Ga naar inhoud

dreamcometrue : 18 januari 2014 : Dr. Schiettecatte : Altlas Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik word 3 maart geopereerd in de Atlas Kliniek door pc D. Schiettecatte 400-450CC ronde prothese, Dual Plane.... maar ik weet niet of ik nog wel durf naar het lezen van je heftige verhaal dreamcometrue... status: zenuwachtig!!

Ik ook 3 maart, spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames..

Wat leuk om jullie verhaal zo te volgen..

3 maart is eindelijk mijn dag :) ook bij pc schiettecatte in het atlaskliniek.

Wel vervelend dreamcometrue dat je zoveel pijn hebt gehad

Hoe gaat het nu met jullie?

ben wel heel nieuwsgierig naar jullie resultaat..

Ik krijg of 375 of 400 cc op me spier.. Ben nu al zenuwachtig en duurt nog 2 weken.. Hadden jullie dat ook?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga 22 februari voor een intake naar Diana.. Wil graag geopereerd worden door Schiettecatte aangezien ik hier wat WOW foto;s voorbij heb zien komen,,

ik hoop toch wel amstelveen geopereerd te worden en niet in Belgie :s

Ik wil 450cc of 500 cc Dual Plane rond. Na het lezen hier word ik toch al aardig zenuwachtig haha

Ben erg benieuwd naar de foto's :) Dames rustig aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lallie, Bij vlagen ben ik ook al aardig zenuwachtig hoor... en ik heb nu ook zo'n momentje!!!..

Ben voor de pijn nog niet zo bang...meer voor de narcose (gewoon het idee dat je je volledig over moet geven en geen controle meer hebt over je eigen lichaam dat is lastig voor een control freak zoals ik haha)

Maar Beaujara na het zien van jou foto's krijg ik wel steeds meer vertrouwen in het uiteindelijke resultaat en dat is waar we het per slot van rekening allemaal voor doen toch?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lallie, Bij vlagen ben ik ook al aardig zenuwachtig hoor... en ik heb nu ook zo'n momentje!!!..

Ben voor de pijn nog niet zo bang...meer voor de narcose (gewoon het idee dat je je volledig over moet geven en geen controle meer hebt over je eigen lichaam dat is lastig voor een control freak zoals ik haha)

Maar Beaujara na het zien van jou foto's krijg ik wel steeds meer vertrouwen in het uiteindelijke resultaat en dat is waar we het per slot van rekening allemaal voor doen toch?...

Echt wel, houd dat maar in gedachten!

En wat de zenuwen betreft; ik was zoooooooozenuwachtig de dagen ervoor, niet normaal. Ook voornamelijk voor de narcose. Ik had eigenlijk verwacht niet te kunnen slapen de nacht ervoor maar ik heb als een blok geslapen. En dag dag zelf had ik helemaal geen zenuwen meer, heel raar ik was zo kalm!!! Dus het komt allemaal goed, vertrouw daar maar op!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga 22 februari voor een intake naar Diana.. Wil graag geopereerd worden door Schiettecatte aangezien ik hier wat WOW foto;s voorbij heb zien komen,,

ik hoop toch wel amstelveen geopereerd te worden en niet in Belgie :s

Ik wil 450cc of 500 cc Dual Plane rond. Na het lezen hier word ik toch al aardig zenuwachtig haha

Ben erg benieuwd naar de foto's :) Dames rustig aan

Dr Schiettecatte opereert alleen niet meer in Amstelveen. Ik heb hem ontmoet en vind hem echt heel aardig, dat ik daarvoor naar Brussel moet maakt me niks uit, het is het allemaal waard.. xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dreamcometrue en beaudjara hoe gaat het nu met jullie. Helemaal tevreden met het resultaat?

Dreamcometrue nog steeds het idee dat ze wel iets groter hadden gemogen.

IK heb inmiddels een mailtje gestuurd dat er 325 cc bij mag. Zodat ik maandag samen met drs schiettecatte kan kiezen.

Maar als ik zo jou borsten zie vind ik dat een prima formaatje voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo sorry dames, heb heel slecht internet thuis dus ben even afwezig geweest. Het gaat nu 5 wrken po heel goed met mij. Ben superrrr tevreden met de maat nu, maar dat heeft wel 3,5 week geduurd. Je ziet ze elke dag gewoon veranderen. Ik kan ook eihenlijk alles weer, zelfs paardrijden. Ik ga proberen dit weekend evrn nieuwe fotos voor de dames te plaatsen die binnenkort moeten. Moeten jullie me wel als vriend toevoegen anders zijn ze niet zichtbaar. Ik was ook etg bang voor de narcosr, inderdaad het overgeven eraan. Maar ik kan het me niets eens herrinneren dat ik weg zakte ofzo haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daar ben je weer... Jeetje rijdt je al weer paard?? Heb je dan een mega goede shockabsorber aan? Volgens mij was cindytje ook pas weer gaan rijden maar die is drie maanden verder...

Nou ja wel lekker hoor...

En ik ben ook zo benieuwd naar je foto's! Tot snel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt en ook voor je leuke reacties. Ik heb altijd redelijk bijgehouden met foto's en vind het nu al grappig om ze terug te kijken. Het verschilt ontzettend tussen 80c of 75e. Meeste 75d zitten goed maar de Bhs moeten wel veel ruimte hebben tussen de 2 cups anders gaan de bh's van m'n lichaam af staan. De ene keer zit de 80c goed en het andere moment vallen ze bijna uit een 75D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk is dat hè met die foto's...anders zie je het verschil ook niet zo duidelijk...

Oké, het hangt inderdaad ook erg af van het merk en model, dat is wel een beetje lastig...en strax bikini's scoren, hè...had je die site aliexpress.com al gezien....erg leuke dingen voor weinig geld....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.