Ga naar inhoud

Sylleke : 21 oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel kleinEtje X


Hoi sylleke, Ik heb het gelezen van Scarlett. Verschrikkelijk dat je haar nu moet missen!! Het leven gaat zoals het gaat met bergen en dalen maar afscheid nemen went nooit.
Sterkte met het verlies van het kleine meiske.
X bobpi

Dank je wel lieve Bobpi X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooooiiiiiiiii lieve meiden :48:

Ik ben even weg geweest, maar dat wisten jullie al.

We moeten ons leventje weer oppakken en dat gaat natuurlijk niet zonder slag of stoot..oftwel flinke huilbuien en dat ik mijn kleine Scarlett zo mis. Maar, we moeten verder.

Druk in het huis. Nu alles zo’n beetje op de plek aan het zetten. Hier nu alles leeg halen wat mee gaat. Bussen vol naar de stort. Dus we komen er wel.

Ben me weer iets meer van bewust dat ik volgende week mijn consult ga krijgen. Ik had het weg gestopt, hoefde voor mij niet meer ivm Scarlett. Wat zijn nu boobies als je je beestje verliest. Is het dan zoooo belangrijk??

Ja, eigenlijk wel, maar door alle emotie’s maakte het mij echt niet meer uit!

Nu? Het begint weer te kriebelen hoor. Ben weer foto’s aan het kijken, weer wat meer informatie gelezen.

En ik riep inderdaad steeds ik wil anatomische. Maarrrrr, als ik nu veel berichten lees over de ronde? En, die dan dual plane gezet zouden worden??

Dus, jullie snappen wel dat ik nu hier weer mee bezig ben.

*kraak kraak gaan die hersentjes weer*

Happy to be back! Missed you all!! :53::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Syl!

Ik heb met jou wat rustiger aangedaan. Wat grappig is, is dat mijn gedachten hetzelfde doen...ik begon ook met het idee dat ik anatomisch dual plane zou willen en nu denk ik ook rond dual plane!

Voor jou gaat t lekker opschieten, duik er maar weer lekker in, ik lees weer lekker met je mee! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Syl!

Ik heb met jou wat rustiger aangedaan. Wat grappig is, is dat mijn gedachten hetzelfde doen...ik begon ook met het idee dat ik anatomisch dual plane zou willen en nu denk ik ook rond dual plane!

Voor jou gaat t lekker opschieten, duik er maar weer lekker in, ik lees weer lekker met je mee! X

Hey Spekkie....

Ja, nog een weekje he? Dan gaan we eens zien wat Drs.Nio ons te vertellen hebt.

En ja, die rond protheses. Die worden vanzelf wel anatomische. Ik wil toch wel wat bolling boven en dat krijg je niet direct met anatomische he?

Choices choices :1:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Lies. dan weet ik dat ook :-) Neem je ze ook dual plane dan?

Goed om te weten dat hij dus ook wel de ronde plaatst. Het ligt er ook wel aan of het bij mij zou kunnen, maar dat hoor ik dan volgende week wel.

Zin in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lieve Sylleke

Ik zou ook rond doen als ik jou was, ze gaan vanzelf weer zakken ;)

Ik twijfel zelf nog dual plane of niet, kon allebeide zei ze.

Moet vrijdag weer heen voor mijn tweede defintieve consult, tweede passessie.

Ik zou 500 nemen, maar als ik Vancnaar zie twijfel ik of ik niet groter moet nemen......

Wehhhhh helpppp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Errug!! dilemmaaaaaaaa hahahaha Lieve gigi..

Ik wil ze ook voor de spier maar weet niet of het kan. Volgens Bergmann niet, maar ja, die geloof ik al niet meer.

Ik heb toch ook ooit mijn dochter borstvoeding gegeven. Toen was de bh maat 80-85.

Ik heb een kleine bolling onderaan en als ik naar voren buig kan ik mijn mini boobies ook beetpakken. Alleen van boven is het platter

Dusssssssssssssss... tsssssssssssss

Hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha het valt niet mee!

Ben dan ook heel benieuwd wat Nio jou gaat adviseren.

Wat is genoeg weefsel he, ze zei tegen mij dat ik in iedér geval genoeg weefsel heb.

Deze week nog maar even heel veel foto's kijken, het is ook net hoe ouder je wordt hoe besluitelozer blehhh.

De tijd kan maar beter snel gaan komende week voor ons.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he?? Wat je zegt, hoeveel weefsel moet je hebben? Op wat berekenen ze dat dan? Ik ken meiden die hadden net als ik of minder en die hadden ook voor de spier... Weird!!

Of denken wij te moeilijk?? En jaaa, hoe ouder hoe besluitlozer he? maar..ik ben dan ook een echte weegschaal hoor tralalalala. Dus het past wel bij me.

En deze week....let it fly away please!!!

Lief back

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Lies. dan weet ik dat ook :-) Neem je ze ook dual plane dan?

Goed om te weten dat hij dus ook wel de ronde plaatst. Het ligt er ook wel aan of het bij mij zou kunnen, maar dat hoor ik dan volgende week wel.

Zin in!!

Ik krijg ze voor de spier.. Ik moest mn handen in mn zij zetten en dan kracht zetten en toen ging hij voelen en zei dat het voor de spier kon :) als je vriendjes met me word kan je een foto zien van hoe mn situatie nu is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ze voor de spier.. Ik moest mn handen in mn zij zetten en dan kracht zetten en toen ging hij voelen en zei dat het voor de spier kon :) als je vriendjes met me word kan je een foto zien van hoe mn situatie nu is..

Ga ik doen!!

Ik heb niet eens mijn handen in mijn zij moeten doen hoor! Tssssssssss

En als ik dat doe dan komt daar ineens mijn spieren tevoorschijn hahahahaha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja!! idd, dat vind ik ook helemaal niet leuk!! Ik blijf zo duimen voor mezelf dat het ook voor de spier kan,en een heel klein stemmetje zegt steeds dat het wel kan...

Fingers crossed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat lief van je Carolina!

Ja, ik heb dit ook al eerder gehoord over Nio. Ik vind het spannend en ga er helemaal open in. En als ik binnen ben en voor hem zit, weet ik wel of ik goed zit.

Ik heb er iig heel veel zin in

Liefs back

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.