Ga naar inhoud

dreamcometrue : 18 januari 2014 : Dr. Schiettecatte : Altlas Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste Reactie

Yep dreamcometrue dit wordt killing, haha, ik heb er drie dagen op zitten snuffelen en al een hele bestelling gedaan....en ze hebben echt van alles. Ik heb t nu gehouden op bikini's, twee feestkostuums voor carnaval en wat sexy jurkjes (voor ... Nou ja, dat snap je wel hihi)

Ben benieuwd wat jij er van vindt...als je nog tijd vindt om hier te komen hihihi xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey dreamcometrue

Een litteken heeft een lang proces en duurt zeker een jaar voordat t klaar is. Belangrijk om te weten is dat t twee jaar duurt voordat een litteken niet meer vormbaar is. De kleur zou vanzelf minder worden. Dit hangt ook per huidtype af. Ik gebruik zelf littekencremes om m'n huid een handje te helpen. Veel vitamine E smeren kan hierbij helpen ( gewoon potje dagcreme van de kruidvat ). Zelf vind ik de siliconengel van la roche-posay ( verkrijgbaar bij de apotheek voor ong €10,00 ) een hele fijne crème....het is de moeite waard om iets te proberen toch?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel normaal inderdaad en het kan lang duren voordat de kleur veranderd.

Hey, even vraagje tussendoor, vanaf wanneer kun je die creme op je litteken smeren?

Zodra je korstje weg zijn kun je gaan smeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hier ook een vraagje; wanneer stop je met smeren? Ik gebruik nu Bio oil litekencreme omdat crème van Boerhaave op is maar heb het idee dat die olie niks doet?! Kreeg meteen een wit pukkeltje op mijn litteken en zit er nog steeds beetje :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een litteken mag je pas insmeren als het ook echt een litteken is, dit betekend dat de won gesloten en volledig hersteld moet zijn. Dit houd ook in dat alle korstjes er af moeten zijn.

Ook is het niet verstandig om binnen een jaar na de vorming van het litteken in de zon te gaan zitten. De huid kan nog gevoelig zijn en lelijk verbranden, ook kan het dikker gaan worden of zo ernstig verkleuren dat het nog meer op valt. http://www.dokterfrodo.nl/blog/met-littekens-in-de-zon/

Het herstel is helaas of gelukkig, net hoe je het bekijkt, bij iedereen anders. Dit betekend dat andere mensen vlugger een mooi litteken hebben en het bij een ander wat langer duurt. Op den duur zal iedereen zijn of haar litteken haar definitieve vorm aannemen. Maar omdat bij iedereen het herstel anders verloopt zal het er ook zeker niet bij iedereen hetzelfde eruit komen te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hi,

ik ben nu 5 maanden na mijn borstvergroting. Alles isgoed gegaan en ben erg tevreden. Alleen mijn littekens zijn nog bijnanet zo donkrr en aanwexig als net na mijn borstvergroting... heb niet echt het idee dat het minder wordt, ook vind ik ze best breed. Iemand tips, suggesties....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne zijn ook nog felrood/roze. Denk dat het enige wat je kunt doen is afwachten en ondertussen blijven smeren zodat ze soepel blijven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.