Ga naar inhoud

Finallyboobies : 3 juni 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast Finallyboobies

Aanbevolen berichten

  • Reacties 270
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat is een stuk duurder maar egt nodig is het niet ik ben meer een grensgeval zeg maar en het kan altijd later nog als ik het dan eventueel tog zou willen, nadeel is dat je meer litteken hebt..

Kan je die lift na de bv doen, nee toch? Of bedoel je dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat er met nog een ander stelletje.. Tafeltje meest dichtbij de uitgang met mijn vriend.

Idd hier heeft Frans hem bij mij omgedaan dus zo draag ik hem ook..

Wat zei die bij jou over de hoogte zonnetje?

Tis wel nadenken wat ik in godsnaam moet gaan dragen nu hoor haha.. Denk dat ik gewoon een sjaaltje ga kopen ofzo heb niet echt zomerkleding die zo hoog valt

Litteken ga ik nu bekijken als ik naar bed ga

Morgen ga ik een litteken crème bij apotheek halen als tip van vriendin weet niet hoe die heet ze hadden 2 soorten zei ze en het was de duurste.. En idd gaasjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij gaf aan dat het niet vreemd was dat de linker borst er al mooier uitzag aangezien het met 2 verschillende herstellende borsten te maken heeft die elk hun eigen proces doorgaan. Hij gaf idd aan dat het waarschijnlijk komt omdat ik rechts ben en die spier dus wat strakker staat. Hij gaf ook aan dat ik beter mijn boobies gewoon nog niet teveel moest bewonderen want er is nu gewoon nog niks te zeggen over het eindresultaat! En bij jou?

Ik denk idd 1 dagje overslaan voor een wasbeurd. En ik ben iemand van de vesten dus die gaan tot bijna aan de kin dicht nu... Sexyyyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zei hij zelf dat ze er al mooi uitzagen nog wat hoog en plat maar dat komt naarmate je verder bent helemaal in vorm. En dat de borstband mee ging helpen daaraan.

Naja vesten met dit weer draag ik niet haha..

Morgen paar mouwloze blousjes kopen die tot boven dicht kunnen.. Niet alle oude kunnen dat nog haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 8 juli geopereerd bij Frans en hoorde gister dus ook dat ik 6 weken de band moet gaan dragen :(. Ik heb nu dus ook zoiets van 'jeetje, wat moet ik in godsnaam aantrekken, hartje zomer'. Zit ie heel hoog? Niet te combineren met n tshirtje zeker? Moeten jullie 'm continu dragen? En de eerste week..? Toen alleen n bh..? Ben ik er eindelijk zo goed als uit wat t aantal cc's gaat worden, kan ik me weer over dit druk gaan zitten maken... :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans gebruikt de gaasjes voor tussen de BH en de wond. De komende dagen blijf ik dit maar even doen. Ik heb gelukkig ook vestjes met korte mouwen en blousjes kunnen inderdaad ook goed! Hihi gek het he als dan je oude kleren niet meer passen. Ik kan al niet meer wachten op BH's en bikini's te gaan shoppen!

Pff met die borstband wel weer meer druk op de borst. Dus heb wel het gevoel dat ik een stapje terug heb gedaan. Maar alles voor het goede doel!

@ Lieseltje; dus toch gekozen voor Dual Plane? Ik heb ook 375 Dual Plane laten plaatsen en ben er helemaal happy mee, had niet groter moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zonnetje86, da's ook toevallig, ook 375! Wel grappig, ik ben de 1e x bij Diana geweest en zij kwam uit op 300, meer zou niet mooi zijn. Vervolgens ben ik naar Frans zelf gegaan (dus niet via Diana) en zat ik op 330 of 350. Ben bang dat ik achteraf toch zou zeggen 'had ik maar groter gedaan' dus gisteren heb ik zelf 375 aangegeven. Hij zei dat hij 350 wel mooier vond bij mij maar volgens mij is hij altijd wat terughoudender qua grootte. Ik ben 1.69 en weeg 61 kg, heb nu een kleine b-cup (dank aan t sporten) met n vrij lege bovenkant zeg maar. Hoe was jou situatie en hoe lang ben je..? Je hebt geen foto's of alleen voor vrienden..? Ik ben toch maar voor dual plane gegaan, ondanks dat ik wel opzie tegen t herstel en de pijn.. Volgens Frans mag je na 6 weken weer sporten maar ik denk dat ik de XCO maar n week of 10 achterwege laat en dan wel al voorzichtig begin aan cardio fitness en buikspieren. Gaat je herstel goed..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn eerste consult bij Frans heb ik idd 330 bij de ene borst en 390 bij de andere borst gepast. Bij 390 waren we het er unaniem over eens dat dat teveel was. Maar 330 vond ik te klein dus werd in eerste instantie gekozen voor 350CC. Een aantal dagen het consult op me in laten werken en toen kwamen de twijfels, wat zit er nog tussen 350 en 390CC??? Toen heb ik Tanne gebeld en diezelfde avond zat ik weer bij Frans en heb ik besloten toch voor de 375CC te gaan met de vraag waar heb ik eerder spijt van; te groot of te klein. Dat antwoord was makkelijk te klein. Ik laat mijn sporten de komende 5 weken ook nog even links liggen en ga het daarna rustig opbouwen. En wat gaat dat gaat en wat niet dat niet..... Mijn herstel gaat verder erg goed. Alleen sinds het plaatsen van de borstband weer erge druk op de borst. Ik ben zelf 1.72 en weeg 56.5 kilo. Ik had nog maar een 80A en een hele lege bovenkant door zwangerschap, borstvoeding en 16 kilo afvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb door die band ook veel meer druk op de borst en een gevoelige borstspier. Dit had ik hiervoor niet.

Misschien heb ik 'm wel te strak zitten. Ik had vandaag ook voor het eerst dat het een stuk minder ging dan de laatste dagen. Toen ik even de band afgedaan had, was dit gevoel verdwenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man zei al dat het met een paar dagen waarschijnlijk wel zal wennen! Ik stond vanavond in de spiegel te kijken of ik al verschil zag maar nee kon niet echt iets zien. Ston mijn man te lachen. Hij zegt het is een martelband geen wonderband. Hij zegt ook dat er een reden is voor het feit dat we hem 6 weken moeten dragen. Uhm ja schat je hebt niet vaak gelijk maar deze keer kan ik me er wel in vinden. Pff wat wordt je geduld en onzekerheid weer op de proef gesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff hier begint alles enorm te jeuken omdat het zo strak in je lichaam zit.. Begonnen net insmeren hopelijk verminderd het dan!

Welk littekencreme hebben jullie?

Ga er vanavond mee beginnen had donderdag nog flink wat korstjes eromheen zijn er nu denk wel af.. Ik heb van biodermal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, ik heb alles gelezen hier...en herken mij in veel dingen. Ik ben 5 juni geopereerd. Een wissel van protheses en nu ook een maat groter.

Ik ben de dag na de operatie terug naar de pc geweest om de drains te laten verwijderen, en heb toen meteen 2 banden meegekregen en ben de band meteen beginnen dragen.

Je went er erg snel aan. Ik reed na 5 dagen terug auto en deed al kleine huishoudelijke klusjes. En ik ben ook weer aan het werk sinds zaterdag....dat was dus 8 dagen na de operatie. So far so good....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

De martelband begint al aardig te wennen. Wel blijft het moeilijk qua kleding. Ik heb nu maar een jasje en sjaaltje aan naar mijn werk.

Zou nog graag van jullie willen weten welk litteken creme er goed is en of jullie dit al gebruiken.

Greetz Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.