Ga naar inhoud

aardbei'ke : 21 augustus 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hey ladies,

zo mijn afspraak bij dr. verdonck ligt vast, 15 april mag ik er naartoe :)

ervaringen met deze PC??

ik zag op de site dat ze zo goedkoop zijn, wie heeft er zich hier laten opereren? zijn de protheses van goede kwaliteit??

ik heb gisteren een hele tijd hier foto's zitten bekijken voor de grote die ik ongeveer wens, maar dit verschilt zo van persoon tot persoon, tis zo moeilijk. Bij de ene lijkt 400cc groot en bij de andere lijkt die minder groot :\

nu ikzelf ben 1m76 en weg 74kg dus ik mag best wel wat cupvolume kriijgen. ik heb altijd een grote C gehad maar door borstvoeding en fel te vermageren zit ik nu op een A :(:( ik zou toch graag voor een grote C- D gaan.

iemand ongeveer van dezelfde groote/gewicht? hoeveel cc hebben jullie? voor de spier? dual plane?

bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

Heel veel meiden hier die geopereerd zijn in de Wellnesskliniek en door dokter Verdonck.
Ik ben 17/02 geopereerd door hem en ben zeer tevreden! Foto's kan je zien op mijn profiel.

Behamaat kom ik nu uit op 70E, qua zicht is het meer een C denk ik.
Onze situatie is wel niet echt vergelijkbaar. Ben kleiner en heb altijd maar een A'tje gehad.

Ik heb voor 300cc gekozen. Verdonck plaatst enkel achter de spier.

Van de operatie en de gang van zaken ben ik ook zeer tevreden. Heel vriendelijk personeel. Ik was er echt op mijn gemak.

Verdonck zei dat de protheses van zeer goede kwaliteit zijn, maar ben hier op het forum een foto tegengekomen van een gescheurde prothese die maar drie jaar oud was. Deze kan je zien bij DD+. Dit heeft mij wel wat verontrust. Volgende week moet ik op nacontrole en dan leg ik dit toch eens voor aan Verdonck. Al ben ik er van overtuigd dat hij dit waarschijnlijk zal ontkennen.

Als je nog vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen.

Xxx Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh enkel achter de spier :( heeel pijnlijk dus.... ik had misschien beter geopteerd voor een andere chirurg tis namelijk zo dat ik de operatie geheim wil houden voor mijn omgeving en deze OP voorzien in mijn verlof ik ben zelf verpleegkundige en er kan wel hef en til werk aan te pas komen :s :s ik vrees dat je van deze OP niet hersteld bent op 2 weken.... ik las dat er ook een vrouwelijk chirurg zat. ik dacht dat er enkel achter de spier gezet werd als je te weining huid had :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pijn heb ik niet gehad. Enkel ongemak. Viel heel goed mee eigenlijk. Zou het zo opnieuw doen.

Na twee weken ben ik terug gaan werken, administratieve job. Hef en til werk is echt niets om al na twee weken te gaan doen.
Je mag 6 weken niet tillen. Als je ze voor de spier laat plaatsen is 2 weken ook snel denk ik om echt te gaan heffen en tillen.

Ik zou dit zeker voorleggen tijdens je consult. Ik denk niet dat hij het dan voor de spier zal plaatsen, maar je weet dan wel waarom hij dit niet zou doen. Ik heb hier op het forum al gelezen dat Verdonck een goede arts is, maar zijn kwaliteiten liggen voornamelijk in het vergroten van kleine borsten. Als er andere een andere mening hierover hebben, verbeter mij zeker :)

Je kan ook meerdere consulten inplannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag ladies,

eind april heb ik mijn afspraak bij dr Visser, mijn beslissing voor een bv ligt vast, ik heb hier ook mooie resultaten van haar gezien en goede commentaren gelezen. Na mijn 3 zwagerschappen heb ik best wel een blubberbuik gekregen, nu kreeg ik het idee om gelijktijdig met de bv ook een mini buikwandcorrectie te laten doen. zijn er dames die dit ook gedaan hebben? wat was de prijs? viel de operatie mee? krijg je korting bij 2 ingrepen?

bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo aardbei,

Ik heb 2 weken geleden een volledige buikwandcorrectie laten doen tegelijk met het vervangen van mijn protheses. Ik vond de operaties samen goed te doen. Ik ben niet in de wellnesskliniek geweest, dus daar kan ik je niet mee helpen. Ik kreeg overigens wel korting omdat ik 2 ingrepen liet doen. Weet je zeker dat je genoeg hebt aan een mini bwc? Deze worden namelijk heel weinig gedaan omdat je na een zwangerschap al heel gauw aan een volledige buikwandcorrectie zit.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Een mini doen ze trouwens alleen als alleen de huid net boven de schaamheuvel lubberig is volgens mij, de navel wordt niet verplaatst dan. De meeste chirurgen doen idd liever de grote bwc omdat die veel meer tevredenheid schept

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel voor de antwoorden dames, nu ik ga horen wat de chirurg gaat voorstellen en wat het kostenplaatje gaat zijn natuulijk, niet onbelangrijk. ik heb vooral een blubberbuik tussen navel en pubis en lovehandels, maar zijn deze dan ook weg? ben echt nog een leek hierin haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi dames

Daar straks afspraak bij der vissers in de wellnesskliniek gehad.

Veel info op korte tijd maar ik had er een goed gevoel bij.

Ik wil een grote d dus ze raadde me 425cc voor dual plane, ik heb ze gepast en vind ze zeker unie overdreven. Ben benieuwd :-) ze zei me wel iets over dat je misschien randjes aan de zijkant van de prothese zoude kunnen zien en sprak over lipofilling met vet van de heupen nu ja ra was even veel info haha was niet van plan deze ingrepen tegelijk te laten doen. Ik kan dit later nog. Iemand die dit wel heeft? Zie je de randjes van de prothese zo fel?

Doordat ik in augustus verlof heb, heb ik de data al vastgelegd en voor schot je betaald :-). Dus 21augustus is het zo ver. Hopelijk valt alles goed mee

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Denise78

Hey aardbei'ke,

ik wordt volgende week geholpen door Dr Visser geen 425cc maar 330cc dual

plane.

Aangezien ik een leeggezogen AA heb overgehouden van mijn zwangerschappen, raadde ze me 300cc maar heb gekozen voor 330cc...

Ben net zoals jij ontzettend benieuwd hoe onze boobs er straks zullen uitzien, ik laat t gewoon over me heenkomen reuze spannend ;)!

x Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi aardbei'ke,

Voor mij is het alweer bijna 2 jaar geleden dat ik geholpen ben door dr Visser en ben er nog steeds SUPER blij mee!!! Mijn borsten zijn heel natuurlijk om te zien, mooi gelijk, de littekens zie je bijna niet meer en ze voelen ook super zacht aan. Als je het niet weet zie je gewoon echt niet dat ze niet echt zijn ;)

Heel veel succes alvast!!

Xxxx Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@melissa86 oh fijn te horen :-) ik lees dat je ook 425cc hebt, welke cup maat heb je nu? Mag ik misschien een foto zien? Viel de operatie mee? Krijg je pijnmedicatie of voorschriften mee naar huis? Zo ja, welke? Ik leede hier op het forum dat het enorm verschilt. De ene enkel paracetamol, de ander diclofenac, de ander tramadol. Bedanjt alvast voor je antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Proficiat met je datum! Aftellen maar :)

Ik heb 10 april mijn bv laten doen door dr Visser in de wellness kliniek. Ben er nog steeds heel blij mee :) ik heb 265 cc en 280cc dual plane. Omdat ik van mezelf weinig weefsel heb zouden de protheses ook zichtbaar en voelbaar kunnen zijn. Daarom ook niet meer cc genomen. Ik ben erg slank en wou het natuurlijk houden, ook een van de reden dat ik niet meer cc heb genomen. Ik kwam van een AA.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucia, ben effe naar jouw foto's gaan kijken. Ik ben namelijk maandag geopereerd en heb ook 265 cc gekregen. Volgens mijn pc had ik niet meer weefsel en zou het ook niet natuurlijk meer zijn als ik meer zou willen. Bij mij is het wel achter de spier gedaan. Nu ben ik nog helemaal ingepakt met verband en dat mag er pas dinsdagavond af. Dus ben echt reuze benieuwd naar het resultaat aangezien ik er echt niks van kan zien. Maar als ze zijn zoals de jouwe ben ik super tevreden. Echt mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lucia, ben effe naar jouw foto's gaan kijken. Ik ben namelijk maandag geopereerd en heb ook 265 cc gekregen. Volgens mijn pc had ik niet meer weefsel en zou het ook niet natuurlijk meer zijn als ik meer zou willen. Bij mij is het wel achter de spier gedaan. Nu ben ik nog helemaal ingepakt met verband en dat mag er pas dinsdagavond af. Dus ben echt reuze benieuwd naar het resultaat aangezien ik er echt niks van kan zien. Maar als ze zijn zoals de jouwe ben ik super tevreden. Echt mooi!

Dank je wel :wub: ik ben er zelf ook tevreden mee.

Wat vervelend dat je zolang moet wachten om te te kunnen zien door dat verband. Maar wel spannend!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik heb stiekem met mijn vinger een kijkgaatje gemaakt in het midden tussen de 2 in. Maar ja, veel zie ik er niet van. Wordt nog even aftellen dus. Wil ze zo graag eens zien en aanraken en een bh aandoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.