Ga naar inhoud

aardbei'ke : 21 augustus 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Jennifer120884

dr visser werkt niet met een borstband, is direct sportbh voor 6 weken. zijn ze normaal feller gezakt op 15dagen PO?

xx

Ik denk dat dat voor iedereen anders is hoor. Ligt helemaal aan je lijf en voor of achter de spier etc. Bij mij duurt het zakken ook lang en ben nu 3 weken en 4 dagen po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal vast na het weekend worden. Anders maandag morgen even na bellen of de mail goed ontvangen is en dat je wacht op antwoord.

Het kan inderdaad best zo zijn dat ze vanzelf nog zakken maar een band om het wat te versnellen is ook nog een optie.

Probeer je niet druk te maken. Hopelijk komen ze snel over de brug om je gerust te stellen.

Groetjes bobpi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden vandaag mailtje terug gehad:

Wij hebben uw email goed ontvangen. Om u van de meest accurate informatie te kunnen voorzien zullen wij uw email + foto voorleggen aan uw chirurg, Dr. Visser.

Dr. Visser is op dinsdag 9 september terug aanwezig in de Wellness Kliniek. Wij contacteren u vervolgens zo spoedig mogelijk terug met de gewenste feedback.

U bent ook altijd welkom in de Wellness Kliniek voor een controle afspraak. Een controle afspraakje is gratis.

Mocht u nog verdere vragen hebben mag u ons steeds contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Veerle

Wellness Kliniek
Grotestraat 42
B - 3600 Genk - Belgium

benieuwd naar haar advies

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

wanneer gingen jullie terug in bad na jullie OP? tot nu toe hier altijd gedouched. ik zou ook nog is naar de prive sauna willen gaan met mijn ventje, samen heerlijk in de jaccuzi :D ik denk 6weken PO? maar kan mis zijn, wanneer deden jullie dit terug?

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn, de martel band is alles behalve prettig, maar hopelijk wel effectief.

Ik blijf t wel vreemd vinden dat er bij dezelfde kliniek andere voorschriften gelden. Kan me zo gewoon voorstellen dat er een bv. Protocol is wat voor iedereen ( binnen die kliniek) als basis hetzelfde moet zijn.

Suc6 met je herstel.

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.