Ga naar inhoud

Finallyboobies : 3 juni 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast Finallyboobies

Aanbevolen berichten

  • Reacties 270
  • Created
  • Laatste Reactie

Net Frans gesproken en hij verwacht niks bijzonders! Ik moet wel wat foto's op de mail zetten. Hij zou er dan even naar kijken en aan de hand daarvan zou hij nog even contact met mij opnemen. Hij is ook altijd even vriendelijk. Hij vermoedt dat ik vorige week gewoon teveel hooi op de vork heb genomen en hierdoor nu een terugslag heb gehad. Ik zit nu op mijn werk dus een foto sturen lukt nu helaas niet. Even wachten tot ik straks thuis ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al reactie ontvangen van Frans. Alles zag er goed en rustig uit. Hij verwacht dan ook geen infectie. Hij verwacht dat ook dat ik iets teveel gedaan heb en raadde me aan weer een stapje terug te nemen. Als ik weer verhoging kreeg moest ik weer aan de bel trekken. Dus ben weer gerust gesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hoe is het met jullie allemaal?

Hier doe ik eigenlijk alles wel weer.. Maar ipv van heel het huis poets ik de helft en andere helft de volgende dag bewijze van Hihi...

Ook vind ik de borsten met de dag mooier worden! Ze hoeven van mij ook niet meer veel te zakken! Mooie decolleté nu

Hebben jullie nog een tussen controle of alleen de eind controle nog?

Zonnetje bij jou alles wat rustiger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ik kan zien wel maar heb nog wat korstjes dus wat daaronder zit weet ik niet...

Heb wel dat op sommige stukjes het al heel mooi smal is en wit begint te worden en andere nog best gezwollen en rood maar dat zal vast goed komen..

Zit het litteken bij jullie precies in de rand van je borst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het ook allemaal weer beter. Denk echt dat ik vorige week teveel heb gedaan en dus een terug slag heb gehad. De boobies worden echt steeds mooier! Maar bij een eventuele wissel (hoop niet snel) is de keuze voor groter snel gemaakt. Ben niet ontevreden en het ziet er nog natuurlijk uit maar de grote wend heel snel. De korstjes van mijn littekens zijn helemaal weg en het ziet er erg rustig uit. Bij mij zit het litteken niet precies in de plooi maar wat meer aan de onderkant van de borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Hier gaat het ook heel goed!

Littekens zien er mooi uit en zitten geen korstjes meer op en zijn echt al mooi ingedaald toch doe ik af en toe die band ff af want me rug en me borsten voelen soms moe aan ervan ik moet ook over 3 maanden weer op controle ! Heb al 3 bikinis en 3 bh's gescoord hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je nu al bh's kopen dan?? Veranderd het niet nog veel?

Mijn littekens zitten ook op die plek zonnetje

En hoeveel cc had jij ook alweer?

Ik zou ze niet groter willen hoor tot nu toe.. Denk nog elke x ala ik in de spiegel kijk van wat zijn ze groot Hihi! Ik heb 325 cc, ben zelf wel maar klein net boven de 1,60.. Dus zal ook snel groot ogen bij z'n ukkie als ik haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Jaa je kan het wel al kopen maar nog niet dragem! Had de kliniek gebeld ivm ik over 2 weekjes op vakantie ga en geen zin heb on de laatstendag te gaan zoeken! Ik heb 350cc high profiel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon idd kiezen of ik die tussen controle wou maar van mij hoefde dat niet.. Dacht bel wel als nodig is of ik vragen heb...

Hier laatste controle op 25 september ook na mijn vakantie..

Gaan dan trouwen en 15 juli moet ik lingerie passen voor onder me jurk en de jurk zelf word afgemeten! Zo benieuwd of het nu mooier is als eerst (behalve dat me buik nu helemaal slappe hap is na 4 weken niks doen blij als ik weer kan sporten)

Buikspieren oefenen zou dat al kunnen of zou dat ook slecht zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Nathalie1986!!! Dus de trouwdatum schiet al op! In ieder geval gefeliciteerd! Ook ik ben geslaagd voor een bikini. Zal vanavond even een foto maken en plaatsen. Nu een uurtje liggen wat al dat passen was niet bevoordelijk voor de boobies. Ik hoop 17 juli groen licht te krijgen om het sporten weer op te gaan bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Vandaag halve dagje normale bh aan gehad, moest namelijk model zitten voor een scooterbedrijf dus in een sport bh is niet zo mooi haha , daarna gelijk me sportbh weer aangedaan!

Het drukte totaal niet op mijn littkenens en zat heerlijk , maar pas vanaf 14juli ga ik ze dragen vandaag was maar voor 3uurtjes!

Herstel gaat top en de littkenens zijn byna niet meer zichtbaar! Zijn mooi ingedaalt dus helemaal top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Jaa heb het ook soms als ik iets te veel gedaan heb , jaa heb al 3 bh's en 3 bikini's gescoord hihi en jullie ?? Vandaag 4wkn po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.