Ga naar inhoud

Suus1973 : 7 november 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Ik trouwens online gaan zoeken waar ze hem nog meer verkochten, die Unique, en kwam op de hoofdsite uit, in Praag. Maar daar verwezen ze me weer naar hun Belgische verkooppunt en kwam ik weer uit bij de shop waar ik hem had besteld (en ook al heb betaald dus). Helaas. In Duitsland is 'ie wel te bestellen maar daar kost 'ie 81 euro! Dat doen we maar niet.

Ze gaan me nu een 80B opsturen, al denk ik dat die niet gaat passen (gezien de tabel). Past die niet, stuur ik 'm terug en krijg ik m'n geld terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 611
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb al eens eerder iets besteld bij die shop www.kiesdejuistesportbh.nl en ik herinner me opeens daar een beste ervaring mee te hebben gehad. Er was nogal gedoe met ruilen, ze geeft een termijn waarbinnen dat kan (ik dacht 7 dagen) maar die gaat in op de dag van bestelling (en ik had de bestelling pas 4 dagen later binnen) en die eindigt op de dag dat ZIJ ze retour heeft ontvangen, en jou dat ook heeft bevestigd. Een dag te laat is geen geld terug. Maar je kunt dat dus niet controleren, en mijn BH was "toevallig" niet op tijd terug. Dan had ik het maar aangetekend moeten verzenden? Wat had ik een spijt! Veel gemaild me kwaad gemaakt en moeten lullen als Brugman om toch mijn geld terug te krijgen. Is uiteindelijk gebeurd, maar ze had dacht ik én verzendkosten én administratiekosten ingehouden. Ik weet het niet meer precies, maar ik weet wel dat ik het erg onbeschoft vond en het contact met haar erg onprofessioneel. Toen ik op Anita en Sport BH ging googlen kwam ik ook veel negatieve reacties tegen, dus toen dacht ik al, ik ga daar nooit meer bestellen. Maar ze heeft wel mooie BH's. Deze lijkt me wel wat: http://www.kiesdejuistesportbh.nl/brooke-bh-na-borstoperatie.html

Overigens ben ik ook niet echt te spreken over het contact met Online-Care.eu, de site van de PI Lipoelastic BH's dus. Ik heb een aantal mailtjes verstuurd met allerlei vragen, maar ik krijg nergens antwoord op. Ik wilde graag wat advies van ze, je mag toch verwachten dat je als verkoper van post operatieve BH's wel wat advies kan verschaffen. Ik had namelijk gezien dat ze ook een Z-Bra hadden, deze: http://www.online-care.eu/pd/159/nl-BE/postoperatieve-bhs/z-bra

Ik heb gevraagd of deze vergelijkbaar was met de Unique. Volgens de maattabel van deze BH (valt zeker groot) moest ik hiervan een D70 hebben en die hebben ze op voorraad. Ik had dus voorgesteld om deze op te sturen, ipv de 80B van Unique (die volgens de tabel waarschijnlijk niet gaat passen, want met een omvang van 80 en een bovenwijdte van 90 zit je op een 80AA :unsure: ). Maargoed, serieuze vragen gesteld dus, maar nergens antwoord op gekregen. Behalve, na al die mailtjes, nog een mailtje van 2 regels dat de 80B is verzonden en dat als die niet past, hij mag worden teruggestuurd. Ja duh :mad: Al mijn vragen voor niets gesteld dus. Ook niet zo over te spreken dus.

Ik heb mijn borsten net maar even gewoon los gedaan. De Lipo PI Extra New wordt idd wat aan de kleine kant. Bovendien ben ik daardoor bang dat mijn rechterborst niet goed kan zakken. Ik maak me toch een klein beetje zorgen over het verschil tussen mijn boobs. Het verschil lijkt groter te worden... Links wordt mooi zacht en natuurlijk. Rechts blijft achter. Hoger, nepper en harder. Hoop maar dat ze weer gelijk zullen komen. Ook het verschil in grootte is gewoon goed te zien, had ik niet verwacht eigenlijk. Maar die ongelijke hoogte stoort me nog het meest. Geduld haha! I know...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat is minder als een website zo onbetrouwbaar is.. En hm.. online care reageert niet op mailtjes.. Handig.. :(

Die eerste bh, die Brook, lijkt me ook heel fijn :) De bh uit de tweede link kan ik niet zien...

Maar eigenlijk he.. Je kunt eigenlijk elke bh, die level 4 ondersteuning heeft, nu aantrekken.. De triumph tri-action workout bijvoorbeeld. Al hoor ik wel vaker dat meiden daar het idee hebben dat ze puntige borsten hebben (dat het er zo uitziet onder kleding)

Ik heb zelf een sportbh bij de wehkamp besteld.. Voordeel van wehkamp vind ik altijd dat je een hele raffel kunt bestellen en dezelfde raffel weer aan de deur kunt laten ophalen hihi.

Even kijken of ik de mijne kan vinden.. Nadeel aan die is wel, dat het ff wat oefening vergt om hem alleen aan te trekken. Er zit een achter sluiting aan en hogerop, tussen je schouderbladen ook nog een sluiting..

Nu kan ik de hoogste sluiting alvast sluiten, dan dat ding over mijn hoofd, armen erdoor en dan de achtersluiting dicht.. Maar weet niet of dit lukt een paar weken na je operatie... Hij is trouwens wel echt heel fijn. De buitenkant is niet naadloos, maar er zit aan de binnenkant een soort 'onderhemdje' in.. dat is dus wel naadloos. Ik vind hem heerlijk zitten!

Hm, kan hem niet meer vinden op de wehkamp site.. Maar zoek bij Wehkamp eens op: sportbh en je komt een heleboel goede bh's tegen.. Shock absorber (kijk ff of ie level 4 is) is altijd goed, en zitten meestal erg goed. De hunkemoller met rits van voren? Weet niet of die goed is, maar volgens mij zijn er hier verschillende meiden heel blij mee...

En wehkamp levert snel, vind ik ook altijd een voordeel...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat raar dat die link niet werkt. Het is de Z-Bra van www.online-care.eu, de bovenste van de postoperatieve bra's.

Wehkamp ga ik ook kijken, dank je wel!

En idd ik kan die van Sylleke overnemen, een 75D van die van Hunkemuller, met de rits. Maar die moet ik eerst nog even gaan passen in de stad, en van de week hadden ze hem niet helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja geen idee waarom ie niet werkt...

Maar heb ff op de site gekeken naar die Z-bra..

Ik weet het niet.. Er loopt een naad over je tepels daar.. en kan zijn dat die alleen aan de buitenkant loopt, maar die zie je dan wel door truitjes heen... Denk ik.

Ken hem verder niet, dus geen idee over het draagcomfort...

Ah oke, ja.. dat is lastig als ze hem niet hebben.. Hopelijk hebben ze hem snel, zodat je hem van Sylleke kunt kopen.. Of als je toch nog andere dingen wilt bestellen op Wehkamp.. dan betaal je maar 1 keer verzendkosten en heb je hem morgen in huis ;) of overmorgen.. ligt eraan tot hoe laat je kunt bestellen hihi

Lastig om de juiste te vinden altijd.. Maar daarom dat ik ook toen verschillende bij wehkamp besteld heb, en die shockabsorber is super. Die lijkt me ook echt iets om mee te hardlopen (doe ik niet, maar op de crosstrainer doet ie het super!)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh het is toch nog al wat om de juiste te vinden he

Poh poh!

Even over die vn de hunkermoller met de rits van voor heb ik in 80D

Maar ik vind hem niet leuk zitten of hij is me te klein kan ook

Drukt echt mijn borsten samen en op het einde van de dag deed me dat pijn..

Over die shock absorber die heb ik voor mijn operatie zien hangen in de sportwinkel en leek me inderdaad een hele goede op effectief mee te sporten

Nog een weekje en ik ga hem halen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je feedback Ruitje. Die van de Hunkemuller heeft ook naden trouwens. Lijkt me ook niet zo heel fijn, idd die drukt de boel bij elkaar.

Ik heb nog eens goed gekeken in de tabel van de PI Unique, en met mijn huidige maten zou ik een 75B misschien ook wel passen. Omtrek 75 en bovenwijdte 90. Een 75B is bovenwijdte 89-91. Dus mocht de 80B niet passen, dan kan ik die nog proberen. Wat klinkt dat klein he, 75B... had ik niet verwacht. Hoop dat die niet past eigenlijk haha. Maar toch, ik moet die maten maar vergeten. Ik wil gewoon een goed passende en lekker zittende sport BH hebben. De prijs is dan minder belangrijk en de maat ook. Qua maattabel zit ik precies op de grens van 75B en 75C. Echt balen dat de C dus niet hebben. Er staat nu bij dat die pas weer in januari leverbaar is.

De shockabsorber lijkt me idd een hele goede sport BH. Wel hoog, van voren! Maar ik loop idd ook hard dus was sowieso al van plan zo'n ding te kopen. Bij Wehkamp betaal je wel altijd 5,95 bezorgkosten he, zelfs al heb je een bestelling van 200 euro. Vind ik altijd zo zonde. Maar het is idd een goede manier om een hele rits te bestellen en dan thuis te passen.

Ik wacht eerst die Lipo even af, en dan ga ik dat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met de bh! Ik vind de fila atletic fit heel fijn. Is aan de onderkant en zijkant verstevigd met een extra laagje stof aan de binnenkant, dat heel zacht is en tekent niet onder strakke shirts. Ik heb de 80 b, mijn omvang is 78-92. Zit best strak onder mijn borsten. 's Nacht doe ik nog wel mijn lipo new aan. Volgens de arts v kliniek Amstelveen kan ik na 4 weken po zonder bh s nachts. Heb jij dat advies ook gekregen?

Enne..., morgen wijntje voor mij bij het eten;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de info van het SLAZ stond dat je 6 weken een sport BH moest dragen, waarvan de eerste 3 weken dag en nacht. Daarna alleen nog overdag, dus 's nachts zonder BH. Maar dat vind ik nog een beetje eng ofzo.

Bedankt voor de info, ik ga ook eens naar die Fila kijken dan.

Edit: uitverkocht bij Bijenkorf en Wehkamp in 75C! Ziet er wel comfi uit trouwens.

Proost alvast voor morgen! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik vind die 5,95 ook altijd zonde, vandaar dat ik altijd wat meer bestel haha...

Maar als ik naar de stad ga, betaal ik benzine en parkeergarage, en dat kost meer dan 5,95.. Dus bij mij loont het wel :)

Heb je ook weer gelijk in, niet eens aan gedacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen ben ik gebeld door de webshop van online-care, met excuses dat er niet op mijn mailtjes was gereageerd. Maar de man had verder geen verstand van zaken, dus waarom hij nou precies terugbelde (want antwoorden kon hij nog steeds niet geven) weet ik niet. Ik denk alleen voor de excuses dan denk ik? ;) En hij gaf me een tracknummer van de BH die onderweg was. Eerst die maar eens passen en dan verder kijken. Ik heb het tracknummer net ingevoerd en zie dat het pakje is aangenomen door mijn buren, het is er dus al! Dat is fijn. Ik stond gisterenavond op het punt om 2 andere BH's te bestellen maar dan wacht ik daar nog heel eventjes mee, tot ik deze heb gepast.

Wordt vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook. Maar ik ben bang dat 80 voor mij wel te ruim gaat zijn. Ik las juist dat je bij sport BH's liever wat te strak neemt dan te los, met een te ruime ondermaat is de ondersteuning niet voldoende. Ik heb 75 ondermaat dus 80 is denk ik te ruim. Ik heb nu spijt dat ik niet voor 75B heb gekozen eigenlijk. Maar goed we zullen zien, even passen straks en dan weet ik het.

Hey, we zijn nu 3 weken PO!! Op de helft van het officiële herstelproces. Ik hoop wel dat er de komende 3 weken nog wat gaat veranderen, want ik ben nu toch wat onzeker hoor over mijn boobs hoor. Ze waren zo mooi, maar het verschil wordt steeds groter. Vooral in grootte, die linker is echt groot en die rechter lijkt juist kleiner te worden. Het scheelt denk ik bijna een cupmaat. Links zit lager, terwijl voorheen rechts altijd lager zat. Tepels zitten wel vrijwel even hoog. Maar links is ook een stuk voller, ik denk een ruime centimeter meer aan projectie. Als ik van boven naar beneden kijk zie ik echt een scheve lijn. Was voorheen ook al zo, maar viel veel minder op. Misschien komt het ook doordat ik nu in van die soft BH's loop en je daar alles doorheen ziet natuurlijk. Met een padded BH zie je dat soort dingen toch minder goed. Dus links is echt groter en voller. Ondanks dat die lager zit, zitten ze bovenop even hoog. Dus ook al gaat rechts nog verder zakken (wat ik wel hoop) dan is het volume bovenop weer niet gelijk. Snap je wat ik bedoel? Het is nu net of die 320CC in de grootste borst zitten en die 305 in de kleinste, andersom dus.

Ik durf er nu haast geen foto van te maken. Heb er veel over zitten zoeken op internet vandaag, of anderen dat ook hadden. "Gelukkig" komt het vaker voor en gelukkig komt het ook vaak weer goed. Ik hoop het maar. Maar verschil zal ik altijd blijven houden, een beetje is ook niet erg. Heb alleen het idee dat het nu veel meer is dan voorheen en dat het ook meer opvalt.

Wat me trouwens nog te binnen schoot is, dat ik ongesteld ben geworden vandaag. Misschien heeft dat er ook nog mee te maken dat links groter is (juist links, omdat die meer weefsel heeft). Normaal werden ze niet groter voor/tijdens menstruatie, althans dat is me nooit opgevallen. Maar het zou een reden kunnen zijn? Ook las ik bij iemand dat de grootste borst meer tijd nodig had om te herstellen omdat die meer eigen weefsel had. Terwijl ik juist dacht dat de kleinste borst het het zwaarst zou hebben met het herstel, vanwege het ontbreken van ruimte en dus verder moest uitrekken. Beide verklaringen vind ik wat voor te zeggen.

Anyway, niets aan te doen, ik schrijf dit maar even van me af bij wijze van dagboek. Maar ik hoop echt dat het nog goed komt. Zie er nu tegenop om ze te zien en dat is toch heel anders dan de eerste twee weken, toen kon ik er niet vaak genoeg naar kijken.

Positief punt: littekens bij tepels worden echt mooi nu, ook die lelijke knapt al op. Dus dat gaat wel de goede kant op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig he, Suus...

Hoe vaak ik niet naar mijn borsten gekeken heb in die periode en gedacht heb: als het maar goed komt...

Maar zoals je al gelezen hebt; in de meeste gevallen komt het gewoon goed.. Het kan zijn dat 1 van de twee spieren wat minder snel is dan aan de andere kant, of dat het idd te maken heeft met je ongesteld zijn. Je borsten hebben 3 weken geleden een operatie ondergaan, dus het kan zijn dat je lichaam nu heel anders op hormonen reageert.. Ik weet dat mijn menstruaties toen, de eerste twee na de operatie, ook heel anders verliepen dan anders...

Je lichaam vraagt tijd :)

Uiteraard kan niemand je de garantie geven dat het goed komt, maar uit ervaring weet ik, dat het vaak goedkomt :) Het is lastig om dat geduld op te brengen, zeker in een maatschappij waar tegenwoordig eigenlijk geduld een raar woord is ;) Nou moet ik zeggen, dat die Spanjaarden hier, dat woord wél goed lijken te kennen :45:

Daar wil ik wel eens wat van hebben, kan ik eindelijk die 'geduld-pilletjes' gaan fabriceren ;)

Ben benieuwd hoe je bh past!! Hoop dat ie gewoon goed zit :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je BB. Ik ben nu 2 dagen eerder ongesteld dan normaal, terwijl ik altijd een heel regelmatige cyclus heb. Ik had al eerder gelezen dat een narcose die kan beïnvloeden.

Ja geduld, lastig!

Ik vind het vooral lastig omdat ze eerst zo mooi waren en ik zo blij was, maar dit nu alsnog verandert. In de eerste twee weken was het verschil veel minder zichtbaar dan nu. Soms denk ik dat dit komt doordat de zwelling er nu helemaal uit is rechts, maar dan heb ik juist weinig hoop dat het verschil weer kleiner zal worden. Want dan hebben ze nu juist toch hun normale volume aangenomen en dat alleen de vorm misschien nog wat zal veranderen (wat zakken/natuurlijker worden). Of kan het volume nu ook nog veranderen?

En ja, Spanje... manana manana ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. het vocht neemt af idd, maar je spier moet nog uitrekken, normaal gesproken... En dat gaat soms bij de ene borst sneller dan bij de andere...

Heel lastig op die manier he.. Zeker als het in het begin goed uitziet, en dan zie je het in het negatieve veranderen...

Mocht je er onzeker over zijn, aarzel dan niet, en stuur gewoon een mail aan Nio. Misschien vind je het voor jezelf gewoon fijn, dat hij je foto's eens kan bekijken, (en foto's erbij doen van toen je pas po was) en hem gewoon je onzekerheid voorleggen. Ten eerste kan hij je dan geruststellen, of je op consult laten komen als hij dat nodig vindt, en ten tweede heb je iets wat gedocumenteerd staat, mocht naderhand blijken dat er toch nog iets aan gedaan moet worden.

Je hoeft je geen zeur te voelen, of je bezwaard te voelen, dit hoort ook bij de nazorg :)

Ik denk dat het wel goed komt met je newborns ;) Maar die onzekerheid die je voelt, die is niet prettig in dit stadium.. Misschien dat je door hem een mail te sturen, wat van die onzekerheid weg kunt nemen :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De BH is ontvangen, maar ik twijfel. Op zich zit 'ie goed, de cups ook. Maar zoals verwacht is de omvang aan de losse kant. Het gaat wel, maar ik vraag me af of hij voldoende steun geeft als ik hem straks wil gebruiken als sport BH. Ik kan er wel meer dan 1 vinger moeiteloos tussen de band steken. En ook aan de zijkanten rimpelt hij een beetje, onder mijn armen zeg maar. Dus dat geeft volgens mij ook aan dat hij niet strak genoeg zit, toch?

Ik vraag me af hoe de 75B zou vallen. Ik denk dat 75C echt perfect zou zijn geweest, maar dat 75B misschien ook wel gaat passen. Als ik kijk naar hun maattabel zit ik precies op de grens van een 75B en een 75C. Maar terugsturen is ook weer zo'n gedoe en kost weer extra (de retourzending moet je zelf betalen, en het versturen van de nieuwe BH betalen zij dan weer). Als de 75B niet past zit ik dan weer. Dan kan ik nog kiezen voor geld terug geloof ik.

Hmmm....

Verder heeft mijn zoon vanavond een paar foto's gemaakt van me, en daar is niet zoveel verschil op te zien. Maar op de foto's die ik zelf heb gemaakt, des te meer. Ik zal er zo een plaatsen in mijn album.

Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. wat betreft die bh..

Ik weet niet of je het moet doen idd.. Hij ziet er goed uit zo, maar als je onderband nu al niet zo goed strak zit, hoe is dat dan als je hem een dag aanhebt? Want ze gaan altijd wat ruimer zitten na verloop van het dragen...

75C was dan idd perfect geweest.. Wat lastig is dit!! Want hij ziet er echt comfortabel uit!

Ik denk dat je een beetje moet doen wat je gevoel je ingeeft.. want dit is een lastige.....

Ik ga zo ff spieken naar je foto's.. ben gék op foto's hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik heb er 3 opgezet!

De BH zit ook erg lekker, lekkere stof en pasvorm. Alleen toch te groot ben ik bang (die B80 dus).

Ik heb nu trouwens een oude sport BH van mezelf aan, volgens mij maat 80B ook, die heb ik tijdens de zwangerschap veel gedragen. Past ook nog gewoon. Zit best even lekker, niet die Lipo maar toch even wat anders aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat jammer

Nu was eigenlijk wel te denken van die onderkant he

Ik heb 80 maar mijn omtrek is 79 dus mij zit hij goed

Als je maar wat was het 74-75 hebt zal hij idd best los zitten denk ik dan.

Hopelijk heb je snel eentje waar je super tevreden over bent!

Ik ken het gevoel om zo te sukkelen met de juiste te vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.