Ga naar inhoud

Finallyboobies : 3 juni 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast Finallyboobies

Aanbevolen berichten

  • Reacties 270
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik voelde me zo goed dat ik df stad in was gegaan nou had ik dus echt niet moeten doen verging van de pijn! Nu weer tramadol erin en weer lekker gaan liggen! Gaat nu al stuk beter weer.. Dus moet echt rust houden (ben ik zo slecht in)!

Ben benieuwd naar die band volgende week! Tword dus echt een martelband

Hopelijk gaat het snel beter met jou katka!

Mijn vriend gaat naar Pinkpop en ik ga weekendje naar me moeder lekker verwend worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

@katka: heb er vertrouwen in en probeer positief te blijven. Als Frans aangeeft dat het goed komt zal dat ook vast zo zijn. Al lijkt dat nu onmogelijk gezien de pijn die je hebt. Hoop echt dat je snel verschil gaat zien zodat je ziet dat de pijn niet voor niets is! Heel veel sterkte!

@Nathalie: dat zie ik nog niet gebeuren even de stad in. Ben al blij als ik even mijn bed uit kan en even van mijn dochters kan genieten. Heerlijk dat je een weekendje bij je moeder in de watten wordt gelegd. Geniet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, heel veel sterkte Katka. Hou ons op de hoogte.

Met mij gaat het eigenlijk prima. Ik slaap wel slecht vanwege pijn in mijn rug en schouders maar verder heb ik geen klagen. Ik slik alleen af en toe paracetamol overdag en 1 Tramadol voor het slapen.

Ik ben best alweer aan het studderen in huis. Verder lig ik ook veel op de bank, lekker dvd-tjes kijken.

Mijn borsten voelen nog steeds als enorme ballonnen. Hoop dat het met de borstband wat minder wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Goededames met de dag word de pijn in mijn linkerborst erger met lopen en ook als ik zit een tinteltent gevoel erin zijn er meer dames die dit hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tiesss28, ik heb juist meer pijn in mijn rechter borst. Dat tintelgevoel herken ik niet. Ik maak me nog steeds zorgen over de hoogte van de implantaten! Vraag me dan ook af of ik die borstband al niet zou moeten dragen. Waarom ben ik toch zo onzeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee zonnetje,

die onzekerheid hoort erbij meis, tis niet niks hoor een borstvergroting,

als je je echt zorgen maakt kan je altijd contact opnemen met je kliniek, tis tenslotten jou lijf!

ik zou het gewoon ff afwachten tot je eerste controle.

je borsten gaan nog zo veeeeel veranderen!

en alle steken en pijntjes horen er helaas ook bij haha

alles moet weer terug op zn plek vallen zo ook al je zenuwen!

dit zal nog een aantal weken of soms maanden duren, maaar word wel steeds minder en minder

succes meiden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mooi Tosh!!!!

Ik heb bijna geen pijn in mijn bosten. Merk wel dat als ik teveel doe dat er meer spanning op komt te staan.

Dus weer terug naar mijn bankje en dvd-tjes kijken. Merk ook dat ik snel vermoeid ben. Gewoon maar aan toegeven.

Zijn jullie alweer een beetje de dagelijkse dingen aan het doen of ga ik echt te snel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Had eventjes de kliniek gebeld , het kan zijn dat je iets te veel gedaan heb waardoor het een vermoeid gevoel geeft in je borsten en/of dag het gevoel in je zenuwen weer terug komt ! Net stiekem ff me oude bh's aangedaan wauw wat een wereld van verschil zeg hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk echt dat het met de dag iets beter gaat. Vandaag al een hele tijd beneden geweest en straks helemaal zelf gedoucht en aangekleed. Zelfs nog even blokje om gelopen. Nu wel moe. Dus op tijd bedje in! Straks de boobies nog een bewonderd en eerste keer foto's gemaakt. Wat een verschil met voor en na. Ze zijn nog flink gespannen en opgezwollen maar het lijkt of de protheses iets zijn gezakt. Maar ze zijn er nog lang niet. Geduld, geduld, geduld. Nu al aan het aftellen naar donderdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk dat het 'S ochtend super goed gaat na nacht slapen en borsten dan het mooist zijn.. Einde van de dag weer flink gespannen en gezwollen..

Maar goed het gaat idd elke dag iets beter.. Alleen hele dag stil liggen kan ik echt niet met mijn zoontje!

Vanavond ga ik ook alleen proberen te douche.. Behalve haren wassen dat doe ik niet zelf hoor! Jullie wel dan?

Hadden jullie trouwens ook bloemetje van de kliniek gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

'S ochtends gaat echt slecht bij mij ... Wat een pijn heb ik dan zeg oeff en vooral in mijn linkerborst net gelijk tramadol ingenomen lijkt wel dat het met de

Ochtend pijner gaat doen zeg oefoef dit word echt nog even dagen bankhangen!

Ik heb gisteren me haren zelf gewassen in de wasbak , dit was prima te doen hoor (daar wss nu die pijn van?) maar wat een vervelende brandend gevoel pfff aan alleeen links

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag ik een tip geven?

uit bed komen is kut en dat blijft ook nog wel even zo!

als je wakker word pijnstillers nemen en pas een half uur daarna eruit komen! dan werkt je pijnstilling al en dan zijn de scherpe randjes eraf!

ik deed een half uur voor het opstaan en een half uur voor het naar bed gaan 2 paracetamols en het ging fantastisch! kon na 4 dagen zelf erin en eruit zonder pijn!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier idd ook met opstaan de meeste pijn. Maar idd eerst pijnstilling nemen rustig bakkie koffie drinken en dan mijn bedje uit klimmen en klauteren. De pijn wisselt per borst. Maar red het overdag goed met alleen paracetamol. Voor de nacht neem ik nog wel lekker de tramadol want slaap er goed op. Vooral de bovenkant van mijn boobies zijn kei hard. De rest lijkt een beetje gevoelloos. Ben echt aan het aftellen naar donderdag want maak me nog steeds zorgen over de hoogte van de protheses en dat de borsten bovenin zo hard zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook nog steeds zonnetje! Hopelijk gaat de borstband zorgen dat ze dalen.. Ik gebruik overdag geen pijnstillers alleen tramadol met slapen. Gistere zonder geprobeerd maar kwam echt niet in slaap..

Heb je er foto van zonnetje? Als je ze wilt plaatsen tenminste.. Ik doe dat niet hier namelijk... Maar ben natuurlijk wel nieuwsgierig of het bij ons hetzelfde eruit ziet..

Bij mij is de rechtse kant het ergst en hoogste.. Die spier zal denk stuk strakker zijn omdat ik rechts ben zo denk ik en hoop ik dat het dat is haha

Ik heb juist 'S morgens minste last en word in loop van de dag steeds erger..

Maar ben ook blij als het donderdag is hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.