Ga naar inhoud

aardbei'ke : 21 augustus 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

ik had ook een A'tje, ja ze voelen hard en gespannen, ik denk dat dit normaal is, ik heb vandaag 1 diclofenac genomen toen ik thuis kwam en om 16uur een ibuprofen bij het eten en sebiet voor het slapen ga ik nog een diclofenac nemen. welke pijnstilling heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

mij leek het onschuldig, heb het heel rustig gedaan en wil niet alles op mijn vriend schuiven, begrijp je? hoe gaat het ondertussen met jou @vlietje??

Het lijkt snel onschuldig, zeker als je weinig last hebt... Ik begrijp helemaal dat je niet alles op je vriend wil schuiven, maar je herstel moet je echt even voor laten gaan! Dan maar even een iets minder schoon huis, herstellen kan maar 1 keer, je huis kan je nog zo vaak doen! Dat zal je vriend toch wel begrijpen?
Zoals Sylleke zegt, die richtlijnen zijn er niet voor niets!

Ik doe zelf nu na ruim 6 weken po nog steeds rustig aan, ben zo bang dat ik iets forceer, je kunt maar 1x herstellen en je hebt geen idee wat er ondertussen allemaal in je lijf gebeurt, je lichaam heeft best een opdonder gehad met de narcose, operatie en er is iets lichaamsvreemd ingestopt.

Bovendien ben je vandaag nog maar geopereerd. de protheses zitten nog niet vast en moeten nog goed op hun plek komen komen te zitten in je lichaam...
Als je het forceert heb je ook grotere kans op kapselvorming, dat wil je ook niet!
Echt aan jezelf en je herstel denken hoor!

Misschien wil je oudste van 9 ook wel een klein centje verdienen door te helpen :1: Dan gebeurt er toch iets meer dan niks (ook al is het niet zoals je het zelf zou doen), en hij/zij leert ervan en voelt zich waarschijnlijk belangrijk, daar groeit het zelfvertrouwen weer van!

Is je trouwens niet verteld wat je wel en niet mag?
Anders Dr. Visser even bellen voor de zekerheid. Ik ben door Verdonck geopereerd, die werkt toch weer anders, en misschien ook weer andere adviesen (bijv. met dat rot verband haha).

Met mij gaat het prima! nog 1,5 week en dan eindelijk gewone bh's dragen, en van die martelband af, joehoee Dan kan ik ook voorzichtig alles weer gaan oppakken :1:
Littekens genezen mooi en ze worden ook al wat soepeler, alleen zakken ze nog niet echt. Ook weinig last gehad, alleen de 1e 4 dagen.
Slapen vond ik ook een drama, maar dat gaat nu weer goed, heerlijk weer op m'n zij, zelfs al een beetje half op m'n buik.

Rustig aan hè? Jezelf even op de 1e plaats zetten. je kids zullen al energie genoeg kosten!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook al snel

Gaan stofzuigen (2 weken ofzo)..

Maar toch niet op DE dag zelf, amaii!

Dat is echt niet goed meid!!

Ik mocht van mijn vriend niet eens de deuren open maken (moet je ook kracht zetten) hij liet expres alle deuren op een kier staan binnen of deed ze open.

Ik mocht echt NIKS van 'm.. En daar was ik blij om, anders had ik ook vanalles gaan doen.

Onderschat het niet hoor.. En lekker rusten en je boobs de tijd geven!

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ladie's, hier een redelijke nacht gehad. met mijn borstvoedingskussen in mijn rug geslapen, gelukkig dat ik deze nog had, en het hoofdeinde ietsje rechter gezet maar comfortaber was iets anders :)

@vlietje ik ben gisteren nadat je dit schreef is in mijn papieren gaan lezen ivm de nazorg en er staat wel in van geen zware huishoudelijke taken, niks van stofzuigen maar ik begrijp je volkomen hoor meid. indd ze werken precies wel anders ik heb mijn sportbh aan, geen verband, ik leesde ook van ze te masseren om de zwelling te verminderen (van borstbeen naar oksel toe naar de lymfeklieren) heb jij dit gedaan? ik probeer het wel te doen maar ze zijn zo hard :-o zjn ze bij jou nog hard? en zitten ze bij jou nog hoog?? alvast bedankt voor je bezorgdheid, is zo lief van je x

@400cc ik heb brufen-dafalgan en een antibiotica voorgeschreven gekregen, maar had hier nog diclofenac (zetpillen) van na mijn bevalling en wissel ibuprofen af met die diclofenac omdat deze beide de zwelling verminderen en paracetamol niet. hoe was je nacht geweest? en de boobies? bij mij nog hoog en hard. en als ik moest opstaan.... brr da deed toch ff pijn hoor :\

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi dames , hoe is het gisteren gegaan? En hoe gaat het nu ? Ik ben nieuw hier. En gisteren ook geholpen in Amstelveen Door dokter faraad .. gister middag ging het super .. Gelukkig vanacht aardig Door kunnen slapen maar nu echt ontzettend veel pijn . Maar logish we moeten er doorheen het is niet niets zo'n ingreep .. succes allemaal gr chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ladie's, hier een redelijke nacht gehad. met mijn borstvoedingskussen in mijn rug geslapen, gelukkig dat ik deze nog had, en het hoofdeinde ietsje rechter gezet maar comfortaber was iets anders :)

@vlietje ik ben gisteren nadat je dit schreef is in mijn papieren gaan lezen ivm de nazorg en er staat wel in van geen zware huishoudelijke taken, niks van stofzuigen maar ik begrijp je volkomen hoor meid. indd ze werken precies wel anders ik heb mijn sportbh aan, geen verband, ik leesde ook van ze te masseren om de zwelling te verminderen (van borstbeen naar oksel toe naar de lymfeklieren) heb jij dit gedaan? ik probeer het wel te doen maar ze zijn zo hard :-o zjn ze bij jou nog hard? en zitten ze bij jou nog hoog?? alvast bedankt voor je bezorgdheid, is zo lief van je x

Goede morgen Aardbei'ke!

Ik heb begrepen dat stofzuigen/dweilen onder de zwaardere huishoudelijke taken valt.... Maar in de nazorg staat het idd niet letterlijk.

Dat masseren had ik ook gelezen, maar toen ik contact had met Verdonck en vertelde dat ik dat deed zei hij mij dat beter niet te doen omdat ik ruwe prothesen heb, dan is dat schijnbaar niet goed! Beetje vreemd dat het wel in de nazorg papieren stond! Voor gladde prothesen is het schijnbaar wel goed.

Hij adviseerde toen wel om ze lichtjes in te smeren met een hydraterende olie/creme. Toen ben ik met de beauty oil vd kruidvat (die ik al had staan voor mijn littekens) m'n borsten in gaan smeren, als je dit gaat doen nog wel oppassen voor je wondjes, daar mag pas als ze goed dicht zijn en de korstjes eraf!

Bij mij waren ze ook ontzettend hard! Nu zijn ze al een stuk soepeler geworden en voelen veel lichter aan, maar het zakken moet volgens mij nog gebeuren? Vind ze nog vrij hoog staan! Geduld is het woord denk ik...

Fijn dat je 1e nacht redelijk was...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@aarbei'ke ik heb wel een redelijke nach gehad rond 5uur wakker geworden met pijn kon niet alleen opstaan dus mensvriendelijk wakker gemaakt bh even uitgedaan toen zakte de pijn wel wat maar ze zijn nog steeds hard en pijnlijk vandaag gaat me vriend even nieuwe bh halen want deze drukt te veel op mijn hechting en is te klein

**pinklady** ik was gister ook geholpen door d'r Karim heb ik jou niet gezien gister in de uitslaapkamer :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames, en ik heb mijn niewe boobies!!!! zo blij :101:

even kort mijn verhaal deze morgen moest ik om 8u30 in de welnesskliniek zijn, ik was eerst nog wat boekjes gaan kopen omdat gezegd was dat de operatie 3uur verder pas kon zijn.

Eenmaal aangemeld en betaald bracht een vriendelijke verpleegster me naar de kamer, er werden nog foto's van mijn 'theezakjes' getrokken en ik moest een vragenlijst invullen,

Dr Visser was ook even op de kamer en tekende vanalles af op mijn borsten, ze vroeg of ik nog verder vragen had, ik stond 3de op de operatielijst maar doordat de 2de dame op de lijst nog onderzoeken moest laten doen stelde dr. visser voor dat ik 2de mocht, jeeeeeej niet zo lang wachten!!

ik heb dan een schort aangedaan mijn piercings uitgedaan en ben heel even in boekjes gaan lezen en kwart na 9-half 10 kwam een lieve jonge verpleegster mij al halen.

ik werd begeleid naar de operatiezall, daar werd een infuus geprikt, het was er vooral heeeeeel koud brrrrrr

vbor ik het wist was de anesthesist daar kreeg een slaapmiddel via het infuus en weg was ik, daarna wakker geworden in de recovery en een kwartiertje later werd ik naar de kamer gebracht

toen had ik even een drukkende pijn bovenaan mijn borsten, ik denk dit kwam door het verbedden.

Daarna heb ik even uitgeslapen en om 13uur mocht ik naar huis, ik was intussen goed uitgerust en het drukkend gevoel bovenaan mijn borsten was minder

tot nu toe valt alles heel goed mee, straks de bh eens even losdoen en spieken :125: maar op het eerste zicht met bh zijn ze zeker niet TE groot, waarvoor ik bang had

ik ben zo blij dat het achter de rug is en dat het tot op heden meevalt. heb wel wat schrik voor de nacht, hoe slapen, op de zij gaat niet echt lukken vrees ik, iemand tips voor een comfortabele slaaphouding?

bedankt dames

Comfortabele slaaphouding!? Grappemaker! Dat wordt rugslapen tot je er van verkrampt....wie mooi wil zijn........veel kussens in je bed leggen!succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

@400cc hoe is het met jou gegaan?? vertel, ben benieuwd, heb nog aan je gedacht.

de pijn is goed te doen ik heb al was afgedaan, opgeplooid, gestofzuigd met de rowenta

en bij jou???

? Gestofzuigd? Ga eens gewoon op de bank zitten! Niet meer doen hoor! Zou toch vreselijk zijn als je straks je verhaal bij het kopje complicaties moet plaatsen...!

Take care!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nonky met mijn borstvoedingskussen lukte het best wel al zou ik liever op mijn zij slapen maar dat zal nog effe duren vrees ik :\

@400cc bij mij prankt de bh ook enorm aan mijn borsten, ik zou ook graag een 2de ergens bestellen. ik had deze morgen ook redelijk pijn en nu nog steeds meer last dan gisteren, we zullen maar positief blijven zeker, het kan alleen maar beteren (y)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ladie's

ben nu 2de dag PO en mijn borsten bovenaan zijn zooo gezwollen! vooral rechts tot onder de oksel!! er is zelfs een voos gevoel in...is dit normaal? ik neem zowel ibuprofen als diclofenac en leg af en toe ijs voor de zwelling te verminderen maar echt beterschap zie ik niet :( door die zwelling is bewegen ook meer pijnlijker... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ladie's

ben nu 2de dag PO en mijn borsten bovenaan zijn zooo gezwollen! vooral rechts tot onder de oksel!! er is zelfs een voos gevoel in...is dit normaal? ik neem zowel ibuprofen als diclofenac en leg af en toe ijs voor de zwelling te verminderen maar echt beterschap zie ik niet :( door die zwelling is bewegen ook meer pijnlijker... :(

Dat zal je borstspier zijn die is in protest! Ikzelf had daar niet zo,n last van, was niet gespierd daar. Misschien jij wel en dat het daardoor moeilijker is voor die spier om te relaxen... Ik heb het wel vaker gehoord.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diclofenac en ibuprofen mogen niet bij elkaar is mij gezegd..

Heel slecht voor je maag en je kan er beroerd van worden!

Sterkte ermee hopelijk knapt het snel op!

Dat dacht ik ook gelijk... ben Drogist geweest en heb geleerd dat je dat niet bij elkaar mag slikken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diclofenac en ibuprofen mogen niet bij elkaar is mij gezegd..

Heel slecht voor je maag en je kan er beroerd van worden!

Sterkte ermee hopelijk knapt het snel op!

Had ik dus in de gauwigheid overheen gelezen... Mag idd niet!!!

Dus liefst 1 van de twee per direct stoppen.

Je kunt 1 van de twee beter combineren met 4x daags 1000mg paracetamol. Liefst elke 6 uur (dus snachts je wekker ervoor zetten.)

De ibu of diclo twee of drie keer per dag ( afhankelijk van het aantal mg) en dan liefst niet tegelijk met de paracetamol... Laat er minimaal een uur tussen, liefst 2 uren

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.