Ga naar inhoud

Finallyboobies : 3 juni 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast Finallyboobies

Aanbevolen berichten

Yeah ben ook echt aan het aftellen. Bij mij beginnen ze langzaam een beetje te zakken. Met name rechts blijft hoog en hard aanvoelen. Maar het is gelukkig al iets minder. Het zal wel weer even op de tanden bijten worden als de tape eraf gaat! En dan zal het waarschijnlijk de komende weken een de martelband worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 270
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Dames ,

Eindelijk weet ik me datum ik word as dinsdag 3juni 2014 geopereerd door frans straten in UCCZ Dekerswald..

Ik moet me om 07;00 melden dus ben de 1e van die dag :55:

Zijn er toevallig nog meer dames die dezelfde dag worden geopereerd door frans??

groetjesssxxxx :1bouncingboobs:

Haaihaai,

Ik word 1 juli geopereerd kon helaas niet eerder met mijn examen ook door frans!

beetje rare vrag maar hoeveel cc heb jij laten platsen?

Want ik twijfel nog steeds heel erg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig ik ben toevallig vandaag op gesprek geweest bij dr straten, was om half 4 klaar dus denk dat het meisje die er in wachtkamer zat een van jullie was. Ook ik wil een borstvergroting en hier vandaag dus gesprek over gehad. Vind wel erg spannend allemaal maar ik denk wel dat ik de knoop door ga hakken en de afspraak ga plannen.

Meiden succes met jullie herstel en geniet van jullie nieuwe boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig ik ben toevallig vandaag op gesprek geweest bij dr straten, was om half 4 klaar dus denk dat het meisje die er in wachtkamer zat een van jullie was. Ook ik wil een borstvergroting en hier vandaag dus gesprek over gehad. Vind wel erg spannend allemaal maar ik denk wel dat ik de knoop door ga hakken en de afspraak ga plannen.

Meiden succes met jullie herstel en geniet van jullie nieuwe boobs

Succes ermee!! Welke maat had je gepast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier lekker met de kids uit eten geweest na mijn controle afspraak. Ik was er om 15.45 uur en ben om 16.05 naar de behandelkamer gegaan. Uiteindelijk kwam Frans om 16.30. Maar hij neemt idd alle tijd voor je. Ik ging uit van het ergste (duck dape) gevoel dus het stelde echt niks voor. Nu idd ook de martelband en kreeg gelijk weer het bekende druk op de borst gevoel terug. Kan je de band ook gewoon onder de bh dragen? 17 juli volgende controle afspraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vermoed dat jij in de wachtkamer hebt gezeten toen wij klaar waren. Frans heeft de band bij mij omgedaan dus zo zal ik hem ook dragen. Net met douchen even de littekens bekeken maar ziet er al netjes uit. Morgen calendula halen en gaasjes zodat we kunnen gaan smeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.