Ga naar inhoud

aardbei'ke : 21 augustus 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

leuk dames :) @zazoeke hoe verloopt het daar na de operatie als je naar huis mag met pijnmedicatie? welke krijg je mee of voorgeschreven?? nu ik heb zoveel cc gevraagd omdat ik vroeger een grote C, kleine D had door te vermageren en 3 zwangerschappen zit ik nu op een A en wilde ik minstens voor een grote D gaan, en 425cc was het max. dat ik kon nemen :) grts


oei de vraag ivm de pijnmedicatie was voor Lucia die ook in de wellnesskliniek geopereerd is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik moest 3 dagen anitibiotica nemen (weet de naam niet meer).

Dan ook 3 keer per dag ibuprofen 600, ook als ik geen pijn had. Dat is ook een ontstekingsremmer. Heb die volledig uit moeten nemen. Was voor 10 dagen.

En dan heb ik ook paracetamol gekregen dat ik tot 4 keer per dag mocht nemen. Ik heb de eerste 4 dagen paracetamol genomen omdat het toch wel pijn deed.

Na vier dagen was het ergste door. Daarna had ik geen pijn meer, alleen als ik op mijn rug lag en recht moest komen! Dat was wel even op de tanden bijten. Maar dat ging ook iedere dag beter. Heb wel twee weken hulp hiervoor nodig gehad want kon niet alleen recht. Heb ook wel last gehad van pijnlijke tepels als ik eraan kwam.

Nu heb ik al even geen pijn of steken meer. Alleen een vreemd dof gevoel in mijn borsten. Heel raar gevoel is dat.

Ik heb ook geen borstband moeten dragen. Wel een bh die veel te strak zit! Maar dat moet blijkbaar omdat ik geen band moest. Die bh staat echt in mijn vel.

Maar al bij al mag ik niet klagen :D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@melissa86 ooh mooi!!!!! hoop dat de mijne even mooi worden ;)

@Lucia ja van die bh had dr vissers al gesproken. ben wel bang dat het een pîjnlijke zaak gaat zijn..... al ben ik al blij dat ze niet volledig achter de spier gaat zetten.. we zullen maar genoeg pijnmedicatie slikken zeker :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik pas geopereerd was had ik geen pijn. Voelde me prima in de kliniek :) ik had alleen heel veel kou. Dr Visser is zelfs een extra deken voor me gaan halen. Ik ben daar vlotjes uit bed gesprongen en me omgekleed, ging super. Maar eens thuis begon de pijn toch. Maar ja, als je dan je bh eventjes los doet en naar benede kijkt voel je je meteen beter :D zorg dat je zeker de eerste dagen hulp hebt en dan komt het allemaal in orde.

@melissa86: even naar je foto's gekeken, mooi hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucia ik heb net je verslagje gelezen nu weet ik wat me te wachten staat :-) kreeg je geen kalmeringsmedicijn temesta ofzo voor de op? Ik heb de eerst 10dagen hulp van mijn vriend die heeft dan verlof.

Ik heb niets van kalmeringsmedicijn gehad voordien. Als je dit vraagt mss wel. Zou je dat graag hebben?

Ik ben 11 dagen thuis geweest met mijn man. Ik vond dit wel fijn. Als ik bijv overdag in slaap viel en onderuit zakte kon ik niet meer alleen omhoog komen. Dus was wel blij dat hij er was.

Dag 12 alleen naar de kliniek gereden, 40 min, om de hechtingen eruit te halen. En dag 13 terug aan het werk. Vermoeiend...

Ik had ook last van allerlei 'kwaaltjes': opgezwolle buik, maag niet in zijn normale doen, haar valt meer uit, 'vettigheid' tussen mijn borsten,.. maar dat gaat allemaal voorbij :) is wel fijn om zo dingen op voorhand te weten, anders ben je iedere keer ongerust als je iets merkt ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu al zenuwen als ik eraan denk :D ja indd heel fijn te lezen en te weten en vanwaar komt die "vettigheid" tssn de borsten? Ik en zelf verpleegkundige en dder Visser raadde me toch aan om 3weken thuis te blijven, ik ga dit dan ook respecteren, ik wil niet dat er iets misgaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal trouwens mijn medicatie schema even geven met wat ik toen kreeg van dr Visser, die heeft BB toen voor mij gemaakt en ik heb me daar precies aan gehouden, dan is het het beste te doen met de pijn... Zorg er in ieder geval voor dat je genoeg paracetamol in huis hebt ;)

De eerste dagen moet je de paracetamol heel consequent nemen! Iedere 6 uur 1000mg. Ook al heb je geen pijn. Een dag of 4 sowieso volhouden.

Ik zette ook echt 's nachts de wekker voor mijn paracetamol.

00.00 - 6.00 - 12.00 - 18.00 uur

Paracetamol 1000mg

10.00 uur

Zetpil diclofenac 100mg

22.00 uur

Zetpil diclofenac 50mg

3 dagen 2 uur na het avondeten antibiotica

Die zetpil kreeg ik alleen mee in 100mg maar via de huisarts ook 50mg gekregen zodat ik voor de nacht nog wat had... En ik nam paracetamol met codeine (2x 500/20mg) die had ik nog in huis na een gebroken rib, misschien kan je die ook krijgen van de huisarts...

Ik heb gelukkig geen haaruitval en vettigheid gehad zoals Lucia, maar iedereen reageerd er denk ik weer anders op...

Veel plezier en succes met alle voorbereidingen in ieder geval ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor het schema meis xxx was zowiezo meer te vinden voor diclofenac mede omdat het ook tegen de zwelling is, brufen ben ik niet zo'n voorstander van ;) zal alvast mijn voorraad dafalgan inslaan met en zonder codeïne ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet ik nog aan andere voorbereidingen denken??? ik las al vanalles op het forum hier: droogshampoo, veel kussens om op te slapen,.. :) alle tips welkom :)


smeerden jullie de borsten in met bodylotion en/of iets tegen littekens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

zorg dat de spullen die je vaak gebruikt op ooghoogte liggen zodat je ze makkelijk kan pakken

makkelijke kleding met rits of knoopjes of truitjes waar je in kan stappen

littekens mag je pas gaan insmeren als de hechtingen eruit zijn en de korstjes weg, en dan kan je een vit E creme gebruiken, ik had de creme van Jacob Hooy kan je kopen bij Etos of de Tuinen, maar je kan ook Bio_oil nemen

kijk ook even in de zoekbalk bij : Checklist borstvergroting, gestart door vlinder, staan ook heel veel weetjes in

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hoi dames,

tis weer een tijdje geleden dat ik hier nog bijleesde maar het kort nu toch wel af voor mijn bv!! spannend!!!!!! ik kijk er zo naar uit en anderzijds ben ik bang, bang voor het resultaat, bang voor pijn, bang voor de sedatie,..... ik wil op alles goed voorbereid zijn dus dames, wat moet ik zeker in huis hebben of halen voor na de OP? praktische tips? shoot :3:

mvg :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi aardbei'ke,

Ik kan me voorstellen dat je toch wel bang bent!! Ik ben 15 juli geopereerd en het is mij echt ontzettend mee gevallen!!! Ik heb bijna geen pijn gehad en zit alleen maar aan de paracetamol en hoefde gelukkig de tramadol niet te nemen!

Ik zou je iig adviseren om hulp in huis te hebben, zeker de eerste 2 weken!! Misschien daarna ook nog wel maar dat weet ik nog niet want zover ben ik ook nog niet haha!

Zorg dat je ook 2 verschillende maten sport bh's mee hebt! En verder... Uhm...

Weet ik eigenlijk niet! Je niet al te druk maken maar vooral uitkijken naar het moment dat je ze hebt!!! Waar ga je het laten doen? En hoeveel cc? En dual plane?

En wanneer ben je aan de beurt? Spannend hoor!!! Als je verder nog vragen hebt?:)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi dames,

volgende week is het mijn beurt, dan krijg ik mijn bv

op ons consult werd 425cc afgesproken, nu hoor ik van verschillende mensen dat dit teveel is en dat ik er later spijt van ga krijgen, en dit doet me natuurlijk nog harder twijfelen...

het zou lastig zijn om met zo'n grote cupmaat nog aanpassende T-shirts te vinden zijn, is dit zo?? je moet een groter maat kopen waar je borsten inpassen en deze zouden dan weer 'loshangen' aan de buik?

en het zou niet zo makkelijk zijn om mooie bh's te vinden, ik wil geen boma bh-s h :)

dames die zoveel cc hebben of meer hebben jullie nek- en ruglast mede deze ingreep??

zoveel twijfels en dit een week voor OP! :22:

zelf ben ik een grote 1m76 en heb de protheses gepast, ik vond ze toen niet overdreven voor me maar toch slaat de stress, twijfels toe..... ik had een foto meegenomen van een dame hier op het forum met hele mooie borsten ook bij dr visser laten plaatsen en zij had 380cc, misschien vragen om maar zoveel cc te nemen?

alvast bedankt voor jullie raad xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik heb ook een bv. gepland in oktober maar sinds ik hier mee lees ben ik ook enorm aan het twijfelen de dokter raadde mij 185 of 215cc aan maar vind hier amper mensen die dit hebben.. Denk dus dat dit niet genoeg zal zijn! Aangezien er velen nog wat meer hadden gewild... En kennen jullie geen goede dokter in west Vlaanderen ? Dr van heijningen is hier precies niet echt gekend en tamelijk prijzig! Maar omzie weeral op gesprek gaan enzo heb niet zoveel vrije tijd! Help

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aardbei'ke,

Hoe laat je ze plaatsen?

Wat is de omvang onder je borst en je gewicht?

Ik heb 380cc gekregen, maar als ik het opnieuw zou doen was ik voor de 425cc gegaan, maar dat durfde ik toen echt niet omdat ik al bang was dat 380 erg groot zou worden!

Denk dat als je je er bij het passen goed bij voelde er gewoon voor moet gaan!

Bij kleinere dames kan dit aantal idd best groot uitvallen, maar bij mezelf vind ik het juist te klein uitvallen.

Beoordeel zelf maar bij m'n foto's.
Heb je net als vriend geaccepteerd :1:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.