Ga naar inhoud

Finallyboobies : 3 juni 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast Finallyboobies

Aanbevolen berichten

  • Reacties 270
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Finallyboobies

Jaa haha heb myn controles in Barendrecht zoo maar idd me schouderbladen dat was ook het eerste wat ik voelde na de operatie en heb pijn aan de zijant/onderkant van mijn borsten kga zo eventjes in de spiegel kijken hihi xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me ook heerlijk slaperig met de tramadol maar ik heb vooral pijn aan de bovenkant waar de implantaat onder de spier is geplaatst en op de borst zelf is net of er een paar bakstenen opliggen waardoor ik niet diep kan inademen. Goed naar je eigen lichaam luisteren dames want heb gister een tijdje beneden gezeten en gelopen en dat was toch echt al teveel van het goede. Dus vandaag toch echt alleen maar uit bed voor alleen het toiletbezoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat inademen heb ik ook! Hier zit de pijn ook vooral aan zeikant en onderkant! Maar ik lig wel gewoon beneden op de bank hoor.. Heb zoontje van 1,5 dus vind wel zo gezellig er bij te zijn! Verder doet mijn vriend alles voor me echt heel lief!

Ik ben blij als ik straks de borstband heb en alles wat gaat zakken vind die bobbel bovenin die platgedrukt is echt niet mooi.. Maar zal vast goed komen als alles op z'n plekkie ligt!

Heeft er iemand al foto's gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

hier ook maandag geholpen dr. van straten.

Doe veel slapen en veel rusten. Pijn is bijna weg. Wel nog soort steken soms waar de implantaat zit of zo den ik. Mijn ene borst is een beetje anders dus ga straks even bellen. De controle heb ik in Barendrecht. en over 3 mnd bij van Straten.Ben erg tevreden met de maat ook al weet ik dat het nog behoorlijk gaat zakken. idd tramadol is erg fijn voor een goede nachtrust. vandaag eerste keer visite eventjes dan.

Ik heb mijn borsten tot nu toe maar een keertje gezien en jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er anders aan je ene borst?

En waarom hebben jullie controle in Barendrecht? Is dat omdat het via Diane ofzo gegaan is dan? Ik ben gewoon rechtstreeks naar de kliniek geweest.

Heb zelf ook maar 1 x de borsten gezien met douche.. Enige wat ik vond was dat ze echt plat gedrukt waren zodat net lijkt dat je z'n bobbel bovenin hebt maar dat word denk met de borstband straks wel weggedrukt, had het ook gevraagd was normaal dus zal vast allemaal goedkomen..

Hier gaat het vandaag ook stuk Beter! Ben blij als ik mijn zoontje weer lekker op schoot kan nemen dat mis ik toch wel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jij hebt heb ik ook Suzanne. Echt die overgang van implantaat en daarna de plat gedrukte borsten door de sportbh. Het enige wat er dan nog meer opvalt is dat ik gister het idee had dat de ene borst meer gezwollen was dan de ander waardoor de tepel ook iets anders stond. Zal straks nog eens rustig kijken want begin nu toch te twijfelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de band nog niet thuis. Maar zou het ook alleen doen in overleg met Frans Straten. Het valt me op zich wel mee maar van mij zou het allemaal wat sneller mogen gaan. Mijn hele huishouden is ontregeld.

Heb jij inmiddels al gebeld Katka?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen...

Ik heb sinds gister ineens veel meer pijn...

Ben gister gestopt met tramadol en vanacht toch maar weer ingenomen.

Het leek of alles van binnen scheurde bij het opstaan pff heeft iemand dat gevoel ook gehad?

En hoe ervaren jullie de pijn nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb die pijn ook gehad toen ik stopte met tramadol dus pak hem nu ook weer voor het slapen gaan.. Overdag niet..

Heb me net weer x aangekleed.

Verder doet de rechterkant zeerder als de linkerkant.

Hopelijk gaat het vanaf nu elke dag wat beter!

Had ff gekeken mijn tepels staan mooi in het midden alleen nog steeds platte borsten en bovenin die bobbel maar zal met de borstband straks wel goed komen hoop ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Goedemorgenn jaaa ben de nacht doorgekomen heb nu sinds net een beetje steken in me linkerborst met lopen? Zal wel niks ergs zijn foch? De pijn is nog steeds goed uit te houden en alles gaat verder prima hihi en bij jullie dames??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde als jij nathalie1986. Mijn tepels staan idd ook mooi in het midden en de borsten zijn gelukkig weer even groot! De pijn is na het opstarten in de ochtend goed te doen maar lig toch nog het liefst gewoon in bed want en snel geneigd meer te gaan doen zodra ik beneden zit. Ondertussen al wel weer wat uurtjes gewerkt op de laptop in bedje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ben kapott!!! Echt geen grap!!!!! Meen hoop dat zij super mooi worden voor zo veel afzien.gisteren en vanochtend echt bijna flauwgevlen door de pijn. Wil jullie niet bang maken maar dit is HELL!!!!!!Moet het tot woensdag hebben en dan moet ik terug komen hoe en wat. Ben zoo moe en op :(((.zo goed als het leek te gaan zo kloten het gaat nu:((((. Hoop snel dat het beter gaat want dit trek ik niet lang zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt goed zei frans ik heb hem telefonisch gesproken. Maar de martelband was nodig. Diana heb hem heb hem omgedaan. Woon echt 5 min van diana's. Zij zei ook als zij twijfelde had zij frans geroepen. Dus hoop dat het echt goed komt. Heel stom maar de rare borst doet niet pijn alleen die andere:((( en enormmmmm pfffff

Denk dat ik over 2 weken nog niet kan werken :((

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.