Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

En nee natuurlijk ligt het niet eraan dat ik nu 50 jaartjes jong bent. Ligt echt aan mijn boobies hoor. tsss ik hoor jullie denken. Ik ben gewoon, zoals sommige meiden hier zeggen, een “jonge blom” en ze hebben echt gelijk. Alleen nu ff niet.

Ja maar lieve schat.. ik deed ook zeker wel 2 uur over douchen omdat ik helemaal verrot was... lekker alles op me gemakkie hoor! zodra ik wat had gedaan begon alles weer te draaien enzo..

En ik ben 26 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was idd weer geweldig. Te gekke middag en avond weer gehad. Toch 1 bachata en 1 kizomba gedanst (met de armen naar beneden) maar het was wel ff lekker.

Het is echt een straf om niet te mogen dansen hoor.

Verder lekker aan de kassa gezeten..mensen kijken..zalig!!

Met de halve salsascene naar de Mac geweest. Ideaal, die zit er lekker tegenover.

Ik hoop wel dat de pijn in mijn linkerborst weg gaat. Om eerlijk te zijn heb ik mij vandaag wel een beetje druk gemaakt.

Het krampt echt heel erg, heel vervelend gewoon. Ik ben ermee opgestaan en geen aandacht aan gegeven. Maar het voelt soms echt shit. Het hoeft niks te zijn, dat weet ik hoor. Rechts is nu pas heel af en toe. Dus ik ga van het positieve uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar lieve schat.. ik deed ook zeker wel 2 uur over douchen omdat ik helemaal verrot was... lekker alles op me gemakkie hoor! zodra ik wat had gedaan begon alles weer te draaien enzo..

En ik ben 26 ;)

Dit stelt mij gerust! Thnxxx lieve Nies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was idd weer geweldig. Te gekke middag en avond weer gehad. Toch 1 bachata en 1 kizomba gedanst (met de armen naar beneden) maar het was wel ff lekker.

Het is echt een straf om niet te mogen dansen hoor.

Verder lekker aan de kassa gezeten..mensen kijken..zalig!!

Met de halve salsascene naar de Mac geweest. Ideaal, die zit er lekker tegenover.

Ik hoop wel dat de pijn in mijn linkerborst weg gaat. Om eerlijk te zijn heb ik mij vandaag wel een beetje druk gemaakt.

Het krampt echt heel erg, heel vervelend gewoon. Ik ben ermee opgestaan en geen aandacht aan gegeven. Maar het voelt soms echt shit. Het hoeft niks te zijn, dat weet ik hoor. Rechts is nu pas heel af en toe. Dus ik ga van het positieve uit.

Voila,dat komt vanzelf goed...positive thinking...maar dat doe jij zoiezo altijd...

Oooh zaaalig met zen allen naar de mac...gezellig!!!

Mmmm...krijg er zin in!!!

Oh ennuh Lieverd,kheb men man gezegd dat we één van de weken zoiezo af spreken om jou in real life te ontmoeten....

Mischien ineens met een paar dames af spreken ergens dan???

Xxx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila,dat komt vanzelf goed...positive thinking...maar dat doe jij zoiezo altijd...

Oooh zaaalig met zen allen naar de mac...gezellig!!!

Mmmm...krijg er zin in!!!

Oh ennuh Lieverd,kheb men man gezegd dat we één van de weken zoiezo af spreken om jou in real life te ontmoeten....

Mischien ineens met een paar dames af spreken ergens dan???

Xxx :53:

Ohh wat gaaf!! dat we elkaar gaan zien, daar heb ik echt zin in joh!!

Ik zal er een topic over aanmaken....joehoeeee zo leuk dat ik je ga zien!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei wat vervelend vn die pijn aan ene kant!

Ei maar jouw positiviteit niet laten varen he!

Komt goed!

Nee ik ben en blijf positief hoor. Want ik weet ook dat dit erbij hoort :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je het zo leuk gehad hebt, en zowaar gedanst! Goed zeg! :)

Die pijn kan erbij horen he meid, jet uitrekken van de spier of misschien zelfs de zenuwen die weer gevoel gaan doorgeven...

Maar jij bent wel geduldig ;) Komt wel goed, neem ik aan :35:

Xxx

Jaa echt gedanst, echt heel voorzichtig hoor, maar ik heb het wel gedaan.

En de pijn? Ja ik weet het hoor. Maar heel af en toe raakt ik in paniek, terwijl ik weet dat het niet hoeft. Want ik heb voor mijn gevoel het idee dat ze aan het settelen zijn, hechten etc etc. Maar het deed echt pijn,,stroomstoten? Hoe kan ik het noemen?

Maar ik ben toch weg gegaan naar het matinee en gedanst. Even afgezonderd van de pijn, dat kan ik dan ook weer wel. Maar soms...oei oei

Ik heb voordat ik ben gaan slaoen 2 paramolletjes genomen en een diclo..dus zo erg was het wel.

En heb niet echt best geslapen, maar wakker worden met dit prachtig weer hier? Daar wordt een mens toch vrolijk van? en dan vergeet ik alles weer.

Nu gaat het weer goed..heel af en toe nog en rechts is ook begonnen maar minder dan links.

Maar...alles voor de boobies he bb

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh wat gaaf!! dat we elkaar gaan zien, daar heb ik echt zin in joh!!

Ik zal er een topic over aanmaken....joehoeeee zo leuk dat ik je ga zien!!!

Xxx

Ja he...super...

Kijk er al naar uit...kunnen we mischien mee gaan dansen met jou ofzo???

Spannend....benieuwd wie er nog mee gaat!!!

Xxx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he...super...

Kijk er al naar uit...kunnen we mischien mee gaan dansen met jou ofzo???

Spannend....benieuwd wie er nog mee gaat!!!

Xxx :53:

Ohhhh dansen!! Jaa ook leuk!! Ik heb een topic aangemaakt. Moet je er maar onder zetten...ook dat lijk mij superleuk!!!

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even de stad in geweest met Sis. Er was ook markt..oops vergeten. Is op zich niet erg, maar niemand kijkt waar ze lopen. Oude mensjes, dus, karretjes, boodschappenkarretjes, honden aan de lange lijnen....fijn!! Not!! Pas nou op! mijn boobies!! Hallooooooooo

Nou had ik vorige week al een nieuwe tas gekocht. Helemaal leuk wel. Maarrrrrr...veel te zwaar nu he? En ik moet altijd iets bij me hebben. Waar alles in kan.

Dus, weer gekeken voor een tas(je) en gevonden. Mijn geld kan erin, mijn pasjes, mijn telefoon en retjes. Ideeaaaal. Schuin dragen en is voor nu groot zat.

My gosh!! Ik en tassen. Not normal hoor..echt niet!! Ik heb een kledingkamer, maar nog even en ik kan een tassenkamer erbij nemen joh.

Nog even langs de Hema geweest en echt he!! Gewoon mijn maat is er niet...goffer..dus nu nog maar even met de bh;s doen die ik nu dan heb. Ik had nog wel even bij Hunkemoller gekeken, en kon het niet opbrengen om te passen, ik was zo moe.

Dus misschien eind van de week, als ik me wat beter voel even naar Breda naar de outlet Hunkemoller,, en hopen dat die er nog zit, dan kijk ik daar even. Daar zijn de sportbeha's 7,50!! Gossie...en nu zou ik 45,- euro moeten betalen...daaggggg

Dit was weer "even" mijn update..

Enne Nies? je komt maar wat vaker lezen dan hoor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die stroomstoten he, die komen van je zijkant richting tepel he?

Dat zijn de zenuwen, die weer gevoel gaan doorgeven.

Gemeen zijn die! Maar ze horen erbij, en ze zijn broodnodig hihi.

Op die manier weet je tenminste dat je geopereerd bent, t zou wat zijn als het zonder pijn zou gaan :P

Maar zonder gekheid; die steken zul je nog best vaak gaan krijgen. Ze gaan wel in frequentie afnemen hoor, maar ik geloof dat ik die zelfs met een half jaar po nog had af en toe, of misschien nog langer.. Weet het niet meer precies, maar weet wel dat dat lang kan duren!

Ach, idd, alles voor de boobies! En ze zijn het waard, ik weet er alles van hihi :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die stroomstoten he, die komen van je zijkant richting tepel he?

Dat zijn de zenuwen, die weer gevoel gaan doorgeven.

Gemeen zijn die! Maar ze horen erbij, en ze zijn broodnodig hihi.

Op die manier weet je tenminste dat je geopereerd bent, t zou wat zijn als het zonder pijn zou gaan :P

Maar zonder gekheid; die steken zul je nog best vaak gaan krijgen. Ze gaan wel in frequentie afnemen hoor, maar ik geloof dat ik die zelfs met een half jaar po nog had af en toe, of misschien nog langer.. Weet het niet meer precies, maar weet wel dat dat lang kan duren!

Ach, idd, alles voor de boobies! En ze zijn het waard, ik weet er alles van hihi :)

xxx

Klopt idd bb, Ik had die vandaag weer extra, aan de linkerkant weer meer dan rechts.

Het is idd een vervelend gevoel, maar het is allemaal uit te houden hoor. Maar gisteren was het totaal anders en heftiger.

Zoals ik het voelde was meer richting de randen maar het voelde voor mij dus wel dat het een heling is. Een soort aanhechting wat gemaakt wordt :D

Correct me if i'm wrong, maar ik denk dat ik wel een beetje in de goeie richting zit.

En ja, mijn boobies zijn me alles en het hoort er nu eenmaal

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast misstravel1

ik ben super blij voor je dat je zo tevreden bent met je boobies.

nog een paar weekjes en dan ben je ook van die sport bh af.

welke maat heb je nu qua sport bh. want voor die twee weken zou het nog wel een idee zijn om een nieuwe te kopen die iets minder knelt.

groetjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverd, wat een leuke update!

Ik zou gewoon een nieuwe sport bh aanschaffen, twee weken is nog lang en naderhand heb je hem toch ook nog nodig.

Ikzelf slaap nog steeds met de sportbh.

Vind het zo'n akelig gevoel zonder! Als ik op mijn zij lig is het dan net alsof ze in het midden over elkaar schuiven.

Liefs Linny ♡ ♡ ♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast misstravel1

Mijn maat van de sportbeha is 75D. Maar dat die omhoog trekt is niet goed

Ik zou er dan toch maar over na denken om een nieuwe te kopen, je wil tenslotte het beste voor je nieuwe meiden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.