Ga naar inhoud

aardbei'ke : 21 augustus 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Laat je ten eerste niet gek maken ! Daar kan ik heel nijdig om worden als anderen wel even bepalen

wat te groot voor jou is !!! Bij het passen tijdens je consult vond je deze maat mooi , daar moet je dan ook voor gaan.

In verhouding met je lengte kan dit ook prima , anders vallen ze echt heel klein uit , dit is natuurlijk ook niet

wat je wil .

Ik heb zelf 700 CC , en ik heb geen nek of rug klachten , voelt als eigen.

En alles went op een gegeven moment ik had echt niet kleiner gewild ..... Ik ben zo trots .

En zo moet jij het ook bekijken , meis ga er voor , en twijfels heb ik zelfs tot de dag van de operatie gehad

het was allemaal zo eng ... Maar geloof mij je gaat heel blij worden met 425 cc .

Succes ! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Zie mijn gegevens verder bij m'n handtekening. Mijn omvang is wel iets groter, jou gewicht en lengte weer wat meer, dus verwacht dat 380cc ongeveer even groot uit zou pakken bij jou, dus denk dat 425cc makkelijk kan!

Wat is jou voorsituatie? Ik was wel praktisch plat, ook dit kun je bij mijn foto's zien...

En zoals Caro zegt laat je niet gek maken!!

Ik vind trouwens dat ze bij het passen groter lijken dan nu ze werkelijkheid geworden zijn, ondanks dat ze mij aangaven dat het echt wel een realistisch beeld geeft!
De foto van het passen was zelfs nog minder nl. 350cc.

Dus hou er rekening mee dat ook dat nog wat kleiner uit kunnen vallen. Ik heb achter de spier, weet niet of dit veel uitmaakt met dual plane.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het per persoon verschillend is hoeveel cc welk effect heeft... Ik krijg binnen 2 weken 450 cc achter de spier, op zich vond ik dat ook enorm veel klinkend, maar bij het passen en via een 3D simulatie lijkt dit heel normaal in verhouding tot mijn lichaam... bespreek het nog zeker eens met je pc, die is namelijk de expert eh ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

morge is het mijn beurt!! spannend! ik was terjuist al kledij gaan klaarleggen, ik lleesde hier iets van een losse joggingsbroek, ik heb een jeansbroek klaargelegd, zou dit niet lukken en een los topje

verder liggen mijn papieren klaar, uitslag mammografie en de centjes :D

het word echt nu!! amai ik krijg al stress als ik eraan denk wat moet dit morgenvroeg geven. morgenvroeg moet ik om 8u30 in de kliniek zijn, het kon nog 3 uren duren voordat ze aan mij begonnen... dat zal lang duren :\

gelukkig is er wifi en hopelijk gaat de tijd snel om

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een sport topje dat goed rekt, ik leesde ergens in een topic dat het niet makkelijk is om t-shirt over het hoofd aan te doen en omdat deze goed rekt kan ik die langs onder aantrekken en dan een vestje met rits. ik ben aan het genieten van mijn laatste cola voor de OP :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.