Ga naar inhoud

Finallyboobies : 3 juni 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast Finallyboobies

Aanbevolen berichten

  • Reacties 270
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Finallyboobies

Jahoor ook ik heb de borstband gekregen en het is letterlijk de martelband wauw zeg ... Littekens zien er mooi uit zeg wauw ! Frans heeft het echt heel mooi recht gehecht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap idd ook nog op mij rug. De littekens zien er erg netjes uit maar ben dan ook al een week aan het smeren. Maar de martelband begint te wennen en de protheses zakken mooi. Ook worden de borst wat zachter en voller. Met de dag kunnen we weer wat meer en autorijden gaat goed. De achteruit en de 1ste versnelling heb ik wat moeite mee maar we nemen lekker de tijd. Hoe gaat het verder met jullie dames, tot nu toe tevreden met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook prima! Gistere hele dag gewerkt maar had einde van de dag wel last hoor!!

Ik probeer ook op me rug te slapen maar word vaak wakker op mijn zij..

En ik heb nog niet gesmeerd omdat het niet mag op Korstjes staat op de verpakking.. Ze zijn bijna weg dus dan kan ik er ook mee beginnen..

Auto rijden heb ik nog niet gedaan ga altijd op de fiets naar het werk dus auto nog niet nodig gehad.. Van het weekend maar eens doen

Martelband ook aan gewend..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, ik heb sinds vrijdag een enorm pijnlijke rechterborst, zelfs aanraken doet al zeer. De pijn is na paracetamol wel minder geworden maar heb ook verhoging. Heb het al 2 dagen bewust weer rustiger aan gedaan en rechts ontzien maar lijkt niet minder te worden. Het lijkt op een schrijnend gevoel van binnen. Wat zouden jullie doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier idd ook met opstaan de meeste pijn. Maar idd eerst pijnstilling nemen rustig bakkie koffie drinken en dan mijn bedje uit klimmen en klauteren. De pijn wisselt per borst. Maar red het overdag goed met alleen paracetamol. Voor de nacht neem ik nog wel lekker de tramadol want slaap er goed op. Vooral de bovenkant van mijn boobies zijn kei hard. De rest lijkt een beetje gevoelloos. Ben echt aan het aftellen naar donderdag want maak me nog steeds zorgen over de hoogte van de protheses en dat de borsten bovenin zo hard zijn.

Kan uk jou foto's zien? Ben benieuwd naar de resultado!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

@zonnetje ik zou frans ff bellen als ik jou was! Ff voor de zekerheid !

Ik heb me eerste bikini al ingeslagen vond hem zo leuk kon hem niet laten hangen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat goed bij mij spier is nog steeds goed zichtbaar maar daalt wel.. Is iets boller als de linkse maar zal gewoon iets meer tijd nodig hebben denk ik.. Logisch ook wel.. Zolang er vooruitgang in zit is het prima

Blij als ik weer kan sporten hier ook ontevreden over mijn buik en niks doen helpt niet echt Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.