Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik krijg ook constant meldingen van dit onderwerp :45:

Ik ben heel benieuwd hou het morgen in de gaten :ph34r::ph34r:

Niet om het aantal cc's vragen he tijdens het passen!!! en als het veeeel meer cc's uiteindelijk blijken dan dat je in je hoofd had gewoon daarvoor gaan! (en natuurlijk ook als het minder blijkt te zijn)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet om het aantal cc's vragen he tijdens het passen!!! en als het veeeel meer cc's uiteindelijk blijken dan dat je in je hoofd had gewoon daarvoor gaan! (en natuurlijk ook als het minder blijkt te zijn)...

Ja precies waar ik ook nog aan dacht!! Niet van te voren zeggen dat je voor 300 cc komt. Gewoon zeggen, ik heb geen flauw idee wat ik wil, maar het mag mooi en vol zijn. Dan passen en kijken hoe het uitziet onder je truitje (trek een strak truitje aan, maar liefst niet wit, want dat vergroot uit, dan lijkt het groter dan het is. Ook geen zwart, want dat verkleind)

Het aantal cc aan je pc over laten.

Wel niet vergeten te vragen wat je nou het mooist vond, welk aantal cc en welk profile ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies waar ik ook nog aan dacht!! Niet van te voren zeggen dat je voor 300 cc komt. Gewoon zeggen, ik heb geen flauw idee wat ik wil, maar het mag mooi en vol zijn. Dan passen en kijken hoe het uitziet onder je truitje (trek een strak truitje aan, maar liefst niet wit, want dat vergroot uit, dan lijkt het groter dan het is. Ook geen zwart, want dat verkleind)

Het aantal cc aan je pc over laten.

Wel niet vergeten te vragen wat je nou het mooist vond, welk aantal cc en welk profile ;)

xxx

Nee ik zeg niks Nies en bb! Ik zeg niet hoeveel cc ik wil. Ik ga gewoon passen, en dan zien we wel. Hij zegt volgens mij ook niet het aantal cc toch? Hij laat je eerst passen toch?

Oh oh ik zie het weer voor mij hoor.

Ok geen wit truitje en geen zwart...pimpelpaars en blauwe stippen will do? :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hey, het werd ook tijd!

Ik zie iedere keer die titel voorbij komen: sylleke gaat op consult bij Nio, maar het duurt maar en duurt maar! :45:

Veel succes morgen he ;) Misschien kom je wel thuis met 600 cc. Dan zou ik wel echt in mijn broek doen van het lachen haha

xx BB

Ohh 600cc???? my gosh!! als dat waar is bescheur ik mezelf whahahahah

En ja...morruguh!! eindelijk....

Ik wilde verder jullie niet gek maken met mijn verhalen over dat het zo lang duurt en twijfels en en en hahahahahaha\

Maar morgen!! Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Liefssss

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En! Natuurlijk had ik alweer een stukje geschreven...totdat ik alles zag van jullie! Gewoon niks gezien! How rude if me

Morgen my big day!

Mijn consult bij Nio…is dat spannend of is dat spannend?

Ik ga er weer met een open mind naar toe. Wat ik wel denk is dat ik meer dan die 240cc zal krijgen.

Ik heb natuurlijk weer het 1 en ander gelezen over ronde en anatomische. Ok, de anatomische begreep ik wel. maar ronde en dual plane? Worden dus ook anatomische.

Offe voor de spier? Ken toch zeker? Je weet het niet he?

Ik wil een bolling. Ja! dat wil ik. En alles zo natuurlijk mogelijk. Ik wil absooluut geen pijn! En ik wil binnen een week weer op die dansvlooer staan.

Onmogelijk?? Hmmm, ja natuurlijk wel.

Maar dromen mag he?

Maarre, ik heb er zin in hoor. 13:45 uur moeten we er zijn. Foto’s zullen weer gemaakt worden.

Ik hou jullie weer weer op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh is het morgen, haha ik dacht gister al dat het morgen was... Ja ben ook geen twintig meer zullen we maar zeggen. Enne doe m maar de groeten van ons allemaal, we gaan binnenkort met zn allen ff op de kofiie bij m...hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan je ook vragen of hij hier wat komt doneren. Al die positieve verhalen hier, leveren hem ook weer nieuwe klanten op! :-)

Veel succes morgen en neem je vragenlijstje mee! X

Haha ja minimaal! You go Spekkie!

Misschien kan je ook vragen of hij hier wat komt doneren. Al die positieve verhalen hier, leveren hem ook weer nieuwe klanten op! :-)

Veel succes morgen en neem je vragenlijstje mee! X

Haha ja minimaal! You go Spekkie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.