Ga naar inhoud

Suus1973 : 7 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi Suus.

Wat zijn ze mooi geworden :38:

Je had het over je BH dat je een 70D wil gaan passen maar volgens mij heb je dan een 70E nodig :43::43::43:

Dank dat je mij als vriend toegevoegd hebt

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank jullie wel allemaal!

Enne Wonka, ik ben mij ervan bewust dat mijn borsten al zo snel een natuurlijke vorm en hang hebben gekregen en dat dat waarschijnlijk ligt aan het feit dat ik "al" 41 ben en 3 kinderen heb gekregen (en deze voor langere tijd heb gevoed). Dat zal daar vast een grote rol in spelen. Ik riep altijd dat het grote voordeel van een kleine A-cup was, dat die iig niet kon gaan hangen, maar daar ben ik wel van teruggekomen. OOK een A-cup kan gaan hangen weet ik nu :82: Dus het was bij mij ook deels een opvulling, het staat nu allemaal weer mooi stevig, en toch met een natuurlijke hang. Ben daar erg blij mee.

Al vind ik dat er ook zeker prachtige resultaten te behalen zijn bij vrouwen met minder borst en/of geen hang. Dan duurt het gewoon wat langer, maar ik vind dat er evengoed mooi uit zien.

Iemand nog wat te zeggen over de bobbels onderin mijn borsten na de hele dag een sport BH aan te hebben gehad? Het geldt voor beide BH's die ik heb, de Unique en de Triumph. Kan het zijn dat de protheses teveel samen worden gedrukt? Zou dit kwaad kunnen voor de "vorming" van mijn borsten? Want ik wil natuurlijk niet dat die kreukels er uiteindelijk in blijven staan. De maat is wel goed volgens mij, bij groter zouden de cups denk ik te ruim worden.

Nu ik die roze soft beugel BH aan heb, voel ik ze nog niet, die bobbels....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook suus, ook die bobbels. Begint op de helft van m'n borst aan oksel kant en gaat naar de onderkant,

Gelukkig niet aan de binnenkant(spleet) voelt net of de prothese helemaal gekreukt is , of golvend.. Zouden toch wel rimpels zijn denk ik... Zijn gelukkig (nog) niet zichtbaar , bij jou dan? Heb je het nio al gevraagd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi suus, die bobbels die heb ik ook, vooral nadat ik net mijn bh heb uitgedaan, maar smorgens voel ik het eigenlijk ook. Ik dacht zelf dat het misschien klierweefsel is dat ik voel, ook omdat ik hormoonpleisters (oestrogeen) gebruik tegen overgangsklachten. Maar nu ik jullie er ook over hoor.... ik wil ook graag weten wat het is. BB, jij weet het vast!!!!

maar zie je het bij jou ook? ik voel ze wel, maar zie het gelukkig niet. Ik heb gisteren een uitgebreide passessie gehouden, met een goede adviseuze in de Bijenkorf. Wat een snoepwinkel, er gaat een wereld voor me open (dure wereld, gelukkig heb ik een eindejaarsbonus gekregen!). Ik dacht dus altijd dat ik een omvang van 80 moest hebben (ik meet zelf toch echt 78 cm), maar volgens die mevrouw kan ik heel goed toe met 70, althans van sommige merken. En waar kom ik dan op uit... een E. Ik kan het nog steeds niet geloven, ik had om een B gevraagd!

2 weken geleden had ik ook wat gekocht (gelukkig bij de hunkemoller, dus niet zo duur) en die pas ik niet meer. Het klopt dus wat ze zeggen, de maat verandert dus nog.

Ik hoop voor je dat je binnenkort tijd hebt om eens uitgebreid te passen in een goede lingeriezaak. Kan die lieve vent van je morgen niet bij de kids blijven?

Ik vond het zo geweldig, ik kon gisteren wel janken van blijdschap dat ik voor het eerst in mijn leven, op mijn 46e, een sexy niemendalletje aan kon, waar ook echt een borst in zit. Dat gun ik jou ook!!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat klink je heerlijk blij Tijger, echt zo fijn voor je! Ik weet nog hoe je je voelde vlak na de borstvergroting. Dit is toch een wereld van verschil! En ik herken je gevoel, ik ging ook voor een C, maar nu ik een 75D pas ben ik wel heel happy toch! Bovendien oogt het niet als een D, eerder als een C, afijn het bekende verhaal dus. Wat heb je nu betaald voor een BH bij de Bijenkorf?

Ik ben nu ook zo benieuwd naar wat ik voor maat heb. Mijn overbuurvrouw had het er idd ook al over, die heeft het ook laten opmeten in een goede lingeriezaak en die kwam ook op een 70E, terwijl ze zelf 76 had gemeten. Volgens iemand anders die ik ken die voor Saph werkt, kan een vrouw zichzelf niet goed opmeten. Ik hoop morgen idd even gelegenheid te hebben, maar we hebben weer een zeer druk weekend voor de boeg. Maar ben zo benieuwd! Helaas heb ik geen bonus of 13e maand, grrr. Maar ik had wel een budget voor een borstvergroting van 4000 en daar is 3100 afgegaan voor de BVG zelf, dus heb nog wel wat te besteden gelukkig :)

Gek he, die bobbels. Denk ook dat het rimpels zijn. Je ziet ze op zich niet, al heb ik er wel foto's bij waarop ik het wel zie (tijdens de laatste foto's zit er ook een bij waarop je een bultje ziet, Abruin zei er zelfs nog iets over). Wel gek dat ze er soms wel zitten na BH en soms ook niet. Ik zal het eens aan Nio vragen, al had hij het meteen aan het begin al over het feit dat Hydrogels meer kreukelen, dus hij zal vast wel zeggen dat dat rimpels/vouwen/kreukels zijn idd. Maar aan de andere kant, jij hebt toch geen Hydrogels.

Verder vind ik ze super zacht, jij ook L-Girl?

Tijger, ik ben benieuwd naar BH-foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu na de hele dag met die lichtroze BH aan te hebben gelopen, zijn de bobbels wel minder. Ligt dus echt wel een beetje aan hoe ze verpakt zijn bij mij.

Trouwens, hebben jullie ook dat de aders op je borsten nu meer zichtbaar zijn na de vergroting? Dat vind ik eigenlijk niet zo mooi. Was ook altijd zo duidelijk tijdens zwangerschap en borstvoeding. Maar nu dus weer. Zou dat ook nog een beetje minder worden (hoop het wel).

Tenslotte, ik wil morgen ook even onder de zonnebank. Hoe dek ik mijn tepels (littekens) het beste af? Iemand? Gewoon een pleister opplakken oid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend van die lichte bobbels/kreukels. Ik ben toch bang dat dat gewoon de prothese is, de hydrogel monobloc. Want juist aan de onderkant en zijkant zit weinig borstklier, dus daar is dan snel de pure prothese te zien en te voelen. En ook mijn pc zei gelijk dat de hydrogel monobloc zonder klierweefsel kan gaan bubbelen en kreukelen, daarom plaatst hij achter de spier zodat dat niet bovenop de borst te zien is. Het zou natuurlijk vervelend zijn als het klopt wat ik denk. Hopelijk kan iemand die het aan zijn pc voorlegt weerspreken.

Mocht ik gelijk hebben, dan kies ikzelf nog steeds voor de hydrogel monobloc. Liever een beetje bobbels en kreukels aan de onderkant, dan een siliconenprothese met het risico van "siliconenuitzaaiing". Zolang het slechts aan de onderkant te zien en/of te voelen is, vind ik het een detail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je PC gelijk heeft (wie is dat trouwens?). Ik ben dan ook blij met de dual plane plaatsing, zodat het aan de bovenkant niet ook zo aanvoelt. Verder voelt het wel een beetje raar, maar heel storend is het ook weer niet. Al voelen ze als ze glad zijn lekkerder natuurlijk. Ben uiteindelijk toch ook nog steeds blij met de Hydrogel.

Ik ben ook heel benieuwd of de meiden die deze wel op de spier hebben, het idd ook aan de bovenkant voelen. Roshina geloof ik, zal haar eens een berichtje sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb ik het zelfde als jou hoor suus, een golvende prothese haha,gelukkig niet zichtbaar..

Maar idd heel zacht, voelt echt eigen, ook niet koud ofzo.

Idd die aders heb ik ook.

En over gevoelige huid en tepels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee da's idd een groot voordeel, ze zijn heerlijk warm mijn borsten, gewoon lichaamstemperatuur. Ze voelen al aardig eigen, zo lekker zacht!

Dat overgevoelige van de huid heb ik totaal niet. Lees het wel vaker hier, maar ik heb dat dus helemaal niet gehad. Wel een dof/dood gevoel aan de onderkant. Tepels komt het gevoel redelijk in terug gelukkig, maar daar was het gevoel ook een poos weg (maar ik heb ze via de tepel natuurlijk, dat zou daar wel door komen). Dus overgevoelige huid nee, eerder het tegenovergestelde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer BH's wezen passen. Ben opgemeten en ze kwam idd op 75D. 70E ook nog gepast maar die cups zaten te hoog. Wat gaaf om BH's te passen als het zo mooi staat, idd net een snoepwinkel! Heb er wel 10 gepast, en met een set van Sylvie (balcony) naar huis gegaan. Maar bij thuiskomst stond hij toch niet zo mooi, als ik m'n armen bij elkaar deed ging de bovenkant openstaan (beide cups). Nee niet perfect dus en voor dat geld zou je dat wel mogen verwachten. Ik breng m terug. Maandag nog een kans, ik weer al welke ik dan ga kopen. En ik wacht dan weer op de actie 3=2 en dan ga ik los ;)

Nu op naar een feestje en ik heb een strak jurkje aan. Jeetje wat staat dat gaaf!!! Het klopt nu helemaal, mijn figuur, ben ZO blij!!!! De BH mevrouw vond ze ook erg mooi, en ook mooi in verhouding. En ze ziet een hoop borsten dus dat vond ik wel een compliment.

Fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Sorry voor mijn afwezigheid, had het ff druk :)

Ben al blij dat ik dat van dat kapsel niet nog eens hoef uit te leggen, want ik wil niet nog eens een wazig verhaal ophangen ;) hihi

Wat betreft die bobbels he.. Dat komt ook bij silicone voor, dat is niet typisch iets voor hydrogel... Misschien dat het wel iets meer voorkomt, of iets duidelijker, bij hydrogel, maar ook ik voel de prothese zitten. Het ligt er maar net aan hoe dik je weefsel en je huid is. Ik ken iemand met een enorm dunne huid, en vooral aan de onderkant van de borst voel je bij haar alsof het een kiezelpaadje is.

Echter.. meestal voel je het alleen aan de onderkant (en eventueel aan de buiten- en binnenzijde) als je huid dun is op die plekken. Als je zo een dunne huid hebt, dat je het ook aan de bovenzijde voelt, dan had er beter achter de spier geplaatst kunnen worden (wat bij jou ook gebeurd is idd suus :) )

Als je voorover bukt, dan voel je de bulten/rimpels ook meer aan de zijkant (ik tenminste)

Ik moet wel erbij zeggen (maar weet niet hoe dit bij hydrogel zit omdat die misschien sneller zacht worden?) dat hoe zachter de borsten worden/ de siliconen worden, hoe minder fel je de bobbels voelt. Of misschien ben ik er gewoon gewend aan geraakt :)

Zeg, en wat een mooie maten allemaal :35: Leuk he, om bh's te gaan passen en gewoon wat uit het rek te kunnen nemen, en niet meer eerst te voelen of er wel 'push-up' in zit.. Ja nu voel je er ook nog wel aan, maar als er push up in zit, denk je: nee die moet ik niet hebben :P

Fijn weekend!!

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je hebt kunnen shoppen! Heerlijk he. Die aders heb ik ook, precies als toen ik. Orstvoeding gaf, maar mij stoort het eigenlijk niet. Ben in elk geval blij om te horen dat die bobbels 'normaal' zijn, een kiezelpaadje, haha, dat is een goede omschrijving. Maar ik begrijp niet waarom het zo bobbelig wordt eigenlijk. De prothese zelf is toch helemaal niet bobbelig, zeker de mijne niet, want anatomisch en dus steviger. Is dit dan wat men noemt 'rimpeling'?

En ja suus, veel blijer dan de eerste weken en ben daar dan weer blij om :-). En het gaat ongetwijfeld nog beter worden de komende tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja.. ik kan het ook niet goed verklaren.. Voor sommige antwoorden zou ik echt pc moeten zijn hihi..

Wat ik wel denk, is dat het er soms maar net aan ligt hoe de prothese in de pocket zit, hoe je eigen weefsel op de prothese drukt en evt. de spier. Dat is volgens mij allemaal wel bepalend voor hoe een prothese gaat 'zitten'....

Exact kan ik het dus niet verklaren helaas...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kids hebben kerstvakantie dus ze mogen morgen allemaal mee naar de Hunkemoller. Gezellig :45: Zal het passen achterwege laten dit keer ;) Ik ga nu voor een kanten BH met beugels, maar geen voorgevormde.

Ja BB, dat had ik ook, dat ik in de BH's kneep. Maar nu is het andersom. Voorheen kneep ik er eerst in en als er dan niet een dikke vulling in zat aan de zijkant, liep ik door. Nu doe ik dat ook maar als ik wel die vulling voel, dan moet ik nu doorlopen, het is dus andersom :) Push up BH's kunnen wij niet meer aan toch, met implantaten? Iig is het niet echt meer nodig. Wat me echter wel opviel was dat ze er zoveel hebben met vulling. Ik kan me dat van vroeger niet herinneren, maar ik kwam dan ook niet zo vaak in een lingeriezaak. Ik had alleen een stapeltje functionele BH's (met genoeg vulling dus, effen en in verschillende kleuren, wel bijna altijd hetzelfde model) en een stapel qua kleur bijpassende broekjes, maar echt setjes shoppen deed ik niet vaak. Ik vond het geen gezicht met zo weinig tiet, en vond het altijd zonde om daar dan mijn geld aan uit te geven. Maar nu ik met andere ogen door die lingeriezaak liep, zag ik ineens in kleinere maten met push up ook echt enorm veel keuze! Zelfs zo dat ik het soms jammer vond dat die BH er alleen met vulling was en niet zonder, want die was wel erg leuk. Nou ja, ik klaag verder niet hoor.

Ik heb wel vandaag een beetje een raar gevoel in mijn linkerborst, een beetje wee gevoel ofzo. Zou dat komen doordat ik gisterenavond een beugel BH aan heb gehad? Ik heb ook flink gedanst! Rechts had de beugel onder mijn oksel geprikt. Ik ben het even niet meer gewend zo'n beugel BH, mijn huid was geirriteerd en ook deze maat zit natuurlijk anders dan ik gewend was, met veel grotere cups. Die komen ook hoger en zitten zowat in mijn oksel. Mijn borsten zitten gewoon erg hoog ingeplant blijkbaar. Dat was altijd al zo, maar nooit een probleem met BH's verder. Nu ze helemaal tot bovenaan opgevuld zijn, is het anders. Lijkt het of ze hoger zitten. Het zal dus voor mij persoonlijk even zoeken worden naar wat het fijnste model is, welke het fijnste zit.

Gek ja, van die bobbels. Komt dus ook voor bij stevige implantaten? En ja, als ik voorover buig voel ik ze idd aan de zijkant. De rimpels/bobbels. Gelukkig zie je ze niet.


ja.. ik kan het ook niet goed verklaren.. Voor sommige antwoorden zou ik echt pc moeten zijn hihi..

Wat ik wel denk, is dat het er soms maar net aan ligt hoe de prothese in de pocket zit, hoe je eigen weefsel op de prothese drukt en evt. de spier. Dat is volgens mij allemaal wel bepalend voor hoe een prothese gaat 'zitten'....

Exact kan ik het dus niet verklaren helaas...

xxx

Dus Wonka bijvoorbeeld krijgt 'm volledig onder de spier, die zal dat dan minder voelen neem ik aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja haha.. dat van die bh's is heel herkenbaar.. Heb je geen vulling meer nodig, lijkt het alsof ze er opeens veel meer hebben met vulling hihi..

Je mag wel push-up, maar de meeste pc's adviseren het het eerste jaar niet te doen. Er zijn er die zeggen dat het niet uitmaakt, maar dat zijn er minder dan die het afraden. Na het eerste jaar, zijn de aanhechtingen van de spieren weer goed hersteld en mag je weer alles aan. Ook zijn dan je borsten op zn zachtst (Weet niet hoe dat precies bij hydrogel zit) tenminste bij siliconen. Dus dan voelt het ook niet meer zo 'apart' aan :)

Die beugel prikt he.. ja heb ik ook wel eens met een bh gehad.. Is vaak wel per merk verschillend.. De ene cup zit hoger dan de andere.. Kwestie van even goed kijken bij het passen :)

En dat beurse is ook weer gewenning... Langzaam ga je weer meer bewegen en dat is de spier niet meer gewend. In principe kan dat nu echt geen kwaad meer :)

Volgens mij is het zo, dat de borstspier sowieso maar tot ongeveer aan de tepel over de prothese zit.... Ligt ook aan de grootte van de prothese.. Het volgende plaatje illustreert wat ik bedoel:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dan zou aan de onderkant toch nog de prothese voelbaar zijn, als ik me niet vergis :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat voelen aan de bh's heb ik ook

En weet je wat het gekke is?

Vroeger welke ik mooi vond waren nooit gevulde en nu als ik voel lijken het precies allemaal gevulde te zijn ma echt allemaal he

Wat is er gebeurd op die paar weken? Laten we allemaal push up bh's maken ofwat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat voelen aan de bh's heb ik ook

En weet je wat het gekke is?

Vroeger welke ik mooi vond waren nooit gevulde en nu als ik voel lijken het precies allemaal gevulde te zijn ma echt allemaal he

Wat is er gebeurd op die paar weken? Laten we allemaal push up bh's maken ofwat!

:45: Zo grappig dit!! Waarom is het gras altijd groener bij de buren? :45:

Ik had dit in het begin precies hetzelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over die "bobbels" heb ik gevraagd aan mijn pc.

Ik heb af en toe ook van die bobbels. Voelt voor mij een beetje als een (lucht)belletje ofzo. Meesten kneed ik mijn borst even en dan is het eigenlijk wel weer weg haha

Ik was erg benieuwd naar wat dat was natuurlijk. Hij liet het me zien via een prothese. Het is eigenlijk een soort vouw in je prothese op dat moment en dan is het het uiteinde van de vouw die je dan eigenlijk voelt. Ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg zo. Was met de prothese wel goed te zien.

Als ik lig kan ik soms ook wat rimpels voelen, maar dat voelt echt als een soort gleuven dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is het precies, wat je omschrijft, Esmiralda! Ik denk dat je gelijk hebt. Ik kan die bobbels ook wel wegkrijgen als ik een beetje duw en wrijf. En als ze de hele dag in een sport BH gepropt hebben gezeten, dan voel ik meer bobbels aan de onderkant dan wanneer ik wakker word na een nacht slapen zonder BH. Of een poosje zonder BH gezeten te hebben. Dan zijn ze helemaal glad. Dus als het vouwen zijn in de prothese dan klinkt dat best logisch. Het is alleen niet de bedoeling dat die vouwen er op den duur in blijven zitten natuurlijk.

Mede in dat kader: ik ben de 6 weken nu voorbij, mag/moet ik mijn borsten nu gaan "masseren"? En wat houdt dat precies in?

Vandaag 2 zware boodschappentassen getild van de auto naar mijn huis (50 meter ofzo). Mag nu weer he, en het ging ook goed. Maar toch vind ik dat nog steeds een beetje eng dan haha.

Het "gekke" gevoel in mijn borst (met name de linker) heb ik ook na het slapen, als ik met blote borsten slaap. En vanmorgen een poosje zonder BH gezeten. Het is net of mijn borst dan een beetje zwaar aanvoelt. 's Nachts zakken ze ook al een beetje naar de zijkant. En dan wordt er ook van binnen wat uitgerekt natuurlijk. Op zich voelt het heerlijk met blote borsten slapen, maar dit gevoel is dan weer niet zo lekker. Was blij dat ik weer een BH aan kon. Al vind ik het op zich ook wel lekker om even met blote borsten te zitten, zeker als ik niks te doen heb, gewoon in huis, beetje rommelen in huispak etc. Is het dan beter om wel een BH te dragen of maakt het niet zoveel uit? .

Ze worden echt heel erg zacht, ik ben er echt zo blij mee!

Het enige waar ik stiekem weleens aan denk is... een maatje groter hihi. Ik ben blij en tevreden hoor, ze zijn prima in verhouding enzo. Maar toch. Als ik wat beter naar iedereen hier had geluisterd én toen een beter idee had gehad met hoe het eruit zou komen te zien (en had geweten hoe snel ik aan deze maat zou wennen) dan had ik beter 350 (of meer) kunnen nemen. Maar zo kun je aan de gang blijven natuurlijk. Ik verdring deze gedachten dus meteen en vind dat ik vooral blij moet zijn met hoe ze zijn. Al ben ik wel een beetje bang dat als ik straks ga hardlopen en sporten, en dan weer wat af zal vallen. Dan worden ze waarschijnlijk ook wat kleiner. Nou ja dat zien we dan wel weer.

Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit is wat ik als uitleg kreeg en toen ik zag wat hij liet zien met die prothese was het ook gelijk duidelijk. Ik heb het vaak op dezelfde plek en heb het eigenlijk alleen aan mijn rechter borst. Bij mijn zit het dan voornamelijk aan de buitenkant.

Ja als je je 6 weken voorbij bent mag je je borsten masseren. Heb ik zelf niet echt gedaan, maar als ik inderdaad zo'n vouw voel dan pak ik ze alle twee even vast en kneed/ masseer dan even.

Er zijn meerdere meiden die graag wat meer willen hebben. Het went ook gewoon zo snel, Het is bijna ook nooit goed natuurlijk haha. Mocht je in de toekomst gaan wisselen dan kun je altijd kijken of je er wat meer bij wilt hebben toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt wat betreft die prothese. Als je een zakje met een gel vult, en je houdt hem aan de bovenkant vast, dan krijg je ook een soort gleuven erin.. En zo zit dat 'zakje' ook in je borst als je staat en het in een bh 'gepropt' wordt :)

De punt op het uiteinde van de gleuf, die voel je :)

Grappig trouwens, dat je zelfs zegt: Het had ietsiepietsie groter gemogen, terwijl je van te voren bang was dat het te groot zou worden. Dat is ook heel logisch hoor, bedoel het niet verkeerd, maar het went heel snel he :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus heb je ook dat rare gevoel als je je spieren aanspant dat je de prothesen voelt bewegen ofzo? Heb jet zelfs als ik het koud heb, dat ik onbewust de spieren aanspan, voelt echt vreemd, vies bijna haha

Vanaf wanneer heb jij snachts zonder sport bh geslapen ? Ookal voor de 6 week?

Ja ze worden echt zacht,bij mij ook al!

En idd het zijn een soort vouwen, maar vouwen zijn niet goed toch? Ivm schuring van het implantaat , meer kans op ruptuur???

Jaaaaa je bent zo snel gewend aan dr grote. Ik vind ze ook soms klein lijken, vooral in kleding, geen verschil met eerder...

Ben zo blij dat ik naar nio geluisterd heb;)

Wie weer moet je ooit nog wisselen , kun je groter gaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik ook met dat (soms ook onwillekeurig) aanspannen van de borstspieren. Althans, nu is het weer minder geworden (dus dat schept hoop voor jou). Vond dat ook een raar gevoel.

Ik weet niet, hoe dat zit dat met die vouwen en ruptuur enzo?

Ik zie bij mezelf ook geen verschil met voorheen + push up, in kleding. Dat vind ik achteraf toch wel jammer. Voordat je gaat wil je maar een ding, en da's dat het voor de buitenwereld vooral niet zichtbaar is op het eerste gezicht, dat je je boobs hebt laten "doen". Maar nu zou ik dat helemaal niet meer belangrijk vinden, had (alleen voor mezelf) het wel mooier gevonden als het iets meer zichtbaar zou zijn geweest.

Nou ja, misschien ooit nog een keer idd, wie weet. Nio had mij niet echt een "advies" gegeven vwb de grootte trouwens. Ik weet ook helemaal niet of dit het maximale was dat erin paste, vast niet. Maar ik was zelf zo vastberaden dat ik niet te groot wilde, dat hij het niet eens heeft geprobeerd denk ik ;)

Ik slaap sinds 3 weken PO 's nachts zonder BH (dat stond ook in de info van het SLAZ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt , maar nio zei zelf tegen mij via de mail, 6 week dag en nacht... Hij volgt de regels van slaz niet op , dat zei de vpk toen ook al tijdens opname ..

Ik vind het wel een vertrouwd gevoel met strakke bh...haha :)

Oke gelukkig dat het minder word, geduld geduld geduld...haha

Nog bh's kunnen vinden vandaag?

Heb laatst hele mooie gekocht bij de primark , 8,-

Nu kijken of het ook wat is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.