Ga naar inhoud

aardbei'ke : 21 augustus 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi dames, en ik heb mijn niewe boobies!!!! zo blij :101:

even kort mijn verhaal deze morgen moest ik om 8u30 in de welnesskliniek zijn, ik was eerst nog wat boekjes gaan kopen omdat gezegd was dat de operatie 3uur verder pas kon zijn.

Eenmaal aangemeld en betaald bracht een vriendelijke verpleegster me naar de kamer, er werden nog foto's van mijn 'theezakjes' getrokken en ik moest een vragenlijst invullen,

Dr Visser was ook even op de kamer en tekende vanalles af op mijn borsten, ze vroeg of ik nog verder vragen had, ik stond 3de op de operatielijst maar doordat de 2de dame op de lijst nog onderzoeken moest laten doen stelde dr. visser voor dat ik 2de mocht, jeeeeeej niet zo lang wachten!!

ik heb dan een schort aangedaan mijn piercings uitgedaan en ben heel even in boekjes gaan lezen en kwart na 9-half 10 kwam een lieve jonge verpleegster mij al halen.

ik werd begeleid naar de operatiezall, daar werd een infuus geprikt, het was er vooral heeeeeel koud brrrrrr

vbor ik het wist was de anesthesist daar kreeg een slaapmiddel via het infuus en weg was ik, daarna wakker geworden in de recovery en een kwartiertje later werd ik naar de kamer gebracht

toen had ik even een drukkende pijn bovenaan mijn borsten, ik denk dit kwam door het verbedden.

Daarna heb ik even uitgeslapen en om 13uur mocht ik naar huis, ik was intussen goed uitgerust en het drukkend gevoel bovenaan mijn borsten was minder

tot nu toe valt alles heel goed mee, straks de bh eens even losdoen en spieken :125: maar op het eerste zicht met bh zijn ze zeker niet TE groot, waarvoor ik bang had

ik ben zo blij dat het achter de rug is en dat het tot op heden meevalt. heb wel wat schrik voor de nacht, hoe slapen, op de zij gaat niet echt lukken vrees ik, iemand tips voor een comfortabele slaaphouding?

bedankt dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! Joepieeeee je hebt je boobies :-)

Je zal de komende tijd echt op je rug moeten gaan slapen. Probeer een goede houding aan te nemen. Neem lekker veel kussen bij je en stop je lekker in. Kan je ook niet gaan draaien

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ik schrok al!! maar...je beweeg wel je armen he? Probeer niet alles te doen, ook al denk je het wel te kunnen. Anders krijg je een terugslag. Het is pas vandaag gedaan he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja vandaag gedaan. ik ben nogal een hevige... en ik heb hier ook 3 kinderen dus allemaal niet gemakkelijk al heb ik wel hulp van mijn ventje :D

ik heb een sport (heel rekbaar- topje aan en een vestje erover en dit gaat indd goed, ben al blij dat ik geen t-shirt heb meegenomen voor over het hoofd :\

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nog maar wat voorzichtiger zijn hoor!

Op dit forum lees ik veel dat stofzuigen ofwel repeterende bewegingen pas na 6 weken weer mag!

In de nazorg vd Wellness staat 3 weken dacht ik, maar heb het zelf lekker op die 6 gehouden hihi.

Lief zijn voor je lijf en het goed de kans geven om goed te kunnen herstellen, het is niet niks ook al heb je geen pijn...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het is juist niet onschuldig lieve aardbei'ke..het wordt juist zo onderschat. En dalijk als er meer pijn komt en vervelende dingen, dan is alles niet goed. Er wordt niet voor niks die richtlijnen aangegeven.

Maar, ik bedoel het goed hoor. Ik wil me echt nergens mee bemoeien..ik zeg het voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.