Ga naar inhoud

Suus1973 : 7 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Nee geen BH's meer kunnen kopen. Geen tijd meer gehad. Heb nu gewoon weer lekker mijn sport BH's aan. En ook vannacht heb ik de Lipo Elastic PI Extra New weer aan gehad. Ze lagen al klaar om verkocht te worden, gewassen en in de doosjes, maar de koopster gaf aan ze toch niet te willen dus toen dacht ik, ik trek er gewoon zelf weer een aan 's nachts. Had jouw bericht nog niet gelezen trouwens, en Nio heeft daar tegen mij niet speciaal iets over gezegd. Toen ik na 4 weken een mail heb gestuurd heb ik daarin gezet dat ik overdag een sport BH droeg en 's nachts zonder BH sliep, schreef hij terug dat ik dat zo goed deed. Dus zal wel goed zijn. Maar toch, nu ik weer met BH heb geslapen, op de meest losse stand, was dat lekker. En vanmorgen niet dat rare gevoel in mijn borst, dus die steun zal toch wel goed zijn geweest. En ja, die Lipo zit zo lekker, waarom ook niet! Daar zou ik altijd wel in kunnen slapen. Overigens zit 'ie niet meer zo strak als hij zat de eerste weken. Dus.... mijn boobs zijn wel geslonken. Ik had 'm op de laatste haakjesrij en hij zat echt een beetje losjes. Jammerrrrr ;)

Bij de Primark ben ik al een poos niet meer geweest. Maar ik zal eens kijken als ik er eens kom. Eigenlijk wil ik bij een goede lingeriewinkel gewoon een GOEDE BH kopen, maar die zijn wel 60 euro of meer, ik weet het.. best veel geld. En stel dat mijn borsten nog wat gaan slinken als ik weer ga hardlopen, dan is die straks weer te groot en dat zou natuurlijk super zonde zijn. Dus die wil ik eigenlijk pas kopen 3 maanden PO zo'n beetje. Tot die tijd wissel ik wel wat af. Sport BH en die van Hunkemoller. Heeft iemand nog tips voor goede, maar betaalbare BH's toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb er helaas ook vn de lingeriewinkel (meer dan 60 euro)

Maar wou dit ook wel echt

Heb er voorlopig maar 2 gekocht gezien ik nu merk dat ze sinds ik ze gekocht heb m'n boobs nog veranderd zijn (lees kleiner geworden grrr)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou natuurlijk eens kunnen kijken bij die lingeriezaken (er zijn hier hier 2 in de stad die heel goed zijn, maar dus ook duur) of ze iets leuks in de sale hebben, zo na de kerst :)

Het is niet dat ik niet zoveel geld uit wil geven voor een BH, want dat gun ik mezelf echt wel hoor. Maar ik wil dan wel zeker weten dat ik 'm een poos kan dragen. En dat is een beetje onzeker op dit moment. Bij jou dus ook al kleiner geworden, jammer he!

Vanavond trouwens naar de zonnebank geweest! Ik heb van die vierkante pleisters op mijn tepels geplakt voor de littekens, en nu heb ik twee ruitjes op mijn borsten hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, wat herkenbaar toch allemaal weer. De pijn in de borst na slapen of tillen, het bezig zijn met de bh's en ineens geen vulling willen ipv op zoek naar de dikste kussentjes. Alleen die wens groter te gaan herken ik niet... Bij mij nog steeds het omgekeerde, dat ik denk, had ik mijn eigen gedachte van medium profile ipv high profile maar doorgezet.

Suus, even een waarschuwing. Ik heb bij de hunkemuller een niet-voorgevormde bh met beugels gekocht, heel mooi, met kant aan de bovenkant en wat dichter aan de onderkant. Die had ik voor het eerst aan vandaag en ik werd gek van de jeuk waar het kant zit. Zo erg dat ik er op een gegeven moment wcpapier in heb gestopt ( ik was op mijn werk, kon hem moeilijk uitdoen...). Dat is dan toch ook wat, kan je eindelijk een sexy dingetje aan, zit je er met wcpapier in hahaha. Bij de bijenkorf heb ik een hele mooie van aubade gekocht. Was 70,- en daar ging nog 30% af. Mag hopen dat die niet kriebelt, maar heb hem hem nog niet aangehad.

En voor de volle mep van 70,- een gladde tshirt bh van marie jo l' aventure. Zit heerlijk en perfect. Hoop niet dat ze gaan slinken bij mij... Zou wel heel erg zonde zijn.

Had 3 weken geleden een bh 75C gekocht die nu echt te klein is en toen echt perfect zat. Bij mij zijn ze dus juist gegroeid ipv kleiner geworden.

O, en ik heb een bh bij de primark gekocht die ook echt mooi aansluit. Ik voel wel dat ie minder steun geeft, maar het gaat prima .

Fijn om die uitleg te krijgen over de bobbels, thanks bb en esmeralda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodra ik weer een keer zonder kids de stad in kan ga ik bij de echte lingeriewinkels kijken. Bedankt voor de kriebel-tip! Ik vond die sport BH's van de Lidl ook zo vreselijk kriebelen. Hoe goedkoper hoe goedkoper de stof dan denk ik (= meer kans op kriebels). Ik vind die Lipoelastic BH's zo lekker zitten, ik blijf het maar zeggen. Wat een fijne stof is dat. Die dingen hebben nog nooit gekriebeld. Ook de Unique zit lekker, die Triumph trouwens ook. Die kriebelt alleen wel bij het labeltje.

Voorlopig heb ik ook een andere uitgaaf gedaan: nieuwe hardloopschoenen! Ik heb er weer zin in :) Na oud en nieuw begin ik weer en pak ik het weer op. Zal mij benieuwen hoe snel ik weer op mijn oude niveautje ben en hoe het met de boobs gaat.

Ik denk niet dat mijn boobs nog gaan groeien, weet het haast wel zeker. Dit is wat het is, daar ben ik van overtuigd, qua grootte dan. Hooguit zullen ze iets slinken juist, als ik weer wat vet kwijt raak.

Vanavond wat foto's voorbij zien komen van dat feestje waar we zaterdag waren, en ik stond er ook een aantal keer op. In mijn jurkje, met mijn nieuwe borsten!! Ik was blij met wat ik zag, precies goed eigenlijk. Ik plaats een paar foto's in mijn galerij :)

Welterusten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, iedereen leuke kerstdagen tot nu toe? Wij wel, kerstavond lekker thuis geminiwokt met de kinderen. Eerste kerstdag naar schoonfamilie en vanavond weer lekker thuis geweest. Ik heb ook flink was gevouwen en gestreken en gepoetst, eindelijk de badkamer weer eens een grote beurt en de bedden verschoond. Fijn dat ik dat nu allemaal weer zelf kan doen. Daarna boodschappen en gekookt en daarna nog verder gesopt. Nu zitten man en zoon een film te kijken en ik achter de laptop zorgverzekeringen te vergelijken. Aardig huishoudelijk dagje zo haha, maar ja moest allemaal gebeuren.

Ik ben gisteren opeens ongesteld geworden, 3 dagen te vroeg! Dat is wel raar zeg. Maar ik heb hier ergens gelezen dat door de narcose je cyclus door de war kan komen? Ik ben altijd heel stipt op tijd, dus werd nu nogal overvallen. Ook niet zo leuk, met de kerst. Was bloed chagrijnig 24 december en mijn humeur is nu nog niet helemaal top. Dit is mijn tweede menstruatie na de borstvergroting en ik heb nu weer hetzelfde als de vorige keer herinner ik me, het verschil in borsten is dan groter en daar baal ik van. Nu weer dus. Kan het niet helpen maar dat maakt me dan wel een beetje verdrietig. Hoe mooi ze ook zijn, perfect is het nu niet, althans niet wat ik in mijn hoofd had. Dat verschil stoort me dan toch wel behoorlijk hoor, echt heel jammer. Zelfs zo dat ik dan denk, durf ik hier wel mee naar de sauna (ik ga over 2 weken). Onzin natuurlijk, maar wel jammer dat ik dan met zo'n down gevoel rond loop. Ze zijn de afgelopen 4 weken ook niet echt veranderd dus ik heb er ook weinig vertrouwen in dat dat nog wel gaat gebeuren. Rechts is nog steeds wat harder en boller aan de bovenkant dan links. Ik vraag me inmiddels ook af of die dan nog wel verder kan zakken, want dat ligt toch ook aan tot hoe ver de pocket loopt?

Als ik mijn borstspieren aanspan zie je het verschil ook heel goed, vooral omdat rechts kleiner is en meer onder de spier zit dan links. Links gaat alleen maar een beetje omhoog als ik aanspan, maar rechts gaat een heel stuk omhoog. Dat verschil wordt dan een stuk groter, niet mooi. En in de sauna ga je je toch ook inzepen enzo en dus span je je spieren aan, en dan ziet iedereen dat straks. Daar zit ik nu al over in.

Ik zal het nog wel aangeven natuurlijk bij de eindcontrole, maar volgens mij is er niets aan te doen en moet ik gewoon leren leven met dit verschil. Nou ja, moest ff spuien.

Groetjes!

d

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat jullie een fijne kerst hebben gehad ;)

Wel stom vn die menstruatie nu maar ja het vrouw zijn he haha

Wel apart dat je net zoals de vorige keer het verschil feller hebt

Maar hebben we niet allemaal iets in die periode wat ons stoort?

Ik voel me dan telkens of ik 10kg dikker ben!

Ik had tRouwens ook hevigere bloedingen nu na de narcose dan normaal dus zal inderdaad nog de invloed vn de narcose zijn op onze cyclus!

Over de sauna ik ben er afgelopen dinsdag geweest (wel gekleed - irritant- hadden nog een bon vn die sauna liggen en dacht nu vr de eerste keer wel een aanpas tussen stapje was) voelde me wel beter in m'n vel eerlijk gezegd totaal plaatje klopte meer!

Binnen 2w ben je ook weer uit je menstruatie periode en weer optimistisch ;) geniet er van!!

En denk je dat mensen echt naar je gaan kijken als je je inzeept? We staan er te fel bij stil denk ik!

Gewoon lekker genieten! En wie weet binnen 2w zijn ze mss weer wat veranderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kerstdagen waren hier weer leuk dit jaar. Fijn dat alles bij jullie ook leuk is en wat super dat je weer alles zo lekker kan doen thuis. Voelde me toch wel weer prettig toen ik alles weer zo lekker in huis kon doen.

Maak je niet druk om je menstruatie en hormonen meid. Helaas hoort het er allemaal bij ;)

Die sauna gaat echt wel goed komen en inderdaad zijn we er zelf gewoon veel te veel mee bezig. Volgens mij zien mensen 90% niet wat wij denken dat ze wel zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus

Je borsten zien er gewoon prachtig uit meis en het verschil zal zijn tijd nodig hebben.Je zit het nu even niet zo zitten door de hormonen heel begrijpelijk.

Ik had een cyclus om de drie weken was geen fijne periode.

Geniet gewoon van de sauna niemand is daar volmaakt.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Suus ik ben altijd om de 3 weken ongesteld en dan ook nog een hele week ook.

Ook met kerst was ik nu weer de klos, ook nog buikgriep erbij met het hele gezin blegh!

Heb me ook wel eens beter gevoeld.

Vd week was ik ook stront chagrijnig van alles, zit gewoon niet lekker in je lijf en dan met deze hectische drukke tijd, bah kon wel een potje janken gewoon!

Dat terwijl ik er normaal nooit zo heftig last van heb hoor, t was me nu gewoon ff te veel.

Ben altijd blij te horen dat t overal wel eens zo is haha

Ik heb ik m'n natuurlijke borsten tijdens m'n menstruatie ook altijd van die harde schijven onder m'n tepel en de linkse doet dan vooral vaak erg zeer.

Benieuwd hoe dat straks gaat als de operatie erop zit.

En wat dat onzekere betreft, ach we blijven vrouwen he.

We zien altijd wat.

Ik vind jouw borsten ook gewoon erg mooi hoor, je bent op jezelf gewoon heel erg kritisch.

Liefs Livje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve reacties! Doet me goed. Het is idd altijd wat, als je een vrouw bent ;) en de hormonen zullen idd wel debet zijn aan mijn gevoel over m'n borsten. Ben er gewoon ook nog teveel mee bezig ook denk ik idd.

Mijn cyclus is altijd 28 dagen. Elke drie weken is wel vaak Livje, balen. Ik ben het ook wel een week ja.

Vandaag weer een nieuwe dag, er ligt sneeuw! Leuk, voor de kids, ben benieuwd hoe de jongste het vindt :) hij heeft dat nog nooit gezien.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook leuke dagen gehad, alle kerst rommel weer aan het opruimen,

Net nieuwe planten gekocht en ff bij RM geshopt :)

Nog een paar dagen dan mag ik ook alles weer, heerlijk

Suus heb jij ook een vreemd 'los' gevoel als je voor over bukt?

( mag je wel bukken binnen dr 6wk?)

In 1 borst een vreemd bevoel als ik voorover buig,net of de prothese beweegt ofzo , een vies gevoel, niet pijnlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucht? Echt? Na 5,5 week nog? Het is net of de prothese er los in zit..haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat losse gevoel herken ik niet L-Girl. Maar mijn borsten zijn ook een stukje kleiner, misschien scheelt dat ;) Ik had wel af en toe een raar gevoel in mijn borst, vooral links, last van de zwaartekracht denk ik. Dat voelde ik als ik wakker werd. Dus ik slaap nu af en toe met de Lipoelastic (die begin BH) aan, dat voelt fijn. Soms een nachtje zonder, gaat ook weer goed. Maar een beetje extra steun zo af en toe 's nachts kan geen kwaad.

Mijn linkerborst is trouwens echt perfect, hoe hij nu is. Mooie natuurlijke hang en de bolling aan de bovenkant is bijna helemaal weg. Echt zo'n glijbaantje heb ik nu. Als die andere borst nou ook zo was (of ooit nog zal worden) zou ik heel blij zijn. Maar dat is niet zo, het verschil is nog steeds zo aanwezig, groter dan voorheen. Hoewel de tepels op gelijke hoogte zitten is rechts gewoon kleiner en steviger en er zit meer bolling bovenop. Ook zit die verder onder de bortspier dan links lijkt het wel, dus bij aanspannen wordt het verschil nog groter. Ik hoop echt dat het nog beter zal worden, maar aangezien sinds 3 weken PO (nu 8) er niet veel meer is veranderd (in het verschil) heb ik daar niet zoveel vertrouwen in. Ik zie het ook in een strak topje. Maar ja, als ik zie hoe links toch nog verder is gezakt, wie weet gaat rechts dat ook nog eens een keertje doen. We zullen zien. In BH's en bikini en kleding valt het gelukkig niet op. Maar ik vind het niet prettig om mezelf bloot te zien nu, en dat is toch een beetje jammer. Nou ja we gaan het zien. Eind februari naar dr. Nio, ben benieuwd wat hij ervan te zeggen heeft.

Het hardlopen is goed gegaan Ruitje! Geen last gehad van de boobs daarmee. Ik ben vrijdag weer begonnen samen met mijn hardloopmaatje en morgenochtend tweede keer. Even rustig aan begonnen, wel 5 km maar in stukjes verdeeld van wandelen en joggen. Als ik te snel teveel wil kan ik er donderop zeggen dat ik mijn blessure weer ga voelen in mijn rechterkuit. Dus echt van belang weer even op te bouwen. Ook buik- en bilspieroefeningen gedaan daarna en daar heb ik nu een partij spierpijn van haha! Goed gedaan dus. Ik ben alleen 3 (!!!) kilo aangekomen de afgelopen 2 maanden, dus daar moet wel weer even wat gebeuren ;) Ik kan alleen nog niet de juiste motivatie vinden om te stoppen met eten (snoepen/snaaien). Ik heb mezelf iig t/m dit weekend gegeven om 'af te kicken' van de feestmaand. Bovendien moesten de restjes nog even op natuurlijk, weggooien is zonde :45: Maar de magere yoghurt en muesli is al in huis en vanaf maandag gaat de rem erop. Geen wijntjes meer doordeweeks en ook niet meer in de snoep/koekpot. Gezond eten, veel fruit en rauwkost, veel water drinken. En 3 keer per week hardlopen (iig minimaal 2 x per week). Dan moet het er snel weer af zijn denk ik.

Van de week bij Hunkemoller weer geshopt, 2 mooie sets gescoord voor 50% korting. Een hele mooi van Sylvie, compleet met jarretels en kousen, die bordeaux rode set (full cup met kant). Erg mooi! Al kriebelt dat kant inderdaad wel een beetje idd Tijger, maar het valt nog mee. Zal mijn man leuk vinden, maar die is nu ziek. Ook 2 T-shirt BH's bij de H&M maat 75D gekocht en die zitten ook als gegoten. Ze sluiten ook mooi aan in het midden, dat hoort he? Nu stop ik even met BH's kopen, wie weet worden ze nog wat kleiner als ik 3 kilo afval, en dan passen ze straks niet meer, dat zou zonde zijn. Ik dacht altijd dat 75D heel groot zou zijn. Vergeleken met wat ik had (A) klonk het iig altijd heel groot. Maar als ik nu naar mezelf kijk met die D-cup aan vind ik het helemaal niet groot. Ik blijf het bizar vinden hoe mijn kijk op borsten is veranderd nadat ik een borstvergroting heb gehad.

Fijne avond nog!

Liefs

PS: Liesje jij was toch weg hier, of ben jij een ander? Als je dezelfde bent, hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suus

Ik ben net even gaan spieken bij jouw fotootjes

Ze zien er toch echt wel mooi uit hoor meid!

Heel natuurlijk! En vn je litteken zie je nu al niets meer

Het verschil zie je inderdaad wel een beetje

Heb met oudjaar ook een dip gehad, had een wollen jurkje aan en zag ook een boob dikker in uit dan de andere!

Stoorde me immens hard zeker dat je het in kleding zag :(

Heb mijn vriend foto laten maken om naar m'n pc te sturen maar krijg het niet zo goed vast op beeld!

wat goed dat het hardlopen zo goed ging

Ik wou zaterdag beginnen met piloxing maar heb redelijk pijn gehad de afgelopen dagen dus zit terug aan de medicatie en sportbh (ook snachts)

Nu gaat het gelukkig beter en hoop dat het maandag eindelijk lukt om te gaan sporten

Lijkt me wel even eng om te starten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, wat herkenbaar. ook ik plus 3 kilo en vol met dezelfde voornemens als jullie Suus en Rutije. Vandaag voor het eerst wezen hardlopen (nou ja, zo kan ik het nog niet echt noemen, haha). voelde niet echt prettig aan mijn borsten, heb ze de helft van de tijd maar vastgehouden. Moet er vreemd hebben uitgezien, maar het voelde echt als de 2e of 3e week po met wandelen. Op zoek maar naar een andere betere sportbeha. Hoor goede dingen over de shockabsorber, die maar eens gaan passen. (welja, die 50,- kan er ook nog wel bij ;-)

Jammer toch he Suus, van dat kant dat kriebelt. ik kan het dus echt niet hebben. Hoop dat het komt omdat mijn huid nog gevoelig is en dat ik ze over een tijdje wel kan dragen.

Ben benieuwd naar je foto's van je nieuwe aankopen.

ik vind jouw borsten echt prachtig Suus, ze zien er echt heel natuurlijk uit en ik ben echt heel jaloers op je decolleté. Bewegen ze ook mee als je loopt? Ik begrijp wel dat je baalt van de ongelijkheid. En dat terwijl Nio er wel rekening mee had gehouden toch, door protheses van verschillende grootte te plaatsen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Tijger! Voor de complimentjes, maar ook voor je begrip. Ruitje trouwens ook. Ze bewegen nog niet mee als ik loop, tenminste ik heb altijd een BH aan dus dat merk ik niet echt.

Ze zijn ook heus wel prachtig, maar ja dat verschil he, het is nu gewoon zichtbaarder dan voorheen en daar baal ik van. Ik heb me er nog nooit aan gestoord hiervoor, maar sinds de BVG dus wel en dat vind ik niet zo leuk. Had toch verwacht dat het minder zou worden. Die 20 CC meer die er in rechts is gegaan, daar zie je echt helemaal niets van terug. Hooguit dat die borst ietsje breder is misschien? Het implantaat zou nog wat moeten zakken, dan zou het wel goed zijn denk ik. Ook nog wel een grootte verschil en een verschil in profiel dan, maar niet meer in hoogte. Dat hoogteverschil vind ik het "ergst". Maar ik ga er toch maar rekening mee houden dat dit altijd zo blijft. Een perfect resultaat is misschien wel niet haalbaar bij mij. Ik zal dan bepaalde situaties proberen te vermijden, zoals topless lopen (behalve in de sauna want daar heb ik lak aan, en daarbuiten deed ik dat eigenlijk toch al nooit dus dat scheelt). En kiezen voor BH's en bikini's waarbij je het verschil niet ziet. De reden dat ik het zag in een strak topje, was toen ik daar een bikini bovenstukje onder had, een trianglebikini zonder beugels. Ik kan me voorstellen dat met een beugel BH of bovenstukje, het verschil minder opvalt. Dus dan zal ik dat niet meer zo snel aantrekken in de toekomst denk ik.

Ik heb dit al vaker meegemaakt, ik heb namelijk eens een grote tattoo laten weghalen op een opvallende plaats. Hoge verwachtingen van, ik zag mezelf eindelijk eens in mooie vrouwelijke mouwloze zomerjurkjes naar mijn werk gaan, zonder dat lelijke ding op mijn schouder. Maar het weghalen is vreselijk mis gegaan en ik heb nu een gigantisch litteken exact in de vorm van mijn oude tattoo. Een blanco tattoo als het ware, sommigen denken dat het een "branding" is. Dat is dan wel weer apart. Maar ik vind het vreselijk lelijk en ik kan nu nog steeds geen mouwloze kleding aan, iig niet naar mijn werk. Op vakantie en naar feestjes loop ik er nog wel eens mee bloot (hij zat gelukkig heel hoog op mijn schouder/arm, een heel kort mouwtje volstaat al) maar dan krijg ik er áltijd opmerkingen over. Maar het liefst bedek ik het dus. Ik heb er mee leren leven, want ik weet niet of dit ooit nog mooi te krijgen is. Het zal sowieso nog een hoop geld kosten als ik het wil proberen te laten weghalen, zal een PC aan te pas komen ook denk ik. Ik heb mijn geld nu uitgegeven aan nieuwe borsten, vond ik toch iets leuker :) Maar goed. Het was een voorbeeld dat ik al eerder een ingreep heb laten uitvoeren met hoge verwachtingen en dat het niet is geworden wat ik ervan verwacht had. Al is dat wel erger dan nu hoor, ik ben heus wel blij met de boobs, heel blij zelfs. Alleen het is niet helemaal geworden zoals ik het in mijn hoofd had, eerlijk is eerlijk.

Oja, ik "moet" natuurlijk ook nog even foto's maken met de nieuwe BH's :) Ga ik doen, beloofd. Met een BH aan, en dan met name een voorgevormde, zie je van het verschil niets meer terug. Hooguit zit er een pietsie meer ruimte in de rechtercup t.o.v. links, maar veel is het niet.

Vanmorgen voor de tweede keer wezen hardlopen. Ik had de Triumph Tri Action BH aan (bandjes goed strak) en ik heb mijn boobs totaal niet gevoeld. Dus dat gaat goed. Alleen mijn loopmaatje kan nog niet voluit, we zijn weer aan het opbouwen en zij is er langer tussenuit geweest dan ik. Maar voor mij zelf is het ook goed om even op te bouwen op deze manier, al zou ik het liefst weer voluit willen en dan ook langer en verder. Maar dat is niet verstandig, I know. Wel echt héérlijk om weer te kunnen lopen, voelde me zo goed!! Alleen geen buikspieren gedaan, mén wat een spierpijn heb ik daar nu nog in zeg, van de vorige keer! Ik was echt slap geworden, grrrr. Zelfs hoesten doet enorm pijn en kan ik niet op volle kracht.

Ik zou ook wel een Shockabsorber willen hebben. Maar ik heb nu echt iets van 6 sport BH's die allemaal goed zitten, dus dat is een beetje overdreven. Maar die Shockabsorber zou wel heel goed zijn idd.

Ruitje, wat is Piloxing, iets met boksen denk ik? Raak je elkaar dan ook echt? Dat lijkt me wel eng, na zo'n borstvergroting. Klinkt pittig, rustig aan beginnen he :) Wat vervelend dat je weer pijn had, hoe kwam dat zo, weet je dat? Welke medicijnen neem je nu? En jouw verschil, is dat in grootte of in hoogte?

Tijger, heb jij wel twee precies dezelfde borsten zonder verschil? Heb je alweer nieuwe foto's gemaakt? Ik vind het zo leuk dat wij nog contact hebben, we zijn allemaal even ver PO dus veel herkenning idd.

Doen jullie alweer alles? Ik wel, sjouw zware tassen, mijn peuter van de trap, pak dingen van de hoge plank etc. Het voelt allemaal goed dus ik denk dat het geen kwaad kan, toch?

Tijger, hoe lang loop jij normaal?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat vervelend zeg vn die tattoo verwijdering!

Was een cover geen beter idee dan?

Is idd wel leuk om te lezen hoe het ondertussen gaat met dezelfde periode boobs haha

Ik heb gisteren dus naar de kliniek gebeld Want bleef maar pijn houden en m'n omgeving vond dat ik beter ff kon opbellen

Nu ze konden op afstand niet zeggen wat het was maar zolang ik geen koorts had was er niets aan de hand..

Pijnstillers maar nemen als ik wat voel (dafalgan 1000g neem ik)

Ze zei dat het 4-6maanden duurt vooraleer het volledig genezen is dus nu op 2 maanden normaal is. Wss wat veel gedaan of verkeerde beweging gedaan (je mag toch trg alles na 4W dacht ik maar wou niet in discussie gaan)

Moet het nog een week aanzien blijft het mag ik langs gaan..

Het verschil bij mij is in grootte (tepels staan gelijk) ma wellicht had ik dat verschil ervoor ook maar wordt dit nu uitvergroot he

M'n vriend deze morgen ng gevraagd hij zei ze zien er hetzelfde uit de ene is mss net ietsje boller aan de bovenkant..

We zullen afWachten zeker!

Piloxing is idd met boxen met gewichtjes aan de handen

Verder naast het intensieve gedeelte worden er ook veel spiergroepen getraind (benen, armen, buik.. Totale workout zeg maar)

Is niet tegen iemand boxen hoor gelukkig haha :D

Zou idd riskant zijn nu

Maar ben dus nog niet geweest.

Vanavond als de pijn wegblijft ga ik voor het eerst terug spinnen..

Heb 2 sHock absorber hopelijk zijn ze stevig genoeg!

Heb ze in de Perry sport gekocht toen het aanbiedingen Waren 2de aan de helft vn de prijs en met m'n kortingskaart er bovenop had ik Dacht ik slecht 67 euro ofzo betaald voor 2 dus ideaal :D

Verder deed ik alles maar nu met die pijn mocht ik niets meer vn m'n vriend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi Suus en Ruitje,

hoe gaat het nu met jullie en de boobs? Gezien het feit dat jullie al een tijdje niet hebben geschreven zal de focus inmiddels wel wat minder op de boobs zijn, bij mij werkt het in elk geval wel zo. Ik kom nog af en toe wel op het forum, maar de borsten houden me niet meer dag en nacht bezig. (alleen nog in de dag haha).

Troost je Suus, ook mijn borsten zijn niet gelijk. Mijn linkerborst vind ik inmiddels prachtig, mooi glijbaantje, geen rare bolling meer boven de tepel, goede maat en begint een fijne ' hang' te krijgen. Maar rechts is aanmerkelijk groter en boller aan de bovenkant. Wat me nog het meeste stoort is dat het litteken niet in de borstplooi valt maar erboven. Maar ook ik hou mezelf voor dat ze voor de operatie al niet gelijk waren. Ik vermoed dat het ook komt omdat de rechterkant van de borstspier beter is ontwikkeld en dat het daarom boller is. Ben jij toevallig linkshandig? dat dat verklaart waarom links bij jou groter is?

en slapen jullie nog met de lipoelastic? ik soms wel, heb nog steeds wel pijn als er ik op mijn zij slaap.

Ik ga voorlopig ook nog geen arm- en borstspieren trainen (ik deed geregeld bootcampen) veel te bang dat de protheses omhoog worden getrokken.

Nog even en we mogen alweer voor onze 3 maands controle.... gaat toch al met al best snel.

groetjes maar weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ik zie nu pas je berichtje in mijn topic Tijger. Dus dat zegt idd wel dat ik niet meer dagelijks in mijn eigen topic kom. Ik moet zeggen dat ik nog wel vaak op het borstenforum kom kijken, deels ook uit verslaving (herkenbaar?) en om hier en daar een nuttig antwoord aan anderen te proberen te geven. ;)

Maar voor wat betreft mijn eigen borstvergroting heb ik inderdaad niet zo heel meer te melden, zonder in de herhaling te vallen, of over onderwerpen te kletsen die eigenlijk niet ter zake doen ;) Wel gezellig maar daar is het forum eigenlijk niet voor natuurlijk. En ik probeer ook wel een beetje afstand te nemen hoor zo intussen, althans niet meer zo gefocust op mijn borsten te zijn (en dus op de verschillen). Hoewel ik nog elke dag hoop dat het verschil verdwijnt, ben ik realistisch (zeker nu ze de afgelopen maand niet meer zijn veranderd) en weet ik ook wel dat dat niet gebeurt. En dat dit het eindresultaat dus is.

Ik heb wel voor mezelf het een en ander op een rijtje gezet, in de hoop dat het dan een beetje uit mijn hoofd is en ik het wat los kan laten. Dit is mijn lijstje. Als iemand nog iets ziet dat ik ben vergeten dan hoor ik het wel ;)

Liefs, Suus x

Blij / tevreden met:

- De verkregen cup-maat. Het vooraf beoogde resultaat (een volle C-cup) is gehaald (75D zelfs)

- De vorm, mooi rond en natuurlijk

- Plaatsing via de tepelhof: de littekens zijn erg mooi geworden, bijna onzichtbaar

- De soepelheid van de protheses, ze zijn erg zacht

- Mijn linkerborst; deze is in mijn ogen helemaal perfect. De natuurlijke hang, de stand van de tepel (iets naar buiten), de soepelheid (ook bij het aanspannen borstspieren).

- Het snelle herstel ondanks dual plane plaatsing, dit viel me ontzettend mee

- Het veilige gevoel dat er Hydrogel in mijn lichaam zit, daar sta ik nog steeds 100% achter.

Minder blij met:

- De grootte. Snel aan gewend geraakt. Qua zicht zijn ze toch kleiner dan verwacht, verschil met voorheen had wat groter mogen zijn.

- Het verschil in grootte. Links is groter dan rechts. Dit was al zo en er is rechts 20 CC meer in gegaan. Dat is niet genoeg geweest, het verschil is nog steeds zichtbaar. Het was vooraf al duidelijk dat er een verschil zichtbaar zou blijven, maar ik had dit wel kleiner verwacht. Het valt meer op dan voorheen.

Vraag: had er niet meer CC in gemoeten (bijv. 70 CC) ipv 20 CC om dit verschil te verkleinen?

- Het verschil in hoogte. Rechts lijkt wat hoger te zitten en wat meer naar rechts, tepel wijst recht naar voren. Links wijst wat neer naar opzij (dit oogt natuurlijker). Rechts zit naar mijn idee ook wat verder onder de spier. Rechts heeft minder hang en is minder soepel dan links. Er zit meer volume bovenin en minder onderin, vergeleken met links. Tepelstand is horizontaal gezien gelijk, maar links wijst wat omhoog en rechts naar voren.

Vraag: zou dit hoogteverschil op te lossen zijn?

- Het vervormen van de rechterborst bij aanspannen van de borstspieren. Links gaat alleen een klein beetje opzij, maar rechts vervormt echt. Je ziet bij aanspannen dan de afdruk van de spier in de borst ter hoogte van de tepel, bij links is dat niet. Bij aanspannen borstspieren voelt rechts bovendien keihard, links blijft een stuk zachter. Gevolg: ik zorg dat ik in naakte toestand het aanspannen probeer te vermijden omdat ik dit erg lelijk vind (en me daar een beetje voor schaam).

Vraag: zou dit op te lossen zijn?


Als ik het nog eens over mocht doen dan zou ik dit anders willen:

- Een maatje groter: 400 CC.

- Meer aandacht besteden aan het verschil en aan hoe dit op te lossen zou zijn

- Protheses op gelijke hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt BB voor het aanpassen van mijn bericht. Met copy paste was er wat met de tekst gebeurd waardoor die heel klein was geworden, nu staat het weer goed. Thanks!

Enne meiden, niet denken dat ik nu heel erg negatief ben hoor (door dat lijstje). Want dat valt best mee. Ik ben daar even heel kritisch en precies, maar over het algemeen is mijn gevoel goed. Het is ook niet de bedoeling dat ik echt een "her" overweeg hoor (als je dat opmaakt uit "vragen" die ik heb). Maar ik ben wel nieuwsgierig naar de antwoorden, dus vandaar dat ik ze heb opgeschreven.

Als ik lees hoe jullie reacties zijn op mijn foto's, dan voel ik me hartstikke trots! Eerlijk is eerlijk, ik heb hier zoveel tieten bekeken, vooraf en nog steeds, en er zijn er in werkelijkheid maar heeeeeeeeeeeel weinig die precies even groot en even hoog zitten. Dus ik moet gewoon niet zo zitten mieren, ze zijn heus mooi geworden en ik ben er ook echt wel blij mee. Maar ik schrijf gewoon van me af wat ik voel, ook de iets minder positieve gedachten. Gewoon omdat dat ook moet kunnen. Afijn jullie snappen me wel denk ik.

Liefs en fijne dag!

Op naar de 3-maandse controle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.