuwe meisje krijgen en ik denk aan ieder van hun. Juist omdat ook ik nu weet hoe het is.

Vandaag zou mijn vriendinnetje mijn gezicht komen doen maar ik heb afgezegd, ik ben gewoon te moe.

Nog even doorzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat herken ik nog al te goed Syl , het slapen ... Je zelf inderdaad goed leggen , een houding vinden zodat je

de pijn in je rug minder voelt , z'n beurs gevoel , z'n blahhh... gevoel . Het tegen opzien om te gaan slapen en

dan z'n heel ritueel vooraf om zonder pijn te kunnen en willen slapen ... Zucht .. Gebroken was ik .

Denken dat de pijn nooit meer weggaat ... Beetje wanhopig werd ik er van .

Dan maar op je zij slapen wat totaal niet lukte .. Kriegel werd ik ervan ..

Heeft even geduurd en wat een verademing om voor het eerst heerlijk op mijn zij te slapen ,

zonder het eng te vinden zonder pijn .... heeeeeeerlijk !

Komt goed Syl !

Je bent ons borsten mama , je denkt aan alles en iedereen , nee niet gaaf , gewoon heel erg lief !

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat herken ik nog al te goed Syl , het slapen ... Je zelf inderdaad goed leggen , een houding vinden zodat je

de pijn in je rug minder voelt , z'n beurs gevoel , z'n blahhh... gevoel . Het tegen opzien om te gaan slapen en

dan z'n heel ritueel vooraf om zonder pijn te kunnen en willen slapen ... Zucht .. Gebroken was ik .

Denken dat de pijn nooit meer weggaat ... Beetje wanhopig werd ik er van .

Dan maar op je zij slapen wat totaal niet lukte .. Kriegel werd ik ervan ..

Heeft even geduurd en wat een verademing om voor het eerst heerlijk op mijn zij te slapen ,

zonder het eng te vinden zonder pijn .... heeeeeeerlijk !

Komt goed Syl !

Je bent ons borsten mama , je denkt aan alles en iedereen , nee niet gaaf , gewoon heel erg lief !

:53:

Inderdaad Caro! Wat is ze lief he? Dikke kus Syll XX En echt, gewoon op je zij gaan liggen! Ligt heerlijk en er kan niks gebeuren! Ik heb sinds 2 nachten wel een rolkussen in mn rug, zodat ik niet op mn rug draai. Want ik werd dus steeds met mn armen boven mn hoofd wakker en dat wil ik natuurlijk niet! :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat herken ik nog al te goed Syl , het slapen ... Je zelf inderdaad goed leggen , een houding vinden zodat je

de pijn in je rug minder voelt , z'n beurs gevoel , z'n blahhh... gevoel . Het tegen opzien om te gaan slapen en

dan z'n heel ritueel vooraf om zonder pijn te kunnen en willen slapen ... Zucht .. Gebroken was ik .

Denken dat de pijn nooit meer weggaat ... Beetje wanhopig werd ik er van .

Dan maar op je zij slapen wat totaal niet lukte .. Kriegel werd ik ervan ..

Heeft even geduurd en wat een verademing om voor het eerst heerlijk op mijn zij te slapen ,

zonder het eng te vinden zonder pijn .... heeeeeeerlijk !

Komt goed Syl !

Je bent ons borsten mama , je denkt aan alles en iedereen , nee niet gaaf , gewoon heel erg lief !

:53:

Inderdaad lieve Caro, wanhopig is het goede woord. Niet van mijn boobies maar wel van mijn rug. Ik weet ook dat dit zal overgaan hoor. Maar toch he? En dan zo moe zijn...pfffff

Maar, ik mag niet klagen en wil dat ook absoluut niet hoor. Vanavond weer een nachtje slapen. Misschien gaat dat dan wel weer beter. En zo denk ik gewoon elke avond he?

En ik kijk ook uit naar op mijn zij te slapen. Zo lekker joh! Maar, die dag gaat er komen, vroeg of laat :D

Jij = ook lief! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.