Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zag er erg tegen op om te gaan slapen , elke avond mijzelf weer naar boven slepen , met de gedachte wat gaat deze

nacht weer worden ... Zo ontzettend mee bezig geweest .. En inderdaad zo moe , moe van het slechte slapen .

Maar echt .. het komt zo weer goed .. Je gaat je slaap zo weer goed inhalen , als een blok zal je snel weer inslaap vallen ,

zonder het hele ritueel vooraf .. Nog even , nog even ...

En nu op het verlossende woord wachten van onze Barb !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaa onze Barb!! Ze ligt al op haar bedje nu...en die is zenuwachtig!! Geloof mij whahahahaha\

Ja, die nacht komt eraan hoor dat ik beter zal gaan slapen he? Komt goed..komt goed...zeg ik steeds tegen mezelf hahahaha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Die katten! Ongelooflijk inderdaad! Onze kat gaat meestal bij mn vriendin liggen, tenzij ik alleen thuis ben, dan moet ie wel bij mij. Nou, hij weet op het moment donders goed dat hij niet bij mij moet zijn, heeft afgelopen 2,5 week maar 2 pogingen gedaan en dat was het. Vanmorgen ben ik wel even met hem aan het slepen geweest, paar keer optillen en op mn schoot zetten. Maar dan wilt ie toch hoger kruipen dan dat ik goed vind en dat mag ie dus echt niet! Straks zet ie zn nagels uit,...wordt ik net als een ballon door de woonkmr geschoten! :45:
Link naar reactie
Delen op andere sites

He Syl heb je al geprobeerd om een kussen in je knieholtes te leggen? Dat kan helpen tegen de rugpijn :)

Nee! Nog niet. Dat ga ik vanavond ook proberen. Maar ik heb een elektrische bed en heeft al in alle standen gestaan hoor, maar dat helpt ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Die katten! Ongelooflijk inderdaad! Onze kat gaat meestal bij mn vriendin liggen, tenzij ik alleen thuis ben, dan moet ie wel bij mij. Nou, hij weet op het moment donders goed dat hij niet bij mij moet zijn, heeft afgelopen 2,5 week maar 2 pogingen gedaan en dat was het. Vanmorgen ben ik wel even met hem aan het slepen geweest, paar keer optillen en op mn schoot zetten. Maar dan wilt ie toch hoger kruipen dan dat ik goed vind en dat mag ie dus echt niet! Straks zet ie zn nagels uit,...wordt ik net als een ballon door de woonkmr geschoten! :45:

:45: :45: waarom zie ik dat nu voor mij?? Pssssstttttttttt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Grappig! Je bent ook erg visueel ingesteld. Ik ook! Ik ben met een dove zus opgegroeid en gebarentaal is heel visueel, ik luister dus ook als het ware in plaatjes. Soms heel makkelijk, soms heel duidelijk. Vaak ook heel smerig en nog vaker heel grappig! :6:

Ok ik ga ff shoppen. Stuurt iemand even een postduif als Barb weer boven water is? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Grappig! Je bent ook erg visueel ingesteld. Ik ook! Ik ben met een dove zus opgegroeid en gebarentaal is heel visueel, ik luister dus ook als het ware in plaatjes. Soms heel makkelijk, soms heel duidelijk. Vaak ook heel smerig en nog vaker heel grappig! :6:

Ok ik ga ff shoppen. Stuurt iemand even een postduif als Barb weer boven water is? X

Idd, ik ben ook visueel ingesteld. Ook als ik het niet wil!!! Hilarische..maar dat begrijp je wel he :45:

Enne jullie zijn ook lief Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Grappig! Je bent ook erg visueel ingesteld. Ik ook! Ik ben met een dove zus opgegroeid en gebarentaal is heel visueel, ik luister dus ook als het ware in plaatjes. Soms heel makkelijk, soms heel duidelijk. Vaak ook heel smerig en nog vaker heel grappig! :6:

Ok ik ga ff shoppen. Stuurt iemand even een postduif als Barb weer boven water is? X

Postduif!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Syl

Bij mij was de rugpijn ook erger dan mijn bv ik ben na een week, half op mijn zij gaan slapen met als ondersteuning een kussen onder mijn borst.

En wat Boho ook aangaf een kussentje tussen je knieen,en misschien kan iemand je rug voorzichtig masseren.

Ik wil je zelfs zo ontlasten dat je wel wat pijn na mij mag sturen.

Liefs xx

PS

Ik probeerde een link te plaatsen maar dat lukt niet,je zei laatst dat je BH zo strak zat misschien dat een verlengstuk voor je BH helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa onze Barb!! Ze ligt al op haar bedje nu...en die is zenuwachtig!! Geloof mij whahahahaha\

Ja, die nacht komt eraan hoor dat ik beter zal gaan slapen he? Komt goed..komt goed...zeg ik steeds tegen mezelf hahahaha

Xxx

Jaaaaaa hoor,neem dat maar van mij aan...ik was ontzettend zenuwachtig,da wilde ni weten,tgooh....:-)

I know the feeling sweety...mijn rugje doet nu ook zo'n pijn...'weihh'

Maar ja,idd hoort er bij...maar weet nog van men eerste bv dat ik dat slapen ook een hel vond toen...geen één houding was goed...en nu is het al niet veel beter...tssss

Maar,dat gaat snel weer over...binnekort liggen we heerlijk op ons zijtje te knorren...hihi

And for now dear forum mommy,sweet dreams...xxx :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Syl

Bij mij was de rugpijn ook erger dan mijn bv ik ben na een week, half op mijn zij gaan slapen met als ondersteuning een kussen onder mijn borst.

En wat Boho ook aangaf een kussentje tussen je knieen,en misschien kan iemand je rug voorzichtig masseren.

Ik wil je zelfs zo ontlasten dat je wel wat pijn na mij mag sturen.

Liefs xx

PS

Ik probeerde een link te plaatsen maar dat lukt niet,je zei laatst dat je BH zo strak zat misschien dat een verlengstuk voor je BH helpt.

Ja lieve Ank, dat zei mijn zus ook al over dat verlengstukje. Maar ik heb zo´n hele band aan haakjes aan de voorkant en die haakjes ben ik nog niet tegen gekomen. Dus nu overdag? doe ik mijn bh even uit, zo los gaat ook niet want mijn huid is ook overgevoelig. Ik kan er niks op verdragen. En dan is het wel even lekker als die uit is.

En wat je zegt ja, heel die bv stelt niks voor...je snap wel wat ik bedoel. De meeste ongemakken zijn toch echt het rug slapen! Maar ook mijn schouderblad he? Vooral aan de rechterkant.

En ik heb dat toch ook moeten doen met mijn ogen toen, en lang niet zoveel last van gehad dan nu. Zo weird!!

Ik heb nog gezegd dat dat geen probleem voor mij zou zijn. Die woorden neem ik dus echt terug!

Ik heb vannacht nog hoger gelegen. 1 kussen lager gelegd, dus echt dat ik met heel mijn schouders erop lag, en geen pijn gehad. Ik heb ook een speciale kussen die mijn nek en schouders ontlasten. Dus daar heb ik dan ook nog op gelegen en dan lig mijn hoofd in de "gat" zeg maar. En het inslapen duurde wel even maar uiteindelijk heb ik fantastische geslapen. half 9 pas wakker. Vanmorgen om 07:00 uur even. Hubbie had een bakje koffie gezet met mijn meds, maar ik ben terug in slaap gevallen :D

Dus we hebben weer een nieuwe dag voor de boeg. Mijn borsten? staat weer minder druk op en ze zijn/worden zo mooi..

Als ik daar naar kijk maakt het alles weer goed

Poehheeee Ik drink nu weer heel veel water en moet idd weer veel plassen. Ik denk dat ik het toilet lekker in de woonkamer ga zetten hoor :45:

We moeten hier even doorheen he? En dat komt goed. Alles komt goed....alles....altijd

Xxx

Btw..lief dat je wat pijn van mij wilt overnemen!! :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaa hoor,neem dat maar van mij aan...ik was ontzettend zenuwachtig,da wilde ni weten,tgooh....:-)

I know the feeling sweety...mijn rugje doet nu ook zo'n pijn...'weihh'

Maar ja,idd hoort er bij...maar weet nog van men eerste bv dat ik dat slapen ook een hel vond toen...geen één houding was goed...en nu is het al niet veel beter...tssss

Maar,dat gaat snel weer over...binnekort liggen we heerlijk op ons zijtje te knorren...hihi

And for now dear forum mommy,sweet dreams...xxx :55:

Heeee lief lief zoeteke van me!!

Ik heb heerlijk geslapen. en JIj?? ik ga snel kijken bij jouw verslag. Ik heb het gisterenavond wel al gelezen maar was te moe om het te lezen. Dat ga ik nu heel snel op antwoorden hoor!!

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslagje PO dag 19

09-11-2014

Vanmorgen weer wakker geworden met rugpijn. Het zit steeds rond de middel en dan zo naar mijn schouderbladen toe. Ik ga er bijna..ik zeg bijna aan wennen!!

Omhoog komen? Doe ik lekker via mijn bedje. In het begin deed ik het zelf maar dan was iets teveel van het goeie, van dan werden mijn boobs gelanceerd. Dus maar ff niet meer doen he? Us nu kom ik rusitg recht, blijf lekker zo even zitten, en dan kom ik langzaam het bedje uit.

Waar ik nu ook meer last van ga krijgen is onder mijn oksels. Iedereen heeft het in het begin..dacht ik. Maar nee, Sylleke moet het weer andersom doen. Maar het mag geen naam hebben hoor. Ik voel mijn spieren daar, het is net alsof ik me 100x heb opgedrukt..zoiets wel. Maar ook dat gaat wel weg.

In slaap komen gaat sneller en ik ben steeds later wakker. Ik wordt wel eerst wakker rond 05:00 uur door mijn kiddy’s natuurlijk. Die komen dan gezellig op mij liggen en slapen dan daar ook nog wat uurtjes.

Onder de douche ga ik nog steeds lekker zitten. Stoeltje hangt toch in de douche dus waarom zou ik dan blijven staan he?

Maar als ik zie hoe snel de dagen gaan? Poehee..snel dus. Ik laat elke dag mijn borsten even uit mijn beha. Blijf wel netjes zitten op de stoel en zit een beetje op mijn lappie of kijk tv. Maar het is zalig als ze even uit de bh zijn hoor. Hij knelt nog steeds, het laat behoorlijk veel striemen achter. Maar ik ga nu niet meer nieuwe kopen hoor. Tenminste, niet deze dan.

Misschien aankomende week toch weer wat gaan autorijden en even met Sis naar de stad en even bij de Hema kijken voor een andere sportbeha. Dat zal denk ik ook wel schelen. De lipoe zal ik in de nachten blijven dragen en ook die van de Hunkemoller, maar voor overdag toch maar een andere. Denk niet dat dat kwaad kan. ThnX Lein voor de tip.

Verder vandaag nog even rustig aan. Genieten van de zon. En dan is het om 15:00 uur weer ons Cubaanse Matinee in Etten-Leur. En nee, dansen doen we niet, maar wat foto’s shooten doen we wel hoor,wat aan de kassa zitten, beetje met de mensen beppen.

Dus ik ga weer anderhalf uur vantevoren douchen, want tijd heb ik op het moment wel nodig hoor. Ik doe echt alles op het gemakje, om vervolgens alsnog kapot te zijn.

En nee natuurlijk ligt het niet eraan dat ik nu 50 jaartjes jong bent. Ligt echt aan mijn boobies hoor. tsss ik hoor jullie denken. Ik ben gewoon, zoals sommige meiden hier zeggen, een “jonge blom” en ze hebben echt gelijk. Alleen nu ff niet.

De thee? Die komt onderhand mijn strot uit. Dus ik wissel dat echt af nu met heel veel water en natuurlijk mijn koffie, want die kan ik echt niet missen. Plassen moet ik nog steeds heel veel, ik ben er nog niet mee gestopt “Lein” LOL

Enjoy your day Girls!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee idd. Het is ook niet fijn hoor. En juist omdat mijn huid zo gevoelig is doe ik er al die kussentjes in die ik gekregen had van de lieve zusters in het parkkliniek. Ik had een heel zakje van haar gehad en die ztten zalig. Maar uiteindelijk drukken die ook door he?

Maar is het deze bh die jullie hebben??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar bedenk mij nu? Ik kan die nog niet over mijn hoofd doen. Ik zit nog met mijn armen. Ik mocht nog niet zwaaien :48: van NioMio maar wel maar mijn haren borstelen :45:

Dus hoe ga ik deze bh dan aan doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.