Ga naar inhoud

Finallyboobies : 3 juni 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast Finallyboobies

Aanbevolen berichten

  • Reacties 270
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Finallyboobies

Jaaa redelijk goed eigenlijk ben wel heel moe maar met de pijn valt het nu reuze mee!! Zal zometeen ff verslagje schrijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Redelijk! Mijn man is gisteravond op zoek gegaan naar het voedingskussen wat ik veel gebruikte bij mijn zwangerschappen en borstvoeding. Toen ik die als ondersteuning in mijn bed kree ben ik als een bom in slaap gevallen en maar 1x wakker geweest. Tot nu toe alleen paracetamol op maar zolang ik in bed lig gaat het goed. Bewegen is erg pijnlijk! Heb een enorm spierpijn gevoel, druk op de borst en beurs gevoel. Hoe was jullie nacht? Denk dat Tiess nog slaapt want die heb ik nog niet gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Ik ben wakkerr hihi jaa goed de eerste nacht door gekomen ben 1x wakker geworden dus toen maar even asprinetjes genomen gaat redelijk met de pijn het voelt alleen heeel stijf aan haha heb lekker op de bank geslapen heb me boobies net eindelijk gezien hihi gisteren ook wel maar toen was is duf maar wat zijn ze mooi zeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Nou hier komt mijn verslagje!

De wekker ging om 5uur lekekr vroeg toen me laatste spulletjes ingepakt !

We kwamen om 6:45 aan in de kliniek toen was er nog niemand en om 07;00 kwam zonnetje86 binnen wandelen daarna werden we opgehaald voor een verpleegkundige en werden we naar onze kamers gebracht en nog een paar dingen door besproken ik werd om 8uur naar dr vercoever kamer gebracht en kreeg daar me infuus aangelegt en al toen werd ik door gereden naar de operatie kamer en daar stond frans te wachten er werd afgetekend kreeg de protheses te zien en toen mog ik slapen voor ik het wist was ik weer terug in de vercoever kamer , het schijnt dat ik half slaperig zonnetje86 succes had gewenst , ik heb 3x 2 mg morfine gehad want had echt pijn toen ik wakker werd en met de loop van de dag werd het minder , ik was op 9 uur terug op de vercoever kamer en mog pas half 12 terug naar me kamer terug op me kamer heb ik 3 glazen waten en 3 beschuitjes op en zelfstandig naar de wc geweest en eindelijk kwam frans om 4uuur kijken en toen mog ik naar huis , heb eigenlijk vrij weinig heel de dag gemerkt omdat ik zo slaperig was van de narcose en de morfine nu gaat het goed met de pijn heb voor vandaag nog geen pijnstillers op en hoop ook zo min mogelijk te gebruikenn xxx oja er is round 350cc high profile in gegaaann happy me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gedoucht en voor het eerst mijn boobies even rustig kunnen bekijken maar wauwww wat een verschil. Alles is nog goed opgezwollen en de implantaten moeten echt nog zakken. Pff was wel even pittig om de sport bh weer aan te doen. Donderdag 12 juni controle afspraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook net gedoucht vond het een verschrikkelijk haha dacht heerlijk ff die bh uit maar ben blij dat ze weer strak verpakt zitten!

Hoelaat moet jij donderdag 12 juni? Ik om half 5

Bij mij moet het ook nog flink dalen! Heb jij de borstband al om of nog niet?

Zijn ze bij jullie ook beetje platgedrukt door de sportbh?

Blij als ik weer wat meer kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo toch maar even reageren ook wel zo leuk aangezien ik toch wel erg blij ben met het resultaat met dank aan frans straten.

Ook ik heb op 3 juni mijn nieuwe boobies gekregen, was als laatste aan de beurt. Duurde allemaal best lang moest er om 11 uur zijn en om half 2 werd ik opgehaald voor infuus en dergelijke. 14 uur zijn ze begonnen en 15 uur alweer klaar. Net voor de operatie nog de knoop gehakt of 300/350 of 325/375. Ik ben uiteindelijk voor 300/350 cc gegaan en dat is precies goed geweest. En de 50 cc extra is super mooi geworden ze zijn nu zo goed als gelijk.

Uiteindelijk ging ik om 20 uur naar huis met een beetje koorts.. Nu gaat alles alweer beter weinig last van de pijn dus mag niet klagen! Aangezien ik 12 juni niet kan hoor ik nog wanneer ik voor controle moet komen.

Ben echt benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden want ze zijn nu groot en hard en een beetje ongelijk maar heb er wel vertrouwen in dat het goed komt als ik andere foto's zie. Hoe is het bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zitten ze ook best hoog! Dus moet nog flink dalen! Ik heb nu eerste nacht zonder tramadol en ik kan echt niet slapen heb heel veel last van mijn schouders.. Morgen denk maar kruikje opleggen.. Verder is de pijn nog beetje brandend maar goed te doen..

Ik heb de controle gewoon daar in groesbeek en jullie?

Zo ga maar weer eens proberen te slapen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook nog verschil in borsten hoor! En bij de ene borst is de tepel hoger als bij de andere borst mja waar die hoger zit is ook meer gezwollen. Ze zijn ook ontzettend hard. Met de maat 375 cc ben ik enorm blij maar kan niet wachten tot het er allemaal wat rustiger uit gaat zien en ik weer wat meer kan. Ik was gisteravond zo moe dat ik al vroeg sliep en had dus geen pijnstilling meer genomen maar die kreeg ik dubbel en dwars terug om 00.30. Ik verging van de pijn dus toch maar weer tramadol genomen. Ik heb meer pijn als gister. Komt dat misschien door het douche en aan en uit trekken van de bh? Moet zeggen dat deze ook goed strak zit? Al mijn controle afspraken zijn in Groesbeek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij trekt het tussen de schouderbladen. Komt doordat je natuurlijk bekrompen beweegt om zo weinig mogelijk pijn te hebben. En ik ervaar de minste pijn als ik lig dus daar word ik ook erg stijf van. Gister werd mij ook aangeraden door de kliniek om gewoon de tramadol te slikken of ik het nou nodig had of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zei ook tegen mijn man ik neem zsm geen tramadol meer, hij zei gelijk lekker gewoon een paar dagen slikken elke 8 uur waarom pijn hebben als het niet nodig joh!...Dus ik ben niet de enige die het liever niet slikt haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.