Ga naar inhoud

Suus1973 : 7 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi Suus, ik heb inmiddels ook een andere sportbh want het leek mij ook inderdaad beter om ze wat meer ruimte te geven nu, want in die lipoelastic zaten ze toch best heel stevig bij elkaar omdat het compressie geeft. Mijn vriendin heeft vorig jaar een borstvergroting gehad en had nog een sportbh liggen die ik mocht lenen. Ik heb 'm gepast en hij zit precies goed! ( ik heb een foto geplaatst) het is een 75E! Ik dacht veel te groot maar hij zit top! Het is een Anita Active met gevulde bandjes op je schouders voor de druk dus dat zit echt lekker en aan de binnen kant van de cups is het heel zacht dus fijn voor mn overgevoelige tepels op het moment dus ik zou deze zeker aanraden mocht je nog op zoek zijn

Ik heb nog even naar je foto's gekeken, en zag ook inderdaad het verschil. Maar op de andere gemaakt door je zoon weer niet. Komt het niet door de stand van je camera? Dat kan een heel verkeerd beeld geven dat lijkt bij mij ook wel eens. Bij twijfel gewoon Nio contacten. Verder voel ik me goed alleen dat branden van mn huid en soms lijkt het of mn tepels in de fik staan. Heb jij dat ook? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw Daizy een 75E??? Dat is wel groot haha!

Tja dat verschil, dat IS er gewoon echt. Ik kan foto's maken waarbij het niet zichtbaar is door net mijn schouders wat anders te houden, en foto's waarop het juist wel heel goed zichtbaar is. Bij beweging valt het ook niet op hoor. Ik heb het net nog aan mijn man gevraagd en die vind het ook totaal niet storend. Moet mezelf maar niet gek maken. Stel dat het altijd zo blijft (waar ik al wel rekening mee ga houden) dan nog zijn het prima borsten. Geen perfecte dan, helaas, maar ik weet niet of dat uberhaupt wel haalbaar is. Ik zal het nog even aankijken, en proberen er niet elke dag naar te kijken. Rechts is ook echt nog harder, minder soepel. Dus ik moet echt nog even afwachten denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus, dat vroeg ik nog aan nio, toen ie me aftekende, of,ze erg ongelijk zijn.

Hij zei dat je dat voor de OK niet opvalt omdat je ze dan nooit zo kritisch bekijkt , en na de OK gaat iedereen heel kritisch naar haar borsten kijken, en dan valt het idd op en ga je je er aan ergeren.

Het is van nature dat niet beide borsten gelijk zijn, ook die van mij niet, dus dat zal straks ook wel duidelijker te zien zijn... Maar ze zijn hartstikke mooi die van jou, dus wees blij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook blij hoor L-Girl. Al hoop ik stiekem dat het nog ietsje zal veranderen, dus dat het verschil iets kleiner zal worden dan nu het geval is. Maar anders kan ik hier ook wel mee leren leven hoor. Ik zal dan wel vragen wat Nio er zelf van vindt en wat zijn reactie daarop is. Daar ben ik wel benieuwd naar. Maar voor ik hem mail, ga ik het eerst nog eventjes afwachten.

Ook het feit dat links groter is maar ook lager zit/hangt, terwijl eerst rechts lager was. Ik denk dat hij dat verschil heeft willen opheffen door rechts wat hoger te plaatsen. Maar doordat links groter is en zwaarder en iets meer hangt dan rechts, heeft dat nu niet goed uitgepakt lijkt me. Want nu is het dus andersom. Maargoed ik wacht het nog een poosje af. Maak ondertussen wel af en toe een foto.

Ik stond gisteren met mijn dochtertje (4) onder de douche en toen vroeg ik haar "welke borst is groter?" waarop ze links aan wees. Toen vroeg ik "kun je dat goed zien?" waarop ze "ja" zei. Ik: "maar is dat een heel raar gezicht" en zij: "nee hoor". Ik "welke borst vind je het mooist?" en toen wees ze rechts aan. Toen ik vroeg waarom, zei ze "omdat die het kleinste is". :) Grappig hoe zij het ziet. Mijn zoon hetzelfde. Ziet wel het verschil maar zei ook dat het niet erg was, net als mijn man. Dus ik zou er op zich wel mee kunnen leven. Alleen het is wel zo dat je natuurlijk zoiets hebt van, je hebt ergens veel geld voor betaald en wilt/hoopt gewoon op perfectie. Als dat dan toch niet helemaal uitkomt dan is dat jammer (maar helaas). Ik vind ze (afzonderlijk van elkaar) prachtig hoor, echt. En bij elkaar, prima. In BH zie je er niets van (hoewel, het is wel een halve cupmaat verschil denk ik, maar in zo'n soft BH zie je er iig niets van). En ik heb echt een mooi decolleté, en dat voor dualplane. Mag niet klagen vind ik zelf. Ik was net bij een buurvrouwtje op bezoek en heb een iets lager shirt aan, en zij zei het meteen. Heel natuurlijk ziet het eruit.

Trouwens, ze belden net van de online-care BH-shop, er is een 75C zwarte Unique teruggekomen!!! En die krijg ik nu. Ze sturen 'm vandaag al op, terwijl ik die andere hier nog thuis heb. Die moet ik nog terugsturen. Wat een fijne service! Dus als het goed is heb ik morgen mijn BH. Hoop dat er iemand thuis is bij de buren, want morgen werk ik. DHL komt altijd als ik niet thuis ben lijkt het wel, en de vorige keer wilden mijn ene buren niet tekenen voor mijn pakket, dus hebben ze het weer meegenomen. De laatste keer is 'ie bij de andere buren afgeleverd, die er gelukkig wel voor wilden tekenen. Ben benieuwd of hij past, moet haast wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super hang een briefje aan de deur voor de leverancier vn DHL

Dat hebben zij me zelf gezegd toen ik ook niet thuis was en ze dus niet hebben afgeleverd

Waar ze het mogen leggen of bij welke buren afgeven!

Oh hoop voor je dat deze past meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super hang een briefje aan de deur voor de leverancier vn DHL

Dat hebben zij me zelf gezegd toen ik ook niet thuis was en ze dus niet hebben afgeleverd

Waar ze het mogen leggen of bij welke buren afgeven!

Oh hoop voor je dat deze past meid!

Beste meneer/mevrouw van de DHL (en alle andere lezers)

Ik (wij) zijn niet thuis. De sleutel ligt onder de mat. U kunt het pakket binnen op de dressoir leggen. Dit dressoir staat bij binnenkomst in de kamer achter de derde deur links.

Alvast bedankt!

De bewoners van dit huis

:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook problemen met Care-Online.
Ik had netjes op tijd besteld zodat ik ze voor de operatiedag zou binnen hebben. Kon ik passen en als het niet goed was, ze op tijd terug sturen. Maar,.. ik werd donderdag geopereerd maar zelfs op woensdag nog geen bh's te zien!?
Gebeld naar Luxemburg (!) mevrouw zei, oh ja dat kan kloppen ik heb vandaag pas de betaling doorgekregen van onze accountant. (Wattt? het was al dagen terug overgemaakt). Sorry, ik kan niks voor u doen.

Nou, ik was wel even anders van mening, zei ze nog ja dan had u toch ook gewoon een mailtje kunnen sturen dat u het had overgemaakt. "Pardon?!' Staat dat ERGENS op de website? Nee. En het lot wil dat ik toevallig juist WEL gemaild had, dat ik net mijn bestelling had betaald, maar dat ik de verkeerde kleur had gekozen. Oh.. dat had ze wel gelezen. (Doos!)

En fin, had ik het geluk dat mijn kamergenote een extra bh bij zich had die paste. Die heb ik geleend en stuur ik haar morgen toe,

Toen mijn vriend mij ophaalde had hij net ervoor de bh's binnen gehad.

Ik heb de Lipoelastic Pi (zo heet hij toch haha) maat XL vanwege mijn 800cc's en de Care Anna maat L.

De Lipo was in het begin wat groot vond ik. Tevens zat de Lipo meteen onder het roze kleurtje van de jodium@ Grrr.. heb er alles op losgelaten maar het blijft toch lichtelijk zichtbaar (is een witte) dus heb ik de Anna de eerste dagen aangedaan. Ritsje schiet wel steeds ietsje open van boven. Vandaag na het douchen de Anna uitgedaan en de Lipo aan.. zit nu beter.

Vandaag ook nog even een sport bh van Hunkemuller aangehad, vond ik persoonlijk 3x niks. Rare cups

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Anna gaat bij mij ook open, en vind hem lang niet zo stevig als de lipo.

Mijn witte lipo is idd ook nog licht roze, ondanks het wassen haha.

Maar was dat de lipo van die Mw? Krijt ze een roze terug...

Heef te zich al aangemeld hier?

Haha bb, goed plan zo'n briefje ;) mischien wil hij het pakket ook wel direct ff openen..scheelt weer scheur en trek werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste meneer/mevrouw van de DHL (en alle andere lezers)

Ik (wij) zijn niet thuis. De sleutel ligt onder de mat. U kunt het pakket binnen op de dressoir leggen. Dit dressoir staat bij binnenkomst in de kamer achter de derde deur links.

Alvast bedankt!

De bewoners van dit huis

:P

:45::45::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren even langs geweest bij die buren niet wilden tekenen, dat als DHL nou vandaag weer zou komen, ze van mij mochten tekenen. En dat was niet voor niets geweest, want vandaag is het pakket weer bij hen aangeboden en ze hebben het nu in ontvangst genomen! Dus ik heb 'm binnen, de Lipoelastic PI Unique maat 75C. Een zwarte en hij past! Zit een stuk strakker zeg dan die 80B. Maar hij zit goed, dus ik hou hem. Toch wel goede service, want ze hebben hem direct naar me toegezonden zonder dat ik eerst die 80B weer terug heb moeten sturen. Dat heb ik inmiddels wel gedaan hoor, maar ze hebben het gewoon op goed vertrouwen gedaan. Dus ze hebben het bij mij weer goed gemaakt.

SVP, ik had met creditcard betaald, dat ging misschien sneller?

En weer wat geleerd, beter koop je dus zwarte Lipo's voor net na de operatie :) Ik had de zwarte meegenomen. Ik kan me geen roze spul herinneren op mijn huid trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Ja het gaat wel hoor, druk met andere dingen (Sinterklaas thuis, de oudste helpen met surprise en gedicht voor school, en ook een akkefietje op mijn werk).

Voor wat betreft mijn boobs, mijn gedachten gaan steeds twee kanten uit. De ene keer denk ik, ach, zo'n verschilletje, wat maakt het uit. Natuurlijke borsten zijn ook meestal nooit gelijk en zo erg valt het ook weer niet op. En als ik dan kijk valt het allemaal best mee.

Maar de andere keer gaat het toch weer knagen, en denk ik, ik vind het toch jammer en ook zonde. Heb ik eindelijk de beslissing genomen om dit door te zetten, dan verwacht je ook perfectie. Dat er een verschil zichtbaar zou blijven heeft hij wel voor gewaarschuwd, maar kennelijk had ik toch wel verwacht dat dat minder zichtbaar zou worden in plaats van meer. Het verschil in projectie tussen beide borsten is echt groter geworden. Links was altijd al groter, maar hing ook ietsje meer, zodat het verschil in projectie eerst minder was. Doordat er nu meer druk achter staat door die protheses is het groter geworden.

En dan dat hoogteverschil, zoals ik al schreef. Ook een centimeter denk ik. Ik ga binnenkort toch een mailtje sturen aan Nio, al is het maar om te vragen of ik nog iets kan doen om het verschil kleiner te laten worden. Zoals ik bijv. las in het topic van SvP, over die BH-bandjes die je losser moet doen, zodat je borsten beter kunnen zakken.

Dus de ene keer maak ik er geen probleem van, maar de andere keer knaagt het toch een beetje, dat het toch niet zo perfect is geworden als ik had gehoopt. Het gaat een beetje heen en weer.

Waar ik ook aan blijf denken is dat hij wel heeft gewaarschuwd dat als het via de tepel gaat, het lastiger is om de protheses gelijk te krijgen. Ik heb dit voor lief genomen (er vanuit gaande dat hij dit vast heel goed zou kunnen) en hier toch voor gekozen. Maar doordat ze nu ongelijk zitten ben ik ook een beetje bang dat ik dit over mezelf heb afgeroepen ofzo. Klinkt stom (en ik ben ook een kei in het mezelf schuldig voelen om van alles en nog wat hoor). Maar snap je wat ik bedoel? Hij heeft letterlijk gezegd, bij plaatsing via de borstplooi geef ik garantie op 100% perfect resultaat, bij plaatsing via de tepelhof niet. Die woorden spoken door mijn hoofd. Niet dat ik een herstel zou willen hoor, of daarop zit te wachten.. Maar toch, ik hoop wel dat het verschil nog iets kleiner wordt, dan ben ik helemaal tevreden.

Vannacht trouwens voor het eerst met blote borsten geslapen. Dat voelde heerlijk! Even helemaal geen BH aan.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je gevoel heel goed.. Je weet dat ik ook een verschil heb tussen links en rechts he.. En heb het eigenlijk bij mezelf pas ontdekt, toen een pc me erop wees... Toen zag ik het ook naderhand op de voorfoto's..

Ik zit te denken hoe dat bij mij gelopen is, na de operatie.. Ik heb namelijk ook een hele tijd ermee gelopen, dat ik vond dat ik een groot verschil had tussen links en rechts... Je zag het toen (dus tot een paar maanden po) meer dan dat ik het nu zie.

Nu, merk ik het veel minder in bh's dan pakweg anderhalf jaar geleden... Dus ik denk dat bij mij of het verschil pas na een half jaar tot een jaar weer minder uitvergroot is geworden, OF ik ben er toen gewend aan geraakt.. Achteraf is dat altijd lastig te bepalen.. Maar zelfs als ik nu kritisch kijk, vind ik dat het verschil niet meer zo extreem is, als anderhalf jaar geleden..

Ik weet natuurlijk niet of dit bij jou ook het geval zal gaan zijn. Dat het misschien zo is, dat de ene borst een grotere klap te verwerken krijgt, dan de andere, en dat als alles na een jaar echt helemaal hersteld is, dat het dan langzaam minder gaat opvallen.. Het verschil dan alsnog kleiner gaat worden...

Je zou dit wel eens aan Nio kunnen vragen, want ook al probeer je het voor jezelf aan de kant te zetten (tijdelijk) toch blijf je hier meer rondlopen. Het knaagt, geef je zelf aan.. Dat is gewoon geen fijn gevoel en misschien is het dan juist wel goed om je vraag voor te leggen aan de expert op dit gebied, je eigen pc :)

Hij kan misschien aangeven wat er aan de hand is.. Waarom dit verschil nu groter lijkt dan voorheen, en of dit nog gaat veranderen. Ik ga er eigenlijk vanuit dat hij je zal geruststellen, maar als je geen mail aan hem stuurt, blijf je ongerust.. Ik denk dat je die mail dus gewoon maar moet sturen.

Stuur een foto mee (waar het verschil goed op te zien is, niet eentje waar het nauwelijks op te zien is ;) ) en laat hem beoordelen.... Misschien ook een foto erbij doen van je voorsituatie, en even erbij schrijven in welke borst welk aantal cc gegaan is.... Dan heb je alles bij elkaar staan, en kan hij er eens naar kijken.. :)

Wat betreft die bh-bandjes.. Had ik nog nooit van gehoord, van te strakke bh's ; naar beneden wijzende tepels, en hoogteverschil... Ook ik heb dus weer iets geleerd..

Je bh dus twee cm onder de borsten dragen en de bandjes van je schouders daarop aanpassen, zodat ie niet steeds omhoog kruipt. Hoop dat het helpt, al denk ik dat het indaliingsproces bij die borst gewoon wat langer tijd nodig heeft...

Misschien, als je hem toch mailt, kun je een foto erbij doen van jou in bh, met lossere bandjes en vragen of het zo goed is... Hij kijkt dan toch al naar je foto's, dan kan die er ook nog wel bij, toch? :)

Stel hem de vragen die je hebt, probeer jezelf niet gek te maken, over beslissingen die je gemaakt hebt, maar geef het nog even de tijd.. Oh wat is dat toch een rotwoord, dat geduld he hihi... Wat heb ik daar zelf een hekel aan gekregen in die tijd.. Ik dacht ook altijd: je zult net zien dat ik bij die enkelen hoor, waarbij het geduld niet loont.. Maar volgens mij denken we allemaal wel zo haha...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Anna gaat bij mij ook open, en vind hem lang niet zo stevig als de lipo.

Mijn witte lipo is idd ook nog licht roze, ondanks het wassen haha.

Maar was dat de lipo van die Mw? Krijt ze een roze terug...

Heef te zich al aangemeld hier?

Haha bb, goed plan zo'n briefje ;) mischien wil hij het pakket ook wel direct ff openen..scheelt weer scheur en trek werk.

Hahaha,.. Nee helaas die had een v&d bh 80d.

Verdorie bij jou ook al?! Ik heb er zelfs HG loedertjes op losgelaten, nada!

En ik dacht nog, ik doe een witte aan, wit '' vergroot'. Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren even langs geweest bij die buren niet wilden tekenen, dat als DHL nou vandaag weer zou komen, ze van mij mochten tekenen. En dat was niet voor niets geweest, want vandaag is het pakket weer bij hen aangeboden en ze hebben het nu in ontvangst genomen! Dus ik heb 'm binnen, de Lipoelastic PI Unique maat 75C. Een zwarte en hij past! Zit een stuk strakker zeg dan die 80B. Maar hij zit goed, dus ik hou hem. Toch wel goede service, want ze hebben hem direct naar me toegezonden zonder dat ik eerst die 80B weer terug heb moeten sturen. Dat heb ik inmiddels wel gedaan hoor, maar ze hebben het gewoon op goed vertrouwen gedaan. Dus ze hebben het bij mij weer goed gemaakt.

SVP, ik had met creditcard betaald, dat ging misschien sneller?

En weer wat geleerd, beter koop je dus zwarte Lipo's voor net na de operatie :) Ik had de zwarte meegenomen. Ik kan me geen roze spul herinneren op mijn huid trouwens.

Ja inderdaad, stomme is wij hebben zo'n kaart, maar mijn vriend was er niet en ik weet niet waar die ligt. En omdat ik t ruim op tijd had gedaan.... Heb dat vrouwtje aan de tel ok gezegd dat ze dat er wel bij mogen zetten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ik vind het nie zo erg, slijt van zelf , en niemand die het nu ziet..;)

Alles goed ? 1 week alweer he.. Gaat snel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ik vind het nie zo erg, slijt van zelf , en niemand die het nu ziet..;)

Alles goed ? 1 week alweer he.. Gaat snel..

Ik denk na over de toekomst hihi.. Voor de verkoop.

1week is heel snel gegaan. Alles goed, voel me ook best. Kan niet wachten tot ik morgen Nio zie. Ben benieuwd wat hij ervan zegt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, de verkoop , ach dat zie ik dan wel weer... De hoofdprijs krijg je er toch niet meer voor ;)

Succes morgen bij nio..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wederom bedankt voor je reactie BB. Fijn die herkenbaarheid. En ook om te lezen dat het bij jou uiteindelijk toch (iets) minder is geworden, of dat je er zelf een minder probleem van hebt weten te maken (in je hoofd). Ik denk ook dat dat bij mij aan de orde is hoor. Diep in mijn hart weet ik dat ik dit wsl. moet accepteren. Het verschil is er gewoon, zal niet heel veel kleiner worden. De borsten moeten nog wel een beetje soepeler worden en met het verder "uitzakken" zal het hoogteverschil misschien nog wat kleiner worden, maar niet het verschil in projectie.

Als ik nu de eerste serie foto's bekijk zie ik het opeens ook daarop, en dat zag ik eerst niet eens. Alsof ik er nu kritischer naar kijk. Er komt vast een moment waarop ik er weer wat minder kritisch naar kan kijken. Het verschilt ook per dag. De ene dag zie ik het haast niet en ben ik super blij en trots. Maar op een ander moment kan het me gewoon even storen. In kleding zie je het ook niet hoor, althans ik zie het wel, maar het zal een ander niet opvallen. Dus als ik het er verder niet over heb, dan zit niemand ermee. Mijn stiefmoeder, die gisteren belde, zei, toen ze vroeg hoe het ging met de boobs en ik vertelde dat ik een verschil had "nou én, wat boeit jou dat nou, je loopt toch bijna nooit in je blote borsten, het gaat toch om het nieuwe volume". Ja heeft ze ook wel weer gelijk in.

Ik ga nog wel een mailtje sturen aan Nio maar niet per direct hoor. Ik wacht nog eventjes af.

De Lipoelastic PI Unique BH zit goed, al heb ik de schouderbandjes nu op het laagste standje en zit 'ie nog steeds best strak. Als ik 'm uit doe zitten er ook randen op mijn borsten. Maar de stof is zo lekker, je voelt het niet, hij draagt heerlijk. Maar of hij voor het "uitzakken" nou goed zit, dat weet ik niet. Ik heb daarom ook nog een Triumph Tri Action sport BH besteld, die Nio altijd aanbeveelt. Bij Puur Sport was die 29,95 en gratis verzenden. Zal morgen wel komen. Even passen, heb ook een 75C besteld.

Ik heb 2 foto's geupload zojuist, die oude vond ik nog op mijn andere camera en had mijn man gemaakt de dag voor de operatie. En de onderste foto's zijn van gisteren (met de zelfontspanner gemaakt). Leuk om te zien he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update. Nu 4,5 week PO en de laatste 2 weken is er niet veel veranderd in mijn borsten heb ik het idee. Het verschil is er ook nog steeds. Ik heb dit weekend dr Nio een email gestuurd daarover. Best een uitgebreide mail, en best een kort antwoord terug haha. Maar wel vlot (heeft die man geen weekend?) dus dat was wel weer heel fijn. Hij vond het vervelend voor mij dat de asymmetrie duidelijker was geworden. Dat het niet gelijk te krijgen was, door meer CC in de kleine borst te doen of minder in de grote, omdat je dan te maken kreeg met ongelijke tepelhoogte. Ook was het mij duidelijk (dat had ik zelf al bekeken) dat bij die Monobloc Hydrogel niet zoveel mogelijkheden waren in profiel. Het profiel blijft nagenoeg hetzelfde bij meer of minder CC dus dan zou je een brede en een smallere borst krijgen. Dus eigenlijk was en is er niet veel aan te doen. Hij schreef wel dat ik nog 2 maanden af moest wachten omdat er nu nog veel gebeurde in de borsten, ook al zie je niet elke dag verschil. En dat er nog niets van te zeggen was of het verschil nog zal veranderen. Dus tja, dat moet ik dan maar doen.

Over de BH had ik geschreven dat ik overdag een sport BH had met de bandjes op de meest losse stand, en 's nachts zonder sliep, en dat was prima.

Mijn man heb ik ook even goed laten kijken, en hoewel die het grootteverschil wel goed ziet (maar dit verder totaal niet storend vindt) ziet hij geen hoogteverschil. Dus dat kan ook gezichtsbedrog zijn, doordat die ene gewoon groter is en wat meer hangt. Mijn man vindt ze prachtig! Fijn dat 'ie dat heeft gezegd :)

Ik kreeg gisteren de Nio-BH binnen, die Triumph Tri Action sport BH. Wel een beetje overdreven, nu heb ik er wel 4 haha. Maar hij zit goed, het is een 75C en ik heb 'm vandaag al de hele dag aan en hij irriteert niet, dus da's positief. Het voordeel van deze is dat het geen racerback is maar een gewone achterkant met vrij dunne schouderbandjes. Het is dus wel een stevige sport BH zonder naden in de cups, maar onder kleding zie je niet die schouderbanden zoals bij de racerbacks. En ook fijn om wat afwisseling te hebben in sport BH's, elke dag dezelfde aan dat gaat op den duur wel vervelend worden vind ik zelf.

Ik probeer er even wat minder mee bezig te zijn, al moet ik ze natuurlijk wel elke dag zien en bevoelen. Ik probeer me niet te storen aan het projectieverschil, en me gewoon blij te voelen met wat ik heb gekregen, en te accepteren dat perfectie (bij mij iig) niet kan worden gehaald waarschijnlijk. Het zijn nou eenmaal geen tovenaars. Maar het is wel een stuk mooier geworden dan het was. Ik vind het echt vreemd om nu foto's te zien van mijn voorsituatie!!! Wat klein zeg, kan het me nu al niet meer voorstellen dat ik er zo uit zag. Ik ben al heel snel aan mijn nieuwe cupmaat gewend, afijn wat iedereen hier dus altijd schrijft. En ik durf het bijna niet te zeggen, maar soms vind ik ze eigenlijk iets te klein! Had ik gewild dat ik iets groter had genomen. Ik denk dat 350 mij ook perfect had gestaan. En dat terwijl ik zo bang was dat het te groot zou worden. ;)

Ik ga weer even door. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus

Wat leuk dat hij zo snel antwoordde he

Hopelijk ben je toch beetje gerust gesteld of vrede mee

En ja geduld blijkt hier telkens het codewoord te zijn he

Ik moet eerlijk bekennen dat sinds ik leuke lingerie heb gekocht afgelopen zaterdag ik niet meer zo bezig ben met het verschil

Maar vooral kijk hoe leuk de lingerie nu staat tov vroeger!

Hopelijk krijg je dit gevoel ook als je nieuwe lingerie kunt shoppen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het steeds beter gaat! Jij ging na 11dvn weer werken toch? Dus gebruikte je je armen ook veel? Ik vind het zo lastig om zo weinig mogelijk te doen , ben toch wel veel

'Bezig' overdag..

Heb jij ook nog een doof gevoel aan de onderkant? Dat kon wel tot een jaar duren vlgs nio..

Ze moeten nog maanden herstellen, wie weet word het verschil nog wel veel minder in je borsten.. En daarbij , ligt het er ook aan hoe Je een foto neemt, op de ene is het erger dan de ander...

Link naar reactie
Delen op andere sites

L-Girl, ik heb ook zo'n doof gevoel onderaan idd. Ik voel het implantaat aan de onderranden van mijn borsten ook heel goed zitten, jij ook? Daar is de huid echt dun. Ik ben super blij dat ik dat aan de bovenkant niet heb (dus dat ik niet eigenwijs ben geweest en ze op de spier heb genomen). Dan was ik niet blij geweest. Gek gevoel is dat he, dat dove. Is nog niet echt veranderd na 4,5 week idd, dus zal best dat dat langer duurt. Ik heb nu wel af en toe een venijnige steek in mijn borst, soms links soms rechts. Hoort er ook bij, ik weet het, maar dat had ik eerder nog niet.

Ik werk op kantoor dus gebruik mijn armen niet heel veel. Ik zit de hele dag achter de computer zo'n beetje. Ik pas wel een beetje op dat ik geen stapels met dossiers til of dingen uit hoge kasten pak zonder stoel, maar verder kon ik alles meteen al wel weer. Dienblad met kopjes dragen gaat ook. Bij tillen probeer ik wel zoveel mogelijk nog mijn ellebogen in mijn zij te houden en met armkracht te tillen ipv met de borstspieren. Maar ik voel dat mijn borstspieren nu weer sterker worden. Ik vind het ook een raar gevoel dat als je je borstspieren aanspant, de implantaten bewegen. Ik voel duidelijk dat ze er (gedeeltelijk) onder zitten en het voelt gek :) Moet ik nog even aan wennen.

Zo herkenbaar trouwens, ik ben ook de hele dag "bezig". Zeker op mijn thuisdagen, jeetje. Een borstvergroting met kleine kinderen is toch wel een uitdaging hoor, het is niet niks zeg maar. Gelukkig voelde ik me al snel goed en gaat het herstel ook goed, maar stel dat je complicaties hebt. Ik vind dat ik nu al zoveel moet laten, bij zoveel dingen moet nadenken, ik vind het maar lastig! Nog 1,5 week :)

Waarom mag je eigenlijk 6 weken niet tillen na een BVG, weet jij dat precies? Wat kan er dan gebeuren als je dat wel (af en toe) doet? En is dat ook nog zo erg na 5 weken, zeg maar? Ik heb vandaag ook de kamer even gestofzuigd. Moest echt even gebeuren (kreeg bezoek). Ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar zou het serieus zo erg zijn op deze termijn? Dit is wel de eerste keer dat ik het heb gedaan. Maar ik til mijn zoontje wel af en toe alweer (in het autostoeltje bijv. als hij zelf niet wil klimmen)...

@ Ruitje, ja dat hoop (en denk) ik ook dat er bij mij zal gebeuren, zodra ik weer normale bh's en lingerie aan doe, dat ik me er minder op zal focussen, op dat verschil. Ik bedoel, wanneer loop je nou met je borsten bloot. Ja in de sauna, en thuis bij je partner. Maar topless op het strand ga ik al lang niet meer en dat ben ik nu ook niet van plan. En in een mooie BH of bikini valt het vast niet op, dus ik zal er uiteindelijk wel aan wennen hoor. Het is nu allemaal zo uitvergroot, letterlijk en figuurlijk, je bent er zoveel mee bezig en dan is het ook een groot ding. Plus dat je ergens zoiets hebt van, je betaalt een hoop geld dus stiekem verwacht je perfectie, maar dat is dan toch een kleine tegenvaller. Geeft niet, maar moet je ook weer even plaatsen. Komt goed! Welke BH-maat heb jij nu gekocht? Draag jij die nu de hele dag, in plaats van de sport bH's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dove gevoel kon wel een jaar aanhouden aldus nio..

Voelt vreemd, soms doof, en soms hyper gevoelig, heb zelfs gevoel in m'n tepels, had ik nooit zo erg..haha

Dat tillen en stofzuigen enz, is voor je kapsel, dat het niet gaat scheuren, en overmatig kapsel aanmaakt, waardoor je kapselcontractie krijgt,nu hebben wij hydrogel die zijn niet zo gevoelig voor kapsel gelukkig,, maar BB kan je /ons er vast nog meer over vertellen , ik durf het ook niet te zeggen, waarom niet 4 week, maar 6.....?

Ja met kleine kids is haast (niet) te doen .. Je blijft bezig.

Gelukkig is m'n man nog thuis tot maandag,

Die stofzuigd elke dag, vaatwasser enz.

Maakt alles schoon hahah , weet ie ook eens wat ik allemaal moet doen dagelijks, ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.