Ga naar inhoud

jennifer : 19 april 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast jennifer_whatever

Aanbevolen berichten

Hihi dat is rot he meid, dacht laatst zal ik ook foto'tjes maken van m'n nu nog kleine borstjes.

Eenmaal terug kijkend snel gewist, de leken er totaal niet op.

Mijn ronde borstjes met zoals mn vriend zegt kleine roze knopjes waren nu totaal anders! en leken ook nog kleiner als dat ze zijn :blush:

Gelukkig heeft de fotograaf in het ziekenhuis al foto's en die maken ze er ook na de operatie :blush:

Wacht stiekem wel met spanning op je nieuwe foto's !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jen!

Nou heb je mijn ww, maar bedacht ik me net dat ik helemaal niet zeker weet of ik die van jou al weleens heb gezien! Mag ik jou ww ook? Knap dat je bent gestopt met roken! Ik heb het niet meer kunnen minderen dan 2 per dag. Soms 3 of 4, maar soms ook helemaal geen een. Alcohol mocht toch alleen de dag van de operatie niet? Dat is mij vertelt! Ik drink sinds de 3e dag alweer iedere avond een lekker wijntje.

Ben benieuwd naar jou foto's, echt een schande dat ik niet meer weet of ik ze gezien heb.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Vera geeft toch niets! :) Ik weet het af en toe ook allemaal niet meer! :D Ik zal je mn ww even pb'en!

Dat roken gaat me goed af, had ik niet verwacht. Ik en mn vriend zijn nu dan precies 3 weken en een dag gestopt met roken en tja, als iemand een peuk opsteekt in de buurt wordt ik misselijk :98: Maar ehm... misschien komt dat omdat ik afgelopen zaterdagavond aardig dronken was en daardoor weer een ciggie opstak, die beviel me echt niet! En sindsdien mis ik het helemaal niet meer. Het enige nadeel is dan de langzamere stofwisseling en het snoepen om toch nog iets te mogen, oftewel: het dikker worden :28::93: Maarja dat komt allemaal wel weer goed (hopelijk!!!)

En dat jij bent geminderd is toch ook knap? Weet je dat ik denk dat minderen veel moeilijker is dan stoppen? Mij lukte minderen ECHT niet hoor! Vind het toch goed van je!

Liefs Jen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

ZO, hèhè! Eindelijk die kabel gevonden! :) De foto's van 3 weken PO staan in MijnAlbum en in de galerij. Let me know what you think :11:

Ik vind het trouwens al echt heel raar om de foto's te zien van mijn oude, kleine borstjes! :unsure: Hoe bizar dat het zoooo snel went! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!!

Kijk zo af en toe mee met je topic en heb net even je foto,s gezien!!

ik vind ze echt super mooi geworden!

Liefs Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer,

Ben gaan zien naar je laatste picjes, en meid, wat zijn ze onwijs mooi!!! :123: Kan niet anders zeggen, echt prachtig! En ze staan zo mooi dicht bij elkaar, maar dat had je waarschijnlijk voor de bv ook al, wat in aanleg aanwezig is wordt ook uitvergroot! Je zult er vast heel gelukkig mee zijn! Geniet ervan en laat die zomer maar komen, ben je duidelijk helemaal klaar voor!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Bedankt voor de complimenten meiden! :56: Ben er erg blij mee en ik zit een stuk lekkerder in mn vel :D Wat dat niet allemaal met je doet he? Zo'n bv? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey SunnyGurl, ja dat denk ik eigenlijk ook wel! En ik vind mezelf niet echt dik, maar wel dikkér dan normaal, dus ik kan straks extra hard gaan sporten :91: Heerrrrrlijk lijkt me dat weer!

Ook lekker als straks die 6 weken voorbij zijn! Overal waar ik kijk, zie ik mooie beha's en bikini's en ik wil ze ook aan :P Vooral die band begin ik zat te raken joh! Trouwens, die roze Sapph beha van jou is echt gaaf, SunnyGurl :D T ziet er ook echt top uit bij jou!

Heb straks een familie uitje... We gaan bowlen <_< Nou dat wordt leuk aan de kant zitten haha of zou ik al mogen bowlen? ;)

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee! niet bowlen hoor!!!!! mooi netjes "gezellig" aan de kant zitten... je bent al wel wat verder maar nog geen 6 weken po he?! lijkt mij verstandig nog nix te doen. zie het maar als zware sport.je doet het toch met je borstspier en zo'n bal weegt ook wel wat....

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw!

Je borsten zegt echt heel mooi meid! Wat een verandering he?

Ze passen mooi bij je lichaam :116:

Nu snap ik welke band je bedoeld en snap dat ie erg vervelend is pff lijkt me niet lekker zitten..

Heel veel plezier morgen met het uitje ook al moet je helaas aan de kant zitten

Maar dit is voor het goeie doel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Thanx Marisjuh :) Toch heeft die band ook wel voordelen! Ik voel me lekker beschermd door dat ding :)

En Patries, ik heb niet eens geprobeerd om te bowlen met een kinderbal, no way! :) Ik ga niet met zoiets stoms als bowlen (sorry als iemand toevallig professioneel bowlster is haha) mn resultaat riskeren. Heb lekker aan de kant gezeten met een wijntje... veel beter toch? :51: Alleen waren er een aantal familieleden (eigenlijk best veel haha) die het nog niet wisten en toen moest ik het wel vertellen he! Brrrr dat was best eng! :29:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer!

Heb je foto's bekeken en vind je borsten al heel mooi geworden! Snap best dat je die band zat begint te raken. Ben pas 4 dagen po en vind t nou al een rotding! T klemt verschrikkelijk af en ademhalen is niet fijn met dat ding om, heb t de hele dag best erg benauwd. Maar ja, t is wel voor een goed doel!

Ik zag trouwens op je foto dat jij je band over de bh draagt. Bij mij heeft de kliniek juist gezegd dat hij eronder moet. Raar dat verschillende klinieken hier anders over schijnen te denken :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ja raar he? Volgens mij zijn er geen 2 klinieken die precies hetzelfde advies geven, alles is altijd maar anders :rolleyes:

Gaat die band niet heel erg in je oksels snijden als je m onder je beha bevestigd? Ik deed de eerste paar dagen zakdoekjes tussen de band en de huid bij mn oksels... mn huid was een partij geïrriteerd, niet normaal meer! T was (en is nog steeds) zoooo lekker om die beha uit te doen en dan even mn rug in te laten smeren/masseren, HEERLIJK! :33:

En dat drukkende gevoel van die band samen met de kortademigheid gaat snel weer weg hoor! Eventjes doorbijten, het zal niet lang meer duren voordat je gewend bent eraan!

Bedankt voor het compliment trouwens :) Ga jij foto's maken? Ben benieuwd hoor!!

Liefs Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die band snijdt idd een klein beetje in mn oksels, maar omdat ik hem van de kliniek op mn rug naar beneden moet trekken, valt t gelukkig wel mee. Wel is t super irritant dat die band niet glad is. Daardoor krijg ik van die ribbeltjes in mn huid en dat kriebelt en irriteerd nogal :(

Heb nou ook steeds nogal last van mn rug, dus vraag mn vriend nu ook regelmatig om me eventjes te masseren, dat voelt idd erg fijn ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Vanwege het lekkere weer heb ik mijn totale wintergarderobe achter het schot gesmeten en daarvoor in de plaats mijn zomercollectie opgehangen! Wat word je daar vrolijk van zeg! :D Uiteraard heb ik ALLES gepast om te kijken hoe het nu zit nu ik boobies heb enne... een hoop truitjes die ik bijna afschreef omdat ze saai waren, blijken nu opeens erg leuk te zijn :3:

Ik had me eigenlijk voorgenomen dat ik me na de bv niet al te uitdagend zou gaan kleden met veel inkijk enzo, maarrr ik zie er vanaf :15:

Nog iets minder dan 2 weken en dan kan ik weer leuke kleertjes aan zonder die afgrijselijke, afschuwelijke, seksloze, knellende beha en band! Woeoeoehoeoeoeoe! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef je he-le-maal gelijk; waarom zou je je lichaam verbergen als je nix meer te verbergen hebt en er gewoon supertrots op bent?? Ik zeg gewoon doen ;) kom maar op met die sexy shirtjes en jurkjes! Nog 2 weken meid, wat heerlijk! Dan kan je eindelijk optimaal genieten van je prachtige boobs!!!!!!!

Laat de zomer maar komuhhhh! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer, wat fijn dat het allemaal goed gaat. Heerlijk he? De zomerkleding tevoorschijn halen! Heb ik ook vast gedaan :D

Zou ik je wachtwoord mogen?

Liefs,

Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Oh inderdaad ZO fijn om die deprimerende truien en vesten op te bergen :P Bring on the topjes, rokjes en jurkjes!!! Alleen.... had ik niet veel meer kleding vorig jaar zomer of lijkt dat altijd maar zo? :rolleyes::6:

En Marisjuh, ik vind ze ontzettend natuurlijk aanvoelen tot nu toe! :35: Had ik echt niet verwacht! De bovenkant is al lekker zacht en vlezig (weet niet hoe ik het anders moet formuleren haha) nu de onderkant nog! Als ik voorover buig, dan vormen ze gewoon een punt dus ze blijven niet rond. Het valt mij echt alles mee!

Straks lekker onder de zonnebank want zo kan ik me niet vertonen in zomerkleding <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.